Heerlijk he... dit weer?!! Ik heb er erg lang op moeten wachten. Zondag doet de kleine van mijn zusje zijn communnie en dus hebben wij feest! Heerlijk kan oplopen tot 23 graden. Lekker buiten zitten en de kids heerlijk buiten spelen!!!! Morgen heerlijk rustig genieten achter in de tuin. Nu lekker lui op de bank op mijn lappie tot rust komen!
Meiden... zit op dag 29 nu! Houdt t stiekem toch wel bij nu want tuurlijk is t spannend maar durf en wil niet testen.
Avond! Miran, oeh spannend weer voor jou zeg! Ga je testen of wacht je er nog even mee? @Iedereen, hooooiiiiii! Weekend! Nu ff x-factor kijken, morgenvroeg een shoot, zondagmiddag een shoot en dan is het al weer maandag! Britt heeft nog geen koorts verder gehad na woensdag, gelukkig maar. En Jamie heeft geen pijn meer aan zijn tandje gehad, dus ik denk dat die kan blijven zitten! Pak van mijn hart... ik als anti-held kneep hem al... maar dat blijft hem nog even bespaard! Xx
Goedemorgen, Miran: spannend hoor! Vind het knap dat je zo lang kunt wachten! Hier nog steeds geen ei. Duurt echt lang deze ronde hoor Ga nu aankleden en Nathan verschonen want er begint hier wat te stinken. Hij heeft nu al ruim een week 5 tot 6 poepbroeken op een dag. Maar buikgriep heeft hij niet want hij eet echt enorm. Net ruim 2 boterhammen op Fijne dag! kom nog wel even kijken vandaag
Goedemorgen.... QB... ik ga nog niet testen alhoewel ik t nu wel heel spannend vind worden. All... Ik heb nergens last van... heb wel n erge droge mond en véél dorst en ook heel veel plassen! Op de EHBO-cursus zeiden ze: moet jij alwéér plassen???? hahahaha ik durf niet echt. Ben bang dat ik nu positest en over 2 weken weer n miskraam krijg. Ik wacht gewoon n cyclus en dan zie ik wel wat er in die tussentijd gebeurt.
Zolang als ik t vol kan houden zonder te testen... tja dan houd ik dat vol en ben ik trots op mezelf. hahaha Heb ook wel veel stress rondom gehad dus kan zijn dat ie gewoon "later" is. Wat dacht je van: ziekenhuis voor borstvergroting... of EHBO-cursussen en dan ook nog n examen!... verbouwen... huishouden en de kinders?!!!! EHBO-cursussen heeft veel tol geeist van mijn lichaam. Zo moest ik donderdag: van 7 tot 8.30 uur mijn rit doen, 8.30 uur naar Roosendaal rijden daar wachten op n collega die kwam rond 9.00 uur toen zijn wij samen door gereden naar Hooge Zwaluwe naar t bedrijf. Daar kwamen wij om kwart voor 10 aan. Van 10.00 tot 14.00 uur cursus gehad. Om 14.00 uur weer terug naar Bergen op Zoom voor mijn rit. Om 16.00 uur weer terug thuis snel snel eten koken. Om kwart voor 5 eten en om kwart over 5 wéér in de auto zitten en wéér naar Hooge Zwaluwe maar nu examen. Om kwart voor 10 mochten we naar huis. Om half 11 was ik uiteindelijk thuis! Dat zijn geen lange dagen!!! En ook dat levert stress op. Dus dat is ook 1 van de redenen waarom ik nog niet wil testen.
Helleuww wat een heerlijk weertje! Dus ik ga ff lekker genieten in de tuin en vanmiddag misschien nog ff naar de prenatal xxx
Ja Juffie dat zijn lange dagen ja... gelukkig heb ik nu mijn examen gehaald en ben ik daar van af! Maar nu weer blokken voor mijn theorie-examen. Ik moet daar nu gewoon voor slagen anders kan ik mn bus inleveren en op eigen kosten proberen om mn theorie-examen te halen. Zou dat écht zonde vinden dus ff flink blokken en de rest n beetje verslonsen hahaha Wil mijn werk niet opgeven... is veelste leuk om te doen en heb er ook echt erg veel zin in! Hier is het ook prachtig weer. Ga boterhammetje met bockworsten eten en n lekker kopje thee bij drinken buiten in mn tuintje! Fijne dag allemaal. Wendy... veel plezier bij de prenatal!
altijd leuk de prenatal! Vooral met een dikke buik natuurlijk Miran: nee dat zou zonde zijn inderdaad. maar je bent zo hard aan het leren, komt vast wel goed! Hier schijnt het zonnetje wel maar ook wat bewolkt. het is hier helaas niet strak blauw.
Ow ik heb net heerlijk in de zon gelegen en ben pardoes als n blok in slaap gevallen. Ben dus lekker verbrand!!! Hier is de lucht strak blauw met nog geen wit wolkje te bespeuren!
Ja heerlijk het weertje Ben er ook zo blij mee Morgen ook weer zo lekker Nu zijn vriend en zijn pa de commode in elkaar aan het zetten en dan kan ik me hart uiten met het inrichten .
hier is het nu ook lekker hoor! Melanina: leuk inrichten!! Ben net wezen condoleren. Moeder van een kind bij ons op school is overleden. nog maar 36 pff moeilijk hoor..
Avond! Kwam ik weer ff vlug langs! Shoot vandaag ging super, zijn hele mooie foto's geworden! Morgenvroeg weer eentje, gaan we naar het strand, ze wil de zee ook nog in.. brr... zouden we eerst 's middags doen maar denk dat het hier wel druk wordt op het strand morgenmiddag met dat mooie weer... Iedereen trusten en tok gauw maar weer! Dikke knuffel voor jullie allemaal! Xx
Goedemorgen, hier nog steeds geen ei QB: succes met je shoot vandaag! Het is hier nu al strak blauw. de zee zal idd nog wel wat koud zijn maar worden vast wel mooie foto's! Onze trouwfoto's zijn ook voor een deel op het strand en in de duinen gemaakt(alleen dan in okt, met heel harde wind) Woonde op texel dus ja dan hoort het strand er ook wel bij he? Fijne dag allemaal!!
Avond! Foto's zijn goed gelukt! Maar wat was de zee kouddd! Brr... hebben mooie foto's op het strand gemaakt, deels in de zee, op de pier en toen hebben we een andere locatie gezocht, met veel groen, boomstammen, ruines, erg leuk weer vandaag! Een suc6vol weekendje voor mij qua foto's! En hoe is het hier met iedereen? Het was heerlijk weer vandaag zeg, ben nogal verbrand op mijn decolletwee zeg maar... oepsie.. het was ook zo warm! Xx
Goedenavond allemaal... Wij hadden vandaag n communikantje van mijn zusje. Zat vanmorgen om 09.00 uur al in de auto op weg naar Helmond. Om 11 uur begon de mis! Daarna heerlijk naar mijn zusje gegaan en de familie weer gezien en bij gekletst. Mijn oma opgehaald... jeetje wat heb ik oma al n lange tijd niet meer gezien (toch al zeker n aantal maanden niet meer, schandalig genoeg!) en nog steeds herkent ze mij bij naam en ze herkent mijn kinderen ook nog van gezicht. Ze weet ze alleen niet meer bij naam. Maar dat is ook niet gek... mijn oma is dementerende (lichtelijk) en ze wordt in augustus 90 jaar!!! Daarbij heeft ze 13 ACHTERkleinkinderen rond lopen dus dat is niet te onthouden voor zo'n menskes! Net om half 7 naar huis gereden maar eerst n tussenstop gemaakt bij Chris op t werk. Daar heb ik met collega van Chris gekletst terwijl de kinders met papa rond liepen door de hallen van de fabriek. Daarna doorgereden naar mn stiefzoon die bij zijn moeder was dit weekend. En daarna naar huis en snel de kinders te bed gelegd. Nu zit ik pas heerlijk rustig achter mn lappie maar ben wel helemaal op! Ben kei kapot en hartstikke moe. Aan de ene kant zou ik al te bed willen maar aan de andere kant... Chris komt over n uurtje thuis dus kan ik dat ook nog wel afwachten. Over mijn duiveltjes... ze zijn nog steeds niet aanwezig! De nieuwsgierigheid begint ook hier n rol te spelen nu maar durf nog steeds niet te testen en ergens diep binnen in WIL ik ook nog niet testen!
Juffie... balen van je ei!! Jeetje zo'n lange cyclus alweer ja! Dat had je bij Nathan ook he? Hoe lang was je langste cyclus? of weet je dat niet meer? Verschrikkelijk he, dat je moet condoleren als juf maar ook zo bij iemand die nog zo verschrikkelijk jong is/was. Die juffen van mijn neefje moesten binnen 1,5 jaar tijd mijn neefje 2x condoleren. Ook mijn nichtje. Dat is ook hartverscheurend! Ik zeg maar zo (misschien héél cru, maar wel de realiteit) ik wil liever dat ze mijn oma nemen dan n jong persoon. Mijn oma ( en meerdere mensen) zit in principe op haar dood te wachten. Ze zit in n rolstoel in n verzorgingstehuis, kan bijna niks meer, weet bijna niks meer. Die hebben toch geen fatsoenlijk leven meer... t is dat hun hart héél erg sterk is. Waarom dan niet deze menskes i.p.v. die jonge mensen die nog in de bloei van hun leven staan en die nog iets hebben om voor te leven! Het is af en toe zoooooo oneerlijk. Ik kan t me niet voorstellen.