Nou Miran dat lijkt me niet, zit al vanaf mijn veertiende aan de pil en voor rayven had ik meteen mijn oude cyclus, dit is voor het eerst dat eht zo lang duurt...we zullen zien en ik klus dan maar vanaf mijn kortste tot mijn langste cyclus..eerst maar eens een menstruatie zien te krijgen Net terug van een etentje bij de oma van haantje, zijn oom was jarig was gezellig, rayven heeft heel de tijd heen en weer gerend dus nu lekker in bed en wij op de bank pffff
Riddle....dat je de vorige keer meteen weer op je "normale" cyclus zat is geen garantie dat dat nu weer gebeurd. Hoop voor je van wel hoor! Mijn cyclus was de vorige keer na het stoppen van de pil pas na een jaar weer regelmatig en dat alleen nog maar door voetzoolreflextherapie....hoop dat het nu wel sneller gaat en vanzelf....
maar hoe wist jij in hemelsnaam dan voor de a.s. maand wat je vruchtbare dagen waren? Want mijn eisprong kan deze keer op de lange cyclus gebeuren maar kan net zo goed op de cyclus van 28 dagen gebeuren...snappie nog? Het vervelendste vind ik gewoon dat ik nu niet weet wanneer omdat het alle kanten op kan
Riedel... ik wist ook niet wanneer mijn vruchtbare dagen. Chris en ik deden t gewoon wanneer we allebei zin hadden. Geen moetje want dat heb ik ook n tijdje gedaan en dat is niet prettig! Maar was er die maand ook écht niet mee bezig en gewoon lekker ontspannen geklust wanneer t ons dus uitkwam. Volgens mij was dat 1x in de nét vruchtbare periode maar ik had niks bij gehouden ofzo. En zie resultaat! All... ben foto's van babykamertje aan t uploaden naar mijn hyves. Wie interesse heeft kan zometeen kijken!
haha dat werkt bij mij helaas niet Miran...en helemaal met zo;n wisselende cyclus is dat zo moeilijk....ben gewoon erg ongeduldig ik weet et, maar wil het ook zo graag pfff...ik moet gewoon leren te relaxen en wel zien hoe en wat...
Riedel... je bent misschien wel ongeduldig maar wie is dat niet????? Ik was net zo hoor! Liever gisteren nog zwanger dan vandaag! Zo zijn wij vrouwen toch allemaal?!!! Ik weet zelf hoe moeilijk t is om die knop om te draaien... ik kan je wel zeggen "probeer je zinnen even op iets anders te zetten" maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan meis! Ik spreek uit eigen ervaring!!! Het komt allemaal wel goed meis!
Riddle ik ging op een gegeven moment temperaturen. En dan vulde ik dat bij Fertility Friend in en die gaf dat dan aan. En na een maandje of twee/drie wist ik ongeveer hoe en wat. Ik voelde mijn ei ook dus dat scheelde ook natuurlijk....
Meiden... Slaap lekker allemaal!!! Morgen weer naar de vk en gyn in t ziekenhuis! Ben benieuwd hoe hij mijn waardes vond... vandaar dat Chris meegaat. Kom morgen even langs wippen.
Goedemorgen, Rid: Ik heb altijd onregelmatige cyclussen gehad. Van 34 dagen tot 50! Heel irritant inderdaad maar je doet er niets aan. De ronde dat ik zwanger werd had ik mijn ei ook nog helemaal niet verwacht, was opeeens een kortere cyclus. Toevallig net goed geklust. Ik snap dat je het graag wil maar het is heel normaal hoor dat je lichaam even moet wennen na het stoppen met de pil. Fijne dag allemaal! xxx
Mogguh allemaal!! Bah... straks aan het werk.. blijf liever lekker thuis, de zin is weer eens ver te zoeken.. Iedereen een fijne dag allemaal! Xx
Ja meiden ik weet et..we gaan gewoon aan de klus als de ongi. gekomen en gegaan is en dan zien we wel...dat temperaturen wil ik even mee wachten want lijkt me zo'n gedoe, ach ja misschien is ie volgende maand al beter...maar tot op heden nog steeds geen ongi. pfff 34 dagen al bah Hoest verder hier, bij mij errug donker...slecht weer
Goeiemorgen! Ik heb zo cursus van mijn nieuwe werk. Spannend allemaal... Volgens mij gisteren mijn ei gehad zou fijn zijn heb ik niet zo'n mega cyclus. Tot vanmiddag!
Morguh... QB... suc6 met t vinden van je werklust hahahaha. Ik ben aan de ene kant ook blij dat ik nu even thuis ben (tot einde zwangerschapsverlof... eind maart... dat klinkt nog ver weg!) Heb vanmorgen al 2 wasmanden weggevouwen, nu staat er nog eentje te wachten en nog 1 wasje in de droger dus wacht ik daar nog even op. Lijkt wel of ik mijn was opspaar maar dat is van gisteren! Mijn stiefzoon is t weekend geweest en die spaart zijn was op tot de zondagavond. Daarbij was gisteren de man van de cv ketel hier en hij haalde de slang van t water eraf... tja toen stond boven onder de ketel blank en beneden in de gang dus daar gingen weer mijn handdoeken! Zo kan je ook werk blijven houden natuurlijk hahaha Riedel... meis, als je zit te wachten op je ongi dan blijft je menstruatie ook uit he. Gewoon volgende ronde klussen wanneer je er echt samen zin in hebt en geloof me... t komt echt wel goed ook wanneer je maar 1x in die maand geklust hebt kan t al raak zijn. Het zit m bij ons vrouwen echt tussen onze oren. Weet hoe je je voelt nu. Je bent gelukkig niet de enigste of eerste vrouw die dit zo meemaakt en ZÉKER de laatste niet meis! Schrale troost misschien maar t komt echt wel! Ik blijf veren voor je! Yo... idd spannend. Waarom moet je n cursus volgen en waarvoor? Of heb je dat al verteld? Volgende week begin je toch? Oooow ben zo vergeetachtig op t moment... sorry als je t al tig keer verteld hebt hoor! All... ik had gisteren uwv aan de telefoon en ik krijg n telefonische consult ipv dat ik langs moet komen bij de arbo. Heb moeite met autorijden dus vandaar dat ze t telefonisch doen voor mij. Ik vertelde dat ik nog "van geluk" mag spreken omdat ik bij mijn dochtertje de laatste 3 maanden HELEMAAL NIKS meer mocht. Plat blijven liggen... van bed naar bank en van bank naar bed. Meer niet! Dus dat ik nu nog rondloop hadden wij eigenlijk niet meer verwacht. Hij zei: lekker thuis blijven dan en je laten verwennen. En dat waren de woorden van iemand van uwv??!!!
Oh das fijn van de Arbo miran dat ze ook meedenken met je!! En nee hoor ben opzich echt niet constant bezig met mijn menstruatie of zo, lijkt misscien zo omdat ik het hier vaak over heb haha tis wel zo als ik naar het toilet ga ik in het papiertje kijk maar verder valt het wel mee hoor
Goedemorgen meiden!! Even snel een korte reactie van wat er is blijven hangen :S @ Riedel, ik snap best dat je ongeduldig bent, dat is iedereen toch! Helemaal als je altijd een normale cyclus hebt gehad en nu niet weet waar je aan toe bent. Misschien is het alleen de eerste menstruatie na je pilstop, wie weet! @ Miran, ik heb de foto's gister op je hyves gezien, leuk! Ben benieuwd naar het eindresultaat! Gelukkig werken er ook nog menselijke mensen bij de uwv @ Yootje, succes met je cursus! @ Qb, werklust gevonden? Ik ben ook nog op zoek gelukkig maar een halve dag vandaag. Uhhhhhhhh, meer is er niet blijven hangen Nou, ik weet niet eens hoelang geleden ik nog heb getokt? Beetje rare week gehad. Vorige week maandag was ik naar de huisarts gegaan 'smorgens omdat ik al een paar dagen vreselijke hoorfpijn had en toen ik eindelijk aan het werk was ging de telefoon dat Wesley aan het spugen was op het kdv en echt ziek was. Dus ik weer meteen gegaan. Hij is 2 dagen ziek geweest en toen was het over. Nou en vrijdag voelde ik me beroerd, weer erge hoofdpijn en misselijk en 'savonds begon ik over te geven. Het weekend rustig aan gedaan en nu alleen nog een 3dubbele koortslip ik vind volle lippen mooi maar dit is niks Hoe is het hier verder?
Ohhh deli...heerlijk he? Lijkt me zo apart dat weer te voelen!! En ja misschien idd alleen deze cyclus....we zullen zien kan zomaar zijn dat ik na deze ongi. wel keurig na onegveer 14 dagen de eisprong heb toch? of kan dat niet? blij dat Wesley zich beter voelt en jij ook, overgeven is vreselijk:x
@ Riedel, natuurlijk zou dat kunnen!! Je weet het gewoon niet. We hopen gewoon op een vaste cyclus voor jou, zodat je weet waar je aan toe bent! Bleh, ja overgeven is echt GOOR! Bah... En we zaten in de auto, we hadden Wesley opgehaald bij m'n schoonzus en ik zou haantje afzetten bij m'n broer omdat hun de vloeren alvast naar het nieuwe huis zouden brengen zodat ze die de volgende morgen vroeg direct konden gaan leggen maar ik was zo beroerd dat ik niet naar huis kon rijden zelf. Dus ik gewacht in de auto tot ze klaar waren met sjouwen en toen reden we richting huis en daar ging ik, bleh! Gelukkig had ik een tasje in de auto liggen thuis gedouched en hup mn bed in. Maar amper geslapen 'snachts. En 'smorgens kwamen de kindjes van m'n broer bij mij en Wes zodat hij met haan de vloer kon gaan leggen dat valt niet mee. Ziek zijn met zoveel kinderen om je heen haha.
Riedel... ik bedoel t niet verkeerd meis. Ik dacht dat je zat te wachten op die ongi. Maar zoals jij dat hebt, met dat naar de wc gaan en kijken op t papiertje of er toch niet wat rood gespot is had ik ook meis! Ik weet hoe frustrerend dit is want je wilt zo graag. Ik herken t helemaal van mijn eigen. Hoop dat de ongi snel komt voor je! Dit is natuurlijk ook niks want weet je nog niet waar je aan toe bent! Deli... zoals ik eindresultaat in hoofd heb moet t heel mooi worden. hahahaha maar dat is toch ieder babykamertje?! Wij pakken ook gelijk de kamers van de 2 andere jongste aan. Gyani heeft op zich nog mooi behang ertegen zitten (al is dat niet t kind zijn smaak hoor want dit was voorheen Didier's kamer) maar over 1 jaar of misschien 2 is de hele bovenverdieping aan de beurt en dan wil hij n ajax kamer dus vind ik t zonde om dat nu al te doen! Die andere 2 hebben echt nog babybehang ertegenaan + daarbij hebben ze getekend en gekleurd op t behang. Dus even vervangen door n laagje verf en de kamertjes zijn weer mooi! Ja idd... t kan dus wel dat er menselijke mensen werken bij uwv. Mijn baas is trouwens wat dat betreft ook écht menselijk hoor! Heb niks te klagen over hem. Maar t is wel fijn dat ze me dan ook niet laten auto rijden. Chris is ook net zo hoor... moet 27e naar Rotterdam en hij staat dan in de vroege dienst. Nu heeft ie gisteren n mailtje de deur uitgedaan dat ie dan vrij wil hebben. Hij weet gewoon dat t zeer doet bij mij. hahahaha even nog lekker van genieten misschien is dat na de bevalling zo afgelopen hahaha. Koortslip... zullen wij elkaar n handje geven meis?.. heb er 2 op mijn onderste lip staan! Verschrikkelijk vind ik dat. Maar liever nu dan als de kleine geboren is! Hoofdpijn... hoort n beetje bij de zwangerschap toch? Misselijk... kan ik ook weer n beetje over mee praten. Heb ook wel eens s´avonds dat ik wat omhoog boer en denk ik ook van: begin ik nu weer van voor af aan?!! Misschien is t ook wel gewoon maagzuur hoor hahhaha (bij mij bedoel ik dan) Hopelijk klaart t bij jouw snel op meis en kan je lekker verder met genieten van je zwangerschap. Het schiet bij jouw ook al aardig op... je zit bijna op de helft! Snel hoor!