[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou, ik heb dus vorige week wel meegelezen en niet gereageerd maar dat ga ik ook niet doen ;) Val vanaf hier gewoon in! Ik wilde nog wel reageren op:

@ Miranda, wat een vervelende situatie meis! Dat je over zoiets moet nadenken, bah! Succes met de stappen die je onderneemt.

@ Elise, SUPER!!! Ook een meisje! Geweldig zeg!

Ik heb de berichten van de afg. dagen niet meer meegekregen dus als ik op belangrijke dingen niet reageer; sorry!!

Ik werd gister verrast om half 8 ging de deurbel en mijn man zei; ik ga naar boven want hier wil ik niet bij zijn?!?! Toen kwam er ineens een stel dames binnen lopen voor een surprise babyshower :D:D:D Ik was helemaal overrompeld en emotioneel, had het totaal niet zien aankomen! Het huis werd versierd met roze slingers en ballonnen, ik kreeg cadeautjes en ze hadden allemaal lekkere dingetjes meegenomen en leuke spelletjes; echt super!

Einde ego *** ;)

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ryan en chelsey vinden elkaar ook steeds leuker. ryan vind het gewelig om mee te gaan chels uit te laten. en chels loopt dan heel waakzaam naast hem.
    Koekjes delen vind chels natuurlijk helemaal niet erg en ryan geeft haar graag wat van zijn koekje hihi
    Gaat goed dus. Als Chels weer loops wordt willen we haar laten dekken, best spannend. hebben jullie dat met jullie Stafs al mee gemaakt?

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: Las het op hyves ja...Wat ontzettend leuk en lief zeg!

Mel: Ben soms ook overbezorgd hoor, denk dat elke mama dat is..

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ik ga Ryan ff een boterham geven en dan naar opa brengen. tok vanmiddag nog ff. xxx

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    zoey zit nu aan de roosvicee en peer :)
    lekker in de box te spelen ondertussen gelukkig gaat ze die steeds leuker vinden .
    Krijg nu een echt kind haha ipv een mensje wat niet in de box wou en alleen in dr wippertje wou zitten .

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pooh, wij hebben onze Shanti vorig jaar laten dekken! Dat was echt super! De pups worden in mei 1 jaar en dan hebben we ook een meeting met de hondjes. Vanisha vond het ook helemaal geweldig en was niet weg te slaan bij de pups. Als je nog een dekreu zoekt, onze Django zou perfect bij Chelsey passen ;)

7. judibi

judibi Bekend lid

goedesmorgens allemaal:D
    wat een gezellige drukte hier!

deli: wat leuk, een surprise babyshower:D leuke dingen gekregen??

...
    heb net alles gelezen, maar ben het ook alweer kwijt:( sorry!

onverwachts is iedereen het hier toch in het weekend te weten gekomen. ik dronk natuurlijk geen alcohol en daar begon het gissen;) nou ja, dan is het ook maar bekend, hoef ik geen smoezen meer te bedenken.
    zoonlief vraagt om de zoveel tijd trouw hoe het met de baby is en of de baby het eten wel lekker vindt...de pop:)

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Jubidi, is altijd moeilijk geheim te houden :p Goed nieuws toch!

9. judibi

judibi Bekend lid

mup: ja het is goed nieuws en dat is altijd leuk om te delen, maar toch...het voelt ook wel raar dat er ineens zoveel mensen het weten

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jubidi: Is inderdaad lastig om geheim te houden he? Vooral als mensen gaan gissen. Erover liegen voelt dan ook niet goed, omdat het zulk leuk en moois nieuws is!

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hoooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!

Zo, heb net WW aangevraagd.. hopen dat alles goed ingevuld is.. kreeg van het weekend de papieren van het kantongerecht ivm mijn ontslagdatum/opzegtermijn, nu nog wachten van papieren van het werk en dan is alles als het goed is geregeld.. blergh.. maarja, we gaan vrolijk verder! Met sip thuis zitten kom ik er niet natuurlijk!

Fijne dag allemaal!

Xx

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Judibi, leuk toch!! Hoef je het lekker niet voor je te houden en heeeeel veel mensen kunnen voor je duimen de aankomende weken!

@ Juffie, hoe is het? De laatste loodjes :D

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: hihi inderdaad de laatste loodjes. Schrik af en toe als ik mijn banner zie:$

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Sip thuis zitten is inderdaad niets. Maar kan me voorstellen dat je wel flink baalt.

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ohja, dat doe ik ook wel. Maar dat laat ik niet teveel merken.. ;)

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    en misschien is het nu ook nog wel eens lekker dat je niet hoeft te werken?? Of heb je dat helemaal niet?

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Naja, het voelt nu ff als een soort vakantie, krijg deze maand ook nog loon doorbetaald gelukkig.. moet nog aan het idee van werkloos zijn wennen..

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Queen, het lijkt me wel raar om thuis te zitten als je niets hebt om weer naar uit te kijken... Niet hoeven werken is leuk natuurlijk als je maar vooruitzicht hebt. Hopelijk vind je snel weer wat!

@ Juffie, gaat het wel goed verder?

Ik heb wel af en toe last van m'n onderbuik/bekken?? Voelt een beetje als bandenpijn ofzo maar laatst werd ik 'snachts tijdens het draaien wakker en kon niet meer bewegen van de pijn, lag gewoon te huilen in bed :( handig want mijn man werd nogal geschrokken wakker van mij...

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: oh bah dat is vervelend zeg:( Wat zegt de vk van die pijn? Komt het door je bekken??

Hier gaat het nog best goed eigenlijk. Wel regelmatig last van mijn rug en 's nachts moeite met omdraaien enzo. Gisteravond hadden we pizza gehaald en dat moet ik dus ook neit meer doen.Hele nacht misselijk en maagzuur.. Maar verder gaat het hier prima hoor;)

20. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    Deli: leuk!!! Een babyshower!!! Heb je leuke kadootjes gehad? En flauw van haan dat hij naar boven ging; hij had toch minstens voor kelner kunnen spelen;)!
    Pooh en Mup: wat voor staffies hebben jullie? Mijn broertje heeft een Amerikaanse stafford reu van 9 maanden. Hij is heel lief, maar vind hem toch een beetje griezelig, dus ben benieuwd naar jullie ervaringen!
    Juffie: het gaat nu echt spannend worden bij jou; het kan ieder moment gebeuren!
    Melanina: ik heb dat ook hoor, dat ik het slapen eng vind. Nu nog steeds trouwens; als ik ga plassen 's nachts ga ik altijd even bij hem luisteren. In de kraamweek durfde ik bijna niet te slapen, maar dat is gelukkig wel over:D. Maar ben ook snel bezorgd om mijn mannetje!
    Judibi: deze zwangerschap wisten ook al heel veel mensen het snel (je kon ook niet echt om mijn buik heen en dan was ik ook nog eens erg misselijk...). Spannend en een raar idee, maar wel fijn dat je geen smoesjes meer hoeft te verzinnen. En wat heb jij een lief zoontje zeg!!! Smelt!

Hier ben ik gelukkig weer redelijk opgeknapt. Moest ook wel want haan moet werken en kan niet zomaar thuis blijven. Hij belde wel vanochtend om te vragen hoe het ging; was helemaal versteld want dat doet ie eigenlijk nooit. Hij zei ook nog dat ik maar lekker rustig aan moest doen; eigenlijk ook niks voor hem, maar wel lief!
    Luca en ik zijn allebei snotverkouden, maar Luca is er gelukkig niet ziek van. Vanochtend boodschappen gedaan en het huis aan kant gemaakt, dus vanmiddag gaan we relaxen!
    Luca plast trouwens sinds woensdag elke avond voor het slapen gaan en 's ochtends voor het douchen op het toilet, dus de eerste stap richting zindelijkheid is gezet! (hij wil alleen absoluut niet op het potje, dus dan maar gelijk op de grote wc:))

Deel Deze Pagina