[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Kippies ik ga er weer vandoor. De kids zijn weer wakker:D
    Tok snel, dikke knuffel Liena

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, Dat is wel vervelend zeg! Het zoontje van mijn vriendin heeft ook veel oorontsteking vandaar dat ik het vroeg. Wat gaat het toch snel he!
    Vanaf aankomende donderdag ben ik weer hormoonloos (spiraal gaat eruit) We gaan nog niet serieus aan de gang. Maar een 2e is zeker wel welkom.

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo weer flink wat gekletst vandaag zie ik...

Miran: zo wat schrikken zeg. Zou er inderdaad wel wat mee doen. Gesprek aan gaan met je dochter zowiezo. Kinderen verzinnen inderdaad nog wel eens wat (Al vind ik dit behoorlijk heftig om te verzinnen). Kinderpsycholoog vind ik ook een goede stap. Scholen hebben vaak ook korte lijnen met verschillende instanties..

Elise: fijn dat alles goed was! En wat leuk zeg ook al een meisje.. Grappig elke keer jongen/ meisje hier.

QB: knap van Britt zeg!

Hmm weet het niet meer nu.

Kom vanavond nog wel even kletsen.

4. judibi

judibi Bekend lid

zo, daar ben ik ook weer even:)

mup: thnx voor de feli:D

QB: joepie voor Britt. hopelijk het begin van zindelijkheid:)

miran: niet ermee blijven lopen! en anders misschien Didier eens recht op de jongen af vragen? maar ja als het niet zo is...moeilijk moeilijk. en natuurlijk zie ik jouw ook niet anders:$ het is al naar genoeg dat het je overkomt!

ooohh vergeetvergiet...wat/wie vergeet ik???

liena: had je wel een goed gevoel bij het gesprek met maatschappelijk werk? ik heb er verder geen kaas van gegeten, maar het klinkt zo karig wat ze tot nu toe voor je kunnen betekenen:( hopelijk snel verbetering meid!

elise: jippie!!! een meid! nog een kiningsgezinnetje hier:D

van klein naar groot bed: die jongen van ons legde zich elke nacht in een onmogelijke knoop in zijn ledikant haha, daarna ging hij er proberen uit te klimmen. toen vonden wij het tijd voor een ander bed. hij is naar de jongensvariant van de Mammutserie van Ikea gegaan. hoger durfde ik echt niet (nog steeds niet) want hij is een echte slaapwandelaar!

zindelijk: ik moest op een gegeven moment zijn luier verschonen toen we met de auto weg waren dus ik vroeg hem of hij nog moest plassen voor hij een schone luier aankreeg. dat moest ie en hij mocht van mij naast de auto plassen. dat vond ie zooooo stoer, dat ie geen luier meer aan wilde...en dat was dat!

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Thnx all!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    FF snel want ik ga zo toch maar ff lekker naar zwangerschapszwemmen. Als het niet gaat vertrek ik gewoon weer.

Liena, tot nu toe zeggen ze hier niet voor een ks te gaan omdat het toevallig een groot kind is. Stan was ook 8 pond maar die lag uiteindelijk helemaal verkeerd. Die wilde er met zijn achterhoofd uit en was sterrekijker dus dat paste niet ook al zou hij maar 6 pond geweest zijn.

QB, was je herstel bij britt sneller dan na de ks. En nu ben ik toch wel nieuwsgierig naar de reden haha. Ik moet ook gewoon ff afwachten wat de gyn zegt. Zou het liefste vaginaal bevallen maar niet meer eerst weeen, ontsluiting, persen en dan uiteindelijk nog een ks. Dat hakte er wel in moet ik zeggen.

Elise, wat gaaf!!!! Join the club van de koningsgezinnen ;). Maar vooral fijn dat alles er goed uit zag.

Oei, ik ruik iemand. Die zal ik nog maar ff snel verschonen. Als haan thuis komt moet ik meteen vertrekken anders kom ik te laat voor het zwemmen.

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    wc plassen... knap hoor van jullie kindjes! dat is best snel al zeg ik t zelf. Mijn oudste was ruim 3 toen die naar de wc ging.
    Knappe kindjes!!!

Elise... leuk!!!... gefeliciteerd met jullie toekomstige dochtertje!!! Echt leuk. Idd... de eerste ronde had iedereen zowat n jongetje en nu krijgen jullie bijna allemaal n meisje!

Juffie... ik denk dat jij ook n meisje krijgt! Zal wel nu!

Iedereen... sorry dat ik nu even niet verder uitgebreid reageer. Bedankt allemaal voor t meedenken en dat jullie mij niet anders gaan oordelen. Ik ga morgen kijken of ik kan bellen met meld misdaad. Laat jullie weten hoe hun reageren en wat ze me voor tips kunnen geven.

All... kreeg net n telefoontje van onbekend nummer. Wat blijkt nu.. t was SILLYKIP... haar zoontje had haar gsm te pakken en belde mij stom toevallig op.
    Ik zei: jij bent ook allang niet meer online geweest. Nee ze had t te druk nu op t moment. Zij is 16 december bevallen van haar 2e zoontje LUUK! Ik moest jullie allemaal de groetjes doen en als ze wat meer tijd had zou ze n keertje komen aanwaaien!
    Ik vertelde dat vele onder ons zwanger zijn van n 2e! Dat vond ze erg leuk!
    Misschien zien we haar binnenkort hier weer in ons hokkie!

Ik ga Divano even troosten want die is huilerig en klaarwakker!

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen kippies...

Hoe is het met jullie??
    Kan zien dat er kippies vrij/met zwangerschapsverlof of gewoon lekker thuis zijn... t is rustig hier!

Hier gaat alles rustig zijn gangetje.. helaas heeft Chris niet aan zijn woord gehouden door mij vannacht door te laten slapen maar dat vond ik ook niet erg. Doe t liever zelf want anders ben ik toch klaarwakker door hem hahaha.

Ik kom strakkies nog tokken

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ja, bij Britt was mijn herstel veel sneller, had alleen maar een klein hechtinkje toen van onderen. Nou, en zoals jij het hierboven beschrijft, eerst weeen, ontsluiting, persen en uiteindelijk een ks is met Jamie ook gebeurt. Tijdens het persen zat zijn hoofdje klem in mijn bekken, hij kon niet verder... De gyn heeft hem toen teruggeduwd (!!!) het geboortekanaal in en toen kreeg ik met spoed een ks..

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    QB, dan kan ik je de hand schudden want zo is het bij Stan ook gegaan. Vandaar dat ik de bibbers voor bevallen heb gekregen ;). Ben wel heel blij om te horen dat je van Britt snel hersteld was. Mocht het enigszins kunnen dan wil ik graag gewoon bevallen. Maar ja, wat is gewoon haha!

@ de rest. ben aan t werk en omdat ik maandag ziek was erg druk. Dus knuffel!!!

11. judibi

judibi Bekend lid

hellooooooooooo:D

dag: nog lekker gezwommen gister?

miran: heb je al een beetje duidelijkheid meid?

iedereen is denk ik druk bezig of lekker rustig aan aan het doen;)

hier is sinds gisteravond etenstijd de misselijkheid terug, joepie...;) moet nu echt weer heeeel regelmatig iets kleins eten anders misselijk. vanmorgen flink licht in het hoofd met bijbehorende zwartheid voor ogen, dat vond ik erg onprettig:(
    heb het mijn zus vanmorgen maar wel verteld, want die had me toch een pot koffie voor haar koffieleut van een zus gezet en ik kreeg het niet weg...huilen natuurlijk! heerlijk!
    aankomend weekend gaan we het toch maar aan zoonlief vertellen, want hij heeft al een paar keer gezegd nu, dat er vast een baby in die zo dikke buik van mama moet zitten. ik loop nu tegen zoveel dingen aan, dat ik smoesjes moet bedenken...en ik kan niet liegen haha. dus...het is nu de beurt aan zoonlief om het te weten!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hallo!

Jubidi: leuk hoor vertellen! Ben benieuwd hoe je zoon gaat reageren!

Dag: werkze.

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola meiden!

Even een digiknuffel van mij! :)

Heb een flutnacht gehad... Pffff! Liv haar neus zat helemaal vol en ze raakte daardoor een beetje in paniek, was wel sneu!

Nu lekker druk op het werk, dus ga snel verder!

Dikke kus!

14. sam1988

sam1988 Nieuw lid

2 feb 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo
    ik heb en vraagje ik heb net me eisprong gehad ik heb van het weekend seks gehad met mijn partner ,ik heb nu licht roze slijmverlies wat kan dit zijn ???????

groetjes :)

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hallo sam,
    Ik weet niet wat jij bedoeld met net je eisprong gehad? Een week geleden of een dag geleden? Heb je een regelmatige cyclus? Het zou gewoon een gesprongen adertje kunnen zijn van het vrijen of als je eisprong al wat langer geleden is een innesteling. Maar dat kan niemand met zekerheid zeggen. Wanneer is je NOD? Succes!!

Judibi, ja hoor nog lekker gezwommen. Merkte wel dat ik heel wat had ingeleverd in een paar dagen. Moest echt ff bijkomen na 1 baantje. Wanneer en hoe ga je het zoonlief vertellen?

Juffie, hoe gaat het meis? Gaat het lekker nu je verlof hebt?

Ik ga weer. Zometeen kennismaking met de juffen van de psz. Morgen is DE dag, haha!

16. judibi

judibi Bekend lid

sam: het kan ook een bloedinkje zijn van het springen van je ei. wanneer precies was je ei (denk je)? spannend:)

dag: we denken zaterdag om het hem te vertellen en ik zal morgen even kijken naar een paar boekjes over het krijgen van een brusje, dan krijgt hij dat als kadootje. ben benieuwd of hij zelf de link legt:D

misselijkheid hier is blijkbaar blijvend...komt me niets uit handen haha. ach, het is een goed kwaaltje ter geruststelling;)

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    @all, de kennismaking met de juffen was goed gegaan. Nu wilde hij niet eten en werd hij steeds hangeriger. Getempt voor hij naar bed ging en ja hoor koorts. Zetpil gegeven en hopelijk is hij morgen beter zodat hij lekker op de psz kan gaan spelen.

Heb net ff wat administratie bijgewerkt en nu ga ik ff bankhangen en vroeg naar bed. Moet nog steeds een beetje bijkomen van mijn griepje.

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen,

Dag: is Stan weer beter?? Hoop het wel! Hier gaat het trouwens prima hoor. Geniet enorm van mijn verlof.

Sam: Kan inderdaad meerdere oorzaken hebben. Even afwachten nog tot je nod..

linda: ging het vannacht wel weer beter met het slapen van Liv??

fijne dag allemaal!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal...

Hier gaat t wel redelijk. Heb nog geen gesprekken kunnen aangaan met mensen die er verstand van hebben. Heb gisteren wel n vertrouwelijk gesprek gehad met mijn buurvrouw alias vriendin. Zij vond t in eerste instantie op "ondekking" lijken maar aangezien Ebony al 2x n blaasontsteking heeft gehad is dat toch iets om naar te laten kijken. Ze zegt dat ik me er niet te zwaar aan moet tillen omdat ondekking op die leeftijd niet meer dan normaal is.
    Moet natuurlijk wel alles goed in de gaten houden en niet meer Didier en Ebony op 1 kamer laten! Wel instantie inroepen maar ze denkt dat t gewoon ondekking is!

Dus ga dadelijk maar even bellen met óf maatschappelijk werk óf kinderpsycholoog (didier is al bij haar bekent en met Giuliano liepen wij ook bij haar, dus ze kent ons al). Zij is n vertrouwd persoon omdat ze mij veel geholpen heeft met Giuliano en ook met Didier!
    Ik stuur haar wel n mailtje!

Hoe is het met jullie???

Sam... ik zou even afwachten totdat je NOD is want je lichaam kan je vreselijk voor de gek houden! Wij (alle meiden hier) kunnen erover mee praten en hebben dit meerdere malen meegemaakt! Weet jij hoelang je cyclus is?
    Suc6!

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

X

Deel Deze Pagina