hihi onze was gesloten dus hier een nieuw topic van het : hoe irritant topic ! dat ik en sweet ook maar snel zwanger mogen worden
nee en ik heb ook echt te weinig zw.schapsklachten dus loop wgewoon weer een nieuwe zw.sch.week in pfffff. Wel opgezette strop en een kop vol snot...ga zo stomen. maar ach.. Gisterenavond weer even flink vrijpartijtje gehouden..kijken of het werkt. Ps.
nee en ik heb ook echt te weinig zw.schapsklachten dus loop wgewoon weer een nieuwe zw.sch.week in pfffff. Wel opgezette strop en een kop vol snot...ga zo stomen. maar ach.. Gisterenavond weer even flink vrijpartijtje gehouden..kijken of het werkt. Ps. Kel, loopt jouw kind al
neej pina helaas loopt ze nog niet haha! ME VRIEND KON MET 9 MAANDEN LOPEN dat is al vrij snel. kon ze maar al trap lopen haha.. dan hoef ik geen 7.5 kilo naar boven te tillen.. ZE MAAKT NU WEL KUSJES GELUIDEN ECHT SCHATTIG! ze kan ook al heel goed haar hoofdje stil houden. je hoeft m niet meer te ondersteunen met je hand ze maar.. en ze gaat nu dingen vastpakken en haar hoofdje optillen vanzelf.. Nu is echt zo'n leuke tijd ze gaat nu allemaal dingen ontdekken! spannund pina! hij komt vanzelf wel wanneer hij er klaar voor is en anders dan halen ze m. ben je bang voor de bevalling of niet? ik was dat wel. Hoe is het met jou Ly komt me voorspelling in de buurt? of helemaal niet? wat ben jij trouwens lekker creatief bezig geweest.. het ziet er keileuk uit Hoe is het met jou sweet? Ik heb je een tyd niet gesproken. hoe zit het met jou temp.? x
@kel, ja dat van dat lopen was een grapje. tis nu alweer zo'n tijd geleden en ik maar wachten op bevalling...en lyd&sweet maar wachten op een pos. test ... zucht. ik heb reuze zin in de bevalling. jullie horen het wel
Joehoe meiden Hier ben ik dan ook En ben het helemaal met je eens Ly dat het maar snel raak mag zijn voor ons !! Zie dat je aanstaande dinsdag naar de GYN gaat is dat voor onderzoeken ?? Jeetje Pina je houdt ons echt in spanning Veel beterschap met je verkoudheid meid Kel mijn temp is nog steeds hoog 37 maar denk niet dat het raak is hoor Vanmorgen met mijn manneke naar het ziekenhuis geweest hij heeft zijn zaad ingeleverd en hij is onderzocht het onderzoek was verder prima alleen uitslag van zaad komt nog.. Ik heb mijn uitslagen binnen gekregen van het bloed en uitstrijkje alles was perfect op 1 dingetje na wat ze in het bloed hadden gevonden er was een bepaald ding met te hoge waarde die waardes hebben alleen vrouwen die borstvoeding geven en ja dat doe ik dus niet Dus ze hadden me aan een infuus gelegt om opnieuw daarvoor bloed te krijgen ze doen dat infuus omdat dat beter zou zijn en ik een half uur met dat infuus moest blijven liggen en ze weer bloed konden nemen De arts was erg positief en vertelde dat alles goed gaat komen ... Nou op hoop van zegen dan maar xxxxjess
ja kel werd dus niks ... want heb geen ei of niks gehad denk ik .. sweet , dinsdag heb ik telefonisch gesprek met de gyn krijg ik uitslag van fer zn 2e zaadonderzoek .. en hoe verder met mij ..
ja das waar pina.. het is al weer een tyd geleden voor mij maar ik kan het me herinneren als de dag van gister. er is ook geen dag die er tegen op kan he.. van dat lopen wist ik dat het een grap was jaja.. wachten! dat is vervelend! ik ken het gevoel helemaal. ik ga geen voorspellingen meer doen hoor.. ik had het bij ly ook al fout hmmm okeej... wat een gek lichaam heb jij sweet! gaf je maar borstvoeding he.. dat doet pijn he een infuusik had het toen ik ging bevallen van Linsey. gelukkig was je uitstrijkje goed de arts zegd gelukkig ook dat het goed komt! op hoop van zegen sweet.. aaaahhhh Ly dat meen je niet geen ei wat een klotezooi zeg! nu voel ik me nog rotter omdat ik had gezegd dat september jou maand word. HOPELIJK KRIJG JE DINSDAG VAN DE GYN DAN GOED NIEUWS (DAT FER ZIJN ZAAD GOED IS) en dat ze actie gaan ondernemen bij jou. x SUCCES meiden! dat kunnen jullie wel gebruiken.
Awww meisie toch balen maar in ieder geval krijgen we beiden hulp nu .. Hoop dat het allemaal goed voor je komt wijfie Lol kel dat zei ik ook al tegen de gyn was dat maar zo mja helaas ze zei ook die waardes kunnen ook komen door een te gestressed vat vandaar dat ze nu met infuus geprikt hadden na 30 minuten is je vat rustiger.. Hoop maar dat het nu wel goed is anders krijg ik een mri scan waar ik helemaal niet op zit te wachten. xxxjes
nou zeker... ik hoop ook dat het nu wel goed is sweet.. een mri scan lijkt me nog gruwelijker.. ik wist niet eens dat het bestond een gestressde vat het komt bij jou ook wel goed hoor schatje! ze gaan gelukkig actie ondernemen. dat is al fijn toch.. x
ej ! sweet wanneer mag je bellen voor de uistlag ????? ja ben benieuwd dinsdag .. en kel , maakt niet uit hoor (K)
ik dacht wel dat je zou zeggen dat het niks uit maakt. maar ik kan me er niet echt bij neerleggen ik vind het zo lullig voor je! X
ach ja , alle voorspellingen , pendels enz.. zijn nog nii uitgekomen dus ja .. ooit ben ik ook zwanger hoor xx
Hey Ly 2 november moeten we terug komen voor evaluatie dan krijgen we ook gelijk de rest van de uitslagen En dan gaan we kijken hoe we verder gaan Ben benieuwd hoor over de uitslag dinsdag spannend !! xxjes
Hey wijfie vandaag is het dan eindelijk zover ik ben benieuwd Pina heeft je wondertje zich al gemeld ?? En Kel ly heeft gelijk hoor niet rot voelen hoe is het verder met je ?? Hier temp nog steeds hoog 37.1 maar denk niet dat het raak is al zit ik al moet ik wel zo ongi maar goed een temp kan zo weer kelderen xxxjes
spannend sweet.. hier : gyn gebeld en fer zn 2e onderzoek was super ! (uitslag moet boven de 20 zijn en was 50 ! .. 1e keer 19 ) nu moet ik morgen komen om te bespreken hoe of wat.. ik moet aan de hormonen zei die ( als ik wil : ja duhh ) xx