@ Miranda, we houden de voortgang lekker in de gaten op hyves zal vast mooi worden met zoveel liefde gemaakt! Tja, hoofdpijn kan bij de zwangerschap horen maar ik had echt giga pijn. Bij de huisarts geweest en mijn holtes zaten dicht en mijn nek zat helemaal vast. Nu 2 x fysio gehad en het gaat gelukkig al beter. Vanavond weer en dan maar eens kijken of het nog nodig is. Gewoon teveel spanning denk ik! Jaa het schiet inderdaad al op, volgende week weer naar de vk. Ben benieuwd, weer naar het hartje luisteren. En dan na de verhuizing zitten we op de helft, de tijd is echt gevlogen! @ Miranda, we houden de voortgang lekker in de gaten op hyves zal vast mooi worden met zoveel liefde gemaakt! Tja, hoofdpijn kan bij de zwangerschap horen maar ik had echt giga pijn. Bij de huisarts geweest en mijn holtes zaten dicht en mijn nek zat helemaal vast. Nu 2 x fysio gehad en het gaat gelukkig al beter. Vanavond weer en dan maar eens kijken of het nog nodig is. Gewoon teveel spanning denk ik! Jaa het schiet inderdaad al op, volgende week weer naar de vk. Ben benieuwd, weer naar het hartje luisteren. En dan na de verhuizing zitten we op de helft, de tijd is echt gevlogen!
Deli... je lichaam heeft ook wat te verduren gehad de laatste maanden. Vind je t gek dat je dan lichamelijke klachten krijgt. Het is ook niet niks geweest allemaal en erg heftig! Hoop dat als je verhuist bent dat er dan even n rustige tijd aanbreekt voor je zodat je kunt genieten van Wesley MAAR zeker van je 2e zwangerschap. Jeeeeeeeeeeeeeeej... je voelt de baby al schoppen?!!! Super hoor. Geniet er echt intens van meis! Ik moet zeggen dat deze zwangerschap mijn EERSTE is waar ik alles bij voel en van geniet. Ik voelde met de 12 weken al t getrappel. Ik voel als de kleine de hik heeft. Het draaien van de kleine. Gewoon ALLES!!! Dat komt omdat ik niet meer in de stress zit en n liefdevolle relatie heb. Daarbij heb ik n geweldige partner (nu!) die mij veel dingen uit handen neemt en die mij helpt en mee geniet met mij. We beleven t samen!!! Dat kende ik nog niet tot deze relatie én zwangerschap. Ik ben maar niet wat trots op mijn buik! Trek strakke truien aan om mijn buik maar te kunnen showen. Voorheen deed ik altijd wijde kleren aan in de zwangerschappen. Waarom zeg ik dit?... meis, ondanks alle stress en alle gebeuren erom heen, probeer om echt intens van je zwangerschap te genieten. Die 9 maanden zijn zo voorbij en wie weet is dit wel echt t laatste kindje voor jullie! Of zou je er nog meer willen? Ik weet nu pas wat ik gemist heb met mijn oudste 3 kinders en vind dat echt héél spijtig! Geniet van Wesley maar ook zéker van je beebje in je buik!
@ Riedel, nou inderdaad. En als ik de 2e helft in ga, zit jij in de eerste helft let maar op @ All, wanneer komt er nou eens een kippendag?! Eentje die doorgaat We zouden een tijdje terug naar ChimpieChamp gaan dat ging helaas niet door. Misschien een nieuwe poging doen? Of kan ook bij mij thuis straks. Dat zit vlak bij ChimpieChamp. Bleh Nog een dik uur werken
@ Miran, superfijn dat je nu zo intens kan genieten samen met je haantje! Zo hoort het ook! Ik merk wel dat mijn haantje nu ietsie minder betrokken is bij Wes omdat het niet allemaal meer nieuw is. Bij Wes wist hij bijv. precies hoeveel weken en dagen ik zwanger was dat heeft hij nu niet maar hij kruipt nu nog wel elke avond als hij naar bed gaat tegen me aan om mn buik te voelen in de hoop op een beweging haha Daar moet hij nog even op wachten ben ik bang. Ik voelde van de week ineens van die vladders en kleine ploppen in mn buik, toen wist ik het zeker; dit is de beeb! En gister voelde ik heel hoog in mn buik beweging en toen ik ging voelen voelde ik heel licht wat aan de buitenkant, ohhh wat zit je dan te genieten
Deli... wil best komen hoor maar weet niet hoe lang dat rijden is voor mij uit en kan niet eens autorijden op t moment. Zal ik toch moeten wachten totdat de kleine geboren is!!!
Oh ja, Miran; of Wesley nog meer broertjes/zusjes krijgt zou ik echt niet weten hoor. Ik heb niet zoiets van "ik wil er" zoveel? We zullen het wel zien allemaal!
@ Miran, dan moeten we het maar inplannen na de bevalling! Of op korte termijn als er veel willen/kunnen en na jou bevalling nog een keer! Lastig is het toch ook he :S als jij bent bevallen over een week of 10 en je rekent wat tijd voor na de bevalling zitten Dag en ik alweer op het einde van de zwangerschap!!
Deli... Chris voelde de baby ook pas laat hoor. Ook hij was in t begin wat afstandelijker... in die zin van "ben bang dat t wéér verkeerd gaat"... maar de manier waarop ie nu naar mij kijkt zegt al meer dan genoeg. Helaas staat de sex hier op n héél laag pitje maar dat is meer omdat HIJ nu niet meer durft vanwege de kleine hahaha. Ook Chris houd iedere avond mijn buik vast als we in bed liggen. Nu ook met de babykamer... hij is er niet uit weg te slaan en zegt steeds: dit is n baby van mij dus alles moet puntgaaf eruit zien! hahahaha toch wel lief he! Dat je man nu wat minder betrokken is kan ook zijn door de hele rompslomp eromheen he meis. Je zit midden in de verbouwing/verhuizing! Hij werkt erbij en dan komt ie thuis en kan ie gelijk na t eten of in t weekend in t nieuwe huis gaan werken. Tuurlijk is ie erdan minder mee bezig. Maar geloof me maar hij is nu net zo blij als bij Wesley! In die tussentijd moet jij ook lekker kunnen genieten. Nu is de kleine ook heerlijk aan t trappelen in mijn buik en dan moet ik stiekem lachen en dan denk ik bij mezelf... zit ik weer in mijn eentje te genieten! Chris zegt ook eerlijk: ik heb er nu niks aan maar zo gauw als de kleine geboren is... dan is het MIJN tijd! Alleen heeft hij met Ebony al afgesproken dat de ALLEREERSTE poeppamper voor Ebony is! Die wil Chris niet doen want dat gaat er bijna niet af! Ik beval sowieso in ziekenhuis maar de kids moeten er meteen na de geboorte bij kunnen! Dat wil ik wel hebben!
Deli... idd en Juffie loopt dan ook op t laatste! Die bevalt in februari. Laat de mijne nou "overtijd" zijn dan zit ik al in januari. Dus plannen is moeilijk hier hahahaha Maar goed misschien valt er toch iets te regelen! Waar woonde jij ook alweer?
@ Miran, ik vind het ook niet erg dat haanlief nu anders is dan bij Wes. Ik ben er ook anders mee bezig dan toen. Je bent nu ook gewoon drukker. Maar het is er niet minder bijzonder door en hij kan ook niet wachten tot hij het voelt! En uhhh, die eerste poepluier was bij Wesley voor de kraamzorg samen met haanlief. Denk dat ik dat nu maar weer zo inplan We hebben een vriendinnenclubje van 4 meiden en 1 daar van is kraamhulp dus waarschijnlijk komt zij bij ons kramen. Lijkt me wel bijzonder. Zou leuk zijn als ze allemaal bij de bevalling konden zijn, haha Ik wil thuis bevallen maar ik weet wel dat je weinig te willen hebt. Bij Wes liep het ook anders. En natuurlijk wil je je kids direct erbij! Logisch toch!
Oh ja juffie, ik dacht dat die al verder was Kan het soms niet meer zo bijhouden allemaal haha Ik woon in Elst (gld) we hadden toen afgesproken bij Chimpie Champ in Oosterhout, dat is wel leuk voor de kids! Maar misschien niet als je hoogzwanger bent of niet lekker in je vel zit natuurlijk
Ik zou het wel leuk vinden maar zit altijd met vervoer en denk dat Rayven misschien ook nog wat te klein is voor Chimpie Champ
@ Riedel, jij woont zo dichtbij jou pik ik zo op! En Chimpie Champ is zelfs voor de hele kleintje leuk hoor! Maar goed, we moeten er maar eens een paar weken over stemmen hier hahaha... Ik ga zo naar huis, tok jullie vanmiddag wel weer!
Deli... ik ken alleen n oosterhout vlakbij Tilburg?!!! Weet niet of je die bedoeld maar denk t dus niet want dat is weer niet vlakbij jouw! hahahaha moeten we nog even op terug komen denk ik! Ik ga kids uit school halen... kom vanavond weer tokken meiden. Vanmiddag naar de vk/gyn dus geen tijd! Doei, fijne dag allemaal
Nou als ik kan dan lijt mij het ieder geval wel leuk hoor! net even bij de Zeeman een leuk Tinkerbell dekbed gehaald voor rayven, die lag nu onder een saaie van ons hahah deze si leuker
Miran het is een VVE cursus. Vroeg voorschoolse educatie. Een methode waar we op een kdv mee moeten gaan werken. Ik begin 15 november. Dus dat duurt nog heel even maar mocht wel de cursus al mee gaan doen. Die duurt tot juni 2011 dus heel erg bang voor het niet verlengen van mijn contract hoef ik niet te zijn. Het is een vrij dure cursus dus dat doen ze niet zomaar.
Hey meisjes!! Deli, ik ben VOOR ChimpieChamp. Lijkt me erg leuk en voor mij is het niet zo heel ver rijden dacht ik. We moeten maar eens kijken wie er kan. Je kunt het toch nooit zo plannen dat iedereen mee kan. Ik ben wel toe aan een leuk uitje. Ben momenteel vrij labiel door alle hormonen en echt niet te genieten! Dus een leuk verzetje is welkom! Wij lekker aan een kopje thee/koffie en de kids lekker spelen!! Lijkt me heerlijk!!!
haha dag nou mijn Rayven kennede kan ik echt niet rustig blijven zitten, ze kan nog niet veilig alleen spelen