lijkt me heel verstandig miranda dat je contact met deze psycholoog zoekt. QB: goedemorgen! Hoe gaat het met het solliciteren?
Ik solliciteer me suf, maar bedrijven nemen volgens mij niet echt de moeite om me alleen maar te bedanken voor mijn sollicitatie.. heb nu van 2 een bericht gehad dat mijn brief ontvangen is en met de 1e selectieronde meegaat.. duimen draaien dus! Zijn allebei banen wat mij erg leuk lijkt, 1 in het ziekenhuis als medisch secretaresse en 1 bij de gemeente als juridisch administratief medewerker.. alle2 heel anders, maar erg leuk denk ik!
QB, hoop dat het wat wordt met je sollicitaties. Klinkt heel leuk. Juffie, fijn dat je zo geniet van je verlof. Nu nog eventjes en jullie beeb is er al weer. Ben zo benieuwd hoe Nathan het vind om grote broer te zijn. Stan had vanochtend nog 38 toen ik hem uit bed haalde maar nu ligt hij even te rusten en getempt en was 37.6 en hij eet ook gewoon dus ik neem hem straks gewoon mee naar de psz. Als met al is het maar 1,5 uur dus moet te doen zijn. Jullie horen straks wel hoe het gegaan is. Om 13.25 uur mogen we er naar toe. Dan zijn alle andere ouders al weg en is het iets rustiger voor hem om binnen te komen.
Ola! Spring er hier weer even in QB; ook ik ga duimen voor je draaien! Juffie; Lekker aan het genieten van je verlof? Fijn zeg! Miran; Heb je verhaal nog even teruggelezen, want dat had ik gemist.. Maar wat een dilemma, snap wel dat je er heel erg mee zit! Ik zou ook zeker even een maatsch. werkster of een psycholoog inschakelen hoor. Kinderen hebben natuurlijk een rijke fantasie en wie weet prikken zij daar zo doorheen! Succes in elk geval! All; Dikke knuffel! Ego; Hier helaas weer een flutnacht gehad.. Liv was gisteren naar het kdv geweest en daarna zijn we bij mijn broer gaan eten (die heeft een kleine van 2), dus een beetje te druk voor haar geweest denk ik! Om 9 uur werd ze al helemaal in paniek wakker en was niet te troosten, denk nachtmerries. Verder zijn we er maar 1 keer uitgeweest, maar heb haar denk wel elk uur horen jammeren in haar slaap.. Dus mama heeft gewoon slecht geslapen! Ze slaapt nog steeds in haar eigen bed, dus mag verder niet klagen! Hoop alleen gewoon dat we ook eens kunnen gaan doorslapen, ben het zo zat die gebroken nachten.. Nou, ga maar weer snel wat doen! Heb om 13 uur mijn beoordelingsgesprek, spannend! xx
Goedemiddag meiden, Hoe gaat het hier? Vanmiddag ga ik mijn spiraal eruit laten halen. Hopelijk is dat vlug en pijnloos gebeurt. Gister mijn haren laten knippen een cm of 25 eraf. Heb nu haren tot op de schouders. Ben er nog niet echt aangewent. Hopelijk denk ik er over een paar dagen anders over.
mup... suc6 bij de ha! Hopelijk zonder pijn!!! juffie... t schiet al aardig op bij je zeg! Hoe vind jij t nu weer dat jij de eerstvolgende bent die zou moeten bevallen? ik vond dat heel raar. Alles goed met jouw en de kleine? Hoe vind Nathan t nu allemaal?
miran: ja gek idee ja dat ik al bijna ga bevallen. Kan me er nog weinig bij voorstellen, terwijl ik het toch allemaal al een keer heb meegemaakt..
Mup, hoop dat het inderdaad pijnloos gaat. Heb nooit een spiraal gehad dus weet ook niet hoe het is. Ben benieuwd wanneer jullie een brusje mogen verwelkomen. Juffie, lijkt me inderdaad heel raar om de eerstvolgende te zijn. Gelukkig zijn jij en Deli me nog voor Zo net stan naar de psz gebracht. Hij was heel stil maar ging wel meteen spelen. Ik hoop dat hij het naar zijn zin heeft. Nu ben ik alleen thuis. Er is genoeg te doen maar ik ga maar eens rustig een kopje thee zetten. Voor ik het weet is het weer tijd om hem op te halen dus ff mamatime!!
Joehoe! Mup; Goodluck bij de HA! Ik heb je trouwens niet meer op Hyves en vond het juist zo leuk om altijd foto's van jullie kleine meis te zien! Ben je er helemaal vanaf?? Juffie; Ik kan mijn bevalling nog wel goed herrinneren, maar zou ook niet precies kunnen zeggen hoe die pijn nou voelde! Stom is dat! Maar hopelijk gaat de tweede een stuk makkelijker Er is er tenslotte al een keer 1 doorheen gegaan, hihihihi! Ego; Gesprek ging goed hoor, heb een goede beoordeling gehad! Toch hoop ik telkens eens dat ik een 'uitstekende' krijg, maar volgens mij krijgt niemand die! Ben alleen vergeten te vragen of ik er dan nog salaris bij krijg... Stom! Moet ik hem nog maar even over bellen, of is dat stom? xx
mijn bevalling deed geen pijn . ik zie meer op tegen nog een keer zwangere dus ik wacht heerlijk tot zoey 3 jaar is
fijn een goede beoordeling! Als het trouwens normaal is salaris te bespreken tijdens zo'n gesprek zou ik nog even bellen ja. Bij mij valt er niet over salaris te praten. komt gewoon elk jaar een klein beetje bij
Juffie; Wij krijgen er eigenlijk ook altijd standaard elk jaar wat bij, maar meestal werd er tijdens een beoordeling dan verteld hoeveel en werd het met terugwerkende kracht vanaf januari gestort. Bel hem morgen wel even! Hihi! Ik ben ook heel benieuwd naar het geslacht zeg! Melanina; Bevalling geen pijn? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Mel, tjee meis dan ben jij denk ik een van de weinigen die bevallen geen pijn vind doen. Ik kon geen woord meer uitbrengen en had echt wel pijn. Maar gelukkig weet je dat het weer over gaat. Dat vond ik de grootste geruststelling. Juffie, Ik denk dat je vanaf de eerste echte wee wel zult denken....o ja, zo voelde het dus! Heb geen telefoon gehad van de psz dus Stan zal het wel goed doen. Ben me toch zenuwachtig. Tjeetje, dacht dat ik hier wel relaxter in zou zijn. Zometeen maar eens op de fiets springen om hem op te halen. Ik pas nog net tussen het stoeltje op het stuur en het zadel haha!