[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... jullie gingen toch eerst nog de laatste klussen afmaken en dan zouden jullie toch ook voor n brusje gaan?... wanneer denk je dat dat zou zijn?
    Chris zei gisteren nog: wat is t toch n heerlijk lekker jong! Ik zeg: eigenlijk moet er nog zo eentje bij. Eigenlijk wel he zei hij. Ik zeg: zo over 1,5 jaar de pil weer aan de kant gooien en dan zien we wel wanneer de volgende komt. hahaha
    Zelfs WIJ fantaseren alweer over n nieuwe babytje terwijl ik nog n babytje van net 1 maandje in mijn armen heb.
    hahahaha

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    klinkt heerlijk miran! heerlijk genieten van de kleine dicht bij je.

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Miran: ja heerlijk hoor genieten van zo'n klein kindje weer. Kan niet wachten!

Melanina: waar ben je bang voor nu dan? Zoey is al zo groot die draait wel weg toch als ze niet goed ligt??

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ook hier blijft het kriebelen maar idd eerst het huis. we hebben nu het idee om in de zomer spiraal eruit en dan zien we wel.....

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Miran nu al denken aan een baby erbij hahaha heerlijk
    Wij schuiven de condooms pas over een jaar of 2,5 aan de kant :)

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja echt wel Pooh... terwijl ik dat van Gyani nog kan herinneren en meestal deed ik dat bij hem als ie spuitjes had gehad want dan trok ie zijn beentjes op en door de spierpijn deed dat dus erg veel pijn. Maar ik weet ook wel dat ik s'avonds ook wel meer op mijn borst had liggen alleen overdag lag ie continu in eigen bed. Dat heb ik nu met Divano ook niet... die ligt eigenlijk veel in de box. Ik weet t... t is niet goed maar ik probeer t om hem in bed te leggen maar dan huilt ie en dat vind ik zo zielig terwijl hij hier in de box gewoon slaapt!
    Dus wat doe je dan???... juist is de keuze al snel gemaakt toch!

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    juffie ik hoor zelfs van kindjes van 2,5 die naar bed gaan en dan ineens dood zijn vind het maar niks

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Melanina, Fijn dat het overdag slapen beter gaat!
    Haantje gaat 's avonds als wij naar bed gaan ook altijd even bij Ryan kijken/luisteren of ie nog wel ademt. Terwijl we een camera hebben waar we hem goed op kunnen zien. Denk dat dat ook heel normaal is zeker als het zo stil is bij ze.

Miran, Ryan sliep in het begin ook beneden in de box, vond ie prettig om geluid om zich heen te hebben ofzo.

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mel... ik wordt in maart 36 dus ik wil (ALS er nog eentje bijkomt) toch wel snel nog een erbij. Chris is net 41 geworden anders worden we te oud!!! hahahaha
    Chris zn kinderen zijn 14 en 12 jaar dus voor hem is Divano n nakomertje... maar voor mij is dat weer anders. De jongste van mij wordt in april 7. Daarbij zijn wij allebei gescheiden en nu n kindje van ons saampjes. Dus n tweede van ons saampjes is zeker wel welkom hier in huis en voor mij mag dat al over 1,5 jaar zijn dat we dan weer de pil uit huis gooien!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dat zijn inderdaad hele nare berichten maar er kan zo veel gebeuren.. Wil gewoon niet bezig zijn met al die nare dingen die met mijn kind kunnen gebeuren. Heb ik echt geen leven meer, zou ik constant naast zijn bedje zitten;)

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Juffie, hoe vind Nathan het dat ie een brusje krijgt?

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Weet niet of hij het echt al beseft hoor. Maar mijn buik vindt hij wel interessant en het luisteren naar de baby ook. Denk niet dat hij het al snapt dat er een echte baby in mijn buik zit..

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nee idd Juffie... daar denk ik toch ook echt niet aan aan die nare dingen over wiegedood. Nu ben ik wel allerter omdat Divano voeding terug geeft en benauwd heeft sinds zijn verkoudheid maar dan luister ik even en hoor hem weer. Dan is het voor mij goed en kan ik met n gerust hart slapen!
    Maar om nu bij iedere geluidje bang te moeten zijn is ook niet goed!

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Krijg wéér bezoek van schoonfamilie dus kom strakkies weer tokken.

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pooh, ja kan me voorstellen dat het begint te kriebelen. Als je spiraal er helemaal uit is kun je ook echt niet meer rustig aan doen ;) Zou leuk zijn samen weer voor een 2e gaan :p
    Met de Staffies gaat het heel goed. Ze zijn nu volwassen nou ja iig 3 jaar en dat kun je wel merken ze beginnen goed uit te dijen.

@ Miranda, ik denk dat ook wel van kindje verschild. Maar ze worden allemaal groot uiteindelijk ;)

Echt zo spannend denk dat een vriendinnetje van mij vandaag gaat bevallen. Word ook wel tijd want is al bijna 42 weken.

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Grrrrrrrrrrrr, net een heel bericht getypt; error! Nou, nog een keer

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Miranda al zou je over 3 maanden weer beginnen als jij vind dat je het wil en jullie staan er beide achter moet je er zeker voor gaan
    Als het bij mij anders was gegaan dan had ik in mei er weer voor gegaan maar nu maar ff niet het kriebelt nog niet hard genoeg haha

Enne juffie ik denk er niet steeds aan hoor hebben ook geen babyfoon met camera maar als ik even naar boven ga luister ik wel ff of ik dr hoor ademen .
    En ach elke mama heeft haar berzogd heden.
    Ben nooit bezorgd geweest ook niet in die tijden dat ik zwanger was of dat ze in het ziekenhuis lag alleen het slapen vind ik eng hahaha

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    mup, hoe reageren de staffies op je grote meid?
    zou idd wel leuk zijn samen voor een tweede..... hihi

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    mup, spannend van je vriendinnetje. echt de aller laatste loodjes.

melanina, gezonde bezorgdheid is ook goed! en als ze slapen is het idd extra.
    ff heel wat anders, was jij nou met een opleiding bezig of praat ik weeer onzin. mn hoofd is vaak echt een vergiet haha

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pooh, ze reageren er heel goed op nu. Shanti en Vanisha dat ging altijd al heel erg goed. Die 2 doen ook heel vaak samen spelen. Shanti kruipt dan gezellig mee onder de tafel enzo. Onze Django vindt Vanisha ook wel leuk en lief. Maar die ligt eigenlijk altijd rustig in een hoekje en houd haar goed in de gaten ;)
    Hoe gaat het met jullie hondje en de kleine.

Deel Deze Pagina