[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh all!

@Judibi, thnx!

Ben momenteel bezig met LinkedIn, een soort van zakelijke hyves zeg maar.. voor werkgevers, werknemers en werkzoekenden, hoop dat dat iets kan opleveren.. :)\\;)

2. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Riddle, dat valt dan niet mee, elk weekend zo druk of vinde jullie het wel lekker?
    Ja die wachtlijst is idd balen en het lijkt me zo lekker om af en toe eens een ochtendje alleen met Kayra te zijn. Met Thomas thuis krijgt ze toch minder aandacht:). Gelukkig kan ze zich over het algemeen goed vermaken en thomas is af en toe superdruk en haalt heel veel kattekwaad uit;). Maar dat zullen meerdere herkenne;)

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou vind visite wel gezellig maar wou soms dat het wel wat rustiger was maar ja het is nu even zo....

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wat een gezelligheid hier zeg!

Dag: Balen van je rammelende maag.. Kun je op je werk niet een ander tussendoortje krijgen?? Bij ons staan altijd wel koekjes ofzo.. Niet zo gezond als een fruitje natuurlijk;)

Liena: fijn dat de nachten iets beter lijken te gaan. En wat een lange wachtlijst zeg, niet normaal! kan me voorstellen dat je het wel eens lekker lijkt alleen met Kayra te zijn. Nathan gaat straks als nummer 2 er is ook gewoon nog naar de gastouder dus heb ik de eerste weken lekker 3 dagen alleen met de kleine.. Jammer dat ik geen auto heb nu anders had ik wel weer eens langs kunnen komen hadden Nathan en Thomas samen kunnen spelen.. Nathan kan ook lekker druk zijn namelijk, kunnen ze samen rennen:D

Melanina: goed bezig! Zie dat Zoey alweer 8 en een halve mnd is, wat gaat het hard..

QB: hoop dat je snel weer een baan vind.

Rid: goed hoor zoveel afgevallen! Spannend weer bijna je Nod.. Misschien toch eens tempen?? Weet je in iedergeval precies wanneer je je nod kan verwachten.. VOnd ik altijd erg handig!

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Juffie, het is idd erg gezellig hier:D, een heel getok.
    Je hebt gelijk dat je Nathan straks ook naar de gastouder brengt. Ik vind het erg jammer dat je hier geen gebruik van kan maken als je niet werkt.
    Het zou idd leuk zijn om weer eens iets af te spreken, ik heb helaas ook geen auto. Mss kunnen we eens een andere manier verzinnen.....:(
    Nathan kan er dus ook wel wat van... Thomas is verder ook altijd heel lief en behulpzaam hoor, maar zoooo druk. Er zijn mensen die zeggen dat het erg lijkt op adhd. Hoop dat dat niet zo is, al zit het wel in de familie;).
    Verder de boel al een beetje klaar voor de komst van de kleine?

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Denk dat ik zo even lekker ga wandelen. Kayra heeft de slaap al uit en haar fruithap op, dus die kan er ook weer even tegen;).
    Thomas is bijna klaar met ramen wassen:D. Had ik ook al gedaan, maar hij doet de achterdeur nog even een keer opnieuw, ziet er meteen een stuk beter uit:p

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Thnx Juffie!

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja Juffie misschien maar eens gaan doen idd dat tempen....

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    liena, groot gelijk.....ff wandelen. Heerlijk! Ben inderdaad moe maar dat komt door de pijn aan mijn bekken. Pijn vreet energie merk ik wel. Morgen weer naar bekkenfysio. Word weer pijnlijk maar het helpt wel.

Ik ga zometeen lunchen. Wat heb ik toch een honger. Haha die dikke buik moet gevuld.

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, ik ben op m’n werk helaas ;) Met mijn rug/bekken gaat het op dit moment wel. Moet wat vaker m’n benen strekken heb ik bedacht ;) maar het is vooral ’s avonds als er een hele dag op zit niet meer te houden. Zaterdag had ik een meiden avondje en gingen we na het gourmetten op de bank zitten maar ik kon gewoon niet normaal zitten, bah! Fijn dat de nachten IETS beter gaan bij jou! En dat je nu maatschappelijk werk hebt ingeroepen. Hopelijk gaat dat een positieve verandering brengen. Als ik het zo hoor kun je misschien beter niet in een dorp horen, wat een wachttijd!! Zijn er geen andere speelmogelijkheden?

@ Riedel, lastig… Testen ja/nee… Ik zou ook nog even wachten denk ik!

@ Dag, jammer van chimpie champ! Het is idd erg leuk! Wesley heeft het er nu nog over hahaha… Maar ja, voor Wesley en 2 volw. Moesten we toch al 11 euro betalen, echt belachelijk!! Dan kun je wel de hele dag blijven maar goed, dat doe je ook niet met een kindje van 2 dus het is niet iets om wekelijks te doen :D maar dan gaat de lol er ook van af!

@ all, ben niet zo bijgelezen… Sorry! HALLO!

Wesley gaat zaterdag over een week zwemmen met papa en een broer van papa en de kindjes. M’n haan zei het gister tegen hem en hij stond op en zei, "oke, kom papa we gaan" hahaha… Neeeee, zei m’n haan we moeten eerst nog een paar nachten slapen. Wesley: "oke, kom gaan we naar bed" :D arm kind… Moet ie nog zo lang wachten haha…

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, Chimpie Champ zit trouwens in Oosterhout bij Nijmegen he. Niet dat je je een keer vergisst en voor niets ergens in de andere Oosterhout staat.

Maar er zijn nog wel veel meer van die binnenspeeltuinen natuurlijk. Misschien iets bij jou in de buurt? Je hebt ook ballorig.

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Had ik hier al verslag gedaan van mijn bezoek aan de vk vrijdag? Ben de kluts een beetje kwijt… Alles was iig goed, bloeddruk, HB, buikgroei en groei van de baby is gemiddeld. Mag alleen deze week nog eens prikken voor suiker :S omdat het in de fam. voorkomt. Moet tegenwoordig 2 x in een zwangerschap. Was met 24 weken ook al geweest nl.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    fijn dat alles goed was!!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, dankje!! Hoe gaat het met jou?

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goed! Op alle laatste loodjes klachten na;) Lekker dagje alleen thuis. Geniet ik toch wel van hoor:) Al ben ik ook wel heel blij als Nathan vanmiddag thuis komt hoor!

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    deli, maar goed dat we de afslag niet genomen hebben dan! Want dan had ik in de verkeerde oosterhout gestaan. Hier hebben we inderdaad ook indoorspeeltuinen in de buurt maar die zijn niet zo heel groot. Fijn dat alles goed was bij de vk!

Juffie, nog 1 weekje en de beeb mag gewoon thuis komen! Wat gaat het toch snel!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ja nog maar 1 weekje. Gaat inderdaad heel snel nu.

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, logisch toch dat je geniet!! Het is al zwaar genoeg en ik zeg; geniet er maar heeeel erg van! Straks komt er weer zo'n drukke tijd!

Ik denk ook nog wel eens terug aan de tijd dat ik verlof had van Wesley, gewoon alle tijd aan jezelf en heerlijk genieten van je buik :D dat zal straks toch anders zijn met Wesley erbij in m'n verlof dus ik ga ook genieten van de dagen dat ik alleen ben hoor!!

@ Dag, hahaha... En als je wel bij de goede oosterhout bent neem ik wel aan dat je me even belt ;) kom ik ook :p

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hebben we eigenlijk de poll nog ergens bij de hand? Weet helemaal niet meer wie mijn buddy is ** schaam ** Trouwens zelfs niet meer OF ik er wel een heb.

Deli, tuurlijk bel ik dan!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, hahaha.... Ik zal eens zoeken naar de lijst :D weet het ook allemaal niet meer hoor!

Deel Deze Pagina