Mogguh Pooh! Thnx! Madam heeft net 2 hazenslaapjes gedaan.. en weer gespuugd.. leek wel gele gal ofzo.. ff in de gaten houden..
bedankt voor de reacties op mijn buik. Ben er ook wel blij mee Maar van mij mag het hier bij blijven hoor QB: zo zielig zeg als kindjes ziek zijn.
Is ook een mooie buik.. Ja, erg zielig, ze slaapt inmiddels al weer.. naja, zolang ze lekker slaapt heeft ze er verder geen last van..
goeiemorgen! juffie: mooie buik hoor die moet je straks missen haha! deli: zieke haantjes...breek me de bek niet open...gelukkig is die van mij echt heel sporadisch ziek! merk je wel echt beterschap door de fysio? qb: ach arm kind gele gal spuug je op zodra er niets meer in je maag zit om eruit te spugen. dat is voor haar wel vies en een beetje pijnlijker dan gewoon spugen. misschien een biscuitje ofzo om toch iets in die maag te stoppen. beterschap in ieder geval! dag: pakt je invalster het nog steeds lekker op? fijn gevoel hoor! hier alles goed. weer even een dag zorgen gehad om niets ineens weer even die angst dat het fout zou gaan, maar gelukkig niet! hier is het prachtig weer nu: zonnetje schijnt, lekker frisse temp
@Judibi, thnx voor de tip! Ze wilde graag banaan, en het bakje heeft ze al anderhalf uur in haar hand, maar ze eet niet.. .. zal haar zo een soepstengel geven, die gaat er vaak wel in. Ja lekker zonnetje! Hier nu ook eindelijk!
Goedemorgen all... Juffie... wat n mooie giga buik zeg! Kan me nu al niet meer voorstellen hoe dik de mijne was. Moet ik echt de foto's erbij halen. Echt n super buik! QB... beterschap met Britt meis... ik kan er ook slecht tegen als mijn kinders ziek zijn hoor! Hopelijk is het snel over! Pooh... lukt t leren n beetje??? Rest... hoe gaat t met jullie vandaag??? Hier lekker... ben net bij mijn vriendin op de thee geweest en vertelde t tegen haar van Ebony en Didier. Zij vertelde mij ook iets waar ik van verschoot. Ze heeft me ook wat tips gegeven dus daar ga ik nu ook achter aan. Ga zometeen even bellen met de kinderpsycholoog en dan eens kijken wat daar verder uit komt. Vind t nog steeds doodeng. Komt er ook nog eens bij dat mijn buurvrouw mij gisteren op iets wees wat ik eigenlijk niet wil weten of over na wil denken.... ze zei: oud en nieuw! Ik zeg ja wat is daar mee? Ze zei: vind je t niet gek dat n kind van 8 langer op kan blijven dan n kind van 14?!!! Ebony was om 10 voor 12 naar bed gegaan en Didier ging om 5 over 12 naar bed. Ik riep: en bedankt!!!!! Ze zei: nee miranda... de kleine dingetjes daar ga je nu anders over nadenken! En dat klopt ook idd maar niet dat ik t prettig vind! Dus toch snel stappen ondernemen want dit is echt niet leuk meer!
qb: hopelijk wil er toch iets in bij je kleine meid gelukkig zijn ze er vaak ook zo ineens overheen miranda: ja, ben er mee eens dat je bellen echt niet langer uit kunt stellen, als is het maar zodat er zekerheid omtrent die situatie komt binnen je gezin en als er wel wat gaande is...dan misschien op tijd om ergere schade te beperken. sterkte meid!
@Miran & @Judibi, ja hoop het ook. Ze slaapt alweer.. lekker naast me op de bank.. @Miran, jee.. sterkte met alles. Idd maar gauw stappen ondernemen, om meer te voorkomen.. Oh, Britt wordt even wakker.. babytv staat aan, zegt ze; 'oh... affelopen..'
Meiden... heb net mailtje gestuurd naar de kinderpsychologe die didier en ons kent. Verhaal helemaal uitgelegd en wat ik hiermee kan of moet doen en of zij misschien eens kan praten met Ebony. Hopelijk krijg ik snel antwoord terug maar haar kennende zal dat vandaag of morgen al zijn dus we wachten af! Ben zoooo bang zeg!
@ Miranda, kan me voorstellen dat je bank bent. Het is niet niks hé! @ QB, beterschap met je kleine meid!
miran: heel goed datje nu stappen ondernomen hebt. Moest ook echt gebeuren maar kan me voorstelllen dat je bang bent. Dikke knuf! Jubidi: he bah een onzeker momentje.. Was er een reden voor of gewoon even een dipmomentje?? Die horen er wel bij helaas he? QB: hopenlijk houdt ze zo wel wat binnen..
miran: nou, ben benieuwd wat je psychologe zal zeggen, maar de eerste stappen zijn ondernomen! goed zo! juffie: ineens bruinverlies, heel lichtbruin van kleur, maar ja, ik stond even strak van spanning goed terug geredeneerd en ik weet nu zeker dat het van te intens sporten maandagavond is gekomen. maar mijn vorige mk's begonnen ook zo, alleen hield het bruin dan aan, nu is het gelukkig weer helemaal weg
Meiden... de kinderpsychologe kon niet veel doen. Ze heeft me geadviseerd om GGD of Bureau Jejgdzorg in te schakelen. Dus heb GGD gebeld en wat blijkt nu... we hebben n vertrouwensarts op school zitten!!! Die goede man of vrouw zou me vandaag of morgen bellen. Ik heb n tipje van de sluier gegeven aan de receptionist zodat ze dat kan doorgeven aan de arts zodat hun weten uit wat voor ernst de vraag komt. ben heel benieuwd hoe t nu verder gaat. Ik ga proberen vanmiddag met Ebony te praten. Ga haar vragen wat zij en Didier dan gedaan hebben. Ooow wat eng en moeilijk. Ikzelf ben vroeger aangerand door n vriendje en ik heb altijd geroepen: als er ook maar iemand met zijn poten aan mijn kinders zit dan maak ik ze kapot.. daar ga ik voor zitten!!!!
miran, wat eng allemaal. Goed dat je aktie hebt ondernomen want dat is echt nodig. Het is niet iets wat je weg kan wuiven. QB, we kunnen elkaar de hand schudden. Ben nu in een uur tijd ook al 2 x ondergespuugd door stan. Ik denk buikgriep want bijna iedereen die ik ken is al aan de beurt geweest. Stan nog niet dus die zal de volgende zijn. Alleen EEEERRRRUUUUGGG balen dat net NU mijn wasmachine stuk is. Gelukkig komt vanmiddag de monteur. Hoop dat hij hem meteen kan maken! juffie, wat een prachtige buik! Mijn buik is overigens wel anders dan bij stan. Ten eerste veel groter en ten tweede veel meer naar voor. Terwijl ze dan zeggen dat je een jongetje verwacht als je buik zo naar voor zit. Haha mispoes! @all, ga proberen zo wat schilderijtjes te maken voor op de babykamer. Maar zal er vanaf hangen hoe Stan het doet. Hij is zoooo zielig.
Hoi kippies, QB: beterschap met Britt, arm meisje! Dag: beterschap met Stan en arme jij dat net nu je wasmachine stuk moet zijn... Miran: goed dat je stappen onderneemt! Succes met praten met je kleine meid straks, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. En wat groeit Divano hard!!!! Juffie: mooie buik hoor! Bij mij gaat het deze keer wel meer rond dan bij Luca; toen droeg ik ook recht naar voren. Deli: grrrr, zieke haantjes! Die van mij gaat ook altijd alleen maar slapen als hij ziek is en zich dan afvragen waarom hij 's nachts toch zo slecht slaapt. Judibi: kan me voorstellen dat je geschrokken bent, maar gelukkig is alles oke! Hier nog steeds megaverkouden. De vk gaf gisteren aan even met de ha te overleggen over neusspray omdat ik wel heel erg vol zit en straks ab nodig hebben voor voorhoofdsholte-ontsteking is erger dan neusspray gebruiken. Dus net de ha gebeld en je mag gewoon neusspray gebruiken in je zwangerschap, wel 4x per dag! Dus vanavond spray ik mijn neus voor het slapen gaan, zodat ik even een paar uut achter elkaar kan slapen. dat vage gedoe altijd over wat nou wel en niet mag als je zwanger bent; af en toe krijg ik er een punthoofd van! Vanochtend weer gedanst met Luca en vanmiddag op de thee bij mijn vriendinnetje, gezellig!
Meiden... heb HET gesprek gehad met Ebony! Ze begon heel hard te huilen... ze wou toen gelijk naar ons komen maar Didier werd boos als zij dat zou doen... het is bij 1x gebleven volgens haar. Ze heeft me ook verteld wat ie gedaan had en dat is niet leuk om te moeten horen. Ik kan jullie vertellen dat t iig niet op ontdekking uit is! Ik denk dat ik Chris nog even met haar laat praten hierover... zodat Chris t hoort van haar. Die blaasontstekingen komen (naar mijn mening) idd van de stress! Wat Chris met Didier doet over dit gebeuren weet ik niet maar ik vertrouw hem totaal niet meer nu! Ik weet als geen ander hoe t is als je zoiets moet meemaken als klein meisje zijnde. Dit heeft de gevolgen voor rest van je leven. Ebony wist ook heel goed te zeggen dat dit niet kan als broer en zus zijnde. Ze zei: hij is mijn broer!!! Ik voelde zooo met haar mee! Ik ging even terug in MIJN verleden en t raakte me heel diep en hard! Ik ga sowieso n gesprek aan met de vertrouwensarts van school en dan eens kijken hoe we nu verder moeten. Ik denk dat Chris Didier wel héél hard aan zal pakken en dit laat ik dus ook over aan Chris. Aan de ene kant ben ik opgelucht dat t "MAAR" 1x was maar aan de andere kant ben ik er goed misselijk van. Jeetje... dit gaat niet goed komen zo.