[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosa08

rosa08 Niet meer actief

beterschap deli rustig aan meis!! knuff

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    rosa wat een heerlijk meisje

3. rosa08

rosa08 Niet meer actief

ben ook heel trots hihi

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Rosa... wat n mooie foto's van Sabela... knap meisje is zij zeg!!!

Ik ga eten klaar maken want Divano krijst nu alles bij elkaar en had pas om half 11 gegeten. Hij vreet mijn lippen op dus die heeft honger!

Ik kom strakkies weer tokken.

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, maak een afspraak bij de fysio! Ik spreek uit ervaring dat die echt wat voor je kunnen betekenen. Mijn rug en bekken is nog flut en pijnlijk maar zekunnen me op de been houden. En dat is toch wel prettig.

Rosa, wat een mooie foto's en fijn dat je meiden het zo goed doen! Wij weten trouwens wel wat het word. Heb het hier ook verklapt ;)

Ik ga ff spelletje doen en even beetje lezen. Stan zal zo wel weer wakker zijn.

6. rosa08

rosa08 Niet meer actief

dan maar even snel terug lezen hihi

7. rosa08

rosa08 Niet meer actief

maar aan je banner te zien een meisje denk ik

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Rosa: leuke foto's van jullie meisje! Had ze op hyves al even bekeken. Wat ziet Rosalina er trouwens al groot uit. Echt al een hele meid.

Miran: Divano moet natuurlijk even inhalen na de lange ruk die hij er gisteren tussen liet;)

Deli: :( Hoop dat je je snel beter voelt!

9. rosa08

rosa08 Niet meer actief

ik heb het terug gelezen weet het nou100% zeker hihi

10. rosa08

rosa08 Niet meer actief

hey juffie ze is indd al een heel meisje kletst de oren van je hoofd. gaat mij soms te snel!

nog even en dan mag je officieel thuis bevallen. wil je thuis of het ziekenhuis. hoe ging het bij nathan?

11. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Rosa: wat een schatje is Sabella zeg!!! Ik ga ook met Luca naar ouder-peuterdans, vindt Rosalina het ook zo leuk?
    Deli: ik sluit me bij Dag aan: maak een afspraak bij de fysio! De behandeling zelf is geen pretje, maar het helpt echt; 2 weken geleden zat ik ook regelmatig te huilen van de pijn en nu gaat het stukken beter. Doen hoor!!!
    Miran: ik heb maandagavond de 20 weken echo. We zijn er nog steeds niet uit of we willen weten wat het wordt; waarschijnlijk besluiten we dat in de auto op weg naar het zh:)...
    Melanina: bah, waterpokken! Ik hoop dat ze er niet teveel last van krijgt. En wat heerlijk dat de bv nog steeds zo goed gaat; als ik het me goed herinner heb je er behoorlijk wat moeite voor moeten doen op alles op gang te krijgen, dus petje af hoor!
    Juffie: ik zal mijn mobiele nummer ook even pb-en!
    Riddle: hier ook een kindje met een flinke kop erop. Maar hij kan ook echt superlief zijn. Hij heeft alleen hele duidelijke grenzen en structuur nodig, maar dan is het echt een heerlijk ventje.
    Yoyo: afwachten tot dinsdag dan maar!
    QB: alvast veel sterkte voor vrijdag en eet smakelijk vanavond!
    Judibi: ik heb er nu geen last van (nog), maar bij Luca was ik ook een kacheltje, dus het zal wel een kwaaltje zijn...

Hier vanochtend weer naar ouder-peuterdans geweest en weer genoten!!! Luca begint de liedjes en dansjes te herkennen en doet echt zijn best om alle pasjes te doen. Hij straalt dan helemaal, zo schattig!
    Daarna even de stad in geweest om een kadootje voor mijn vader te kopen en de laatste inkopen gedaan voor de surpriseparty voor m'n haan zaterdag. Hij wordt 30 en ik heb in het geheim een feestje georganiseerd voor hem bij mijn ouders thuis. mijn vader is die dag ook jarig dus als het goed is gaat hij gewoon nietsvermoedend mee zaterdag... Spannend!

12. rosa08

rosa08 Niet meer actief

hey elise wat leuk dat jullie ook op peuterdansen zitten waar gaan jullie?
    rosalina vind het super leuk ze geniet er enorm van. wij gaan in heerhugowaard.

wat leuk een suprise party!!!

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    elise ja het heeft me bloed zweet en tranen gekost maar ik moest en zou bv geven hahaha ik ben bijna van de BV maffia hahah en heb een hekel aal kv gekregen voor mijn meisje
    en waarom zou ze KV krijgen we hebben immers BV en als prematuur mama ben ik dr trots op ook.

peuterdans wat leuk ik zit te zoeken of dat hier in spijkenisse ook is

@ heerhugowaard heb ik gewoond van mijn 2de tot mijn 7de heb op de bonkelaar op school gezeten en de straat heette geloof ik de donge ofzo iets

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ben met Nathan thuis bevallen. Hoop dat dat nu weer lukt. Vond het toen heel fijn. (voor zo ver je over fijn kunt spreken bij bevallen natuurlijk;))

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou bedankt dames, ik wordt morgen terug gebeld wat de fysio betreft! Ben benieuwd! Heb gewoon veel te veel gedaan gister, moet ik ook maar afleren.

Hoop morgen weer mee te kletsen! Fijne avond allemaal!

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    rosa, haha je weet het dus! :D Ben ook erg benieuwd hoe het gaat worden straks.....tot nu toe in onze familie alleen maar jongetjes dus wordt ff wennen. Vind het echt knap dat het je zo goed afgaat met de bv. Ik ben gestopt toen ik weer moest werken want het ging helemaal niet met kolven en toen liep de bv heel erg terug. Hield niets over :( We gaan het deze keer weer trouw proberen.

Melanina, ja ook jij doet het supergoed met de bv. Ben er ook wel een voorstander van hoor. Maar alleen als het lekker gaat! Als het na een tijd nog niet van harte gaat en moeder gaat er aan onderdoor ben ik blij dat er kv is. Heb bij mijn schoonzus gezien dat die bijna in een depressie kwam mede doordat de bv zo klote ging. Die was echt net op tijd over op de kv.

Juffie, vanavond lekker uit eten !! Wat gezellig. Geniet er van, zou zomaar de laatste keer kunnen zijn voorlopig.

17. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey hoi

hopelijk gaat het met iedereen goed.
    Ben zo ontzettend druk met werk opleiding en natuurllijk mijn lieve kindjes. Dat ik hier momenteel wat weinig ben. Sorry hier voor...
    Morgen heb ik weer 2 studiedagen, dus ga nu nog effied huiswerk maken :)

18. judibi

judibi Bekend lid

even gauw voor het eten klaar is:)

rosa: ja, ik voel me goed en zeker, een heel verschil met de afgelopen 4 keer:) leuke foto's en wat een prachtig donker haar;)

melanina: waterpokken voor het eerste jaar maken ze nog geen antistoffen volgens mij...nou ja, het enige wat je kan doen is lekker laten uitzieken;) ze hebben er soms nauwelijks last van

deli: fysio: GOED ZO!!
    elise: superschattig dat ie het allemaal al begint mee te doen:D spannend dus zaterdag. kun je het zelf goed geheim houden???

juffie: hier ook thuis bevallen en beviel mij heel goed! voor de tweede hoop ik het ook, maar ik zou het minder erg vinden omdat ik het al een keer gedaan had;)

mink: studeer ze!

zo, nu lekker eten. heb ontzettende trek! het avondeten is tegenwoordig mijn favo maaltijd van de dag:D

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey meiden

Leuk man peuterdansen! Had er nog nooit van gehoord maar meteen eens even opgezocht, wel lastig want bijna alles lessen zijn op woensdagochtend en dan werk ik...alleen 1 dansschool doet het ook op zaterdagochtend maar daar mag ze pas met 2,5 jaar meedoen, ze starten in september dus dan is ze 2 jaar en 4 maanden kan tegen die tijd altijd bellen of ze toch mee mag doen, Rayven is altijd aan het zingen en dansen dus zou dat volgens mij gewedlig vinden:D

verder niet alles gelezen er is zoveel getokt vandaag:$

hier alles ok, wel moe van de werkdag maar wel voldaan haha, toen ik vanaaf mijn bh uitdeed deden mijn borsten redelijk zeer maar nu valt het wel mee alleen de zijkanten zijn wat gevoelig maar wordt niet erger...we zullen wel zien;)

20. judibi

judibi Bekend lid

riddle: mijn borsten deden he-le-maal niet anders dan als ik ongesteld moest worden. misschien iets gevoeliger zodra ik mijn bh uitdeed,maar dat trok/trekt ook heel snel weer weg.
    spannend, veren zijn opgeschud hier hoor:D

Deel Deze Pagina