[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat is zeker het belangrijkste dat ze gezond zijn. Vanisha weeg nu nog steeds net geen 11 kilo. Maar ze is vrijwel nooit ziek.

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dat heb ik met gyani dus ook. Nooit verkouden of grieperig.
    Maar Gyani woog met de 3 jaar maar net 11,5 kilo.
    Toen ie 1 jaar was had ie maatje 68 aan. Ik lieg t niet... kijk toevallig net nog de groeiboekjes na!

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Hallo allemaal!

Iedereen genoten van de zondag? Hier vanmiddag verjaardag en net pizza gegeten.
    Vanavond boer zoekt vrouw kijken:D (nog meer verslaafden hier eigenlijk;))

Zal nu Nathan even onder de douche vandaan plukken. Die staat gezellig met haan onder de douche..

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    zoey ligt al heerlijk op bed :)
    zo die heeft het slapen echt ontdekt
    ik heb een dekentje in een dekbedhoes gedaan en sinsdien slaapt ze in dr eigen bedje :)

Zoey heeft nu met 9 maanden 68 aan dus loopt ook nog wat achter maar ach op de waterpokken na is ze nog niet ziek geweest

Hebben vandaag een zwempak voor mij en zwembroekje voor zoey gekocht en zwimmers
    Dus woensdag gaan we zwemmen :)

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup/Melanine... ik persoonlijk vind die prematuurtjes er toch heel sterk uitkomen en echte vechtertjes zijn.
    Niet dat "gewone" kindjes vaker ziek zijn of zwakker zijn... tja hoe moet ik dat uitleggen?... ik vind ze gewoon sterker opgewassen tegen verkoudheidjes en griepjes enzo. Misschien ligt dat alleen aan mij hoor. Misschien hebben andere kindjes er ook minder last van terwijl zij gewoon op tijd en op gewicht geboren zijn hoor. Maar als ik kijk naar de kinders uit gyani's klas en naar gyani zelf dan heeft ons gyani nog niet 1x ziek thuis gelegen in die 6 jaar dat ie op school zit. Behalve die ene keer dat ie met pneumokokken acuut werd opgenomen in ziekenhuis en dan nog heeft ie er máár 3 daagjes ingelegen en niks (blijkbaar wonderbaarlijk) aan over gehouden.

Meiden... ga samen met mn zoontje "the dukes of hazzard" kijken!
    Tok morgen!!!

6. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi meisjes

Hier even een teken van leven.hihi ons vakantie was echt super echt genoten.rosalina vond het echt geweldig al die sprookjes.
    sabela deed het ook heel goed. voor de lief hebbers de foto's staan op hyves. juffie bedankt voor je lieve reactie!!

morgen kom ik weer even tokken en reageren.

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    rosa, mooie foto's! Fijn dat jullie het leuk gehad hebben.

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Rosa, wat een leuke foto's!

@ Miranda, dan is Gyani echt nie heel erg groot. Wat een leuke namen heb je trouwens voor je kinderen. Maar ik herken je verhaal wel, ze lijken idd sterker dan de kindjes die wel aan het gewicht en zo voldoen. Maar als die van ons ziek zijn lijden ze er denk ik wel meer van.

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen!

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mogguhhh! :)

Het is weer maandag... Blergghh! :(

11. rosa08

rosa08 Niet meer actief

goedemorgen meisjes

mup rosalina is net 11 kilo en is ook bijna nooit ziek.Ben wel is bang als ze wel een keer goed ziek wordt dat er geen reserves zijn.
    trouwens spannend weer voor een brusje gaan!!!

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Rid, Gefeliciteerd!

Mup, Spannend..... hier ook af en toe de gedachte om me spiraal eeruit te laten hallen. Lochische dat het gaat kriebelen, en klussen is nie zo vervelend toch haha
    Hoe gaat het met de kleine meid en de Staffies?

Melanina, Je moet ook aan jezelf denken, Voldoende slaap is belangrijk. Zeker als de kleine overdag niet slaapt. Rya slaapt ook niet overdag, heeft ie eigenlijk ook nooit gedaan. Tegenwoordig gaat ie net voor het eten even een uurtje tukken maar verder zijn we heel de dag met hem in de wer. Wat ons heel erg hielp was af wissenlen. 's nachts om de beurt eruit en in het weekend als ik vrij ben om de beurt 'uitslapen'
    Veel succs!

Ryan gaat vanmiddag even naar me vader, kan ik even flink leren. Morgen hopelijk ok. Woensdag gaat hij naar KDV dus dan heb ik de hele dag. En dan moet het echt gebeuren, zie er best tegen op. Ga samen met een collega. We gaan donderdagochtend al vroeg weg dan is het de hele dag trainen/oefenen en uitleg. Dan een nachtje hotel (te ver om heen en weer te rijden) en dan vrijdag ochtend theorie en in de middag praktijk examen pfff
    ind het ook wel vervelend dat ik tussendoor niet thuiss ben e na zo'n zwaren dag me mannen niet even kan knuffeln maar is wel beter denk ik. Het begint 's morgens al om 8 uur en eindigt pas rond 7 uur dus dan zou ik 9 uur thuis zijn ofzo en dan 's morgens om half 6 weer onderweg. Het is in Houten.

Hoest verder met de kippetjes en kuikens?

xxx

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Oh en dat gewicht van onze kleintjes, Ryan is nu bijna
    17 maanden oud en hij weegt net 9 kilo. Als hij ziek is zie je hem ook gelijk nog ieler worden. In bad als hij gaat staan is het ook echt een gespierde spijker. Hij draagt sinds kort maat 80.

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorguhhh...

Juffie... weer een dagje voor je eigen??? Geniet er lekker van meis! Doe jij Nathan dadelijk als de kleine is geboren ook naar opvang zolang jij nog thuis zit?

Rosa... leuke foto's en fijn dat jullie t zo naar jullie zin hebben gehad.
    Even over je reactie dat je bang bent als Rosalina wel een keer écht ziek is dat ze dan geen reserve heeft... maak je je daar maar niet druk om. Mijn zoon Gyani woog dus op zijn derde jaar pas 11 kilo en lag toen ie 7 was met pneumokokken in zkh. Hij at en dronk helemaal niks meer en hij is toch echt vel over schenk. Hij heeft gelukkig hier niks aan over gehouden. Blijkbaar kunnen er veel dingen beschadigd worden door de pneumokokken maar hij is zo gezond als n visje. Iedereen staat versteld... ook de dokters. Dus maak je je om die reserves maar niet druk!

Mup... dankje voor de reactie op mijn kinders de namen.
    Ik denk niet dat zij er meer onder lijden als ze ziek zijn. Tenminste zo ervaar ik t niet! Als ik kijk naar ons Giuliano die was 1925 gram met de geboorte en heeft verschillende afwijkingen en is daar al 4x voor geopereerd maar verders is ook hij nooit ziek!!!! Ook na de operaties knapt hij heel snel op en heeft snel geen pijn meer. Er komen ook geen andere complicaties bij of wat dan ook dus nee... ik vind niet dat ze er meer onder lijden... maar goed... dat is mijn ervaring!

All... hoe is het met jullie?

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Pooh: succes met leren vandaag. Spannend weekje bij je dus!

Miranda: Nathan gaat straks inderdaad ook gewoon naar de oppas. Ik wil hem in de kraamweek wel meer thuis hebben hoor maar ook dan is het voor hem misschien wel even lekker om met andere kindjes te spelen en weer even in het gewone ritme te zitten.

zo heb nog 2 uurtjes lekker geslapen...zo lekker douchen. Alles weer even bijwerken, wel zo prettig als ik vandaag ga bevallen:p Nee hoor vandaag zal het nog wel niets worden, geen gerommel nog hier helaas;)

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Juffie, komt nu echt dicht bij.... spannend meid!
    Geniet nog ff lekker van je dagje alleen(eigenlijk met zn tweetjes hihi). Lekker relaxen!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... dat kan best dat ie dat prettiger vind. Misschien als ie aangeeft dat ie bij de baby wil zijn kun je hem toch altijd nog thuis laten! Heb jij wel meer tijd voor de kleinste.
    Lekker keuvelen en knuffelen met de allerkleinste. Heerlijk badderen en lekker saampjes op de bank liggen met die kleine op je borst. Doe ik ook s'avonds als de kids op bed liggen. Half 9 liggen ze allemaal op bed en dan lig ik op de bank met Divano op mijn borst. Die slaapt dan prinsheerlijk. Ooow dat is zoooo genieten!

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    zo gelukkig na een roerig nachtje slaapt zoey alweer heerlijk 1 uurtje haha
    overdag slapen gaat dus steeds beter :)

Blijf het slapen altijd wel eng vinden hoor je hoort zovaak over wiegendood .
    Dus ben altijd blij als ik dr hoor snurken of kuchen

Deel Deze Pagina