goeiemiddag deze rustige middag miran: lekkere nacht gemaakt dus! juffie: oeioeioei even weer alert maken dus, die haan! haha dag: ook een heerlijke nacht, en morgen uitslapen veel plezier vanaaf! mel: ach, als er echt iets was geweest dan was ze wel blijven huilen en dan steeds harder! jij hebt in ieder geval even bijgetankt mup: da's vlot! ik heb geen idee of dat altijd zo vlot is, want van ac heb ik de ballen verstand maarrrrr...het begin is er! QB: klinkt als erg gezellig geweest en ja, dan is het zomaar laat (vroeg)! overkomt mij ook hoor! elise: beterschap meid!! volgens mij...heb ik iedereen gehad. zo niet: sorry! vanmiddag zoonlief zijn grote nieuws gegeven en hij begreep het meteen! he-le-maal trots en blij. hij blijft maar zeggen: ik wordt ECHT een grote broer nu! (traantje wegplinken). ik had hem er een kaartje en cadeautje voor gegeven en hij heeft het daarna aan zijn opa's en oma's mogen vertellen, zo trots als een pauw! iedereen helemaal van slag en superblij voor ons hij is ook heel bewust meteen na gaan denken over zijn brusje. hij kon niet kiezen dus hij zou het fijn vinden als er 2 in zitten: een broertje en een zusje ik zal foto's per week voor hem opzoeken zodat hij kan zien wat er in mama's buik gebeurd! ben nu erg blij dat dat geheim gedeeld is in de familie...
judibi, wat fijn dat het zo leuk was om te vertellen. Mooi om te lezen ook! Fijn he? Dat je niet meer geheimzinnig hoeft te doen?
Judibi... fijn dat je dan n superlieve reactie krijgt van je zoontje... snap helemaal dat je traantje weg moest pinken meis! Het heeft ook wel erg lang geduurd bij jullie dus is ook niks niet meer dan normaal. De familie zou ook wel erg blij en enthousiast voor jullie zijn. Meis... geniet hier lekker van... je hebt t zeer zeker verdiend!!! Dikke knuffel Dag... fijne avond vanavond!
Elise... beterschap meis! Juffie... heb je je haan hier nog op aan gesproken??? Wat was zijn reactie? Meiden... ik ga lekker ff in bad samen met mn dochtertje. De kleine ligt boven in bedje te slapen (lees: wou ik zeggen, maar hoor hem alweer jammeren op de babyfoon). Ach... mama moet toch even lekker badderen hoor... kleine komt daarna. Mocht ie écht overstuur raken ben ik nog zo uit bad. Maar nu is t alweer stil dus t is denk ik in zijn droom!
@ Jubidi, wat een ontzettend leuke reactie van je zoontje zeg. Ben benieuwd hoe Vanisha straks reageerd. Vast heel gewoon. Ze heeft zelf al een baby in haar buik
goedemorgen! Hier een heerlijke nacht. Nathan was ook pas kwart voor 8 wakker dus heb behalve een paar keer plassen lekker kunnen slapen. Nu heb ik de croissantjes in de oven zitten. mmm zo gezellig samen ontbijten. Miran: ja heb het haan wel even duidelijk gemaakt ja. Was niet boos hoor dus heb er maar een grapje over gemaakt Hij snapte de boodschap wel Hij had zijn tel op trilfunctie staan omdat hij buiten aan het werk was aan het zagen enz.. Had niets gevoeld dus... nouja kan gebeuren.. fijne dag allemaal!
Lekker luie zondagochtend! Ben moehoe... tegen 6u vloog het stroom hier uit.. en aan.. en uit.. lichten gingen aan, kids ook.. die bleven gelijk wakker.. dus.. denk dat ze vanavond vroeg op bed liggen, hihi! Vanmiddag ff naar mijn ouders met z'n 4tjes, filmpie kijken 3D! Fijne zondag allemaal! Xx
Hey meiden, Juffie, kan inderdaad gebeuren. Denk dat hij zijn telefoon toch wel goed in de gaten gaat houden nu. Hij zal er misschien zelf ook van geschrokken izjn dat hij de telefoon niet gevoeld had?? Mup, jullie meid nu al baby in haar buik dus! Word een echt moedertje als jullie een brusje mogen verwelkomen. Gisteren een heerlijke avond gehad. Lekker gegeten en het was gezellig. Na het eten nog heel even wat gaan drinken en toen lekker voldaan naar huis. Vanochtend tot 10.30 uur uitgeslapen. Toen lekker gaan douchen en Stan op gaan halen. Die kwam net uit bad. Die had samen met zijn neefjes lekker de badkamer bij mijn ouders op zijn kop gezet haha. Hij heeft echt feest gehad. Lekkere verwennerij bij opa en oma en veel lol gehad met zijn neefjes. Papa en mama ook weer uitgerust dus iedereen blij!
Goedemiddag... Juffie.. ow nee daar moet je ook niet boos om worden hoor maar hij zal nu idd beter zijn mobiel in de gaten houden denk ik! Dit kan gebeuren... had chris ook. Jij bent nu heerlijk uitgeslapen dus? Lekker he dat bijtanken?? Je zit vandaag alweer op 38 weken meis... nog maar héél eventjes zeg! Gaat echt hard (bij n ander... vond bij mijzelf maar als n slak voorbij gaan) Dag... fijn dat je n gezellige avond hebt gehad en lekker n nacht door hebt kunnen slapen. Heb je zo af en toe ook wel nodig he! Hahaha de kids hebben opa en oma dus aan t werk gezet door de badkamer overhoop te halen hahaha ze zullen weten dat de kleinkinders zijn geweest. Leuk en supergezellig voor opa en oma! Heerlijk dat iedereen tevreden is! QB... fijne middag bij je ouders en veel plezier met de 3D film!!! All... heb vannacht niet echt veel geslapen. Gingen pas rond half 1 naar bed... daar begon Chris me te klieren en etteren. Na gewoon wat gestoeid te hebben zijn we maar gaan slapen. Om half 4 werd Divano wakker voor de fles... met als gevolg dat die weer niet zijn eigen bed in ging dus maar weer bij mij gelaten omdat hij toch wel veel last had van kou en darmpjes. Nou... toen kwam t... gooide die tot 3x toe met vloedgolven eten eruit! Dus dat was niet goed gevallen bij hem. Hem omgekleed midden in de nacht... mijn eigen omgekleed. Tot 8 uur vanmorgen heeft ie geslapen en toen kreeg ie weer de fles. Daarna heb ik hem wel terug in zijn bedje gelegd en heeft ie nog geslapen tot 10 uur! Hij heeft met zijn laatste flesjes geen voeding meer terug gegeven dus denk dat t verkeerd gevallen was ofzo! Nu ligt ie lekker in de box... vanmorgen even bij de ouders van Chris geweest. Vanmiddag lekker luie middag... Chris werken... Gyani is schaatsen met mn schoonzusje en neefje... ebony en giuliano zijn buiten spelen met n buurjongetje en didier zit zoals gewoonlijk achter de pc!
hey meiden Kom alleen even snel hallo zeggen, lekker lui dagje vandaag, vanochtend even naar de kinderboerderij geweest en Rayven zo even uit bed halen die ligt er al 2 uur in en verder lekker lui vandaag heerrrrlijkkk
Riddle... dat is zeker ook wel lekker zo'n lui dagje! Geniet er maar lekker van. Ik heb hier n klein knulletje die al vanaf 15.00 uur wakker is en niet wil slapen. Had hem net n halfuurtje in bed gelegd maar niks hoor als alleen hard huilen. Nu zit ie bij mij op schoot te gapen hahaha wat n menneke is t toch ook!!
Ahhh! Dan slaapt hij vast vanacht heel goed Ik zie trouwens in je handtekening dat het ook mijn een klein menneke was.
Mup.. maatje 50 begint sommige pakjes toch wel te klein te worden nu dus hij is flink bij aan t komen!
nee dat toch niet... hij is met 39 weken en 6 dagen geboren Maar alle 3 mijn jongens waren klein met de geboorte. Ik zal wel geen grote jongens op de wereld kunnen zetten denk ik hahaha
hahaha tot nog toe betwijfel ik t... gyani was maar 38cm groot en past nu nog in maat 134 en dan is ie al bijna 11 jaar oud terwijl ik hier n zoon heb van 14 en die zit op maat 176/180 dus dat is n groot verschil. Gyani heeft nu voor de 2e winter maatje 134!!! Ach... misschien strakkies in de pubertijd dat ie uit gaat schieten.. maar hij is gezond en dat is t belangrijkste. De grootte maak ik me niet zo druk om.