[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Jubidi: ja herken je nog hoor! En wat super zeg dat je zwanger bent. Ik herinner me dat die kans heel klein was toch?? Uiteindelijk spontaan zwanger geworden of met hulp van het ziekenhuis?

Miran: dat was een drukke dag dus voor jullie mannetje.. Fijn dat het goed ging!

All: fijne dag! Kom vandaag nog wel eens langs want ben weer alleen thuis, Nathan is naar de gastouder..

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal..

Juffie... t was zeker n drukke dag voor Divano. Dat merkte we ook wel want hij kon zijn slaap niet vatten. Zo op de arm viel ie in slaap maar toen ik hem boven in de kinderwagenbak op mijn ouders hun slaapkamer legde begon ie heel hard te huilen. Ik zeg tegen mijn zusje: ik kan hem echt niet laten huilen! Nee zei ze ik ook niet!
    Dus hup weer mee naar beneden. Je kon echt zien dat ie hartstikke moe was. In de auto naar huis sliep ie n uurtje en toen begon ie keihard te huilen. Daarna thuis snel flesje gegeven en in zijn eigen bedje gelegd... en ja hoor... hij viel als n blokje in slaap! Mama ging ook om 22.00 uur slapen en om 00.00 uur kwam Divano weer voor de fles... daarna om half 4 weer en vanmorgen om 07.00 uur weer. Dus mama heeft ook redelijk kunnen slapen. Divano heeft tot half 6 vanmorgen in zijn eigen bedje geslapen en jeeej wat heeft mama geslapen als n roosje!!!

Meis... geniet lekker van je "vrije" dag. Pak nu je kans en kruip lekker terug in bed! Poetsen kun je ook als Nathan rond je heen loopt! Geniet nu van iedere rustige moment!
    Doe rustig aan he meis!

Judibi... klopt ja wat Juffie zegt... jij kon heel moeilijk zwanger worden. Zelfde vraag als Juffie... is t jullie zelf gelukt of met hulp van de medici. Maakt niet uit hoor... jij hoort nu ook op die roze wolk en ik hoop dat je dadelijk mag genieten van n klein wondertje!!!

All... mijn nichtje was gisteren ook komen kijken en die doet foto's maken. Nu was ze gisteren al die tijd van Divano en mijn andere kids foto's aan t maken! Die krijg ik deze week via de mail doorgestuurd. Zal dan wel eens n paar hele mooie spammen.
    Eentje was er speciaal voor papa gemaakt. Dan zit ie met zijn handjes zo op n manier alsof je aan t motor rijden bent. Mijn nichtje kan dat ook heel mooi bewerken enzo... dus zeg ik maak er n motor bij en dan kan ik die mooi aan de papa geven!
    Ben benieuwd wat ze ervan maakt!

3. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goede morgen meiden op deze bleu monday

sorry al een paar dagen niet geweest . Onze comp is kapot dus we hebben alleen de laptop en aangezien mijn haantje computer verslaaft is hihi kom ik weinig op de comp.

hier gaat alles goed rosalina is haar niet willen eten periode voorbij gelukkig.
    En praat de oren van mijn hoofd af hihi heel gezellig.

sabela groeit als kool waren vorige week op het cb en ze was in 3 weken tijd ruim 600 gram gegroeid supper trots.

juffie ik las op hyves dat je met verlof bent lekker joh en laat je kindje maar goed groeien!!!

@all weet even niet wat ik allemaal gelezen heb. maar kom vanavond weer even reageren.

liefs rosa

4. rosa08

rosa08 Niet meer actief

goede morgen deli en miran!!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!!

Ik heb het weekend wel gelezen maar had geen zin meer om te reageren!

Hoe is het hier?

@ Judibi, de naam komt me heel bekend voor wat super die banner van jou!! Vertel nog eens wat meer over hoe het is gegaan met jou de afg. tijd!!

@ Juffie, hoe is het? Heerlijk verlof!! Ik wil ook verlof! Ohhh, ik kom zo moeilijk m'n bed uit als ik moet werken, vreselijk!!

@ all, zwaaiiii!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... allereerst gefeliciteerd met je 30 weken!!!

Moeite met vroeg opstaan... daarvoor hoef je niet zwanger te zijn hoor hahahaha ik kan er ook echt niet uit!!! Hoop dat ie snel de nachten doorslaapt anders dan trek ik t niet als ik moet werken strakkkies!

Hoe gaat t met jouw? Nog vol te houden verders?

Rosa... goedemorgen meis! Heerlijk om te horen dat Sabela zoooo goed groeit. wat geef jij haar? Pokon? hahahaha geintje. Nee is keurig hoor! Ben benieuwd... ik kan pas 25 januari gaan wegen! Hier heb je geen weeguurtje op t CB. Vind ik erg jammer!
    Toen ik nog in Helmond woonde kon ik gewoon iedere week gaan wegen en dan wist je precies wat ze aankwamen. Vond ik superprettig!

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, hahha... Nee idd, er zijn natuurlijk veel meer mensen die moeite hebben met vroeg opstaan ;) Het is gewoon 'jammer' dat Wesley niet uit zich zelf vroeg wakker wordt en mijn haan niet uit bed is te slaan... Zei net nog tegen 'm, het zou fijn zijn als iemand mij er eens uit komt trommelen maar dat zat er niet in haha...

Bedankt voor je felicitatie, 30 weken alweer :D jippie!! Het aftellen kan beginnen, volg. maand krijg ik al verlof! Heb er wel echt zin in, je komt nu zo weinig toe aan extra dingen. Ik ben blij dat ik m'n huishouden een beetje draaiende kan houden maar de babykamer moet nog op orde, kleertjes moeten nog uitgezocht worden etc. Zit te denken om te vragen of ik er wat vakantie-dagen voor kan plakken en iets eerder met verlof kan. Maar eens over nadenken..... Hoe pak ik dat aan ;)

Snap dat die gebroken nachten zwaar zijn, poehhhh... Moet er nog niet aan denken. Alhoewel ik nu denk; heerlijk lekker kroelen met die kleine smurf maar ja, we zijn ook maar mens en dan slaap je toch het liefst door 'snachts he?!

@ Rosa, morguh meis! Fijn dat het goed gaat bij jullie!!

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Morguh!

Deli, groot gelijk! Ik heb er ook een week vrij vooraf aangeplakt. Ben echt aan t aftellen. Valt me toch wel heel zwaar stiekem....werken,huishouden en zwangere mama zijn.

@de rest zwaai! ik ga aan t werk!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rosa: wat fijn dat sabella zo goed groeit! Je geeft bv toch??

miran: gebroken nachten zijn inderdaad vermoeiend maar zolang je meteen kan doorslapen na een voeding vond ik het niet zo;n probleem. Kijk er nu alweer naar uit. Lekker de kleine voeden en knuffelen.;) Heb bij Nathan tot 4 mnd ongeveer elke nacht een voeding gehad.. Maar doorslapen is natuurlijk ook heerlijk!

Deli: nog een paar weken en dan heb jij ook lekker verlof! zou lekker zijn als je er nog een paar dagen vakantie voor kan plakken!

10. judibi

judibi Bekend lid

hey kippies:)
    het is spontaan!!!! en twee en een half jaar na de laatste miskraam. toen was de derde ICSI gelukt en nu dus geheel onverwacht toch zwanger:$:D
    het was inderdaad een ieniemienie kans dat wij spontaan zwanger konden worden, maar de eerste was ook spontaan en dit ook! een nieuwjaarsbeeb *zwijmeldezwijmel*

leuk dat jullie mijn naam nog herkennen:D

ik ga weer proberen mee te reageren vanaf heden!

juffie: lekker genieten van je iets eerder dan geplande verlof, maar kindje mag nog even lekker een groeispurt maken, las ik!
    deli: al aardig op weg weer. bevalt het nieuwe huis goed? nog gecondoleerd met je moeder...heb echt een traantje weggepinkt toen je schreef dat ze heengegaan was...kun je het een plekje geven?
    rosa: blue monday?? morgen alles weer beter hopelijk:) prachtige naam heeft je tweede dochter gekregen!
    dag: ook al lekker op weg, je bent al aan het aftellen naar je verlof las ik, hopelijk willen de komende weken nog een beetje lukken voor je:)
    ...

ik weet het even niet meer:)
    sorry als ik al iemand vergeten ben, zal erom denken dat dat niet weer gebeurt;)

11. judibi

judibi Bekend lid

miranda: gebroken nachten...daar zie ik het meest weer tegenop;) sterkte meid!
    gaat alles verder goed met je manneke? groeit goed, eet lekker? en jij er alweer bovenop las ik zo ergens met rode koontjes:D

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    judibi: wow wat geweldig zeg dus toch nog spontaan! Gezellig dat je weer mee komt kletsen.

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ahhhhhhhhhhhhhhhh grrrrrrrr… Had ik gereageerd en loopt de site vast L Nog maar een keer;

@ Dag, ja meis het valt wel zwaar he! We kunnen iig samen aftellen! Fijn dat jij er wel een vakantie voor hebt kunnen plakken, ik ga het ook vragen!

@ Juffie, hoe voel jij je nu je verlof hebt? Hoop beter! Ik heb zitten kijken en moet nog 6 weken werken, in totaal 15 hele dagen. Als ik dat zo bekijk lijkt het niks haha…

@ Judibi, wat ontzettend gaaf zeg! Geweldig! Ben heel blij voor jullie! Krijg je nu ook eerder een echo? Zo zie je maar weer; de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Wat leuk om te lezen dat je nog altijd hebt meegelezen met ons, grappig! Wat lief jou reactie op mijn moeder ook; ik heb het idee dat ik het heel goed heb afgesloten. Af en toe vraag ik me af of het wel goed is dat ik niet dood-ongelukkig ben. Soms zijn er van die vlagen dat ik heel veel verdriet heb en ik mis haar natuurlijk ook wel enorm maar heb wel het idee dat het zo goed is. En ons huis is SUPER!

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... had toen ik zwanger was ook al moeite met opstaan hoor maar nu is het nog net ietsjes erger aan t worden. toen ik zwanger was had ik nog geen gebroken nachten en nu wel. Dat is t grote verschil... ook hoefde ik tijdens de zwangerschap niet tig keer naar de wc s'nachts en kon ik heerlijk doorslapen. Dat verschilt natuurlijk ook per persoon. Nu heb ik in principe nog niet te klagen hoor maar als ie nou op 5 voedingen zat dan slaapt ie s'nachts iig ietsjes langer. Ach... t gaat al zo hard... laat m maar lekker komen snachts. Kan mama lekker knuffelen met hem en van m genieten

15. judibi

judibi Bekend lid

deli: ik denk dat je er vrede mee hebt gevonden en dat is alleen maar goed, toch?
    juffie: lekker uitslapen of zit dat er niet in met Nathan? nog even lekker omtutten in huis tot de tweede er is, heerlijk:)

ben trouwens sinds iets meer dan een jaar thuisblijfmama en dat bevalt TOP:D en nu helemaal...:)

16. judibi

judibi Bekend lid

vergeet ook al dingen:)
    echo: ik weet nog niet wat ik daarmee wil. aan de ene kant denk ik: als het allemaal goed zit, dan heb ik liever zo laat mogelijk een echo met goeie resultaten zoals een sterke hartslag en zo...maar aan de andere kant: het geeft misschien juist wel wat extra zekerheid... ik pieker en peins;)
    miran: inderdaad, zo met zijn twee zijn die nachtvoedingen natuurlijk wel heeeel knus! en ze gaan al zo snel:)

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, dat is ook zo. Ik hoef er ook bijna nooit uit om te plassen 'snachts maar ben wel regelmatig wakker of slaap gewoon wat lichter. Ach ja, het is allemaal voor een goed doel he ;) hopelijk kunnen we dat onthouden als we weken/maanden op zitten 'snachts :D

@ Judibi, kan me voorstellen dat je daar over twijfelt... Ik moet zeggen, zo'n vroege echo zou mijn voorkeur ook niet hebben. Als het tegen zit heb je dan alsnog geen duidelijkheid en word je alleen maar onzekerderderderder ;)

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Meiden

Zo hier lekker weer om half tien wakker...had ik ook wel nodig, erg drukke dag gehad gisteren....eerst het hele huis gezogen, toen de wc en de badkamer uitgesopt en toen alle ramen beneden van binnen en van buiten gedaan, toen gaan wandelen met haan en Rayven en daarna een cake gebakken, gegeten 's avonds, geklust en toen eindelijk lekker op de bank:$ zou vandaag de rest van de ramen doen maar is geen best weer en heb pijn in mijn rug dus maar even niet wel straks even naar de winkel als het droog is.

@Judibi...tuurlijk ken ik je nog...wat super dat je toch op de natuurlijke manier zwanger bent geworden! Gefeliciteerd!! vriendin van mij ook ineens na 5 jaar proberen en de medische molen toch natuurlijk zwanger ..zo zie je maar!

@Deli...feli met je 30 weken!

ehhhhh verder ben ik het even kwijt hahha

Oh ja Juffie idd wel rustig aan doen als je de kans hebt hoor!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, hahaha... Lekker druk dus :D vandaag maar lekker rustig aan dan!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    meiden ik doe rustig aan hoor. uitslapen heb ik niet gedaan vanmorgen maar ga vanmiddag lekker naar bed. Heb net wel even een was weggestreken maar hoef natuurlijk ook niet de hele dag te liggen.. Hoop gewoon dat woensdag de kleine lekker gegroeid is..

deli: 15 dagen werken klinkt niet veel maar de laatste dagen werken zijn wel zwaar natuurlijk.

Jubidi: ik vond het zelf wel fijn een hartje te zien kloppen rond 7 weken. Maar met 12 weken zie je al echt een kindje.

Deel Deze Pagina