Jippiieeee mijn kleine meisje heeft een grote mensen bed, wel een met drie opstaande randen van mooi zwart gietijzer en de open kant staat voor nu tegen de muur aan, ze werd echt te groot voor haar ledikant maar man wat lijkt ze nog klein in zo;n enorm bed...ze ligt er nu 3 kwartier in en ze heeft nog geen piep gegeven dus ben beneiuwd hoe ze slaapt...
rid: wow jullie kleine meisje wordt ook groot dus! Wat lijken ze dan weer klein he in zo;n groot bed. Zo schattig!
Goodmorning girls! Pfff, het weekend is alweer voorbij, wat gaat het toch snel he?! Hier een lekker weekendje gehad, maar veel tekort! Ik moet nu even snel wat gaan doen, maar kom later reageren hoor! Dikke kus
Mogguh Allemall! Ja Juffie, ze heeft goed geslapen 3x wakker wel maar was alleen even neerleggen en weer slapen dus dat vind ik wel netjes voor de 1ste nacht in zo'n groot nieuw bed en vanochtend ahlf 9 wakker dus super Hier nog steeds geen ongi. grrrr, had ik nooit verwacht dat ik zo'n lange cylus zou hebben...worden heeeeel veel dagen klussen aangezien het volgende maand zomaar weer anders kan zijn:x...nou ja Werkse voor de meiden die daar zitten vandaag
Goedemorgen... Jeetje Riedel... dat is zeker n lange cyclus deze maand! Hopelijk snel de duiveltjes en dan n kortere cyclus volgende maand! Wel lekker veel klussen hahahaha Dat is altijd leuk om te doen toch? Hier komt er van t klussen niet veel meer van!... Chris vind t nu maar niks meer met die bolle buik! Meiden... werkse!
nou miran, je bent niet de enige. kan me er echt niet toe zetten nu ik zo beroerd ben. rid, jammer dat je cyclus zo lang is nu. Je lichaam moet vast even wennen aan pilloos zijn. Fijn dat rayven goed in het grote bed slaapt. Dan is rayven wel lang of niet? Want Stan ligt nog prima in zijn ledikant. Die krijgt straks op zijn nieuwe kamer ook wel een groot bed maar dat is pas over een paar maandjes.
@Miran...ja veel klussen is niet erg maar normaal gesproken is het ook weer niet zo dat we het om de dag doen dus dat vind ik wel veel haha @Dag..Ja Rayven is vrij groot maar ze is ook altijd super druk in haar slaap, veel draaien en rollen en dan stootte ze steeds haar hoofd...
Meiden... kom straks weer ff tokken moet nu met zoon naar de orthodontist. Misschien moet ie n beugel maar hopelijk is het niet nodig!
Mogguh kippies! Zwemmen was erg gezellig gister, zal vandaag ff wat foto's op mijn Hyves plaatsen! @Miran, suc6 bij de tandarts zo! @Juffie, mooi buikje hoor, leuke pyama ook! @Yoo, spannend zeg! Idd eerst ff afwachten hoe het met je werk gaat, maar wel erg leuk dat Joep er zo mee bezig is! ~~~ Vanmiddag krijg ik een vriendin van vroeger op visite, ze was laatst op zoek naar een fotostudio in de buurt en kwam ineens op onze site terecht en ze heeft een mailtje achtergelaten.. dus vanmiddag komt ze ff langs, ben benieuwd! Xx
hey meiden even een vraagje misschien weet iemand dat...ik heb nu een lange cyclus maar kan het dan toch zijn dat mijn a.s. cyclus en eisprong dan wel weer mijn normale tijden aanhoudt dus de gewone 28 dagen?
Zit te wachten op mijn visite.. heb het huis aan de kant, ff weer wat orde in de chaos gecreeerd, hihi! Fijne middag allemaal! Xx Oh en Rid, geen idee.. heb me nooit zo in mijn cyclus verdiept.. nog geen ongi dus?
Juffie, mooie buik!! Miran, handig zo'n klusser in huis haha Zie er goed uit, ben benieuwd naar het eind resultaat! Eerste dagje van de vakantie zit er op hihi, lekker wezen fietsen met Ryan en hij heeft z'n eerste kunstwerk gemaakt MAMA TROTS!! xxx
Meiden... Allereerst ging t super bij de orthodontist!!!! Gyani hoeft nog geen beugel!!! Al helemaal niet om de reden dat de tandarts zei want dat is absoluut niet nodig. Over n jaartje terug komen en kijken of t misschien toch moet ivm overbijt maar dat kan nog alle kanten op! Pak van ons hart dat t niet hoeft tot nu toe! Riedel... ik had de eerste 2 cylcussen 33 dagen en 31 dagen en daarna sprong ik terug naar de "normale" cyclus! Dus wie weet is t de volgende maand nog n keer langere cyclus en daarna goed! Ze zeggen dat ontpillen 2 maanden duurt maar weet t niet zeker! Er is me ook ooit verteld dat je ervan uit moet gaan de aantal jaren dat je de pil geslikt hebt die moet je dan omzetten in maanden. Dus heb je 2 jaar de pil geslikt dan moet je van 2 maanden ontpillen uitgaan! Ook dit weet ik niet zeker dus! Hopelijk komen de duivels nu snel genoeg voor je! QB... leuk hoor... weer n fotoshoot erbij hopelijk voor je! Is ze nog langs geweest vandaag? Buddy... lekker hoor fietsen met Ryan! Het was ook wel lekker weer zeg ondanks de koud. Heerlijk he vakantie!!!! All... Zet de foto's op hyves van de vorderingen van de babykamer! Dus wie wil kijken kijkt gezellig mee!!!
miran: dat is fijn zeg nog geen beugel! yojo: succes met je fotoalbum! pooh: heerlijk hoor vakantie. Ik moet nog een weekje en dan heb ik ook heerlijk vakantie! all: hier alles prima. Vanavond lekker avondje thuis met haan. Maar zo eerst Nathan naar bed brengen. Die geniet nog heel even van de teletubbies