[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Juffie...tjee, dan zou je over de 50 dagen heen gaan met je cyclus?? Wat een ellende. Hoop voor je dat ff het mis heeft en je eitje toch al wel geweest is. Misschien anders toch iets om nogmaals met je huisarts te overleggen als je straks weet hoe lang je cyclus is geweest. Ik hoor wel eens van vrouwen met een cyclus van 35/40 dagen maar toch niet veel langer???? Ik snap dat je er helemaal de pest in hebt! Zou ik ook hebben.

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal...

Even weer over mn niet komende menstruatie...
    Chris denkt dat dit door de stress komt maar ik krijg daar n hard hoofd in... kijk dat je menstruatie uit blijft snap ik ook wel... maar gaan je borsten daar ook zeer van doen?????... tussen mijn borsten in aan de rand van mn borsten doet t zeer en volgens mij zitten daar melkklieren. Het is net of ik n flinke blauwe plek daar heb. Nog steeds in overvloed witte vloed én ik zat gisteravond om half 9 al weg te dommelen... chris zei om kwart over 9: ga je lekker mee naar bed? Ik zeg: graag!!! Dus om kwart over 9 in bed en viel als n blok in slaap, vanmorgen kon ik er niet uit komen. Toch 9 uurtjes geslapen. Heb ook wel zo af en aan krampjes in mn onderbuik/liesstreek met name aan de rechtse kant.
    En natuurlijk nog steeds geen ongi.

Ik blijf volhouden om niet te testen hoe moeilijk ik t ook vind worden!

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran, zal zeker heel moeilijk zijn. Maar misschien dat ikzelf ook wel zou wachten tot de tijd voorbij is waarin je je vmk's hebt gehad. Sterkte!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Zo ik had zo'n oorpijn dat ik de dag vrij geregeld heb en naar de huisarts kon gaan....nu heb ik een ontsteking aan mijn gehoorgang en heb zalf gekregen.
    Dus vandaag lekker dagje rustig aan en dan morgen weer volle bak ertegen aan!

Juffie....hoop echt dat je niet zo'n superlange cyclus weer hebt deze keer...

Miran....succes!

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik heb WEEKEND!!! Ben nu lekker thuis, Stan ligt te slapen dus ik ga even van het zonnetje genieten in de tuin met een boek! En dan vanmiddag met mijn mams naar de woonboulevard om mooie nieuwe accesoires te halen voor het toilet en de badkamer. O ja, de tuin is ook klaar (op de gemetselde bbq na) :D. Gisteren zijn alle planten gezet dus nu moet alles lekker groeien voor een nog mooier resultaat!

Fijne dag iedereen!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yo...beterschap met je oor!

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Dank je Dag! Enne fijn weekend!!

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond meiden...

Ik lag vanmiddag in bikinitopje in de tuin te zonnen... komt Chris natuurlijk plagen. Hij zei: oooow wat voelen ze stevig aan en ze zijn groter. Ik keek hem aan en vroeg: meen je dat nou?
    Ik voel wel dat mn boobs steviger zijn... ze zijn ook veel en veel gevoeliger.
    Ik zag hem even denken. Hij vermande zijn eigen gelijk en zei: ach dat is niks. Hij is volgens mij net zo bang als ikke.

Kids zijn terug van drievliet. Ebony was uitgeteld. De juffen kregen haar niet wakker en hebben haar uit de bus getild en Chris heeft haar naar huis gedragen. Hier werd ze dus gewoon wakker. Ze hebben nog wat buiten gespeeld en om half 8 zijn ze naar bed gegaan.

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... beterschap meis!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden... zit vandaag op dag 34! Zolang heb ik er met mn cyclus nog nooit over gedaan!
    Mijn buurvrouw zei zondag dat ik toen op 5 weken en 1 dag zat maar volgens mij moet ik zo tellen...
    28 dagen is 4 weken en dus morgen zou ik 5 weken zijn ALS ik zwanger zou zijn. Toch?
    Ik ga lekker naar bed... ben kei gaar.

Ow, had trouwens Pooh ge-smst maar heb nog geen reactie gekregen.

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ow miran ik voel gewoon spanning voor jou!!

vandaag hebben wij de 20 weken echo gehad en alles was goed!!!!! En het is nog steeds een meid haha ;) :D

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Miran: als je deze ronde weer zo'n korte cyclus had ben je zelfs al langer zwanger.. Stel als het weer 24 dagen was dan ben je dus nog 4 dagen langer zwanger! Weet je wel wanneer je ei ongeveer geweest is?? Vind het nu wel erg spannend worden.

Wendy: fijn dat alles goed was! Echt een opluchting vond ik!

Dag: had nog niet eens gereageerd op je tuinbericht:) Super dat het af is! vandaag wordt het weer ook nog mooi dus kan je er weer lekker van genieten.

All: heb hier volgens mij een teletubbie in huis:D Hoor de hele dag Oh oooh.. En dat terwijl hij nooit teletubbies kijkt. Hij doet het als hij iets op de grond gooit/ als iets valt enz.. Handje voor zijn mond en oh oooh. Zo schattig:D

fijne dag allemaal

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

@Wen, fijn dat alles goed was met de echo met jullie kleine meid! Foto? ;)

@Juffie, da's lief idd! Als Britt nu iets doet wat niet mag (doet ze vaak.. dondersteen... ;) ), en ik zeg dat dat niet mag, schudt ze haar hoofd en doet ze (ja, hoe typ ik dat nou..?) 'tututut', zo met je tong tegen te tanden klakken.. Oh lekker duidelijk Bianc... ;)

@Pooh, zit je?

@Miran, hoop het zo he.. vind het erg knap dat je het geduld op kan brengen om nog niet te testen.

~~~

We kregen gister trouwens op onze SKSB-hyve een krabbel van PenR, waar wij gebleven waren, ze kon ons niet vinden op het forum. Dus heb maar even het linkje op hyves gezet, denk dat ze zich wel snel zal melden!

~~~

Zo, tis weekend voor mij.. hoef maandag pas weer aan het werk, heerlijk! Heb alleen vannacht gedroomd dat ik ontslagen werd... ik maak me er nog steeds geen zorgen over, maar blijkbaar zit het wel in mijn hoofd dat de kans op ontslag natuurlijk wel bestaat... straks per 1 mei aanstaande is de officiële overname.. zal een boel gaan veranderen.. we shall see..

Xx

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Juffie... weet niet precies wanneer ik ei heb gehad. Ik dacht ergens rond de 12 dag na menstruatie maar zeker ben ik er niet van omdat ik me er totaal niet mee bezig gehouden heb. Had t te druk met andere dingen.
    Ik weet niet hoe ik moet rekenen... ik ga ervan uit dat ik dag 26 ongesteld had moeten worden... dat is nu 9 dagen geleden. Hoe zou t nu dan zitten?

Wendy... t is ook superspannend. Maar durf nog steeds niet te testen. Diep in mn achterhoofd wéét ik dat ik zwanger ben... ik zie t aan veel dingen... maar durf niet toe te geven bang voor tegenslagen dat ik dadelijk toch weer mk krijg.

QB... goed he van mij? vind t ook knap maar het is eigenbelang. Wat als ik nu test en ik wordt volgende week ongi? dan zit ik weer in zak en as!!! Daar heb ik geen zin in.

All... ik merk wel dat mn eten terug naar boven blijft komen... oprispingen! Boertjes laat ik nu meer. Heb zéér gevoelige borsten... ze lijken groter zelfs... ze zijn ook véél en véél steviger. Heb veel honger én iedere ochtend klokslag half 6 moet ik plassen. Ben erg moe... kan s'ochtends bed niet eens uit, ben ik ff blij dat dit laatste dag is en dan 2 weken vakantie heb... s'avonds tussen 21.00 en 22.00 uur liggen wij te bed.
    Heb t kokend heet heel de dag en niet eens zin om iets in t huishouden te doen. Chris staat nu de was te doen hahahaha lief he?!... wat voel ik me n lui wijf!
    maar t is wel lekker zo af en toe!

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies

Hoe is het hier??

@ Dag wat gaaf dat de tuin bijna klaar is. Ben zo benieuwd naar het eindreslutaat. Als je foto's hebt.....;)...
    En heb je gisteren een beetje van het zonnetje kunnen genieten? Kun je weer een beetje bruin worden hihi. En veel pleizer op de woonboulevard. Dat zijn leuke dingen om eens even rond te neuzen!!

@ Juffie, wat is Nathan een schatje zeg, lekkere wijsneus hihi. En nog steeds geen ei? Heb je na je mk wel al weer een cyclus gehad? Anders mss toch eens naar de ha, want dit wordt wel heel erg lang:(. Dikke knuffel...... En nu lekker vakantie? Geniet ervan!!!

@ QB, Britt is dus ook al zo'n lekkere donder ;). En je uitleg over het geluid dat ze maakt is heel duidelijk hoor, ik snap et helemaal:D.
    Wat een gaven foto's heb je weer gemaakt zeg!! Nog even en je kan je werk wel opzeggen en een prof worden;). Heb je wel een beetje zin in je "andere" werk? Veranderd er voor jou zelf ook heel veel???

@ Miranda, ik blijf voor je veren hoor meis.... En verder volg je gevoel, ik kan me zo goed voorstellen dat je nog wilt wachten door al die vmk's. Daar wordt je volgens mij zo onzeker van... Maar goed dat neemt je gevoel van spanning dat het mss toch weer raak is natuurlijk niet weg!!! Want je weet dat je over tijd bent. Dikke knuffel en VVVEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!

@ Wendy, wat fijn dat alles goed was op de echo, de check is dus weer geweest ;). Hoe gaat het met Jesse??

@ Yojo, beterschap meis, hoop dat de zalf snel aanslaat, want oorpijn is zo vervelend, weet er alles van. Goed dat je gisteren even rustig aan gedaan hebt. Soms moet je gewoon even voor jezelf kiezen... En hoe bevalt je het samenwonen?

@ Mink, hoe gaat het nu meis?? Ben je weer een beetje opgeknapt? En nog steeds zo druk met het werk? Op zich wel leuk natuurlijk, maar kan me voorstellen dat het ook erg vermoeiend is!!!

@ Elise, meis hoe gaat het bij jullie? Heeft Luca inmiddels de ingreep achter de rug?? Beterschap met je kleine mannetje en ik hoop voor jullie dat hij nu snel op zal knappen en niet meer zo blijft klungelen!!!!!!

@ Deli, Pooh, Linnie, Riddle en alle andere kippies waar zijn jullie???? We missen jullie hier in het hok meiden!!!!!!!

Hier gaat het heel langzaam aan weer iets beter, maar we kunnen maar niet over de verkoudheid heen komen. We snotteren en alle drie op los. Thomas zijn oortjes lijken weer een stuk beter, maar ik ben bang dat dat zo weer mis is als hij zo verkouden blijft!!!!

Dikke knuffel Liena

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja idd, dikke donder is het, haha! Gelukkig was mijn uitleg duidelijk, hihi! Dankje voor je compliment! Ikke prof? Dan moeten er wel heel veel opdrachten bij komen, heb net gister 3 mailtjes ontvangen met verzoekjes voor shoots!

Ik krijg geen ander werk voor, alleen een andere baas. Dus er zal intern wel een boel veranderen denk ik. Schat dat er zowat 1/3 van het huidige personeel uitvliegt straks.. onze nieuwe baas heeft 3 vestigingen in het zuiden van het land, en heeft met minder personeel meer verzekerden in zijn portefeuille.. dus ja, 1 + 1 = 2..

Ben wel net gebeld door een collegaatje dat onze afdeling vanmiddag gaat verhuizen naar een andere kamer.. erg jammer, we hadden nu een klein hokje met ons 5-en, en alle ruimte en rust, en nu duiken we straks met 12 man in een iets grotere kamer.. bleh.. zal ook wel door de overname komen denk ik..

@Miran, snap je wel hoor, je wilt niet weer teleurgesteld worden en dat is natuurlijk heel logisch. Ik blijf gewoon als een malle voor je veren dat het raak is!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Miran: 9 dagen overtijd? Dat is dan volgens mij 5 wk en 2 dagen??? Het klinkt allemaal heel goed bij je maar wil je geen valse hoop geven natuurlijk:)

QB: snap het ook helemaal hoor:D

Liena: Fijn dat het met de oortjes van Thomas weer beter gaat. maar vervelend dat jullie maar blijven snotteren:( Hebben wij ook de hele winter gehad en begint nu iets beter te gaan. Al begint Nathan nu weer te hoesten;) en heb ik weer eens keelpijn.
    Heb al wel een cyclus gehad na de mk. 46 dagen duurde die maar ga daar nu dus overheen:( ga zo even etospillen halen. vorige keer werd mijn cyclus daar wel iets korter van. (42 dagen)

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ QB, Het is dus best een spannende periode bij jou op het werk of niet?
    Je kan dan van de foto's mss nog niet rondkomen, maar het loopt volgens mij best lekker ? Gaaf dat je alweer 3 opdrachten hebt.
    En Thomas is ook zo'n donder hoor hihi, hij probeert vanalles uit te halen en verteld hele verhalen. Al moet ik zeggen dat dat nog erg schwahilisch is, begrijp er niet veel van;). Soms komen er woorden voorbij die ik dan wel snap gelukkig, maar het is nog wel veel die die die......

@ Juffie, je hebt gelijk, je kan de pillen altijd proberen. Wel raar dat je ei dan nu niet komt. Anders toch eens de ha vragen, mss dat hij je advies kan geven of zo.......
    Wat vervelend dat jij en Nathan nu ook weer beginnen zeg, niet ziek worden he?????

Was trouwens afgelopen dinsdag weer naar de vk geweest. De kleine lag ook nu nog in stuit. Heb volgens mij beetje eigenwijze kids;). Ik moest maar even een hartig woordje met de kleine praten zei ze hihi. 3 weken terug was het ook al zo. En met 32 weken krijg ik nogmaals een echo, want met 28 weken was de placenta nog niets mee omhoog gegaan, dus het blijft spannend. Verder groeit de kleine goed en is ontzettend druk en actief. De vk moest er hartelijk om lachen:p.

Nou ik ga er maar weer eens vandoor, we gaan vandaag naar Drenthe, daar helpen met sauzen. Ach we hebben ervaring opgedaan ;). Dus ga nu tassen inpakken en dan lekker met Thomas naar buiten, het zonnetje schijnt nu nog.............

Kom mss vandaag of morgen nog wel even langs en anders allemaal alvast een heel leuke koninginnedag!! Hebben jullie nog plannen??

Dikke knuffel Liena

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Liena: wat een eigenwijze kids inderdaad.:D Hopenlijk draait de kleine nog en gaat de placenta ook nog omhoog. Dan kun je gewoon bevallen. Veel plezier bij je ouders!

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hey meiden,

sorry beetje lang geleden dat ik in dit topic ben geweest.(bloos).
    heb niet veel terug gelezen maar wilde toch ff laten weten dat ik er nog steeds ben.
    hey miran wat spannend voor jou zie ik. zal voor je duimen.

hier gaat alles goed, behalve sinds vandaag onwijze pijn in mn bekken. (teminste neem aan dat dat mn bekken zijn) kan mn been haast niet op en neer doen, dus loop erg moeilijk vandaag.

we hebben inmiddels ook een pretecho gehad was erg leuk!
    maandag weer naar de gyn voor controle. ben benieuwd of ik nog een echo krijg.
    gister bij de gyn lag ook ons wondertje weer dwars haha. hij/zij ligt weer in stuit. hopelijk draait tie nog.
    zo dat was beetje veel ego. maar lees snel terug hier.

Deel Deze Pagina