[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... ben nu net klaar met de kamer van Giuliano. Die is nu ook aan kant... GELUKKIG!!!
    Nu moet ik alleen nog de was vouwen en nieuwe aanzetten en dan Ebony's bed opmaken want die had n ongelukje vannacht. Dweilen komt er nu even niet meer van... misschien vanavond nog als de kids boven op bed liggen.

Nu lekker pizza's in de oven en even heerlijk niks doen. Lekker kopje thee erbij en dan even rust inlassen!!!

Smakelijk allemaal!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer

Snap helemaal dat je je af en toe erg onzeker voelt maar als jouw gevoel zegt dat t goed zit meis... geniet er dan maar van want dan zit t ook gewoon goed!!!!
    Ik gun t je zo. Komt helemaal goed... die kleine zit goed ingenesteld en houd zijn/haar eigen goed aan mama vast!

Leuke foto's he... ja Divano is ook maar klein en helemaal als ie bij zijn papa ligt. Zal straks ns n foto spammen van opa met Divano. Opa zei: t is dat er nog n koppie aan vast zit want anders paste Divano in mijn hand!!!
    hahahaha

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kijk maar eens goed naar opa's hand en naar Divano zelf
    Bekijk bijlage 123531

Oooow meiden... heb vandaag voor 14 mei n fotoshoot afgesproken. Dan is Divano 4 maandjes oud en dan wil ik blootfotootjes van hem en van die anne geddes foto's en ook foto's van alle kinders!!! Heb afspraak in Helmond gemaakt omdat ik haar heel goed ken die die shoot doet!
    Ik kijk er nu al n beetje naar uit. Vind t zo onwijs gaaf altijd!

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik ben weer thuis. Eten staat op en het weekend is begonnen :D

Heb vandaag een goed humeur dus ga vanavond eens tijd besteden aan mijn haantjes. Fijn weekend iedereen!!

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0

Lees nu jouw berichtje.
    Spannend hoor. Ik begrijp uit jouw verhaal dat het misschien niet echt uit komt nu maar dan heeft het zo moeten zijn! Een oplossing voor al het andere komt wel goed. En wie weet is het loos alarm.

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant

Ja heb je idd ook gelijk in. En idd wie weet is het loos alarm....heb nog even voordat ik het weet....
    Maar komt goed. Allebei de kanten zijn goed. Willen het wel maar eigenlijk willen we pas gaan beginnen in augustus....maar ja is het nu dan is t goed is het later is het ook goed....

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey meiden

Zo alles bijgelezen en even een korte reactie

@Miran...mooie foto's en jaaa wil ook heel graag een fotoshoot van rayven of straks met de 2 kindjes samen maar is altijd zo duur...een goede vriend van mij doet het voor hobby dus denk dat ik hem maar eens lief ga aankijken:D

@Yootje...ik denk dat ik jou verhaal gemist heb maarrree misschien zwanger dus of zo?

Hier alles wel ok, Rayven vanochtend uit bed gehaald bleek ze ergens vannacht over gegeven te hebben maar ze is helemaal niet wakker geweest dat we hebben gemerkt dan en toen ze net wakker was waterpoep en vanavond weer, wel vrolijk en zo dus hoop niet dat het erger wordt morgen gaan we naar mijn vader om de verjaardag van mijn overleden mama te vieren doen we elk jaar...

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, is een goeie gedachte! Komt wel goed skatje ;)
    Hoe was de puppycursus met sjors gegaan? Of was je toen ook al ziek? Ik vind het zo'n dropje!

miran, wat een mooie foto's.

Rid, oei dat klinkt vervelend. Beterschap.

O ja, we hebben waarschijnlijk een naam!!! De geboortekaartjes is niets geworden. Een goede vriend van ons werkt bij de drukker dus ik heb besloten samen met hem zelf iets te ontwerpen. Ach, we hebben ook nog ff.
    Ga ik nu weer the voice of holland kijken. Vind het tot nu toe nog niet je van het! Beste moet nog komen denk ik.......

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... waar ik die fotoshoot laat doen kost t 45 euro en dan maken ze 30 tot 45 foto's! Die worden op n groot contact-vel afgedrukt en dan krijg je ook nog n waardebon voor n foto van 20 x 30cm. Meestal koop ik al die foto's op maar dan 8 bij 13 formaat (geloof ik dat dat is) die zijn niet zo duur (euro of 2 p/st) en dan 1 hele grote van 50 x 60cm voor bij ons op de schouw. Ik moet dan ook wel nu n gave foto van Divano in zijn blootje op zijn buikje in sepiakleur (bruinsige kleur). Dat heb ik nl van mijn andere 3 ook en die hangen mooi op n rijtje langs elkaar en daar kan ons Divano niet gemist worden natuurlijk!
    Ik vind die foto's gewoon super!!!

Yo... hoop idd dat t positief is dat je misselijk bent enzo. Zou op zich toch wel erg leuk en gewenst zijn toch?!!
    Ik veer voor wat jullie willen meis!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen ladies...

Heb n hele goede nacht met Divano achter de rug. Hij drinkt sinds gisteren zijn flesjes aardig leeg. Kan wel eens 20 cc laten staan maar meestal is t n bodempje wat er blijft staan. Gisteravond om 23.15 uur de laatste fles gegeven en vanmorgen liep t tegen 04.45 uur toen ie pas weer de eerste fles dronk. Knap hoor! Nu ligt ie nog te slapen dus denk dat ie pas weer rond 09.30 uur komt. Hij kon gisteravond niet zijn slaap vinden in zijn eigen bedje dus heb ik tot de fles van vanochtend bij mij neer gelegd en na die fles in zijn eigen bedje en daar ligt ie nu nog! Toen ging t wel goed!!! Ik probeer t gewoon iedere nacht om in zijn eigen bedje... laat hem dan ook even lekker huilen maar dat huiltje duurt zolang totdat ie overstuur is en dan vind ik t gewoon te zielig. Dus dan gaat mama overstag!
    Maar overdag slaapt ie goed in eigen bedje!

Dadelijk weer n voetbalwedstrijd van mijn oudste zoontje... de eerste weer sinds n maand of 2. Om 13.00 uur gaat Chris weer werken en om n uur of 14.00 komen mijn ouders, dan gaan we lekker de bossen in met de kids!
    Wij gaan hier naartoe: Foto's
    Er ligt ook n bos bij dus dat wordt lekker ravotten met de kids!
    Is dichtbij en de kids vinden t geweldig!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: wow wat doen Divano het al goed zeg! Super!

Dag: fijn dat jullie een naam hebben. Ben benieuwd;)

Yojo: gaat het al weer wat beter?

Rid: oh bah zeg, spugen en diarree. Is ze nu alweer wat opgeknapt?

All: goedemorgen! Ben al lekker aan het soppen geslagen vanmorgen.. Haan is vanmorgen weg maar vanmiddag lekker thuis. Gaan we waarschijnlijk nog even wat boodschappen doen als Nathan wakker is.

Fijne dag allemaal! Geniet van het weekend..

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh meiden

Zo eigenlijk heb ik niks te melden, zit nu aan de koffie, zo alles inpakken, Rayven aankleden en weg...

fijne dag

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!
    Sjors heeft me weer lekker laten slapen. Die kleine pup doet t super! Joep is ook helemaal verliefd op d'r....geweldig om te zien...en dat terwijl hij eerst nooit wilde.
    Ben benieuwd wat voor dag ik vandaag ga hebben...lig nu nog plat dus nog niet veel loos moet alleen ontzettend plassen...
    Ik ga eens kijken hoe het met die kleine schat is. Tot straks!
    X

14. judibi

judibi Bekend lid

goeiemorgen:)

miran: ohoh wat een heerlijk ukje is het toch:D of heeft opa gewoon hele grote handen?
    leuk, een fotoshoot van alle kids, hopen dat ze dan allemaal een beetje mee willen werken haha, maar dat komt vast goed!

juffie: al vroeg in het sop? ach, dan is het ook maar klaar toch? en dan vanmiddag lekker vrij, helemaal fijn:)

yo: jakkes ziek of...afwachten dus. spannend hoor. sjors is een jack toch, heb ik dat goed onthouden? fijn dat ze al zo'n doorslapende pup is;) beterschap!

rid: ze is er dus niet echt wakker van geworden anders was 1 van jullie toch ook echt wel wakker geworden. hopelijk was het eenmalig en nu weer over. geniet van de koffie:D

dag: nou ja, een naam is toch het allerbelangrijkste om het over eens te worden:p kaartje zelf ontwerpen is ook hartstikke leuk, top.

hier: eigenlijk alles fijn;) als ik zo doorga met bijna geen kwaaltjes dan ben ik happydepappy natuurlijk!
    de 31ste komt MvM langs voor een test en vragenlijst. denk niet dat ik mee mag doen, maar dat hoor ik dan wel van haar...zou het heeeeeel jammer vinden omdat ik weet hoe belangrijk dat medicijn is, maar ja, veiligheid voor alles natuurlijk.

fijne dag allemaal:D

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey judibi!
    Ja Sjors is een jack! Ligt nu lekker langs me te slapen.
    Ziek ben ik niet echt meer, wel héél erg moe. Maar idd even afwachten.
    Wel héél gaaf dat je nu spontaan zwanger bent zeg!

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Fijn weekend all! Ben hier aan het puinruimen.. moet ook gebeuren.. Morgen maar ff aanmelden bij het UWV via internet.. Tis niet anders!

Liefs!

17. judibi

judibi Bekend lid

spannend toch zo stiekem weer, Yo:D

QB: het is inderdaad niet anders...maar wie weet heel snel weer een veeeeeeel leukere baan:)

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik hang duf op de bank en haan is op stap. Ga zo maar eens lekker naar bed. Nog ff tv kijken en vroeg slapen. Morgen naar Roermond om een beetje te shoppen. Verder rustig dagje.

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rustig hier!:$ Zelf ook geen nieuws eigenlijk;)

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik ook niet
    ben alleen voor het eerst wezen shoppen zonder Zoey wow wat voelde dat raar en als ik kinderwagens zag miste ik dr gewoon.
    Maar het is wel veel makkelijker kleren passen zonder een kind in de draagdoek hahaha.
    Nu zijn we weer heerlijk thuis .
    Heb van papa centjes gekregen en ben ook voor haar helemaal los gegaan :) . Tja stiekem toch schuldgevoel af kopen .

Deel Deze Pagina