[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    melanina: hier inderdaad ook echt wel pijn ja bij de weeen. Hoe precies weet ik niet meer. Weet wel dat de pijn van de mk een beetje hetzelfde voelde, alleen veel minder heftig.

Dag: ben heel benieuwd hoe Stan het heeft gehad. Ik fiets ook nog steeds met Nathan hoor. Wordt wel wat krap ja:D Wil eigenlijk het stoeltje achterop hebben, het is zo zwaar nu om het voorop te tillen. Denk dat dat achterop makkelijker gaat.

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    dag en lin zal het nog sterker vertellen ik liep blijkbaar al een week met weeen en gewoon werken
    Ik voelde alleen me rugspieren samen spannen en ontspannen maar zeer deed het niet en toen ik dacht ok nu gaat de pijn komen nadat ze me vliezen gebroken had mocht ik gelijk gaan persen hahahaha
    en 48 min later was ze er .
    Ik had alleen geen persweeen dus dat vond ik wel erg lastig hoor
    Maar toen zoey er was zei ik nou zo wil ik er nog wel 6 uitpoepen.

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mel: geef mij zo'n bevalling;)

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ja mij ook weer alleen dan wel met week 37 ipv week 34

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Zo'n bevalling wil ik ook wel, maar idd niet met 34 weken. Heb nog veel te veel te doen ;)

Juffie, ik heb nog geen stoel voor achterop. Die zal ik inderdaad eens een gaan kopen. Vind het anderzijds wel fijn om hem voor me te hebben op de fiets. Het wordt wel steeds lastiger om te fietsen maar vind het zo'n onzin om de auto te pakken voor die kleine stukjes.

Stan had het erg goed gedaan op de psz. Toen ik aankwam speelden ze lekker buiten en gingen ze in een kringetje een liedje zingen. Ook al zong hij het liedje nog niet hij probeerde wel leuk mee te doen met het kringetje en het dansje. Daarna moesten de kindjes eerst weer hel lokaal in voordat de mama's door de poort naar binnen mochten. Dacht even dat het daar fout zou gaan maar hij liep lief met de juffrouw mee. Volgens de juffen had hij het heel erg goed gedaan. Hoop dat het maandag weer zo goed gaat! Mama trots!!

6. judibi

judibi Bekend lid

goeiemiddag:D (gaap)

ben een beetje sloom vandaag...

lin: fijn een goeie beoordeling! en vervelend dat Liv zich nog zo onrustig gedraagt 's nachts, de arme pop:(

dag: stan heeft zich uitstekend vermaakt dus:D het is verbazingwekkend hoe snel ze je vergeten zodra je uit hun zicht en interesse bent haha! wacht maar tot ie klaar staat om naar groep 1 te gaan:)

miran: nog gebeld? vond het advies van je buufvriendin ook wel goed, maar een beetje te kort door de bocht om te zeggen dat het dat dan wel moet zijn.

juffie: nog geen krampjes oid?? lekker genieten nog maar:)

deli: hoest met jou?

mel: wel te vroeg maar een superbevalling dus, gelukkig is alles goed met je meisje:) enne, wachten dus tot ze drie is, knap hoor! misschien gaat het je wel eerder kriebelen?

hier alles nog steeds goed, maar de ene dag nogal wat vermoeider dan de andere...'s avonds vooral flink last van mijn buik, denk het groeien van de baarmoeder hoor, geen mk pijn ofzo. slaap als een roosje ( twee keer per dag:D)
    ben druk bezig een quilt af te maken zodat ik na de 12 weken grens met babyspulletje kan beginnen te maken, heerlijk:)

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant

Ik kom een paar dagen niet en wat zie ik.....??? WHOEHOE GAVE BANNER!!!!! GEFELICITEERD!!

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    jubidi kriebelen doet het wel maar ik was 34 weken kotsmisselijk en moe nou om dan een dreumes te verzorgen kan ik niet aan is dus niet eerlijk voor zoey
    en de kans op weer een prematuur zit er in dus neem ik het risico niet

enne ik was ook niet met alles klaar hoor hadden geen kaartjes geen naam kamertje was gelukkig wel bijna klaar.
    ging zonder koffertje het ziekenhuis in en kwam er met baby en bagage uit :)

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Joehoe!! Vandaag op dag 29 ongi geworden!! Denk dat ik een mega-ei heb gehad en een nasleepje van mijn buikgriepje....

Enne mijn cyclus weer een beetje korter!!!!

Hoe is het met jullie lieve meiden??

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yo, 29 dagen netjes!! Was dus deze keer een keisprong ;) Opgelucht of toch stiekem beetje teleurgesteld?

Lin, wat fijn dat je een goeie beoordeling had! Die heb je alvast in the pocket!

judibi, dus jij bent crea? Kan je niet wat van je creabeativiteit mijn kant op sturen? Ik probeer het wel eens maar bak er echt niks van.

@all, ik ga weer verder met de administratie voor de club waar ik penningmeester van ben. Bah, altijd zo'n gedoe in het begin van het jaar. Maar ja, straks neemt iemand het een tijdje over van me dus heb ik ook daar van verlof.

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Opgelucht....wil toch wel erg graag naar Sri Lanka....

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik ga mee in je koffer ;) Sri Lanka here we come! :p

Ik kap er weer mee. Heb weer genoeg gedaan vind ik zelf. Ga nu lekker bankhangen. Straks nog ff snel douchen en dan fris mijn bedje in. Haan is op woensdag en donderdagavond nooit thuis dus de afstandbediening van de tv is van mij en mij alleen :D

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben ook alleen vandaag. Joep heeft weer een feestje op t werk....hoezo bezuinigen bij defensie??

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen allemaal!
    Hoe is't hier?

Hier vandaag een relaxdagje.. straks Jamie naar school, Britt naar de peuterspeelzaal, mama naar de kapper, mama als het lukt ff nieuwe outfit scoren (ga vanavond uit eten en stappen met mijn 'oude' afdeling), dan de kids weer ophalen en vanmiddag wilden we eigenlijk naar de kinderboerderij.. hmmzz.. maar als ik het weerbericht zo hoor weet ik niet of dat hem nog wordt..

Xx

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen kippies,

QB, ik weet niet hoe het weer bij jullie is maar hier spookt het op het moment behoorlijk. Wat een heerlijk ochtendje heb je vanmorgen zeg. En vanavond dus lekker uit eten? Geniet er een beetje van, al zal het gevoel wel een beetje dubbel zijn of niet?

@ Miranda, en nog contact gehad met de psycholoog? Dikke knuffel.
    Hoe gaat het nu met je kleine mannetje?

@ Dag, Stan had het wel naar zijn zin gehad dus? Heeft hij vast wel lekker geslapen vannacht of niet? En jij een lekker avondje gehad?

@ Juffie, hoe gaat het met je? IS het allemaal nog een beetje vol te houden? Nog bij de vk geweest?

Hier een beetje druk vanmorgen. We gaan straks richting Drenthe, maar moet zeggen dat ik het weer wel een beetje vervelend vind. Het waait hier erg hard, hoop maar dat het straks wat afneemt.
    Ga er nu maar weer vandoor, even tassen inpakken.....

Meiden allemaal een fijn weekend en tok snel
    Knuffel Liena

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

wat een wind he? kon er vannacht gewoon niet goed van slapen. Dat in combinatie met een drukke beeb en mijn houding niet kunnen vinden. Nathan en haan zijn weg dus ik ga zo mijn bed weer in;)

Liena: heel veel plezier in Drenthe! Geniet ervan..

Kom straks wel weer kijken. Ben toch de hele dag alleen thuis..

xxxx

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Liena... nee nog geen contact gehad met psycholoog. Heb er gisteren nog wel met Chris over gehad. Ik zei tegen hem: mag ik even terug komen op t akkefietje van Ebony en "sex"? Ja hoor zei hij. Ik zeg: jij zei ik geloof ebony niet omdat die zo kan jokken. Maar kun je je nog herinneren dat zij en Didier de broek van de kont hadden? Jaaahaaa dat kan ik zeker nog wel! Maar ik moet er echt niet achter komen Miranda! Ik zeg: kan zijn dat ze op ontdekking geweest zijn alléén baart die blaasontstekingen mij zorgen. Hij zei: laat dat maar aan mij over want ik gooi t hier echt wel neer op tafel als ie komt dit weekend ALLEEN moet ik er voor mijn eigen nog even over nadenken HOE ik dat ga aanpakken! Ik zeg: oke?!!!
    Vanmiddag moet Chris werken en dan heb ik t "rijk" alleen. Dan zal ik eens rond gaan bellen met wat mensen!

Hoe t met Divano gaat?... weet t niet zo goed. Hij drinkt slecht op t moment. Van de 150 laat ie toch al wel weer 100 staan. Hij ligt de hele dag te jammeren en huilen. Hij overstrekt zich vaak! Hij piept/bromt. Dus heb gisteren besloten dat ik vanmorgen toch maar n afspraak zou maken bij de ha en dat heb ik dus net ook gedaan. Kan er om 9.50 uur terecht. Hij heeft ook nog steeds dat zeehondenhoestje. Even na laten kijken voordat we t weekend in gaan en t alleen maar erger gaat worden. Daarbij is Chris vanaf vandaag tot en met zondag vanaf 13.00 uur werken tot s'avonds 23.00 uur. Dus heb dan ook geen auto om evt. dan naar hap te rijden. Dus nu maar even laten checken!!!
    Verders is Divano n rustig tevreden babytje! De nachten komt ie 1x tje! Over t algemeen mag ik niet klagen maar merk dat er iets niet lekker zit bij hem.

jij... Liena.. veel plezier in Drenthe en ik hoop dat je dan een beetje je zorgen en vermoeidheid van je af kan praten en zetten!
    Dikke knuffel!

QB... lekker hoor... mama weer in t nieuw! Eventjes dingen doen zonder de kids. hahaha
    Geniet ervan meis van je nieuwe kapsel en hopelijk ook van je nieuwe kleren.
    Veel plezier vanavond met je "oude" collega's!

Juffie... ook heerlijk genieten dus meis. Kun je misschien wat bijtanken van de afgelopen nacht. Doe je lekker rustig aan vandaag?!!!
    Ik hoorde trouwens hier ook dat t zo hard waaide! Maar denk dan bij mijn eigen "wat is me bedje dan lekker warm!"
    Tok straks meis!

Ik kom strakkies wel weer tokken als ik van de dokter terug ben!

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Meiden, ik kom ff aanwaaien. De laatste keer vanaf mijn werk. Maandag begint mijn vervangster en die moet ik vanaf dan inwerken. Dus geen tijd meer om te tokken. Vandaag super druk dus tot vanavond! Denk aan jullie hoor! Knuff!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: verstandig dat je even naar de ha gaat met Divano.. Hopenlijk valt het allemaal mee met hem. Wel fijn trouwens maar 1 x per nacht.

Dag: werkze vandaag. Fijn zeg dat je invaller volgende week ook al gaat beginnen.

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    terug van weggeweest... Divano is goed nagekeken door de ha en hij heeft idd n ruisje maar dat is van de verkoudheid. Hij is gewoon niet helemaal lekker. Dat ie zijn voedingen laat staan is ook helemaal niet erg! Hij komt nu wel vaker op n dag maar dat is ook niet gek vind je wel?!!
    Dus we doen t hier maar even mee.
    Ben iig weer gerust ook al blijk ik n overbezorgde moeder te zijn als t om me kinders gaat. Ook trouwens als t om Chris gaat ben ik n erg bezorgd typetje!

Deel Deze Pagina