[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Morguhh!!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen damessssss!!

Hoe is het hier?

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    goedemorgen deli! Hier nog snotterig, hoestend en proestend haha! Maar over het algemeen vrij aardig!

juffie, wat een mooie foto van jouw buik en nathan op je hyves. Is hij er ook echt mee bezig? Stan heeft totaal geen interesse in mijn buik.

@all, gisteren kraampakket binnengekregen. Dan word het wel ineens heel echt vind ik! Ook gisteren nog een keer van de trap af gevallen en over de hond gestruikeld. Beeb beweegt volop dus daar maak ik me geen zorgen over maar nu wel zere ribben, enkel en knie. Vanmiddag na het werk dus lekker niksen. Denk dat het vandaag snackdag word en er dus ook niet gekookt gaat worden ** schaam **

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, inderdaad ik heb de foto van jou buik en Nathan ook gezien, echt gaaf!!! Hoe is het met je?

@ Dag, ohhhhh meis toch; doe je wel voorzichtig! Doe maar lekker rustig aan vandaag ja! Wesley is ook niet echt bezig met m’n buik hoor. Hij praat wel over een kindje in m’n buik en dat hij zachtjes moet doen anders gaat ie kapot :D maar hij vindt het verder wel prima. Als ik zeg wil je de baby voelen dan wil hij alleen maar heel hard duwen of slaan op m’n buik haha…

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dames, ik heb WEDEROM geen zin, hahaha… Ik heb vannacht echt heel slecht geslapen, ohhhh mijn rug! Gister avond lag ik op de bank en had echt zwaar pijn L toen ik naar bed ging vroeg haan of hij de relaxstoel die we van m’n moeder hebben gekregen er neer moest zetten voor me, die staat nu op zolder maar ik zei dat het niet nodig was. Ik moet overdag eigenlijk gewoon even wat minder doen maar da’s zo moeilijk, er is zoveel te doen in huis altijd… Maar ik denk niet dat ik het zo vol ga houden, ben net begonnen op m’n werk en ik kan al bijna niet meer zitten. Heb ik al teveel geklaagd? Of mag ik nog even door gaan, hahaha…. Sorry hoor dames…

Nou, gister avond toen ik in bed lag kwam m’n haan naar boven om even m’n rug te masseren :D ach, het helpt geen zak en je kunt ook niet handig liggen maar vind het wel heel lief. En vanmorgen zei hij "gister stond ik in de keuken en ik moet zeggen dat je het wel altijd netjes en schoon hebt in huis, dat mag ook wel eens gezegd worden want ik vind het altijd maar normaal allemaal maar dat is het natuurlijk ook niet" Nou, dat vond ik dus wel heel fijn! Een beetje waardering voor alles wat je doet ondanks dat het niet meer zo makkelijk gaat!

*** einde ego *** :):):)

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, wat heerlijk zo'n oppepper van je haan!! Wou dat die van mij dat ook eens deed. Kom gisteren thuis van heerlijk zwemmen, staan alle pannen en borden gewoon op de aanrecht geknald. Dus maar gelijk aan het opruimen geslagen. Stan was daarentegen wel netjes in bad geweest en was al helemaal klaar om naar bed te gaan.
    Balen van je rug! Wel in de gaten houden. Heb gisteren gehoord dat rugpijn ook je bekken kan zijn.

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, hahaha.... Dat is bij ons ook vaak het geval hoor, ik ruim eigenlijk altijd het aanrecht op maar doe dat lekker direct na het avond eten. Meestal doet Haan dan wel Wesley in bad dat moet ik wel zeggen!

Maar gister na het eten ging m'n haan de vaatwasser leeghalen en ik betrapte mezelf erop dat ik het ook zo uit z'n handen nam :D ik dacht help ff mee, zijn we sneller klaar maar uiteindelijk stond ik op te ruimen en hoorde ik hem zeggen tegen Wes "kom gaan we ff lekker samen op de bank zitten" haha...

Ik hoop niet dat het vanuit m'n bekken komt. Moet zeggen, dat ik af en toe een zwaar gevoel heb daar beneden en bij m'n bovenbenen maar geen erge last ofzo.

En jij dus heerlijk gezwommen, dat klinkt wel goed! Lijkt me wel een verlichting :D

8. judibi

judibi Bekend lid

goedesmorgens:D

juffie: mooie buik meid!

dag: wel voorzichtig met dat gestruikel:$ gelukkig voel je de beeb goed, da's dan weer een geruststelling. snacken: lekker op zijn tijd toch;)

deli: wauw, wat lief van je haan. hopelijk houdt ie dat lang vol:D

hier: sinds gister is de stress opgekomen:( zit nu in zo'n cruciale periode waar het de vorige keren fout ging, dus ja...nog maar een test gedaan:D dik positief natuurlijk;) de geruststelling was wel even fijn! verder ook geen bruinverlies of iets dergelijks en dat had ik voorgaande keren wel heel vroeg. allemaal goede tekenen, maar zal blij zijn als ik weer een week verder ben:)

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, rustig aan met je rug en goed in de gaten houden! Ik merk ook dat ik vaak iets uit handen neem als hij dan iets voor me doet of commentaar lever op de manier waarop hij het doet dus helaas zal het voor een groot deel wel aan mij liggen. Had alleen gehoopt dat het een soort van ikke avondje kon worden. Lekker zwemmen en daarna in een ordelijk huis thuis komen maar helaas.....:( Ach, komt wel goed! Als ik wat beter kan slapen dan zal mijn humeur best wel verbeteren.

Judibi, snap dat je onzeker bent. Ik heb helemaal niets naars meegemaakt met zwangerschappen en zwanger worden en ik werd al gek van onzekerheid. Ik hoop voor je dat je snel gerust gesteld word. Nog even en je kan waarschijnlijk een mooi hartje gaan bekijken op de echo. Al duurt wachten altijd een eeuwigheid!

10. judibi

judibi Bekend lid

dag: wachten duurt laaaang...vooral als je ertegen op ziet om met de vk te gaan bellen omdat het dan ineens zo echt is hahaha:D volgende week zal ik eens een belletje doen...;)

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Juffie... wat n prachtige buik zeg! Super!!! Mis de mijne nu al!
    hahahaha Geniet nog even van die bolle buik en dat getrappel in je buik. Het gaat stiekem toch wel erg snel allemaal.

Deli... hoe gaat t met jouw meis? Is t nog vol te houden t werken of heb je daar niet zo'n last van?
    Hoe reageert Wesley op jouw buik?

Dag... auw dat doet zeer als je van de trap af valt. Gelukkig beweegt de kleine dus nog goed. Zou ik me er ook niet druk over maken meis... wel even in de gaten houden aub!
    Je hoeft je niet te schamen hoor omdat je nu geen zin hebt in t koken... zou ik ook niet hebben. Doe je rustig aan de komende paar dagen?!!!

All... Er viel me gisteren iets op bij ons Divano... hij heeft over zijn hele buikje en borstkastje rode vlekjes. Verders nergens alleen daar maar! Nu drinkt ie dus ook slechter.. de ene keer drinkt ie maar 30 cc en dan weer 60 cc kan ook n keer zijn dat ie 125 cc opdrinkt. Ook komt t sinds n dag of 2/3 vaker voor dat t met vloedgolven er terug uitkomt!
    Hij kan soms ook hoesten als n klein zeehondje. Dus vanmorgen maar even de dokter gebeld en kan er morgenvroeg om 08.50 uur terecht. Maak me wel n beetje druk om hem omdat ie niet meer goed drinkt.
    Kan ook gewoon door de warmte zijn die bultjes/vlekjes!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, hahaha... Ja dat is dan jammer he, als je ergens van uit gaat en het valt tegen :( dat herken ik wel heel erg. Dinsdags werkt mijn haan altijd thuis en dan werk ik de ochtend dus hij is 's morgens alleen met Wesley. Maandag avond is de keuken altijd netjes maar als ik dinsdag kom schrik ik er toch altijd weer van wat voor bende ze er van maken. Dan denk ik; we hebben een vaatwasser; zet het er meteen in! Maar goed, ik zeg er niks meer van want hij is aan het werk en zorgt voor Wesley dus mag niet klagen!

@ Judibi, kan me voorstellen dat het voor jou wel HEEL spannend is nu! We gaan er gewoon voor met z'n allen dat het helemaal goed blijft gaan!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, ik had vanmorgen getypt hoe Wes reageert op m’n buik etc. staat op vorige blz. denk ik. Wat raar dat jij pas morgen terecht kan bij de ha? Als kindjes slecht drinken zou je toch zeggen dat je meteen kan komen, helemaal omdat hij nog zo klein is… Als je je zorgen maakt zou ik er op staan dat je vandaag terecht kan hoor!

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... wat liefffff van je haan! Kijk.. die steek je toch maar mooi in je zak meissie. Zei t toch dat ze er wel erg in hebben. Dat doet n vrouw al snel goed zo'n uitspraken!

Dag... jouw haan is dan misschien niet zo'n opruimer maar hij neemt wel Stan van je over. Dat is op zich ook al heel zwaar als je zwanger bent en je moet zo'n kleine man in bad doen. Slecht voor je rug!!! Ook jij hebt n man die jouw toch zeker ook wel dingen uit je handen neemt! Tuurlijk snap ik wel dat je niet ook nog eens de aanrecht op wilde ruimen nadat je lekker moe thuis gekomen bent. Maar ook jouw haan doet wat ie denkt dat goed is.

Judibi... ik snap je helemaal. bij mij sloeg die schrik ook meerdere malen toe! Kijk en luister eens heel diep bij je vanbinnen... wat zegt jouw gevoel???? Voelt dit goed? Dan zou iuk me absoluut niet druk maken meis. Ik had heel sterk t gevoel dat er niks mis was met onze ongeboren kindje. Toen wij n uitgebreide echo kregen had ie dus niet de afwijkingen die mijn andere zoontje heeft. Ik zei gelijk: ik zei t toch... dit kind is niks mis mee. Het voelt allemaal zoooo goed!
    Meis... luister goed naar je gevoel/instinct.
    Ik heb nog altijd naar mijn gevoel geluisterd en die heeft nog iedere keer gelijk gehad.
    Sterkte meis.. ik wéét hoe jij je moet voelen!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... hahaha moest even lachen om die Wesley... zachtjes doen anders gaat de baby kapot hahhaa grappige uitspraak.

Divano heeft nu weer n flesje met 60 cc laten staan. Er zat 125 cc in dus hij drinkt gewoon te weinig maar goed hij komt nu dus wel vaker dan 6x op n dag! Dadelijk maar even lekker naar buiten met hem en misschien wil ie naderhand wel wat drinken. Kan zijn dat ook hij wat grieperig is maar kan dat dus nog niet zeggen tegen ons.

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Meiden, ik tok af! Ben afgewerkt dus ga lekker naar huis. Nog ff een boterhammetje mee eten bij paps en mams en dan straks tegelijk met stan ff te bed. Tot vanmiddag!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, gelukkig drinkt hij in ieder geval wel iets drinkt!

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede middag allemaal,

Geprobeerd om bij te lezen, maar het was erg veel hihih dus ook weer wat vergeten :)

Haantjes: tja dat wisselt bij on heel erg, het ene moment is hij heel lief en zo ineens kan hij een gemene hork zijn!!
    Tijdens de zwangerschap was hij heel lief en mocht ik niks meer doen. Nu Stef geboren is, vinden we het best lastig om alles in het gereel te houden. Het is druk, en we zijn vaak moe :)

Stef doet het momenteel goed. Athans hij is donderdag weer thuisgekomen en drinkt weer redelijk. Hij heeft het RS Virus gehad en kon hier niet zelf vanaf komen.
    Dus miranda hou het in de gaten. Stef begon steeds slechter te drinken, werd verkouden en heel benouwd, op een gegeven moment had hij geenn plasluiers meer. Het is namelijk een heftige griep voor die kleintjes.
    Afdeling lag vol met alleen maar RS virussen :$

Nu mogen we volgende week weer terug komen bij de kinderarts en die gaan hem dan verder onderzoeken. Hij blijft pijn houden in zijn buik, heeft nog teeds veel uitslag en ik heb het idee dat hij weleens astma kan hebben, maar goed dat bespreken we dan en hopleijk weten ze snel wat er met hem aan de hand is.

Juffie: goed dat je gestopt bent en veel rust neemt. Erg belangrijk

Deli; dat was wel lief van je haan om je te masseren hahaha zo wispelturig die mannen hahaa

Dag: ook al de laatste lootjes naar je verlof

Liena: meissie ik wou dat ik je kon helpen, maar het is lastig om zo iets te roepen denk ik. Jullie proberen al zo veel.
    Hopelijk kan er snel iemand komen van maatschappelijk werk om jullie te helpen.

Judibi: welkom terug en wat super dat je zwanger bent. Leuk om te horen dat je wel meegelezen hebt. Kan me indenken dat het moeilijk voor je was om mee te blijven kletsen, met al die zwangerschappen en baby's. Tuurlijk zijn we je niet vergeten en hoop ik dat je extra van deze zwangerschap kunt genieten :D

Voor de rest die ik ben vergeten: sorry :) mijn hoofd zit nog zo vol met vanalles, dat ik weinig kan opslaan...

all; ik ga weer verder met werken, dikke knuffel

19. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Juffie: wow, wat een mooie buik!
    Miran: heb je Divano al getempt? Hij is nog te klein om koorts te mogen hebben. Hou hem maar goed in de gaten en als je het niet vertrouwt gewoon weer de ha bellen en erop staan dat hij vandaag gezien wordt!
    Deli: tja, dat huishouden van mij kan zichzelf echt niet gedragen, wat ik ook probeer;). Vervelend dat je zo'n last hebt van je rug, ben je al eens bij de fysio geweest? Ik gisteren voor het eerst en de pijn lijkt minder en de plekken die ze behandeld heeft voelen nu helemaal beurs, dus heb goede hoop dat het wel wat doet.
    Dag: tja, haantjes... Die van mij vindt dat hij ook erg zijn best doet, maar gaat rustig op de bank liggen slapen als hij een keer vroeg thuis komt uit werk terwijl ik met Luca bezig ben en tegelijkertijd moet koken... Ook opruimen is ie niet zo goed in en als hij dan wat kwijt is heb ik het natuurlijk kwijt gemaakt. Luca naar bed brengen doen we altijd samen en Luca doucht 's ochtends altijd met mij.
    Mink: heftig dat Stef het RS-virus had. Ik hoorde dat het weer erg heerst op het moment (mijn moeder werkt op de kinderafdeling in het ziekenhuis). Hoe gaat het nu met hem qua hoesten enzo?
    Judibi: ik heb ook eerst een hele tijd meegelezen voordat ik mee ging kletsen. En wat het onzeker zijn betreft: ik had dat ook heel erg terwijl ik niks naars heb meegemaakt wat betreft zwanger worden en blijven. Hoort erbij, maar kan me voorstellen dat je blij bent als je weer een week verder bent!

Ik ben vanochtend weer met Luca naar ouder-peuterdans geweest. Hij vindt het zo leuk! Toen we het terrein opfietsten riep hij wel tig keer "samen dansen mamma!", zo lief. En zo schattig hoe goed hij zijn best doet. Hij probeerde ook te huppelen maar dat lukt nog niet helemaal:). Erna was hij helemaal gesloopt, dus hij ligt nu lekker te slapen.

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mink... bedankt meis... ik hou t iig in de gaten en morgenvroeg wordt ie gezien door de ha. Moet er om 08.50 uur zijn. Ik ben hem nu de fles aan t geven... Divano heeft nu al 85 cc op. Maar had vanmorgen om 08.00 uur al bijna niks op... om 11.30 uur had ie al bijna niks op dus t werd tijd dat ie nu wat dronk. Straks maar even tempen.

Deel Deze Pagina