Nee joh gekkie!! Maak hem wakker. Daar mag je hem echt wel voor wakker maken. Ga eens een feestje vieren daar bij jullie in huis!
goedemorgen meisjes!!! Deli wat een mooie foto en wat leuk!! een meisje!! je kan zo leuk shoppen!!!geniet! rid ik veer me suf voor jou!! mel hoe is het met je meisje?Hoe is het tussen jou en je haantje? juffie gefeliciteerd meis!! nog heel even dan mag je je kleintje bewonderen!! miran wat vervelend dat cris zo geïrriteerd reageerde op de kleine. kan me voorstellen dat je hem hierop aangesproken heb.fijne dag queen dus nu officieel werkloos bah ik hoop voor je dat je snel iets nieuws mag vinden. liena wij doen het peuterdansen in cool de nieuwe schouwburg bij middenwaard. hoe gaat het met je? @all zwaai Mijn haan heeft als verassing een weekje weg geboekt naar bosrijk de efteling we gaan as maandag al.echt super leuk!
rosa, dat is leuk. Is echt heel mooi bosrijk! Veel plezier. En trouwens erg lief van je haan zo'n verassing!
Niet in mijn vrije tijd. Wel voor mijn werk. Het bedrijf waar ik werk heeft al het schilderwerk van de huisjes gedaan. Die zijn echt prachtig! En de Efteling is voor ons dichtbij dus daar gaan we regelmatig naar toe. Vind ik helemaal super! Ben Eftelingfan!
Zo haan net wakker gemaakt en die heeft eerst 3x gevraagd..Echt waar? Echt waar hahaha...hij bevat het ook nog niet helemaal maar is wel heel blij, gaan nu eindelijk rayven maar eens wakker maken....slaapkop
Goedemorgen!!!!!!!!! @ Riedel, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa super!!!!! Naam je lichaam je toch niet in de boot deze ronde GEFELICITEERD en een hele fijne zondag!! Zo dat moest ik even kwijt
ridle gefeli meid rosa veel plezier Hier : tussen haan en mij gaat het al iets beter heeft gisteren avond goed voor zoey gezorgd kon ik tenminste bijslapen zoey is ook aan het opknappen gelukkig slaapt snachts weer meer . Ze heeft denk wel meer jeuk dat als haan zo terug is mag hij dr ff lekker in een badje doen.
JAAAAAAHHHHH Rid gefelicibabyteerd!!!!!!! join the club! super zeg miran: fijne dag vandaag en haantjes...tsja melanina: blij voor jullie dat het al een beetje geholpen heeft. hopelijk nu de ruzie snel helemaal voorbij! juffie: gefelici-37-weken-teerd op naar een thuisbevalling! iedereen goeiemorgen deze zondagmiddag! wij vieren vandaag haan zijn verjaardag, zitten nu even tussen twee visites in nog steeds niet verklapt aan opa's en oma's fijne dag allemaal!!
Dank jullie wel voor jullie enthousiaste reacties net even bij mijn schoonouders geweest om te vertellen die waren natuurlijk ook heel blij...nu net de was en zo gedaan en nu even op de bank, kippetje heeft hoofdpijn pfff
net even bij onze buren langs geweest want zij had de vk -praktijk die ik wil gaan gebruiken nu dus belde we of we even voor een advies langs konden komen, doen ze de deur open met champagne en glazen de deur open haha, ze voelden gewoon wat we kwamen vertellen en die vlogen me om de hald...zulke lieve lui dat!!
Mogguh Meiden ZO lekker aan de koffie en \rayven aan een bord pap, straks even stofzuigen..heeeelemaal geen zin in haha maar ja kan maar gedaan zijn...verder echt verkeerd geslapen volgens mij want ik heb me toch een mega pijn in de onderrug dus draai een was nog en verder vind ik het gezegend vandaag