[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ik ook Juffie...ik had haan ze zijkant van mijn borst laten voelen en die had ook het idee dat ze steviger waren maar ja zoals ik al vaker heb gezegd kan een lichaam iemand aardig in de maling nemen al heb ik voor een ongi. nooit gevoelige borsten...hoop het zoooo dus ben wel extra bang voor teleurstelling...zondag zullen we het weten.

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rid: spannend. weet je al wanneer je gaat testen? Ga je netjes je nod afwachten??

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    zondag ga ik testen:D

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Spannend Rid! *veermodus aan*

Mogguh allemaal!

The day after.. geloof dat ik het nog niet zo bevat, zal dinsdag wel komen, als ik niet meer naar het werk hoef..

Maar goed, straks naar zwemles met Jamie om 11u! Wordt zijn 6e zwemles, hij vindt het superleuk!

Fijne zaterdag allemaal!

Xx

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Meiden

Hoe is het hier? hier wel ok, Rayven heeft wel een vrij onrustige nacht achter de rug maar verder alles ok, zo even boodschappen doen en dan gaat haan weg en even later komt opa op visite..

Nog steeds geen ongi :D

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Spannend!!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    spannend Rid!

Pff nesteldrang is hier weer toegeslagen.:$ Net de hele keuken gesopt. Alles eruit, gesopt en opgeruimd. nu uitpuffen op de bank;). zo even lopend wat boodschappen doen met Nathan..

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    juffie wow wat goed van je

hier nog steeds ziek
    Zoey nog waterpokken zit goed onder
    ik heb ook met vlagen koorts dus dat schiet niet op
    gelukkig komen me schoonouders dalijk kunnen hun lekker met zoey bezig zijn
    Nou ja me schoonma want schoonpa gaat met dre een extra verwarming plaatsen word het misschien een keer warm in de woonkamer

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    beterschap voor jullie melanina! Lekker dat je schoonouders even komen..

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    riddle ik duim btw voor je en hoop dat het raak is

Ja is ook wel lekker mannetje is ook vroeger uit zijn werk gekomen
    heb nogal ruzie met hem gemaakt.

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bah ruzie met haan is nooit leuk! Hebben jullie al wel weer bijgelegd?

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    legt eraan of hij veranderd
    was vannacht in staat me boeltje te pakken en weg te gaan
    ik ziek zoey ziek en meneer maar werken terwijl ik hem nodig heb hij voelt zich onmisbaar op het werk maar vergeet daarbij dat hij een kind heeft
    Helaas zijn zijn vader en zijn opa ook zo
    maar hier doorbreek ik de circel anders is het simpel dan verkiest hij zijn werk boven zijn gezin en ben ik weg
    Maar denk neit dat het zover komt hoor heb hem echt ff goed verteld hoe ik erover dacht

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Mel, dat klinkt als een heftige ruzie. Hoop dat jullie het toch snel bijleggen hoor!

Juffie, doe mij een beetje van die nesteldrang. Ik heb helemaal geen zin in huishouden op het moment.

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mel: oeh dat is niet zo maar een ruzietje dus:(

Dag: ben nu ook weer gesloopt. Er ligt nog een berg was maar daar nu geen puf in. Ben moe zere rug..

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Haha juffie das toevallig. Ik zit hier op de bank een beetje te internetten voor geboortkaartjes en teksten. Maar er staan ook 2 volle wasmanden naast me die ik nog eventje op moet vouwen. Maar ik wacht nog heel even op de kaboutertjes. Die komen waarschijnlijk toch niet maar nu nog ff geen zin in!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: ik ben ondertussen al begonnen maar Nathan en ik vonden dat we nu wel wat lekker en wat drinken verdiend hadden;)

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Dag, heb gehoord dat de kabouters veelal op zaterdag staken.. En zondags gaan ze daar vaak mee door.. ;)

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Helaas inderdaad geen kabouter gezien. Ach, de was is gevouwen en de boerenkool staat op. Nu wachten tot haan thuis komt van werk en dan vanavond eigenlijk een feestje. Heb helemaal geen zin en ik kan er best makkelijk onderuit komen dus wie weet ga ik vanavond wel mama avond houden. Lekker in bad, beetje tutten en vrouwenfilm kijken. Nu ik dat hier zo neer zet klinkt dat een stuk aantrekkelijker dan dat feestje ;).

19. judibi

judibi Bekend lid

haidihaaaai:D

dag: lekker mama avondje is zeker fijn:D

melanina: beterschap...op alle fronten:( hopelijk luistert hij naar je!

juffie: alles schoon en fris, top hoor! dussss...jij hebt alle kabouters opgetrommeld?? haha!

QB: de kabouters zijn gespot hoor!

deli: hoest meid??

hier: alles gaat zo lekker goed, voel me wel zwanger hoor;) maar gaat gewoon lekker. fijn hoor;)

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi meiden,

Heb nog niks terug gelezen. Ben vandaag weer een beetje op de been. Maar van het leven op beschuit met drinken een paar dagen word je niet echt fit. Voel me ook nog niet optimaal maar we hadden vandaag de pret-echo dus ik moest wel op!!

De echo was echt superleuk!!!! En we weten wat we krijgen :D:D:D haanlief zag het gezichtje van het kindje en zei "het lijkt een meisje" dus toen toch maar besloten om het geslacht te laten zien ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn HIJ HEEFT GELIJK GEKREGEN!!

We krijgen een meisje :D Za zo even een fotootje spammen. Hoop snel wat mee te kunnen kletsen, iedereen alvast een fijn weekend!!

@ Mel, jammer dat je haan zo afwezig is terwijl jullie hem nodig hebben. Hopelijk kunnen jullie dit bespreken. Bij mannen duurt het vaak even voor ze zoiets doorhebben.

Al mag ik niet klagen mijn man heeft 3 dagen voor Wesley gezorgd en vandaag ook voor een groot deel.

Deel Deze Pagina