Rid, dat kan ik normaal met Stan ook niet hoor. Ben er nog nooit geweest maar volgens mij heeft ChimpieChamp een apart gedeelte voor de kleinsten waar niet zo heel veel kan gebeuren. Maar kan me vergissen. Ennehhh buggy's doen wonderen!
haha dag, Rayven blijft nog geen 2 minuten zitten in een buggy als ik stilsta maar goed dat lossen we ook wel weer op... Yootje...mijn ei? Goh dat hoop ik niet mijn ei op dag 34 ...maar ja zou dan toch ook al te laat zijn voor klussen
Nou ik zou vandaag nog maar even klussen dan haha Kan goed hoor je ei zo laat....ik heb wel eens een cyclus van 4 maanden gehad....
Nee hoop ik ook niet voor je! Niet lang na van die rare cyclussen ben ik toen maar aan voetzoolreflextherapie gegaan...toen was ik voor mijn doen netjes om de zes weken ongi....maar goed toen waren er wel al maanden overheen gegaan omdat het elke keer zo lang duurde... Ik ben nu weer aan het tempen zodat ik mijn cyclus weer wat leer kennen. Is ook wel makkelijk...
zwaaaai!! Meiden heb weer een drukke dag gehad en heb geen puf om te reageren. Nog een paar dagen en dan heb ik vakantie en ben ik er weer volop
@ Dag, meis toch! Heb je zo'n last van stemmingswisselingen door de hormonen? Een leuk verzetje komt goed uit dus, dan spreken we maar snel af wat jij?! Je hebt een gedeelte waar de kleintjes kunnen spelen en waar de mama's op de rand kunnen zitten om toe te kijken en daarvoor loopt een pad laat maar zeggen en dan heb je allemaal tafels en stoelen dus je bent heel dichtbij. Ik denk dat ik ook moet rennen zo nu en dan hoor want Wesley is niet bang Of ik neem haanlief mee, kan ik kletsen! @ Rid, je hebt normaal vruchtbaar slijm rond je ei inderdaad maar ik had het ook meer toen ik zwanger bleek van Wesley. Het is nog even afwachten meis en uhhhh, hup aan de klus dus
Ja ik heb het ook weleens rond mijn ei maar dat heb ik allang gehad daarom dacht ik ook toen mijn ei te hebben maar nu is het ook wateriger zeg maar als normaal en vrij veel...even afwachten idd....en misschien een goed idee om de haantjes mee te nemen
Deli, ja die hormonen. Ik noem ze hormonsters, haha! Ik ben echt mezelf niet maar dat komt waarschijnlijk ook door de misselijkheid. Het is maar een bijkomend kwaaltje maar het word me soms ff te veel als ik voor de zoveelste keer in de wasbak hang omdat ik de wc niet meer haal. Ach we kunnen toch ook kletsen als we op de kindjes aan het letten zijn. Moeders kunnen toch wel 10 dingen tegelijk. Hoe gaat het met het huis? Zag op hyves een hele mooie keuken en een prachtige vloer. Helemaal mijn smaak! Rid, net wat deli ook zegt. Ik had meer slijm rond mijn ei maar ook tijdens de zwangerschap. Helaas is het afwachten voor je! Yo, hoe gaat het met je fotoboek?? Haan en ik kruipen op de bank. Lekker ncis kijken. Iemand gisteren nog gray's anatomie gekeken??? Wat een heftige aflevering zeg!!
@ Rid, misschien nog maar eens een testje doen dan? Het blijft afwachten! @ Dag, kan me helemaal voorstellen dat je daar moedeloos van wordt hoor meis! Bah! Moet er niet aan denken... Sowieso merk ik dat het nu zwaarder valt, zwanger zijn terwijl er al een kleintje loopt die al je aandacht nodig heeft! Ik hoop voor je dat je je snel wat beter voelt, ze zeggen vanaf een week of 16 he, duim voor je! Met het huis gaat het goed. Zaterdag gaan we de vloer in de wax doen en nog wat kleine dingetjes en dan volgende week zaterdag verhuizen. We hebben een nieuwe bank gekocht die komt pas over een week of 2/3 dus als die er is kan het echte inrichten pas beginnen maar goed, dan zitten we in ieder geval wel al lekker in het huis en kunnen we wel een hoop uitpakken Heb sommige spulletjes gewoon al ruim een jaar niet gezien, alles vorige jaar juli ingepakt! Weet niet eens meer wat ik heb hahaha... Leuk om te horen dat je het mooi vindt wat we er tot zover van gebakken hebben thuis hahaha. Rustig aan meis! Geniet van je haan en de bank! Ik heb geen gray's anatomie NIET gezien gister overigens! @ all, ik ga ook op de bank hangen! Wesley blijft hopelijk nu in bed liggen, ben ik net nog even geweest want de laatste tijd komt hij er eerst nog een paar keer uit........ Tijd rekken noemen ze dat geloof ik! Fijne avond allemaal!
Pff hier een vermoeiende dag. Jesse heeft 40 koorts en is vanavond met Bart naar de ha post geweest. Hij heeft een virus infectie en moet goed uitzieken. Mag 10 dagen duren arm ventje.
Goedemorgen allemaal! @ Yootje, fotoboek al klaar? @ Wendy, meis toch wat sneu voor jullie mannetje hopelijk knapt hij toch snel op en gaat het geen dagen duren! Wesley is ook niet helemaal in z'n hum, vorige week verhoging en spugen en nu is hij heel veel mopperig en zegt auw poepie en moet dan scheetjes laten. Na een flinke luier vol knapt hij wel weer even op, denk gewoon beetje buikkrampjes. Nou, vanmorgen ook weer een heel gevecht met Wesley. Die heeft echt een hekel aan schoenen aan doen L en nieuwe schoenen hoef je al helemaal niet mee aan te komen maar goed, hij is uit zn oude gegroeid dus ik heb gister nieuwe gekocht voor m en hij MOEST ze vanmorgen aan Ik eerst heel geduldig geprobeerd, toen maar stug doorgeduwd en toen hij 1 schoen aan had en me bleef schoppen van drift werd het mij ook even genoeg. Man hee, wat een toestanden voor een paar schoenen! Ik ben benieuwd of ze ze op het kdv "makkelijker" aankrijgen vandaag
Goedemorgen... Deli.. leuk he als kinderen iets helemaal niet willen en t moet gewoon! Ik ken dat hier ook en dan is ze 6!!!! Ik weet met haar ook niet hoe ik t anders aan moet pakken. Het is ook nog zo'n lekkere meid die dus echt nee is nee in zich heeft zitten. Papa krijgt gelukkig alles voor elkaar! Zal wel weer n fase zijn... en de veranderingen natuurlijk. Mama die veranderd omdat er n kindje in groeit... de slaapkamer wordt nu zichtbaar babykamer... we lopen tegen de laatste maanden aan van de zwangerschap dus dat is nog al wat voor n kind! Kan me wel voorstellen hoe zij zich moet voelen. Hopelijk krijgt kdv de schoenen makkelijker aan en kunnen ze jouw vertellen hoe jij dat kan aanpakken zonder al te veel poespas! Suc6! Wen... zielig zeg voor Jesse. 10 hele dagen?!! Het is zonde! En dit is ook nog de eerste week geloof ik van jouw dat je alleen bent met de 2 kids toch? Aan de ene kant wel lekker rustig maar ik snap heel goed dat je toch liever hebt dat Jesse gewoon lekker druk en wild is want n ziek kind is ECHT NIET fijn! Beterschap met Jesse! Dag... houdt t nog even vol meis... ze zeggen idd met 16 weken is t klaar met overgeven maar... en nu wil ik je niet ontmoedigen... sommige vrouwen hebben dit 9 maanden lang. Hoop voor jouw dat t gewoon volgende week weg ebt! Sterkte en beterschap meis! Yo... toch wel lekker dat je de cursus al mag beginnen te volgen. Is zeker wel n goed teken. Dan willen ze je maar wat graag houden denk ik! Positief dus!!!! Gefeliciteerd trouwens met je nieuwe baan hahahaha All... ik voel me vandaag niet helemaal zoals t zijn moet. Mijn buik voelt raar aan van binnen... net als of alles omhoog komt. Lijkt wel op buikgriep. Heb t ook heel warm en benauwd! Moe na al die gebroken nachten. Gisteravond had ik veel last van 1 been die steeds lag te trekken... leek wel zenuwstuiptrekkingen maar dan in mijn been. Kon mijn draai niet gevonden krijgen op de bank dus om 22.00 uur wou ik naar bed! Chris vond dat nog te vroeg maar n kwartiertje later zijn wij toch naar bed gegaan! Ow... was gisteren naar de gyn/vk geweest in ziekenhuis. Bloeddruk was 110/70... dus erg netjes! Suikerwaardes waren keurig! MAAR nu was mijn ijzer weer te laag!!!... nl 6.3 Volgende keer moet ik daar op weer bloed laten prikken. Daarna ging ze even kijken hoe groot mijn buik was... 27 cm. Beebje ligt lekker met hoofdje naar beneden.... was nog niet ingedaald zei ze! Ik zeg: hoeft ook nog niet hoor... ben pas bijna 30 weken! Toen even n echo om t hartje te horen... 128 slagen per minuut dus dat was ook erg netjes. Vruchtwater was ruim! En baby ligt mooi op groeischema zei ze! Dus ben erg benieuwd wat Rotterdam te zeggen heeft volgende week woensdag! Dus alles is helemaal goed met ons manneke!!!! De papa en ik liepen tevreden t ziekenhuis uit!
@ Miranda, fijn dat alles goed is met jullie mannetje! Jammer dat mama het iets mider prettig heeft nog even die laatste loodjes he! Ik hoop niet dat je ziek wordt maar er heerst wel van alles he bah!