Goeieavond! Wat hebben we een lekker weer gehad dit weekend! Iedereen genoten?? Zaterdag hebben we doop gehad van mijn neefje en vandaag ben ik naar een wedstrijd van paardrijden gaan kijken. Ze hebben zaterdag ook de graszoden in de tuin gelegd en dinsdag worden de planten gezet. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat! Maar dat komt nu in zicht. Ik ga lekker vroeg onder de wol! Tok morgen!
Gisteren was ik de laatste, nu de eerste! GOEIEMORGEN!!! Hopelijk wordt het weer vandaag toch mooier dan voorspeld was. Heb geen zin in regen alhoewel het wel goed is voor de plantjes
Potjandorie, heb ik net een heel verhaal zitten tikken is ie zomaar spoorloos????? Nou dan maar even heel snel en kom later wel weer eens wat uitgebreider reageren dan.... @ Dag, klinkt als een lekker weekend. Wel gaaf om weer eens bij een wedstrijd te gaan kijken of niet? Doe je zelf ook al weer mee of ben je nog druk aan het oefenen???? Wat gaaf dat de tuin zo opschiet. Ben ook erg benieuwd naar het eindresultaat. @ Miranda, nog gefeliciteerd meis met je EHBO, op naar het volgende examen en dan komt het allemaal goed!! Kun je dan gaan genieten van je baan.... Je houdt het wel spannend deze keer zeg!! Maar ik kan het me zo goed voorstellen. De angst dat het evt ook weer fout zou gaan is natuurlijk groot. Zodra je het er wel aan toe hebt dan moet je gewoon pas testen, luister naar je gevoel...... Ik blijf in ieder geval voor je veren!!! Dikke knuffel. @ Juffie, lijkt me idd ook erg heftig om zo'n condoleance-bezoek te moeten doen. Zijn altijd dingen die je liever overslaat, maar ze horen er wel bij en dat is erg lastig...... Wat balen dat je ei nog steeds niet is gespot. Hoop voor je dat ie nu snel eens komt!!!! Dikke knuffel. Hoe gaat het met je kleine mannetje? @ QB, wat gaaf dat de shoot zo goed is gegaan. Jullie hadden dus gisteren wel mooi weer? Hier heeft de zon bijna niet geschenen. Het was niet koud of zo, maar de zon was achter de wolken8). Beetje jammer...... Verder alles goed? Britt ook weer helemaal de oude? @ Melanina, en is het allemal gelukt met het kamertje van de kleine? Gaaf om het nu allemaal op orde te maken he?? @ Mink, ben je weer wat opgeknapt meis? Vervelend dat je zo moest overgeven? Wil het werk allemaal nog een beetje lukken? Hoe gaat het met Zoƫ @ Bubsie, hoe gaat het bij jou meis? Al een poosje niets van je gehoord??? Ik hoop dat je nog gewoon lekker thuis bent en de kleine het nog goed doet?? @ Deli, alles goed? Druk bezig met de bouw van jullie nieuwe stekkie? Hier gaat het nog steeds niet zo super. Al moet ik zeggen dat de kuur bij Thomas wel aanslaat en hij dus vrij snel opknapt!! Gelukkig maar. Nu heb ik het zelf flink te pakken......... Vandaag maar even bij de apotheek langs... Meiden ik kom straks mss nog wel ff langs, ga nu eerst maar eens aankleden. Dikke knuffel Liena
Hoi Liena! Alweer bijna 30 weken! Wat gaat het snel. Ik ben inderdaad nog druk aan het oefenen met paardrijden. Gaat nu de goeie kant op met mijn knie dus binnenkort maar eens een paar wedstrijdjes in gaan schrijven. Heb er weer zin in Fijn dat Thomas opknapt maar nu jij in de lappenmand Beterschap en tot straks!!
Goedemorgen... Liena... dank je voor de felicitatie. Nee testen is nog even taboe hoor. Ik neig wel nu meer om te testen maar hou t vol om t voorlopig nog maar niet te doen. Ik wil minimaal n paar weken over tijd zijn. Iedere keer wordt ik toch binnen 6 weken weer ongesteld en als ik nu wacht tot n week of 8 dan voel ik me iets veiliger. Ik wil deze moeilijke critische weken doorkomen zonder te testen en zien wanneer ik ongi word. Het is af en toe best moeilijk hoor. De buurvrouw vraagt steeds of ik van marco borsato houd (liedje rood) of van jan de bouvrie (hij houdt van wit) hahahaha dat is wel erg leuk! All... goede morgen, hoe is het met jullie? Deli... Bubsie... Linnie... Daydreamer en Pooh... waar zijn jullie? Hoe gaat t met jullie? Hoe gaat t met de kleintjes en met de zwangerschap? Laat eens iets van jullie horen!!!
Dag, ben idd bijna 30 weken, vind het zo ontzettend snel gaan en allemaal zo spannend..... Aan een kant ben ik zo nieuwsgierig naar de kleine en aan de andere kant mag het van mij ook nog wel even duren. Had dat toen met Thomas ook zo erg, dat ik opzag tegen de bevalling etc. Wat fijn dat het beter gaat met je knie. Kun je straks zelf weer lekker aan de slag . Idd nu ikzelf in de lappenmand, al sinds donderdag en heb nog niet het idee dat het opknapt. Mss toch maar even de dokter bellen. De gebroken nachten breken een beetje op. Maar gaat vast wel weer over voor ik een haantje ben. @ Miranda, ik kan het me heel goed voorstellen hoor dat je wilt wachten!!! Het is ook allemaal heel spannend en als je steeds na 6 weken weer een kalp in je gezicht krijgt wordt je daar alleen maar verdrietig van........ Zo we zijn weer in de kleren, de was draait en nu lekker even nietsdoen. Thomas breekt achter me de boel af, maar is wel heerlijk aan het spelen haha.......
Liena.... gefeliciteerd met je 30 weken ZWANGERSCHAP!!!! Wie had dat ooit gedacht he meis?!! Nog even volhouden en komt t goed! Yo... haaaallllllloooooooooooo, hoe is het met jouw? Woon je al bij uhhhh naam vergeten sorry!!!!
Ik ga heel even op de bank liggen en mn ogen dicht knijpen... ben zooooooo moe! Heb net ook al bijna niks gegeten, 2 bordjes tomaten/groentesoep en 2 pannekoeken. Vanmiddag nam ik zomaar n appel!!! Ben ik niet gewent van mijn eigen. N zaterdag nam ik ook al n appel! Ik snoep liever... nu weer wat minder. Ook heb ik meer zin in snacks. Zomaar portie bitterballetjes en minifrikandelletjes. mmm als ik er al aan denk krijg ik weer honger. Ga echt ff slapen... ben helemaal op!!! Mijn ogen kon ik straks met moeite open houden toen ik op de weg zat.
Wij hebben morgen n klein feestje!!! Wij hebben morgen 5 jaar n relatie samen!!!!! 25 september WONEN wij 5 jaar samen! Gaat toch zo snel he?... Chris zegt dat ie met mij t langste samenwoont. hahahaha das weer top natuurlijk he?! Zelfs met zijn ex (moeder van zijn kinders) hield ie t niet zo lang mee vol. hahahaha ik ben n plakkertje en ik loop niet meer weg.
wij waren getrouwd op 5-4-'00 en ik heb m op 5-11-'04 buiten gegooid hahahahaha net of t zo moet zijn vind je ook niet?!
Meiden... Ik lig op de bank al zeker n uur.. heb veel maagzuur en blijf van mn avond eten genietn. Lig continu te gapen. Ben echt verschrikkelijk moe... dorst en droge mond!
goedeavond! Hoe is het hier?? Liena: wat fijn weer eens wat van je te horen! Jammer genoeg dat je je niet zo goed voelt. wat zij de ha?? 30 wk alweer! Wat ga je hard zeg Hoe gaat het met Thomas?? Heeft hij al een beetje door dat hij grote broer gaat worden?? Miran: vind het maar spannend worden bij je! Yojo: fijn dat het allemaal goed gaat bij jullie! Hier allemaal prima. Alleen mijn ei springt maar niet, das wel jammer Mijn keine neefje van 6 mnd ligt trouwens in het ziekenhuis. Was een paar dagen thuis maar het gaat weer neit goed. Nu heeft hij het noro virus.. Zielig
Ja Juffie ik ook... ik heb t wel tegen Chris verteld dat ik alweer 1 week overtijd ben. Die zei precies t zelfde als ikke... over 3 weken is t tijd zat om te testen! Tuurlijk is het wel weer spannend maar ik geloof ook nog steeds dat t komt omdat ik erg druk ben geweest de laatste tijd en dus veel stress heb gehad! Het is wachten!