[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Joehoeeee!

Deli en Dag; Beterschap kippetjes! Niet leuk! Laat de haantjes inderdaad wel goed voor jullie zorgen ;)

Mup; Gezellig dat je er weer bent! :)

Rid; Jaja, nu moet je goed aan jezelf gaan denken! Lekker je rust nemen als de kleine op bed ligt! :)

Miran; Wat fijn dat Divano zo'n goed ritme heeft! Lekker hoor! En lekker dat hij zo goed slaapt in zijn eigen bedje!

Juffie; Je bent zo lief aan het reageren op iedereen, maar hoe voel jij je eigenlijk?! :)

xx

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dta weet je nou nooit... ik bedoel of iemand er "klaar" mee is. Misschien komt er nog wel n derde bij sommige. Ik kan ook nog niet zeggen dat ik er klaar mee ben. Voorlopig wel... ik wil nl lekker kunnen genieten van dit knulletje... maar wie zegt dat t bij ons over n jaar of 2 niet weer begint te kriebelen?! Dan ben ik nog maar 37 jaar en dus nog tijd genoeg voor nog n kindje te kunnen krijgen.
    Maar nú zou ik er nog even niet over willen denken hahaha. Heb donderdag nog nieuwe kleren gehaald omdat ik mijn eigen weer even sexy wou voelen en gewoon mezelf weer wilde zijn. Mijn eigen lichaam is weer gewoon van mij! Dat had ik gewoon even nodig.
    Ik zou zo weer zwanger willen worden want ik had n goede zwangerschap en superbevalling! Maar mag de volgende over 1,5 á 2 jaar zijn hahahaha

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, fijn dat je mannetje zo'n lekker schema heeft! En ik hoop dat Chris zich aan z'n woord houdt en je lekker kan bijslapen straks!

Zo, hier toch even de keuken een beetje gesopt... Als ik me ook maar iets goed voel kan ik zo moeilijk stil blijven zitten... Wil ook dat m'n mannen straks thuis komen in een heerlijk huis waar het eten klaar staat. Dat hebben ze wel verdiend!

4. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    Deli: gefeliciteerd meis! Wat gaaf een meisje!!!! Geniet er lekker van! Wat lief dat je haan zo goed voor je gezorgd heeft!
    Riddle: ik vermoedde het al; gefeliciteerd meis!!!
    Miran: heerlijk dat het zo lekker gaat met Divano!
    Linda: fijn dat jullie allemaal weer beter zijn! Herken je wanhoop wel hoor; Luca slaapt ook snel slecht als hem wat dwars zit en dan ben ik op een gegeven moment zo moe dat ik het niet meer zie zitten...

Hier een druk weekend gehad. Het feestje voor mijn haan was zeer geslaagd; hij had helemaal niks door en was erg verrast. Het was echt supergezellig. Lekker bij mijn ouders blijven slapen erna en nog even door mijn moedertje verzorgd:).
    Gisteren zijn we met Luca gaan zwemmen samen met mijn schoonzusje en dat was ook erg gezellig.
    Vanavond de 20 weken echo; ben best een beetje zenuwachtig...

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    elise: spannend de 20 weken echo. Kan die bij jullie wel 's avonds? Bij mijn vk mogen medische echo's alleen overdag. Klinkt als een gezellig weekend trouwens!

Deli: fijn dat je je weer wat fitter voelt!

Ik ben de etiketten op de enveloppen aan het plakken is dat maar weer gedaan. Mijn boek is uit;)

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Elise, fijn dat het een geslaagd feestje was :D en nog heerlijk verwend door je moeder dus helemaal goed! Ik snap dat je nerveus bent voor vanavond. Komt vast goed, willen jullie het geslacht weten? Als ik je niet meer zie hier; veel succes en veel plezier iig met baby kijken!

@ Juffie, ach ja, wat klaar is, is klaar! Onze babykamer is nog altijd een ontplofde zooi. De straat is nu bijna klaar dus als ze klaar zijn dan gaat m'n haan puinruimen en kan ik installeren. Kan niet wachten!

Nou, ik ga nog even een half uurtje zitten en dan evene naar de winkel en eten maken voor m'n mannen thuis komen.

Fijne avond alllemaal!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... chris hoeft niet aan zijn woord te houden als ie dan maar op tijd met mij mee naar bed gaat als ie dan toch thuis is. Meestal blijven wij dan zitten tot kwart over 11 na law and order. Maar nu chris nachtdienst heeft lig ik om half 10.. uiterlijk half 11 op bed! Dan daarbij hoop ik dat áls ie de nachtvoeding overneemt dat ie dan niet t grote licht aanknalt want dan ben ik alsnog wakker hahaha
    Doe jij wel nog rustig aan want je bent dan wel aan t opknappen maar je bent nog steeds niet helemaal beter.

Elise... leuk 20 weken echo! Zéker ook spannend. Ik wilde dezelfde vraag stellen als Deli... willen jullie t geslacht weten of houden jullie t n verrassing?
    Dus je verrassing voor haan was goed gelukt?!!! Hoe was zijn reactie hierop?

Juffie... zo weer n boek uit... wordt weer n goed excuus om n nieuwe te kopen hahaha
    Ik had ook al de enveloppe voorzien van adres en van postzegels. Chris hoefde er alleen maar t kaartje in te stoppen en kon ze zo posten!
    Is ook wel makkelijk voor die mannen want die hebben t toch al zo druk op de geboortedag en de dag erna!

All... Divano is lekker wakker... vanavond lekker in badje doen en dan hoop ik dat ie vanavond en vannacht goed slaapt!

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hier ben ik weer ff...
    Veel geslapen vandaag niet normaal!!! Maar wel lekker :D

Elise, succes en veel plezier met de echo!

@ de rest, sorry alweer vergeten wat ik gelezen heb.

9. judibi

judibi Bekend lid

linda: jakkes allebei ziek geweest:( gelukkig dus de oorzaak van Liv haar slechte slapen achterhaald!

mupkuh: hoi:) gezellig dat je ook weer mee komt kletsen! ik ben ook weer toegelaten :)D) en ik was langer weg dan jij, dus komt goed!! spannende tijden dus wel in het vooruitzicht;) alles goed bij jullie?

miran: lekker weekend gehad dus! super!

Elise: ook een lekker weekend gehad en tof dat de surpriseparty goed viel:D! vanavond 20 weken echo: spannend, kan me voorstellen dat je er een beetje zenuwachtig voor bent, dus sterkte vanavond. had je bij Luca ook al een 20 weken echo?

juffie: welk boek heb je gelezen?

deli: gelukkig weer aan de beterende hand, fijn:) en..waar proefde je boterham naar?? naar het beleg wat je erop had?;)

dag: goeiemorgen deze middag:D soms heb je gewoon zoveel slaap nodig!

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja hoor, heb niet veel aan het werk gedacht. Enne, flugel.. ;) Ja, denk ook idd dat ik morgen de klap krijg.. we zullen zien..

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: heerlijk zeg even een dag goed slapen. Voel je je vast ook alweer een beetje beter??

Jubidi: heb het laatste offer van simone van der vlugt gelezen. was gisteren begonnen maar is nu alweer uit. Heb gelukkig nog een aantal ongelezen boeken in de kast staan;)

12. judibi

judibi Bekend lid

juffie: die heb ik geloof ik een aantal jaar geleden ook gelezen. goed boek!

ik ga zometeen aquarobics doen, oftewel: spierpijn verzamelen;) ik deed altijd hardlopen, maar ik moet nu na een blessure weer helemaal op nul beginnen en dat wordt afgeraden aan het begin van een zw.schap, dus dan maar wat anders:)

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Zo, ik ga maar eens aan de slag met het aanvragen van mijn WW.. ik krijg nog loon mee voor februari (en een ontslagvergoeding), dus de WW zou per 1/3 in moeten gaan.. ze zijn hier bij het UWV op de hoogte dat er in 1 klap 140 man aankloppen van ons bedrijf, dus de hele procedure versnelt hierdoor alleen maar. We krijgen ook nog een uitnodiging voor een aantal collectieve bijeenkomsten bij het UWV om ons zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgen, dat is dan wel goed geregeld..

Xx

14. judibi

judibi Bekend lid

qb: dat is dan een pluspunt weer! hoe voelt vandaag??

@all: goooooodmorning:D

geen spierpijn, had ik wel verwacht;)

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh allemaal

@Queen..das zeker netjes geregeld, ach ja je kan er maar vanaf zijn en da is dat weer geregeld toch/

hier alles ok, rayven heeft net lekker ontbeten ik zit aan de koffie en straks even wandelen en naar de winkel, als het droog blijft tenminste;)

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    #2496 miranda200375, 1 feb 2011
    Laatst bewerkt: 1 feb 2011
    Goedemorgen...

Meiden... ik zit sinds gisteren in 1 grote dilemma en ik weet niet waar ik moet zijn of bij wie ik moet zijn... ik wil t hier best kwijt maar bekijk t even als n buitenstaander.
    Ik vind t zo verschrikkelijk en zeker heel moeilijk...

Een jaar... misschien wel 2 jaar... geleden liep ik stom toevallig naar boven. Ebony had haar broek van haar kont af (deed ze continu toendertijd en meerdere malen straf voor gegeven want dat hoort ze niet te doen). Ze was samen met Giuliano en Didier op Didier's kamer. Ebony had weer haar broek uitgedaan. Wij (Chris en ik) riepen al wat er aan de hand was maar toen zeiden ze dat er niks gebeurd was. Chris riep tegen Didier: ik moet er niet achter komen want ik sla je kop van je romp af!!!!
    Nu zaten wij gisteren aan tafel te eten en zei Chris (om te kijken hoe Gyani zou reageren want die zit nu lekker in de pubertijd en schaamt zijn eigen nu heel snel) wanneer hebben wij weer sex? Ieeew doen jullie dat? vroegen de kinders. Ebony reageerde: dat heeft Didier ook n keer bij mij gedaan.
    Ik wist niet wat ik hoorde maar durfde er niet verder op in te gaan. Ebony zit momenteel heel erg in de fase dat ze jongens van 11 jaar wel erg leuk vind en waar ze "verliefd" op is. Dat zijn wij ook op aan t hameren dat dit gedrag niet kan! Ik zei daarna tegen CHris: ik zit er toch wel mee. Hij zei: ik moet er niet achter komen dat t wel zo is want ik sla hem echt helemaal verrot! Nu wil ik wel weten wat er gebeurd is daar boven maar ik weet niet hoe! Ik kan t gewoon vragen aan Ebony maar ook zij kan liegen. Didier liegt ook vaak. Dus ik kan er geen touw aan vast knopen. Waar zou ik hiermee naar toe kunnen gaan? De huisarts vertrouw ik niet want die vertelt t aan zijn assistentes. En wij wonen op t dorp dus je snapt wel dat dat zo rond is.
    Wie kan mij hiermee helpen????

Ik wil nog geen vinger wijzen naar DIdier totdat ik uitgevogeld heb wat er gebeurd is en of er überhaubt iets gebeurd is!

Ik wou dit in eerste instantie ook niet hier op t forum zetten maar weet me even geen raad.

Ik hoop dat jullie mij niet anders gaan zien of hier in t huis anders gaan denken of reageren... dit hadden wij niet gezien of in de gaten mocht er wel iets gebeurd zijn. Ebony is niet anders gaan gedragen dan dat ze al deed. Mijn maag draait al de hele nacht en nog steeds 25x rond als ik hier aan denk!

Ik vind t zooooo eng en vreselijk... ik weet t niet meer!

17. judibi

judibi Bekend lid

getsie miranda wat een vreselijk dilemma:( ik weet je geen raad te geven behalve misschien proberen een afspraak te maken bij een kinderpsycholoog om te zien of die erachter kan komen of het daadwerkelijk gebeurt is. je kunt inderdaad niet volledig aan op de verhalen van je dochter in deze leeftijd. misschien dat je eens tussen neus en lippen door wat details kunt proberen los te krijgen, om te zien of het alleen in haar fantasie zit?
    wel iets mee doen en ik denk ook zo snel mogelijk!
    sterkte met dit probleem meid!

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, nog gefeliciteerd! En wat een mooie naam zeg! Hier gaat alles goed. Vanisha lijkt nog steeds op papa. Maar kreeg gister nog te horen dat ze echt steeds meer op mij lijkt. Ben ik heel blij mee ;)
    Ik zou ook wat betreft Ebony en Didier toch even een kinderspycholoog om raad vragen. Die kunnen een kind ook vaak snel doorzien of het wel of niet waar is.

@ Judibi, Het echt meekletsen is voor mij ook wel even geleden. Heb het vaak te druk met mijn meissie. Gefeliciteerd! Leuk zeg dat je zwanger bent!

19. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippies

Miranda, meis wat een verhaal, ik kan me voorstellen dat je erg bent geschrokken en dat je je verhaal kwijt moet. Ten eerste wil ik je zeggen dat we je zeker niet met andere ogen gaan zien, je kan er toch niets aan doen. Het is wel goed om eens een beetje te polsen bij je meissie of ze het echt meende. Het is natuurlijk wel belangrijk dat als er echt iets gebeurt is dat er wat mee wordt gedaan. En je ha heeft de plicht om het binnen de muren te houden evenals de assistent. Mss dat je anders Meld misdaad anoniem eens kan proberen. Zij kunnen je mss advies geven en jij hoeft niet je naam te zeggen...

Dikke knuffel!! Liena

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Judibi, nou idd! Scheelt altijd! ;) Ja, voelt raar.. normaal zou ik nu aan het werk zijn.. nu zit ik aan de keukentafel.. verder gaat het goed hoor, voelt alleen wat raar, alsof je een dagje vrij bent..

@Rid, precies!

@Mup, welkom terug! Leuk dat je er weer bent!

@Miranda, jeetje.. dilemma idd.. wat zal je je lam geschrokken zijn.. goede tip van Liena, meld misdaad anoniem..

---

Nou, heb het UWV online geregeld, zal zo ff bellen als Britt op bed ligt of alles goed is aangekomen en hoe nu verder.. Maar nu eerst in de auto, Jamie is vrij om 12u!

Xx

Deel Deze Pagina