[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, mijn haan moest de eerste keer ook lachen bij wesley :D omdat ik nooit op een weegschaal wil en toen erg schrok haha... Nu gaat hij toch nooit meer mee maar de vk's vragen niet of ik er op wil en ik ga het zelf niet aanbieden ;) Ik zie toch wel dat het ong. gelijk gaat als bij Wes. en toen viel het ook mee, op het vocht na want op het laatst was ik wel opgezwollen :D

@ Dag, fijne avond meis! Ik ga zo ook afronden en mijn mannetjes ophalen! Vond het ook erg gezellig ;) Morgen weer!! ;) :D

2. judibi

judibi Bekend lid

haaiiii!

de poll: wil ik wel op, maar pas na de 12 wekengrens denk ik of misschien na een goeie echo:) dan meld ik mij daarmee!

ik las vluchtig iets over drukke beebs in buiken, lachen...en pijnlijk, i know!

miran: wii wegen is inderdaad echt niet nauwkeurig! dan moet je hem echt meerdere keren achterelkaar daarop wegen om te weten hoe zijn gewicht gaat. cb wegen zal je morgen duidelijkheid geven!

heb meerdere pogingen gedaan bij te lezen, maar telkens gestoord door kids met skeelers die willen wii-en, mama's die kids op komen halen en nu...geef ik het op:p

juffie: thnx voor je reactie op mijn testrijtje! ben er onwijs blij mee dat ie met 5 weken en middagurine zo donker is gekleurd. dat geeft deze mama2be voor nummer 2 moed:D ( staat in foto's plaatsen van testen topic voor degenen die hem ook wel willen zien:))

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej!

Wilde ff vlug wat showen.. we hebben een nieuwe tafel!! Eerst hadden we in de keuken een vierkant blok staan met kasten, maar die is nu weg en in plaats daarvan hebben we een nieuwe tafel van 2meter20.. ;)

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Mooie tafel QB!! Wij hebben ook zo'n grote tafel alleen bij ons is het altijd een verzamelplaats voor post, sleutels enz:)

All: goedemorgen!

mama's van kindjes die al in een groot bed slapen: Liggen jullie kindjes nog in een slaapzak?? Nathan ligt nu in een dun slaapzakje onder een dekbed maar hij gaat de laatste tijd steeds helemaal onder het dekbed liggen. Dus echt mijn zijn hoofd eronder. Vind dit zo;n naar idee want hij krijgt het dan natuurlijk heel erg heet en gaat dan dromen. Gisteravond heb ik hem er toen wij naar bed gingen onderuit getrokken maar toen was hij dus echt heel warm.
    Vraag me af of het zonder slaapzak beter zou gaan maar we hebben al eens geprobeerd zonder slaapzak en dan ging hij dus niet slapen.. Hmm lastig:( Tips zijn welkom:D
    Wel een heerlijke nacht gehad trouwens. Nathan slaapt nu nog!
    Moet er alleen zelf tig keer uit maar ja dt hoort erbij;)

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Bleh!

Goeiemorgen!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen!!

@ QB, heerlijk zo'n tafel he!

@ Juffie, Wesley ligt ook met slaapzak in bedje onder een deken. Je zou het eens kunnen proberen zonder slaapzak?! Of het dekentje ver onder het matras stoppen zodat hij er niet helemaal onder kan maar toch tot z'n middel warm ligt ofzo?

@ Yootje, bleh? Gaat ie nie goed?

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Yo... nog net zo moe en misselijk??? Meis jij maakt t wel heel spannend zeg.

Juffie... wat eng dat Nathan onder de dekens kruipt in zijn droom! Misschien korter t bed opmaken?! Ik bedoel de dekens verder achter in stoppen zodat hij lager komt te liggen en dan dus niet meer onder de dekens kan komen met zijn hoofdje?... misschien n tip. Dat moet ik ook doen als ons Divano dadelijk ledikantje in gaat. Nu ligt ie nog in n wiegje!

All... hoe is het met jullie???

Hier komt ons Divano sinds gisteren heel de dag al om de 5 uur! Gisteravond om kwart over 10 laatste fles en om kwart over 3 vannacht eerste fles. Was wel lekker want konden wij ook op tijd naar bed!
    Hopen dat ie t volhoudt. Zometeen naar CB!!! Ben reuze benieuwd. Kom dat vanmiddag melden want ga naderhand gelijk naar vriendin op de koffie!

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    QB... mooie tafel! WIj hebben ook zo'n lange tafel maar die van ons kun je ook verlengen tot 2. 70m... moet ook wel met zo'n groot gezin hahahahaa

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran en deli bedankt voor de tips. Heb ik ook al geprobeerd maar Nathan vindt het gewoon lekker om warm te liggen volgens mij. Als je hem in bed legt gaat hij altijd meteen lekker onder het dekbed liggen:)
    Op zich ben ik niet bang voor stikken ofzo want hij is groot genoeg maar hij wordt zo heet dan..
    Kijk wel even of ik zonder slaapzak ga proberen. Mijn nachtrust is me ook heilig;)

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nog niet fit Yojo??

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, en als je 'm dan in z'n slaapzak alleen een dun truitje aan doet? Wesley ligt ook graag lekker warm hoor, slaapzak, dekentje en dekbedje soms en in z'n slaapzak dan ook nog gewoon een pyjama :D en hij slaapt heerlijk! Maar zijn kamer is ook niet warm.

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: Nathan ligt inderdaad ook nog in pyjama. Wordt ook niet heet wakker maar dus wel als hij onder het dekbed kruipt;)

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Meiden

@Queen, mooie tafel hoor en lekker ruime keuken helemaal vergeleken bij mij haha

@Juffie...Rayven slaapt gewoon in een pyama onder een dekbed zonder slaapzak, en ze ligt ook vaak onder de dekens maar haar kamer hou ik vrij koel en dan ligt ze heerlijk

@Miran..suc6 bij het CB vandaag

Hier goed maar geslapn maar verkeerd gelegen denk ik, heb onwijse pijn in mijn onderrug...bah...maar ook nog steeds een beetje gevoelige borsten aan ze zijkant net of er een bal inzit....

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, als hij het echt te warm krijgt gaat hij er misschien wel onderuit, misschien vindt hij dit gewoon echt lekker :D

@ Riedel, ga eens testen joh ;)

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja Deli als Rayven het te warm krijgt gaat ze er ook onderuit maar die vind een koele kamer echt lekker en dan lekker warm onder de dekens...dan blijft ze er ook lekker onder liggen..

Nee Deli durf nog niet te testen omdat ik bang ben dat ik me dingen inbeeldt haha probeer te wachten tot het weekend...;)

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo. ongelooflijk misselijk en moe....

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, ja is ook beter natuurlijk... Ben alleen zo benieuwd!

@ Yootje, oh dat is vervelend :(

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja wat denk je van mij Deli? Maar ben erg bang voor teleurstelling:(

Jeetje Yo hoe lang heb je dat nu al?

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Al een week....

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Rid: spannend!!

yojo: misschien ook eens testen?? Had je ook getempt deze maand eigenlijk? Oh zie net dat je nog lang niet ongesteld hoeft te worden. hmm toch een virusje dan waarschijnlijk;)

Deel Deze Pagina