[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    melanine... t hoort toch ook zo dat CB naar moedersinstinct luisteren.
    Goed hoor van jouw dat je t zolang volhoudt idd met die borstvoeding maar als jullie beide t nog graag willen en kunnen waarom zou je dat dan niet meer gaan doen?!

2. judibi

judibi Bekend lid

morning kippies:)

liena: wauw, respect voor jou. ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er niet liever op wordt als ik telkens wakker gemaakt wordt haha! mijn zoontje sliep gelukkig ook heel snel lekker door 's nachts, hopelijk doet deze dat ook.

miran: fijn dat het zo goed gaat met Divano:D

QB: meid, zo afscheid nemen is hard:( sterkte met je laatste dagen daar!

juffie: lekker rustig dagje voor je zelf:)

melanina: moedergevoel volgen is altijd het beste:D

hier: vroeg wakker en zooooooo warm. haan dacht dat ik koorts had, zo warm;)

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Judibi... ik had in t begin van de zwangerschap ook steeds bloedheet. Misschien gewoon n zwangerschapskwaaltje?!!
    En?... heb je verders nog andere kwaaltjes of valt dat gelukkig wel mee?

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Juffie, heerlijk hoor weer een dagje voor jezelf. We waren idd gelijk met posten;).

@ Miranda, reageerd Divano er goed op als hij zo lang geen drinken krijgt? Voor zo'n kleintje vind ik nl 6 uur ertussen met flesvoeding wel lang:). Wil me er natuurlijk niet mee bemoeien hoor, en hij groeit natuurlijk wel super;).
    En wat betreft de nachten moet eerlijk zeggen dat ik dat ook niemand gun. Maar ja wat doe je eraan he? Aanstaande maandag heb ik de intake bij maatschappelijk werk. Dan hoor ik mss wat meer.
    Het duurd inmiddels al vanaf november 2009. Denk dat ik over het afgelopen jaar de nachten dat we door hebben geslapen kan tellen op 1 hand;). Maar genoeg geklaagd, over dag zijn ze gelukkig goed te spreken:D

@ Dag, vandaag een tukkie doen lukt denk ik niet, Thomas en Kayra voelen het op een of andere manier aan want op zulke dagen dan wisselen ze elkaar net af, kleine doerakken;).
    Stan is dus niet zo heel stevig, nou Thomas wel hoor, een echte buffel. Op het CB zijn ze gelukkig tevreden, de verhoudingen klopen in ieder geval....

@ Melanina, Geef je Zoey de laatste voeding een fles of bv? Bij Thomas gaf ik gekolfde melk en pap erbij in. Meteen de eerste nacht sliep hij door!! Helaas komt hij nu wel iedere nacht maar dat heeft een andere reden;).

@ Judibi, die warmte is vast een kwaaltje want ook ik had er in het begin heel veel last van, lag zelfs in de winter in mijn dunste nachthemd en onder het zomerdekbed.

Nou ik ga maar eens met Kayra spelen, die vond 3 kwartier slapen vanmorgen alweer genoeg, potjandorie;)

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Het scheelt enorm dat wij volgende week vrijdag met zn allen (wij 9en) uit eten gaan en daarna ff op stap, dus echt afscheid neem ik niet van hen, en contact houden we ook nog wel, doen we nu ook buiten werktijd, samen sporten, eens per 2/3 maanden een spelletjesavond, dat houden we er gewoon in! ;)

En idd, ik denk dat ik volgende week de klap krijg.. vrijdag nog werken en dan niet meer..

Maar komt allemaal wel goed hoor! Ben ik van overtuigd! :D

---

Zo, nu ff boodschappen uitpakken, opruimen en tijd voor koffie! (aan mijn heerlijke nieuwe tafel! ;) )

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik haal net zoey uit bed ja tis een uitslaper hahaha wat zie ik waterpokken !!!!
    gelukkig is ze er nog niet ziek van tis haar eerste kinderziekte .

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Melanina, wat nou sneu voor d'r. Hoop dat ze er niet al te veel last van krijgt dan. Gek dat dat zo op komt zetten he?

Wat heerlijk dat ze zo lang slaapt zeg, zou bijna jaloers worden;).

@ QB, de boodschappen al weer binnen dus lekker hoor.

Meiden wat doen jullie allemaal met de kids als jullie met ze thuis zijn? Ben een beetje uitgedacht eerlijk gezegd, en de lego heb ik inmiddels wel even gezien:).

8. judibi

judibi Bekend lid

liena: ja daar zijn kinderen grote talenten in haha: feilloos weten wanneer mama zich niet op haar best voelt!

miranda: moe moe moe, de ene dag meer dan de andere ( heb er nu vandaag al last van, anders pas rond 12.30 uur) koffie smaakt me niet meer, maar ik neem trouw elke ochtend een klein kopje decafe mee (die ik vervolgens nauwelijks drink;)) maar dat zijn de kwaaltjes wel...oh ja, bandenpijn:) leuk...au;)

qb: wel leuk dat jullie elkaar nog blijven zien! geniet van je koffie ( waarschijnlijk heb je hem allang achter de kiezen;))

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    liena maar hier word overdag NIET geslapen hoor alleen bij anderen slaapt ze overdag hahaha thuis vertikt ze het

enne ik had het al zien aankomen hoor op me werk (kdv) heerst het 50% heeft het dus ben stiekem wel blij dat ze ze nu heeft
    Gelukkig kan oma morgen en overmorgen oppassen dus hoeft ze pas volgende week donderdag weer naar het kdv

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    melanina: ah waterpokken:( hoop dat ze er niet te veel last van krijgt! Maar inderdaad heeft ze het maar weer gehad. Uiteindelijk krijgen alle kindjes het toch..

Liena: wat doe ik op een dag met Nathan? Nathan kan op zich best wel aardig zelf spelen. Kan zich best een tijdje vermaken emt zijn auto's bijvoorbeeld. Verder puzzelt hij graag (dat wel samen met mama) en duplo inderdaad ook. Kleuren en vingerverven vindt hij ook erg leuk. Verder helpt hij me met dingen in huis. Achter me aan met een schoon doekje of met een droge afwasborstel, wasknijpers aangeven enz. Ga ook als het droog is altijd even een boodschap doen. Als ik Nathan zelf laat lopen zijn we zo een uur weg..

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Jups! ;) Mn ouders eten hier vanavond, dus heb ff alles binnengehaald, lekker wraps! Aan tafel! ;)

Hier vinden ze samen puzzelen, knutselen en tekenen/verfen erg leuk!

Ja gelukkig wel! Dankje, en ja, heb hem al op, hihi! Maar ik tap me nog een bakkie in! ;)

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    liena, zodra het droog is zijn wij meestal buiten te vinden. Ook een boodschap doen of lekker in de tuin met de kruiwagen en de glijbaan. Stan is ook van het meehelpen in de huishouding. Was in de machine stoppen, vaatwasser inruimen etc vind hij geweldig. En net wat juffie zegt.....daar ben je dan ineens heel lang mee zoet want ze zijn soms o zo behulpzaam ;) Kleien en vingerverf zijn ook bij ons heel erg in trek!

QB, bah afscheid nemen is niet leuk nee! Gelukkig gaan jullie nog gezellige dingen doen.

Mel, ach wat naar de waterpokken.

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    LIena... ik geef Divano de fv wanneer ie er zelf om vraagt. En gisteren sliep ie dus gewoon 6 hele uren:$:$ tussen de 2 voedingen in. Als ik m nu wakker maak voor n voeding dan eet ie absoluut niet. met als gevolg dat ik m dan alsnog n uur of 2 uur later de fles opnieuw kan aanbieden! Maar moet zelf ook eerlijk zeggen dat ik gisteren ook zeer verbaasd was dat ie niet om zijn eten kwam. Maar hij doet t idd keigoed dus hoef ik me niet druk te maken.

Hoopdat ze maandag al gelijk wat kunnen aanbieden wat hopelijk ook werkt. Sterkte meid en uhhhh "klagen" (hart luchten) mag altijd hoor. Ik wou dat ik wat meer kon betekenen voor je!:(

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Dag, nou idd! Blij toe! Dat dan weer wel!.. ;)

Heb net een open sollicitatie naar het zkh hier verstuurd.. ben benieuwd of er iets uit komt..

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Melanine... beterschap met je kleine meis! Hopelijk krijgt zij t niet al te erg! Dikke knuffel

16. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hey meisjes!!

Wat goed om te horen dat je mannetje zo goed groeit!! en dat hij zo tevreden is. lekker joh!! voel jij je ook goed?

juffie laatste loodjes ben erg benieuwd. hoe gaat het met je? en met nathan. rosalina zit nu in maat 98 qua lengte maar ze is heel rank dus veel broeken zijn te weid.

liena om het uur mijn god. petje af voor jou!! hoe gaat het verder met jou en je kindjes?

queen afscheid nemen is nooit leuk vooral niet op die manier. mmmm wraps lekker!!!

mel waterpokken zielig!! wel jammer dat ze het nu krijgt ze zeggen voor het eerst jaar dat de kans groot is dat ze het nog een keer krijgen.

judibi hoe gaat het met jou. voel je je goed?

Dag bij jou gaat het ook alweer hard! jullie weten ook niet wat het wordt toch?

yojo hoe gaat het meis?ik las nega getest? miss te vroeg?

Hier gaat alles super. vrijdags ga ik met rosalina voor de tweede keer naar peuterdansen en verder speelt ze overdag met de poppen of ze kleurt lekker we zijn gister weer voor het eerst wezen zwemmen. rosalina doet het super als grote zus!

sabela groei als kool 14jan woog ze 5460 en gister 6100 doet het heel goed op de bv ik voed volledig op verzoek. heb ik bij rosalina ook gedaan die heb ik 18maanden gevoed. ik hoop dat ik het bij sabela ook zo lang mag doen. gister heeft sabela voor het eerst gezwommen. ze vond het naar mijn inziens erg leuk hihi.

17. rosa08

rosa08 Niet meer actief

kom ik tokken is er niemand hihi

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik kom even zwaaien, heb me vandaag ziekgemeld. Kan niet meer lopen/zitten/liggen van de rugpijin. Ben er zo verdrietig van :( daarbij voel ik me ook niet lekker, hoofdpijn, snotterig... Bah-bah-bah!

Deel Deze Pagina