[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    riedel en yo... zijn jullie de nieuwe "generatie" voor bevallingspoll deel 4???? Ik ga heel hard veren voor jullie meiden!
    Ik zou t wel kei leuk vinden voor jullie maar uhhh Yo... hoe denk je er zelf? Als t zo is is t hartstikke leuk en fijn maar eigenlijk kwam t nu niet goed uit toch? Maar goed... ik ga veren voor je dat t wel zo is want ik gun jullie t proeven van die roze wolk en de ervaring. Het is zoooo machtig leuk en mooi!
    Wanneer willen jullie gaan testen????

All... ben vanmorgen bij CB geweest en ik hoef me blijkbaar geen zorgen te maken want ons kleine ventje weegt nu....

3370 gram!!!!!!
    Hij is in 2 weken tijd van 2700 gram doorgeschoten naar 3370 gram en is ie ook nog ziekjes geweest! Knap he??
    Mama hoeft dus niet te twijfelen want Divano krijgt dus gewoon genoeg binnen en doet t hartstikke goed!
    Over 2 weken wordt ie gezien door arts op CB... dit was zomaar tussendoor even wegen.

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: wow wat goed zeg! Mag je trots op zijn als mama:D

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, dat is fijn zeg!! Geen zorgen meer maken dus!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja dat dacht ik ook. Maar wou t gewoon zeker weten omdat ie zo weinig dronk de laatste week maar blijkbaar had ie toch genoeg binnen gekregen. Ik sta er zelf ook van te kijken! Ben helemaal happy!!!

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Miran das hartstikke mooi man!

ja Yootje zou idd vroeg zijn voor klachten als het wel zo is maar ja wie weet heb je wel een kortere cyclus:(

Ja Miran zou graag op de bevallingspoll staan hahah we zullen zien, hou nergens rekening mee ieder geval

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Meiden, mijn werkdag hier zit erop. Ik ga boodschappen doen en thuis aan de slag. Tot later!

7. judibi

judibi Bekend lid

goeiemorgen:)

yojo: twee mogelijkheden: zwanger of een virus...dat is precies wat ik 's avonds ook tegen mijn haan zei en de volgende dag (was nod) een positieve test;) spannend!

miran: zie je wel?!!! hij doet het gewoon goed, super hoor:D

qb: mooooooooie tafel!!

juffie: stevig instoppen, dus de dekens lekker strak rondom onder het matras stoppen wil misschien ook wel helpen. dan lekker zonder slaapzakje! nou een heleboel tips volgens mij, kan jij maar uitproberen haha:D

rid: hmmmmmmm...ben benieuwd dit weekend dan wat je test zegt;)

deli: lekker half dagje:) fijne middag!

hier: alles helemaal goed. genieten geblazen:D, beetje bij de wc rondhangen 's ochtends rond 9 uur...volgens mij komt het door mijn vitaminepil, die heb ik gisteren ook later ingenomen, rond kwart voor en dus niet bij mijn ontbijt, lage jeans zitten lekker en tonen zo mooi:D

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Judibi... ik ben helemaal blij voor je dat je EINDELIJK weer die roze wolk mag proeven. Die banner staat je onwijs gaaf en goed!!!
    Ben reuze benieuwd naar je echo meis! Laat je het ons dan snel weten hoe t was?! Duurt nog wel even maar is iig iets om naar uit te kijken!

9. judibi

judibi Bekend lid

ja, de echo duurt nog even, maar ik heb er geen moeite mee:) met 8 weken is het gewoon zekerder dat we genoeg te zien krijgen. sommigen krijgen inderdaad met minder dan mijn historie al rond 6 weken een echo, maar dat wilde ik echt niet:$ veel te veel stress als het hartje dan nog niet klopt...brrr. nee hoor, zo is het goed:D
    en tuurlijk ga ik mijn echo showen, want het gaat een prachtige echo worden8)

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jubidi: het gaat vast een prachtige echo worden met 8 wk. Kun je al echt een boontje zien met hartje!

even klagen hoor:)
    Ik zat net met Nathan te eten. Schudt hij eerst met de hagelslag, overal hagelslag. Ik had nog zo iets van laat maar even liggen komt na het eten wel. Gooit hij 2 tel later een beker melk om:x Hele vloer dus onder de melk en de hagelslag:$ Grr wat een bende.. En bukken gaat al zo lekker met mijn dikke buik:(
    Maar goed alles is opgeruimd en ga Nathan zo maar eens naar bed brengen. Hoop dat hij even wil slapen want hij was laat wakker.

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goed zeg miran!
    Ja juffie ik temp altijd en deze is hoog...
    Heb zoveel kwaaltjes:...mijn borsten doen megapijn zelfs als ik loop, ik slaap héél veel, misselijk, geïrriteerd etc zelfde als bij mijn eerste zwangerschap. Mijn vorige menstruatie was drie dagen licht bloedverlies zit ik nu over na te denken...
    Nog even afwachten...

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    is je temp wel laag geweest na je vorige 'ongi'?? Zo niet dat zou ik maar eens heel snel testen;)

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ehm volgens mij niet zo laag als normaal....
    Krijg er nu toch wel kriebels van in mijn buik....

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... nu ben ik niet diegene die t superspannend maakt maar nu ben JIJ diegene. Meis... ga testen aub want ik hou t niet meer!
    Als je temp idd niet laag is geweest bestaat er idd n kans dat je gewoon vetzwanger bent!
    Dan ook nog eens in zeer mindere mate ongi geweest! Hmmmm dat zet je toch even aan t denken. Maar goed... wil je absoluut geen valse hoop geven meis!

Juffie... bedankt voor je reactie op mijn hyves!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    houd je temp bij via FF? Kan ik even mee spieken? Ben wel benieuwd hoor..

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja via ff maar ben nu op t werk. Als ik t niet vergeet zal ik t laten zien....

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oke en benieuwd:D

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hallo dames!!

Yo, GA EENS TESTEN JOH!!! Goh wat maak jij het spannend. Ook al komt het dan nu niet helemaal goed uit in jullie planning.....ik zou het zo leuk vinden voor jullie!!!!

QB, wat een mooie tafel. En zo te zien ook een mooi huis!! Denk dat wij maar half zo groot wonen als ik het zo inschat.

Juffie, bah moeten bukken is niet leuk. Heb eigenlijk geen tips voor Nathan. Stan ligt sinds het grote bed zonder slaapzak en heeft daar ook geen punt van gemaakt. Een vriending van mij heeft wel extra flappen gemaakt aan de zijkanten van het dekbedovertrek zodat ze extra stevig kon instoppen. Daarna geen problemen meer gehad omdat ze dan strak er onder liggen en dan de begrenzing van een slaapzak niet missen.

Miran, zie je wel! Goeg gegroeid dus! Super.

Hier vanochtend ook bij fysio geweest en daarna consultatieburo met Stan. Hij weegt nu 11.9 kg en was 88.5 cm. Verder geen op of aanmerkingen.

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Yootje...zou dan zomaar kunnen dat die 3 dagen lichte bloedverlies geen echte ongi. was maar dat je dat voor een ongi. heb aangezien omdat je toen had moeten hebben, zou idd na je werk maar even een testje kopen dan heb je zekerheid tenminste!!:D

Ik probeer zwanger te worden maar jij heb heel wat meer van de kenmerken dan ik hahaha

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dag: mooie cijfertjes! Fijn dat alles volgens het boekje gaat!

Deel Deze Pagina