Deli: wat leuk een meisje!! En mooie foto van jullie meisje hoor! Jubidi: fijn dat je je zo goed zwanger voelt.
Avond meiden @deli...wauw wat leuk, een echt koningsgezinnetje wordt het nu alleen geen hergebruik van kleertjes hahaha, en prachtige echo foto zeg. Hier alles oke, opa is blijven eten en toen naar huis gegaan, Rayven lekker in bad geweest en die ligt nu in bed en ik ff languit op de bank, nog steeds geen ongi. te bekennen, vindt het wel heeeel spannend worden nu maar heb steeds drukkend gevoel in mijn onderbuik en onderrug dus ben wel bang voor een ongi.
WAAAHHH deli! wat leuk, een meid erbij mooie echofoto ook! hier lekker net een groot bord lasagne opgegeten, heerlijk! bij de zw.schap van zoonlief moest ik mezelf echt dwingen om het avondeten klaar te maken en daarna ook nog op te eten...is de omgekeerde wereld nu! haan was die heerlijke lasagne aan het maken en ik rook dat en ik kreeg ineens zoooooo een zin in chili con carne, jammie! dus...dat eten we heeeeel binnenkort ook haha!
rid: voor mij kwam deze zwangerschap ook in het opzicht van dingen van te voren voelen als een grote verrassing! ja, die misselijkheid, maar dat kon ook een virus zijn, dacht ik toen. qua pms maakte het geen verschil! kan dus echt nog steeds!! ssscccchhuuuuuudddddeeee met die veren
Ja Judibi das waar bij de zw.schap van rayven voelde ik helemaal niets en als ik ongi. moet worden heb ik normaal vlak voor ik het wordt last van onderbuik/rug maar heb nog nooit gevoelige borsten gehad voor ik ongi. moet worden maar ja dat kan komen doordat ik normaal ongi. wordt met pil...heb opzich daarom ook wel goede hoop maar durf niet te hopen haha...beetje zelfbescherming denk ik
Deli... wat lees ik meis!... krijgen jullie n meisje?... WAT GAAAAAAAAAAAFFFFFF. Gefeliciteerd. Lekker meisjes shoppen en je ziet gelijk t verschil tussen jongens en meisjes kleren! Voor meisjes hebben ze veel meer en veel leuker!!! Juffie... huisje is weer fris en fruitig? Ons huisje ook.... bijna dan!!! Had vandaag weinig tijd en morgen ben ik weer n dagje naar mijn ouders toe met de kids! Dus ook geen tijd om te poetsen hahahaha Dag... en?... is t n mama avondje geworden of toch n feestavondje? Klonk wel erg aantrekkelijk hoor toen jij dat zo opsomde! All... was vanmorgen n beetje boos/verdrietig/teleurgesteld in Chris. Chris klaagt al 2 dagen van pijn aan zijn ribben. En niet zomaar pijn... nee hij kan zijn eigen amper verroeren in bed en diep adem halen en bukken dan staan de tranen in zijn ogen. Maar goed... Ik vroeg gisteravond of hij voor 1 nachtje de nachtvoeding over wou nemen. Dat was geen probleem zei hij. Dus vannacht om n uur of 2 kwam Divano... ik schudde Chris zachtjes aan en die stond eigenlijk ook gelijk op MAAR wat doet ie nou... hij knalt t grote licht aan op onze slaapkamer terwijl ik altijd schemerlampje aan doe. Dus dat was al GRRRRRRRRR. Divano was niet zomaar aan t huilen nee die was aan t krijsen!!! Dus Chris met de kleine naar beneden. Hoor ik op n gegeven moment "doe eens normaal!!!" Ik denk wat krijgt hij nou daar beneden. Maar goed... ik ging niet kijken en viel terug in slaap. Dus vanmorgen vroeg ik ietwat gepikeerd: wat was dat nou met jouw vannacht? Hij zei: t begon al met heel moeilijk uit bed komen... toen dat gekrijs dat maar niet ophield... speentje gegeven maar die duwde die steeds uit zijn mondje en viel dus op de grond waardoor ik die moest oppakken met veel pijn en moeite. Op n gegeven moment verloor ik even mijn zelfbeheersing en zei ik op n harde toon tegen Divano: doe eens normaal!!! Ik zeg: ik ben meteen genezen om jouw nog 1x te vragen of jij de nachtvoeding voor 1 nachtje over wil nemen. ik snap ook wel dat als je al zoveel pijn hebt dat je dan echt niet veel kan hebben maar dit schoot even in verkeerde keelsgat bij mij. Maar hij beloofde mij dat als ie uit zijn nachtdienst komt dinsdagmorgen dat ik dan 2 dagen niks hoef te doen en dat hij dan de kids en nachtvoeding zou doen zodat ik even kon bijtanken. Hij zei: dan tel ik wel tot 10! Ik zeg: jij hebt aan 100 nog niet genoeg hahahaha Maar goed... hij verrekt dan ook echt van de pijn dus kan ik enigzins wel begrijpen.. althans zijn reactie dan! Niet dat ik het leuk vind of er blij mee ben hoor! Maar zo af en toe heb ik t ook nodig dat ik n nachtje door kan en mag slapen. Ik snap niet hoe Liena dit volhoudt al 2 jaren lang!!! Wat moet die meid n ruggegraat hebben zeg! En engelengeduld!!!! Liena... petje af meid... kan t niet vaak genoeg zeggen tegen jouw!
Goedemorgen... Qb... goedemorgen meis! Kun je n beetje genieten van je weekend??? Riedel... je ging vandaag testen??... mijn veermodus draait op volle toeren meis!!! I'll keep my fingers crossed! Deli... vergeten te melden maar wat n mooie 3D echo zeg! Kun je er al n beetje aanuit halen of t iets van Wesley weg heeft? Genieten meis van jullie toekomstige dochtertje!!! All.. ik ga nu weg... lekker n dagje Helmond naar mijn ouders! Chris ligt toch in bed dus ik ga heerlijk met de kids! Tok vanavond!!!
@Miran, tja.. alles gaat gewoon door he, denk dat ik pas dinsdag echt het besef heb.. normaal werk ik dan, dinsdag, woensdag en vrijdag.. Veel plezier vandaag in Helmond!
goedemorgen! rid: en, en, en??? miranda: heel veel plezier vandaag meis! en even ego. Vandaag 37 weken!!!
Juffie..feli 37 weken! Nou hier vanochtend getest, urine erin en checken of het controle streepje wel netjes tevoorschijn kwam en tegelijkertijd zag ik al meteen een dikke test streep!!!!!...didi test gedaan en jahoor 2 testen zeggen het....hartstikke ZWANGER!!!!! ben zo blij sta helemaal te trillen haha en haan en rayven slapen verdorie nog dus jullie zijn de eerste die het horen!
Deli, whaaaaaaa yes een meisje!!! Nu kan jij ook lekker los gaan in kleertjes kopen. Spijt dat je het weet? Ik beide keren niet. Ik vind het heerlijk om het te weten. Mooie beeb ook hoor zo op de foto te zien! En als ze op wesley lijkt komt het zoieso goed! Juffie, gefeliciteerd met je 37 weken! Het mag gaan gebeuren. Ben je het al erg beu? Rid, al getest meid? Ik vind het spannend! VEER VEER VEER Miran, Uiteindelijk toch maar naar het feestje gegaan. Er kwamen ook wat vrienden en dan heb ik die ook weer een keer gezien. Heb nu wel spijt want haan slaapt lekker uit met een kater en ik heb beroerd geslapen door gigantisch gesnurk. En Stan was vanochtend natuurlijk gewone tijd wakker. Ach, straks mag hij Stan vermaken en ga ik alsnog lekker badderen en even naar bed. QB, heb je al iets gepland om te gaan doen dinsdag? Misschien scheelt het als je iets gaat ondernemen i.p.v. dat je normaal naar je werk gaat. Kan je je zinnen misschien even verzetten. Lijkt me inderdaad zo vreemd na 10 jaar routine. Succes!! @ de rest, sorry weet niet meer wat ik allemaal gelezen heb. Fijne zondag en misschien tot straks. Wil natuurlijk nog ff komen spieken wat Rid getest heeft.
ohhhhhhh ben al te laat met mijn bericht. RID, van harte meis!!!! En ga je haan wakker maken en snel een beetje!!! Geweldig leuk!!!
Thanks voor jullie lieve berichten kan het nog niet helemaal geloven hahha..laat em wel lekker liggen hij zal zo wel wakker worden