[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yo, ook ikke vandaag lekker geshopt :D Heerlijk die uitverkoop.

Judibi, ze verwachtte zoieso al geen kleintje. Uit de 20 weken echo bleek dat de beeb al aan de grote kant was. Stan was ook al 8 pond en de 2e is vaak zwaarder dan de eerste. Als ik dan nu ook zwangerschapssuiker erbij zou krijgen worden kindjes vaak nog groter. Dus nu snel in de gaten houden met groeiecho's en misschien al iets eerder overdracht naar de gyn.
    Ach we zien wel......hoop alleen niet dat ik van een 11 ponder moet gaan proberen te bevallen :(

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

hoi meiden, kom alleen even zwaaien.

Had al 2 dagen giga hoofdpijn en m'n hele gezicht deed eigenlijk zeer dus vanmorgen de dokter gebeld dat ik langs wilde komen omdat ik bang was voor een voorhoofdholteontsteking. Nu heb ik dus een abkuur gekregen en neusspray. Ik lig de hele dag in bed maar heb al 2 dagen amper geslapen zo'n zeer doet het. M'n haan is gelukkig thuis gebleven vandaag en blijft morgen ook thuis.

@ Dag, even op jou een reactie; vervelend van je suiker meis. Hopelijk valt het mee. En groeit het kindje niet mega hard!

3. judibi

judibi Bekend lid

dag: aha! mijn eerste was ook 8,5 pond...slik;)
    hopelijk houdt je kindje eerst even zich in dan met groeien! alsnog weer een extra spannende tijd dus..

deli: meid, beterschap! lekker uitzieken!

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hallootjes meiden

Hoe is alles hier?

@Deli...beterschap meisje en neem de tijd om lekker uit te zieken nu je haantje toch thuis is!

@Dag...hoop dat de "kleine" nu dan even kalm aan doet met groeien:$

Hier alles ok, lekker gewerkt vandaag en nog steeds geen ongi. maar ja zou misschien ook wat vroeg zijn, nog wel steeds gevoelige zijkanten van mijn borsten maar wordt neit erger, ook geen andere kwalen behalve erg veel pijn in mijn onderrug maar ja dat heb ik ook als ik ongi. moet worden en kan ook nog komen omdat ik vaak verkeerd zit op mijn werk hahah....nog steeds afwachten dus

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    thanx meiden, ga me ook nog niet al te druk maken. Eerst deze bloedonderzoeken maar afwachten. Als die weer te hoog zijn dan eerst nog een keer suikerwatertest. Heb de voedingsdeskundige alweer gebeld om te kijken of we samen iets kunnen doen.

Deli, bah aan de ab. Hoop dat die snel aan slaat.

Judibi, ook al zo'n lekkere stevige dan!

Ik ga bankhangen, doei!

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies,

@ Juffie wat fijn dat alles goed was bij de vk. Gewoon lekker zo doorgaan en hopelijk heeft de kleine beeb het er snel aan toe om zijn/haar papa, mama en broertje te leren kennen. Hoe is het afgelopen nacht gegaan? Nog steeds zo vaak wakker??

@ Miranda, Ik hoop ook dat ze maandag wat voor me kunnen betekenen. Hoe gaat het bij jou? Gunt je mannetje jou en beetje nachtrust? Lief dat je meer voor me zou willen doen:)

@ Mink, wat een drukte meis. Wat voor studie volg je? Zijn dat van die scholingsdagen voor je werk? Hoe gaat het met je kindertjes? Vind Zoë het leuk met haar kleine broertje?

@ Melanina, hoe gaat het met Zoey, valt het een beetje mee met de waterpokken?

@ Deli, beterschap meis, wat lekker dat je haan dan even een paar dagen bij kan springen zodat je even uit kan zieken, Hopelijk doet de ab kuur snel zijn werk!! Hoe gaat het nu met je rug? Dikke knuffel meis. De laatste loodjes.........

@ QB, heel veel suc6 vandaag, het is vandaag toch je laatste werkdag? Dikke knuffel en ik hoop voor je dat je snel wat anders vind!!

@ Rosa, hier gaat het, op het slapen na, heel goed met de kids. Ze zijn over het algemeen heel vrolijk. Kayra groeit als kool. Ze eet inmiddels alweer fruit, groente en liga en heeft inmiddels de eerste 2 tandjes alweer. Gaat zo snel.
    Hoe gaat het met jou meiden? Heb je ook zo'n goede hulp aan Rosalina? Wat heerlijk dat je met ze bent wezen zwemmen, lekker meissie is Sabela hoor!! Zo te zien genoot ze van het water:D
    En peuterdansen, wat is dat en waar doe je dat?? Thomas is nl ool helemaal gek van muziek en dansen... En jij woont bij me in de buurt hihi
    Hoe gaat het met de verkoop van jullie woning?

@ Elise, dus ook al aan het peuterdansen. Heet klinkt heel gezellig.
    Hoe gaat het verder met je? Voel je je goed? Ook alweer de 20 weken gepasseerd dus. Heb je de echo al gehad?
    En wat gaaf een surpriseparty, laat je weten wat hij er van vond??

@ Dagdromer, las net dat je wel bv wilt proberen, maar niet ten koste van alles. Ik heb het nu om die reden ook afgebouwd, het ging gewoon niet meer. Ze at me er letterlijk bij op;). En nu ze kv krijgt doet ze het nog steeds hartstikke goed en ik kan weer lekker alles eten en drinken;). Vind zelf bv ook wel het beste hoor....
    En wat nou vervelend dat je suiker niet goed was. Het kan dan idd een wat steviger kindje worden. Maar mochten ze al zien met de groei-echo dat het een 11 ponder wordt dan plannen ze ws een ks.Mijn zusje heeft een 10 ponder gekregen en na de bevalling zeiden ze dat als ze dat hadden geweten dan hadden ze een ks gedaan. Hoop dat het de volgende keer beter is. Dikke knuffel

@ Judibi, wat grappig dat warm eten je favoriet is, dat was bij mij de minste in de eerst 3 maanden, werd alleen van het koken al kotsmisselijk:). Voordat ik kookte had ik er dan zo'n zin in en dan stond het op het vuur en dan was mijn eetlust weg haha. Ach is ook weer goed gekomen:D. En de rest van de kwaaltjes vallen dus mee, alleen moe? Lekker hoor....
    En je ouders weten het nog niet officieel? Heeft ze zoontje straks een leuke taak. Laat je dan weten hoe ze reageerden?

@ Riddle, nog steeds geen ongi te bekennen? Wordt nu wel spannend zeg, bijna weekend;).
    En op het werk is het dus druk? Op zich wel lekker dan gaan de dagen vast snel.

@ Wendy, gave site!!! Jammer dat het werk over is, maar druk bezig met andere dingen dus. Dan hoef je je niet te vervelen. Gaat het verder allemaal goed bij jullie en de kleine meid?
    Hoe vind Jesse het?

@ Yojo, je kaner dus weer een poosje tegen? Heerlijk he uitverkoop. En jij nog steeds zo moe? Lastig hoor.

Hier weer een heel moe kippie, alweer 2 nachten op rij was het meer dan knudde hier. Gisteravond kwam Thomas al om half 11 en toen om half 1 en om 2.00 uur. Kayra vond het leuk om vanaf 2.20 wakker te zijn. Af en toe dommelde ze nog even weer in, maar niet noemenswaardig. Ik kon ze wel achter het behang plakken:), heb het niet gedaan hoor;). Nu alweer vanaf 6.25 beneden. De kids zijn gelukkig vrolijk. Thomas is aan het tv kijken:) en ik even achter de pc. Nu eerst even een broodje eten en de kids aankleden en dan lekker spelen.Dus we komen de dag vast wel door samen:D. Haan probeert op tijd thuis te zijn.. Kom vast nog wel even langs vanmorgen....
    Dikke knuffel Liena

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen!

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Liena... nou, ik mag op zich niet klagen hoor. Divano komt s'nachts om de 5 uur alleen overdag wil ie er nog wel eens 3 uur tussen laten maar goed dan ben je toch wakker. Vanmorgen was t 6 uur en ik heb n kwartiertje gerekt. Ik heb gelukkig niet zo'n nachten als die jij hebt want dat gun je niemand! Overdag kon jij ook niet bijslapen he? Hoe hou jij dat in vredesnaam vol meis? Jij moet nou toch onderhand wel op je tandvlees lopen? Kun jij ook wel eens ergens anders je gal spuwen bij jouw in de buurt want je kunt t hier natuurlijk altijd kwijt maar misschien is erover praten ook wel eens lekker...of n keer lekker uithuilen!
    Dikke knuffel meis en ik weet niet of jij mijn mobielnummer hebt maar je mag me altijd bellen om je hart te luchten! Dat is t minste wat ik voor je kan betekenen op zo'n grote afstand.

All... ik voel me weer VROUW!!! Heb gisteren nieuwe laarzen gekocht en n nieuwe trui/jurk ineen. Nu heb ik daar n legging onderaan en ik voel me gewoon sexy! Lekker hoor.
    Gisteren had ik n glanzende zwarte strakke broek aan met daarop n sexy topje en daar weer over n witte vest met mijn nieuwe laarzen. Chris kwam thuis met de motor en ik deed de garage voor hem open... zijn ogen vielen zowat uit zijn oogkast. Hij kon de rest van de dag zijn ogen en handen niet van mij afhouden!!! Heerlijk weer dat dat weer terug is in onze relatie na die dikke buik!

9. judibi

judibi Bekend lid

goeiemorgen:D

liena: meid, ik heb echt bewondering voor jou! veel plezier met spelen;)

dag: hopelijk vallen de volgende tests dus een beetje mee, begrijp ik.

miran: wat een vrouwelijke outfit al niet kan doen;)

rid: je maakt het spannend:) ik hoop het voor jullie!

deli: voel je je al weer wat beter vandaag??

hier is alles goed. ik zal zo weer naar school om een uurtje creatief te doen met kids uit groep 3&4. borduren haha. die kleine grote mondjes...er komen altijd de mooiste opmerkingen uit!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Judibi... dat werkt écht goed zeg zo'n nieuwe outfit! Voel me echt supergoed!
    Tuurlijk slopen die gebroken nachten je maar het is net alsof ik heel de wereld aan kan!

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hey Meiden

Even een snelle zwaai vanaf mijn werk, is onwijs druk maar zit alleen en heb echt geen zin meer pffff maar nog even..

Nog steeds geen ongi. te bekennen...en nog steeds zere borsten aan ze zijkant, beetje felle pijn als ik erin druk aan de zijkant maar ja...lichamen zijn grapjassen soms zoals we allemaal weten ahahha

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    ff klagen hoor...

Blergh..

Ben nu officieel Toos Werkloos..

Ik moest vandaag eigenlijk tot 5u, maar ik kwam om iets voor 9u op het werk en ons hele systeem lag al plat.. dus we konden niks doen, en naar huis mochten we eerst nog niet.. *zucht*.. dus ja, wat doe je dan? Laptop van huis opgehaald, beetje met mijn foto's aan de gang, praatje hier, praatje daar, de boel opruimen wat er nog stond, en om 12u naar de kantine met z'n allen. Konden we gratis eten en drinken.. nou, heb nog geen hap gehad vandaag, ja, 1 chocolaatje en 1 kopje koffie.. heb totaal geen zin om wat te eten..

Nou, uit de kantine tegen half 1, afscheid nemen van een aantal die om half 1 vrij waren, weer praatje hier praatje daar, en toen mochten we naar huis om 2u. Alsnog weer overal bij langs om afscheid te nemen en toen kwamen de tranen.. getver.. zit nu ook met tranen in mijn ogen.. Heb er toch 10 jaar gewerkt, en het was dan niet altijd met veel plezier, maar heb toch heel wat aan mijn collega's gehad.. tja.. einde van een tijdperk, ik hoop het begin van een nieuwe uitdaging!

Oh, da's ff lekker, gewoon ff van me aftypen..

Xx

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    QB... dus n saaie maar verdrietige dag vandaag. Fijn dat je dan toch eerder naar huis kon gaan. Dat minder eten geeft niks voor de eventuele overtollige gewicht. hahaha
    Dat lucht op he als je dat hier van je af kan en mag schrijven?!!! Ff toch n uitlaatklep zodat je er niet mee blijft zitten. Hebben wij ook eens nodig! Gooi t er maar uit meid!!!!
    Hoop dat je snel iets gevonden krijgt wat je graag wil en doet!
    Suc6!!!!

All... Divano heeft vandaag n regeldagje... niks is goed en hij blijft maar huilen. Ik heb hem gewoon boven in bedje liggen zodat ie rustig kan slapen maar nee hoor... hij huilt tranen met tuiten!
    Het is zielig en moet eerlijk bekennen dat ik er niet zo goed tegen kan maar soms is t nodig dat ie zijn eigen in slaap huilt!

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Dikke Knufffff voor jou Queen:(

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ook van mij een dikke knuffel QB!!

Miran: ah arme Divano:(

All: zwaai even naar de rest hoor. Ik heb wel even snel bijgelezen maar wil nog even wat in huis doen voor haan en Nathan thuiskomen.

16. judibi

judibi Bekend lid

QB: een hele dikke digknuffel voor jou en je verdriet:(:( het zal even goed moeten bezinken, want 10 jaar laat je natuurlijk niet los met het dichttrekken van de deur...
    ik zou zeggen: lekker een glas (fles;)) wijn vanavond!

miranda: leuke dagen de regeldagen;)

riddle: spannend! ik schud de veren weer even los voor een hernieuwde sessie veren:D

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Judibi, dat ga ik vanavond zeker doen! Chippies en Canei! ;) Of Baileys..

Dankjullie allemaal! Tis idd niet niks.. 10 jaar.. denk dat de echte klap pas na het weekend komt, omdat ik dinsdag niet meer aan het werk hoef.. bah..

Maar goed, heb net weer een sollicitatie gestuurd! Via de vrouw van een vriend van haanlief kreeg ik een vacature per mail voor een medisch secretaresse in een zkh, nog geen half uurtje van huis! Ben benieuwd! Tja, gaat gewoon door he..

Xx

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    QB, baileys mmmjammie. Hoop dat het verzacht. Gaat inderdaad niet in de koude kleren zitten. Ook van mij een HELE dikke knuffel! En hoop voor je dat die sollicitatie goed uitpakt. Lekker dichtbij.

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    zooo eindelijk thuis...haan is rayven nog aan het halen die zal zo wel komen...

Enne Judibi, dank je wel voor de opgeschudde veren hahhaha

Morgen haan de hele dag de hort op dus alleen met Rayven...

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rid: vind het wel spannend worden bij je hoor!

Deel Deze Pagina