Elise: wow wat goed van Luca zeg.. Nathan maakt nog helemaal geen aanstalte. Op het potje wil hij ook niet. Op de wc wil hij ngo wel eens zitten maar plassen ho maar
@ Elise, wij hebben Engelse Staffords. FIjn dat je weer bent opgeknapt! Wat goed van Luca dat ze op de WC plast. Vanisha wil ook echt niet op het potje. Dus dat gedeelte slaan we maar over. Heb ze meteen opgeruimd @ Juffie, op de wc zitten is ook al een begin dan begint hij het toch interesant te vinden
mup: interessant vindt hij het wel ja. Wil ook altijd met mij mee naar de wc Tot nu toe 1 x een klein plasje gedaan op de wc...
daarom. Ga me er nu ook nog niet druk om maken. Er verandert staks al genoeg in huis met een broertje of zusje.. Van de zomer maar eens actief proberen.
@ Juffie , zou ik ook niet doen Vaak is het oog nog zo als ze wat ouder zijn ze in 1x droog zijn. En als ze jong beginnen het vrij lang duurt.
Zoooo wat veel gekletst vandaag. Straks eens even alles terug lezen. Net thuis van een fijne werkdag. De eerste dag dat mijn vervangster er was en ze pakt alles gelukkig heel goed op dus ik ben al wat geruster dat alles gewoon door blijft draaien na mijn verlof. Nog 5 hele en 2 halve dagen tot aan mijn verlof . Stan vandaag ook weer naar psz geweest. Hij had alleen aan het eind van de ochtend tranen en vond hij het welletjes geweest. Ik was ook verkeerd ingelicht over de ophaaltijd dus hij was een van de laatste kindjes die opgehaald werden. Toen had hij het niet meer. Arm kind. Die dacht natuurlijk dat zijn mama niet meer zou komen.
Deli... wat super zeg.. n babyshower! Liefff hoor dat ze dat als verrassing gedaan hebben voor jouw. Kun je nu wel gebruiken die lieve dingetjes. Volgens mij wist jouw hubby hier wel van. Heeft hij dit niet bekokstoofd voor je?!!! Echt lief meis en dus ook vele leuke en lieve kadootjes gekregen? Dikke knuffel meis All... Chris en ik zijn de stad in geweest vandaag. Ik had nog n kadobon van de prenatal en van de v&d. Ook nog even langs mediamarkt geweest. Bij de prenatal n mooi groene t-shirt met witte lange mouwtjes eronderuit en n grijze broek eronder gekocht. Hing als n stelletje. Bij de v&d hebben ze echt niet veel soeps máár zag n heel leuk truitje te hangen met de tekst "my daddy things he is cool" erop!!! Daar heb ik nog n bijpassende zwart broekje bij gekocht. Heerlijk even met man en kleintje de stad in geweest. Kleertjes thuis gelijk in de was gedaan en t groene stelletje trekt ie morgen aan als we naar consultatieburo gaan. Dat zwarte stelletje krijgt ie zaterdag aan als mijn ouders komen hahahahaha kunnen we papa lekker voor de gek houden. Vanavond is Chris met ons Divano onder de douche geweest in plaats van in bad. Hij zei: laten we de douche eens uitproberen. Nou dat was zeker geslaagd!!!! Divano genoot van die stralen op zijn lichaampje! Nog niet 1x gehuild!!! Ook niet tijdens t afdrogen! Nu heb ik hem in bedje liggen... maar hij wil echt niet slapen. terwijl hij toch echt moe oogt! Meiden... ga lekker bij manlief zitten en tv kijken! Fijne avond allemaal.
Goedemorgen meiden! Mijn vriendinnetje is gisteravond bevallen. Weet verder niet hoe de bevalling gegaan is. Wel dat hij 8 pond is en 53 cm.
goedemorgen! Miran: leuke nieuwe kleertjes! Welke maat heeft Divano nu? 56? Mup: gefeliciteerd met je vriendinnetje! Leuk mag je binnenkort op kraamvisite. All: beroerd geslapen vannacht. Heb elk uur gezien en ook elk uur naar de wc. Bah.. Verder is haan vandaag thuis want die heeft gisteren een ongelukje gehad op zijn werk. Dwars door zijn duim geboord Ach wel gezellig vandaag. Zo maar even met zijn drietjes booschappen doen enzo.. Fijne dag!
Gefeliciteerd Mup! Leuk zeg! -- Britt had wat verhoging, maar is wel naar de peuterspeelzaal, wilde ze persé.. Jamie is wat hoesterig, ik voel me niet zo zo zeg maar.. hoop dat het hier bij blijft, heb geen zin in nog een keer een ziekenboeg in huis.. Straks ff 2 sollicitatiebrieven versturen, 1 voor op kantoor en 1 voor in een kleding/schoenenzaak, ben benieuwd.. Fijne dag allemaal! Xx
Zo, even snel Gister liep mijn pc eerst steeds vast en daarna moest ik mn vervangster beginnen in te werken L kon helaas niet zeggen dat Zpen onderdeel is van mijn takenpakket haha Dus heb niet meer meegekletst of gelezen. Zal nu even snel reageren; @ Elise, wat goed van Luca zeg!! Wesley wil wel mee naar de wc met mij maar zelf nog niet hoor! Fijn dat je man zo bezorgd is, toch lief!! @ Juffie, idd het begin is er bij jullie wat betreft zinderlijkheid. Ik maak er ook geen toestand van hoor, komt vanzelf wel! Handig van je haan hahaha Als hij jou maar niet de boodschappen laat dragen Vervelend van je nacht zeg L ik moet zeggen dat ik hier ook slechter slaap. Had ik bij Wesley niet. Ik zie ook teveel tijdstippen voorbij komen op mijn wekker! Gelukkig kun jij nog lekker bijtanken overdag! Wel doen hoor! @ Dag, wat sneu voor Stan L niet handig dat je de tijd verkeerd had doorgekregen. Is al zon verandering voor zon klein mannetje en dan als laatste blijven zitten is niet leuk. Gelukkig kwam mama m gewoon halen! En jij ook al aan het aftellen tot je verlof lekker he! Fijn dat je een goed gevoel hebt bij je invalster. Ik moet nog: taataataaaaa, tromgeroffel; 6 dagen werken Morgen nog en dan nog 2 weken van 2,5 dag. Het schiet echt op! HEERLIJK! @ Miran, mijn hubbie wist idd wel van de babyshower hij had ook wel moeite met zn mond houden zondag. Maar ik vond het nogal vreemd hoe hij reageerde op sommige dingen en hij was ondanks dat hij ziek was dingetjes aan het opruimen die ik normaal zou doen en hij keek nog eens op de klok en zei dat hij om half 8 naar bed zou gaan weer. Maar omdat hij ziek was dacht ik dat het daardoor kwam en wat opruimen betreft dacht ik dat hij me gewoon graag wilde helpen dus het viel niet op. Toen de deurbel ging en ze een voor een binnen kwamen viel ik echt in snikken uit, had totaal niets door! Hubbie vond het ook echt leuk dat mn vriendinnen zulke dingen doen. Wesley vond douchen ook altijd heerlijk! Wij deden dat voor de laatste fles zodat hij doezelig was en als avond mensje toch wilde slapen haha Lekker toch als je mannetje zo geniet he! @ Mup, gefeliciteerd! @ Judi, Rosa en QB; goedemorgen!! @ QB, hoop voor jou ook op GEEN ziekenboeg L maar het heerst wel he, gezinnen komen er niet zo makkelijk vanaf, je blijft elkaar aansteken bah!
Nou idd.. mijn zwager zijn gezinnetje zit al een week of 5 in de lappenmand, 2 kids, ze steken elkaar ook steeds maar aan.. Maar ik blijf hopen dat het deze keer niet verder uitbreidt! Maar ik ga straks wel eerst Britt weer temperaturen.. madammeke is warmer dan vanmorgen.. rode wangetjes..
Mup wat leuk, mag je op kraamvisite! Vlgs mij had haan al een dekreu op het oog maar die moet ik eerst ff goed keuren hé haha Maar hoe vond je het, pups in huis? Is ze bij jullie thuis bevallen, hoeveel pups had ze? Oh, wat een vragen hé maar ben me al een beetje aan het voorbereiden hihi Meiden, las wat over zinderlijk maken van de kuikens. Knap hoor! Deli, leuke verrassing van je vriendinnen! QB, jeetje meid wat een gedoe.... Hopelijk snel goed nieuws voor jou! Dag, ach arme jongen was bang dat ie daar moest blijven. Hoe vind hij het verder op PSZ? Judibi, leuk nieuws is moeilijk voor je te houden haha Elise, Wij hebben 1 engelse stafford Chelsey heet ze. Het is echt een schatje! Mensen halen ze wel door elkaar. engelse en amerikaanse staffords. Ryan en Chelsey vinden elkaar ook super leuk! Opa heeft Ryan opgehaald en ze zijn naar de dierentuin. Kan ik de boeken weer in. Zo lief van me vader! Morgen gaat Ryan naar KDV, mijn laatste dag om te leren..... Tussen het leren door maar even met de hond naar buiten, frisse neus halen. Het is echt super mooi weer hier!
inderdaad heerlijk weer vandaag! Zo ook nog maar even naar buiten als Nathan wakker is. Haan is morgen in iedergeval ook nog thuis want de ha vertrouwd het toch niet helemaal.. Moest eigenlijk nog gaan slapen maar heeft nu toch geen zin meer. Was nog een rommeltje hier en kan dat dan niet laten liggen Nathan laat ik altijd maar anderhalf uur slapen max want anders wil hij vanavond niet meer dus naar bed gaan doen we vanavond maar weer op tijd pooh: succes met leren! QB: hoop met je mee dat jullie niet ziek worden hoor! Deli en Dag: verlof schiet al lekker op bij jullie! Heerlijk..
Thnx meiden! Britt ligt nu op bed met 38,6.. vanmorgen was het 37,9.. ben benieuwd.. Enne... mn pa smste me net, dat we over 2 weekjes gaan exposeren! Zou vanaf januari al, maar de mevrouw die daar over gaat, in dat pand, had er nog geen plek voor, en vandaag belde ze mn pa dat wij over 2 weekjes kunnen komen! Dus nu haastig op zoek naar lijsten (zo goedkoop mogelijk natuurlijk.. ) om de foto's in te kunnen hangen..
Goedemiddag all... Juffie... idd Divano zit nu op maatje 56! Maatje 50 begint nu te klein te worden. Zie voor verdere uitleg onderaan! Auw... dat was niet slim van je haan maar is wel weer lekker dat je nu met zn drietjes thuis bent! Deli... wat n scheet van n haan heb jij zeg! Dat ie dat voor jouw geheim kan houden. En idd wat een stel leuke en lieve vriendinnen moeten dat zijn! Zou ze goed in ere houden.. die meiden en je haan... zo heb je er niet veel van hoor. Ik geloof best dat er dan traantjes vloeien bij je! QB... beterschap daar bij jullie in huis! Mup... leuk weer op kraamvisite dus. Altijd erg leuk. GEFELICITEERD met je vriendinnetje. All... wij moesten vanmorgen om half 10 bij CB zijn. Divano werd gewogen en meneertje weegt nu... 3940 gram! Hij meet nu 51,5 cm lang! Hij is heel sterk zei de arts. Hij kan al heel goed zijn hoofdje omhoog houden. Hij doet t kei en kei goed! Mama en papa zijn trots. Toen we buiten liepen zei ik tegen Divano: niet zo hard groeien jongen... anders loop je al met de 10 maanden en dan moeten we alweer aan n nieuw babytje gaan beginnen. Chris begon te lachen en zei: ja idd dan wordt t idd tijd om aan n nieuwe te beginnen jah! Maar hij doet t dus fantastisch. Hopelijk houdt ie niet deze vaart erin want dan is ie zo groot! Oma zei ook al: niet zo hard mijn jongen!! hahahaha
Miran, fijn dat alles goed was bij CB! QB, spannend exposeren. Wat is het voor soort tentoonstelling? Een bepaald thema of niet? Juffie, nog lekker naar buiten geweest? Ben ff op de fiets naar centrum geweest, lekker broodje gekocht en frisse neus gehaald. Was heerlijk in het zonnetje! Nu weer terug de boeken in. xxx