@ Mink, hee meis wat een toestand zeg met je mannetje! Ik hoor heel veel over het RS virus, echt akelig! Gelukkig is hij weer thuis! Hoe gaat het met jou meis? @ Elise, wat lief! Samen dansen! Dat lijkt me ook leuk zeg @ Miran, idd dat RS virus heb ik ook veel over gehoord. Hopelijk valt het mee met je mannetje!
zoooooo ik kom net uit bed gerold en stan dus ook. Nu van bed naar de bank gegaan want heb volgens mij echt griep te pakken. Huishouden kan ff de pleuris krijgen Is een rommeltje maar morgen weer een dag.
@ Dag, hahahaha.... Dat huishouden toch altijd weer doe maar rustig aan meis! Hopelijk knap je snel een beetje op!
mink: het rs virus: jakkes hopelijk gaat het nu snel beter met je kleine man! dag: lekker ff rustig aan kan zoooooo fijn zijn, dat moet je jezelf gewoon soms toestaan, vooral als je lichaam erom vraagt elise: wat leuk, samen dansen! ik wist niet dat dat er ook was, maar ach...ik heb ook weer nieuwe kansen om leuke dingen met baby/peuter/kleuter te gaan ontdekken miran: raar dat je niet dezelfde dag nog mocht komen:x hopelijk valt het allemaal mee met divano...
mink, bah wat heftig zeg!! Hoe lang heeft hij in het ziekehuis gelegen? Hoop dat hij er snel helemaal van af is. Jullie verdienen intussen ook wel rust! elise, klinkt heeeeel leuk dat dansen!! miran, let inderdaad wel op. Divano is nog zo klein om ziek te worden. Laat je ons weten wat de huisarts morgenvroeg verteld heeft??En als je het vanavond niet vertrouwd of hij krijgt koorts dan naar de ha post hoor!!! Judibi, Al een verloskundige gebeld?? Mag je met jouw historie niet meteen naar de gyn? Snap dat je het even uit wil stellen maar misschien ook wel goed als jij snel onder controle komt te staan.
Deli, ja altijd maar dat @#%huishouden. Het is nooit klaar en ik heb het graag een beetje netjes. Nu is het hier echt een ravage. Wij wonen best klein dus is het snel een rommeltje. Vanaaf maar vroeg naar bed dan zie ik er tenminste niets van Haantje neemt frietjes mee en ik heb net boven een bak heet water gestoomd. Lucht wel op **lees maar 5 minuten** Mijn oren, rug, enkel en hoofd doen pijn. Ahhhhh wat heerlijk, ff klagen
Hey dames! Heb niet terug gelezen ben al een paar dagen niet lekker en slaap heel veel... Wilde alleen even hallo zeggen! x
hey Yootje...beterschap meisje en Hallo! @All..heb wel alles gelezen maar het is weer woensdag en dus mijn eerste werkdag...altijd zooooooooooooo druk dus helemaal op.... Denk wel aan jullie hoor!! Knufff
laatste reactie van de dag dag: had het er vanaaf nog met haan over. hij wil toch wel heel graag dat ik zo snel mogelijk een afspraak bij de gyn maak, maar daar heb ik volgens hun site eerst een verwijzing van de ha voor nodig, dus...morgen dat eerst maar regelen ik was, wachtend op de pizza, in slaap gekukeld haha. zoontje zat naast me heel stilletjes om me niet wakker te maken, de schat. met zijn twee voor scooby doo, vond ie zo leuk en wat doet mama? die valt in slaap wordt geen latertje vanavond! iedereen fijne avond
Dag... ik laat jullie morgen gelijk weten wat de ha zei. Chris was straks lekker in bad gegaan met Divano. Divano was als n blokje bij papa op de borst in t lekker warme water in slaap gevallen... zoooo lief! Zal dadelijk wel n foto spammen. Daarna gaf Chris hem de fles en idd ook bij Chris kwam er naderhand weer n vloedgolf van eten uit. Ik zei dat ie dat al de hele dag had.. chris zei: je moet morgen toch naar de ha?! Hij zal wel gewoon niet lekker zijn. Hij zag ook de vlekjes en zei dat t maar goed was dat ik morgen n afspraak heb met de ha. Gewoon even na laten kijken als je t niet vertrouwd zei hij. Ben blij als t morgenvroeg is! Jeetje wat kan je je als moederzijnde je zo druk maken om misschien wel iets heel onschuldigs. Alhoewel... ik vertelde dit tegen mijn overbuurvrouw van t hoesten als n zeehondje en eten teruggeven en dus weinig drinken... zij heeft zelf 10 jaar geleden haar zoontje voor 3 weken t ziekenhuis ingehad ook aan RS-virus. Dus zij zei gelijk: miranda... let heel goed op Divano. Ze had ook echt n flashback. Vandaag belde ze me op over hoe Divano's ogen staan. Ik zeg: heel alert. Dat was al n goed teken vond zij. Maar morgen zal ik jullie vertellen wat de ha me te vertellen had.
miran: Heeft Divano nog geen koorts?? Echt meis als je het niet vertrouwd gewoon de hapost bellen hoor. Divano is nog zo klein. Bah zo zielig als kleintjes neit lekker zijn! Dag: beterschap! En lekker op tijd je bed in, huishouden komt wel weer.. Oh en over nathan en mijn buik. Krijg nu ;s ochtends ook nog een kus op mijn buik als Nathan met mijn haan naar de gastouder gaat kus babybuik zegt hij dan heel schattig Hij gaat altijd mee naar de vk, mag hij helpen. Vanavond toen we weer in de auto zaten zei hij: baby luisteren leuk! Echt snappen doet hij het waarschijnlijk nog niet maar hij is er wel erg mee bezig. Babykleertjes kijken in de kast, de box staat nu enz.. Deli: lief zo;n opmerking van je haan! Elise: dat klinkt leuk zeg. Had er echt nog nooit van gehoord. Yojo: beterschap! jubidi: de eerste weken zijn gewoon super spannend maar we gaan er gewoon van uit dat het nu goed gaat hoor! fijne avond!
goedemorgen!! gisteren de laatste, nu de eerste! Miran: hoe is de nacht gegaan vannacht?? Is Divano alweer een beetje opgeknapt? Liena: hoe gaat het met jou meis??
Gefeliciteerd Judibi! Da's idd een tijdje geleden zeg, kan me je naam nog wel herinneren! --- Kippz, ik ben er nog wel hoor, maar momenteel erg druk met solliciteren, netwerken, workshops volgen op het werk en alles regelen met het UWV.. nog 3 werkdagen voor mij dan sta ik op straat.. blergh.. voel me er zo klote onder als ik naar het werk ga, knoop in mijn buik.. bah.. maarja, je verandert er niks aan, dus ik solliciteer en netwerk wat af in de hoop snel een andere baan te vinden! Knuffel voor jullie allemaal! Xx
good murning QB: balen van je baan. hoop dat je snel iets anders vindt. kun je niet iets met je fotografie doen? juffie: hekken sluiten en hekken openen miran: benieuwd wat de ha heeft gezegd en hoop dat het wat meevalt met je kleine man. hier: bibber de bibber...vanmorgen toch maar gewoon zo de gyn gebeld voor een echo en dinsdag 15 februari kunnen we komen. dan ben ik 8 weken volgens mijn berekening, dus mooie tijd denk ik voor een echo. best een beetje eng. ook mijn fysio verteld dat ik weer zwanger ben, dit alvast ivm mijn bekken. eerste acties zijn dus echt gedaan
Judibi, als dat zou kunnen heel graag. Heb daar alleen geen papieren voor. Voor administratief werk wel.. of ik zou de administratie voor een fotozaak kunnen doen.. En zelf beginnen doen we al wat, maar dat is te weinig om van rond te komen, veel te weinig. Daar hebben we het te rustig voor momenteel. Als ik nou niet persé hoefde te werken qua inkomen had ik dat gelijk gedaan hoor, volledig op de fotografie storten, graag zelfs..
Meiden... Ben vanmorgen bij de ha geweest. Divano had geen koorts... zijn temperatuur was 36,8 dus dat is gewoon goed/normaal. De ha vond zijn bultjes niks verontrustend want t zijn warmtebultjes. Dus dat is de uitslag van de warmte. Zijn voedingen terug geven is op zich ook niet erg... moet hem wat meer tussendoor laten boeren. Nu liet ik hem al 2x tussendoor boeren maar misschien toch nog n keertje extra doen. Wél vond ie dat ik dat zeehondenhoestje in de gaten moest houden want als hij er ook nog eens benauwd bij heeft moet ik gelijk naar hem terug bellen want dat kan dus idd die RS-virus zijn wat nu heel erg heerst! Voor de rest was t n heel lekker rustig manneke waar hij niks aan kon zien. De ha vond mij zelfs glunderen! Ik moet dus wel ons Divano goed in de gaten houden maar voor de rest valt t allemaal wel mee gelukkig!!! Net nog kraamvisite gehad.. had n chequebon voor de prenatal gekregen en van onze verzekeringsagent (tussenpersoon) kregen wij n handdoek en n trainingsjasje met Divano's eigen naam erop geborduurd! Zoooo mooi!!! All.... hoe is het hier????
jubidi: super zeg de eerste acties ondernomen! Goed gedaan Miran: gelukkig maar dat het neits ernstigs is met Divano. Wat een leuke cadeautjes heb je gehad zeg! all: hier een lekker ochtendje met Nathan. Vanmorgen kwam mijn schoonzusje nog even een kopje thee drinken met de kids. Gezellig. Nu net al het speelgoed opgeruimd en even uitpuffen op de bank. het is heerlijk weer trouwens dus vanmiddag nog maar even lekker naar buiten met Nathan!
Hey kippies, ik ben vandaag ziek thuis gebleven van mijn werk. Was gisteren al compleet oververmoeid en vannacht heb ik een tijdje wakker gelegen met erge hoofdpijn... Kwam vanuit mijn nek en schouders, dus echt spanningshoofdpijn. vanochtend was het nog niet over en voelde me compleet gesloopt, dus ik besloot om naar mijn lijf te luisteren en thuis te blijven vandaag. Vind het altijd erg moeilijk om me ziek te melden maar ben wel zwanger nu en daardoor niet zo happig op het nemen van pijnstillers de hele tijd... Mijn moeder is nu hier voor Luca (do is haar oppasdag), dus ik word lekker verwend! Miran: gelukkig valt het mee met Divano! Judibi: ouder-peuterdans wordt hier gegeven op de balletschool. Ik heb zelf altijd gedanst (eigenlijk nog steeds maar nu even een stop ivm de zwangerschap) en zodoende wist ik ervan. Het is echt heel erg leuk! En spannend de eerste afspraak voor een echo! QB: kan me voorstellen dat je met het lood in je schoenen naar werk gaat op het moment. Ik hoop dat je snel een leuke job vindt! Yoyo: beterschap! Juffie: ach, wat lief van Nathan die kussen op je buik. Luca heeft er nog helemaal niks mee; sowieso heeft hij het niet zo op babies; ben benieuwd hoe dat gaat straks, haha!
Dankje Elise! Hoop het ook natuurlijk! Beterschap! Fijn dat je moeder oppast, kan je je rust pakken! Ook doen hoor!