[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhh, ik maakte net zowat een mega blunder :)

Ik had een berichtje getypt bij de bevalling topic, over hoe je bevalling begon. Dus ik had iets getypt over vliezen die braken en dat daar geen maandverbandje tegen op kon.

Ga ik terug naar mijn werk en wil een andere tekst kopieren en plakken in een digitale factuur die vervolgens altijd zichtbaar blijft en dus iedereen kan zien dat ik die tekst er op heb geplakt, had ik die tekst van de bevalling nog gekopieerd ;) ik zag het nog net op tijd, anders had ik op enter geramd en me voor altijd moeten schamen :$

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahaha Deli... gelukkig zag je het op tijd :D

@Miran...hopelijk wordt je niet ziek nee, hier op et werk snottert iedereen een eind weg bah...

@Wendy...ach je arme manneke, veel beterschap hoor!

@All...hier nog steeds niks, ja rommelige onderbuik maar nog geen ongi. te bekennen, mijn bmm is nu nog steeds laag maar zeg maar naar voren/omhoog gekanteld en nog steeds redelijk wat witte afscheiding van binnen:)....schiet mij maar lek hoor!:(

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, zo te horen ben je al lek ;) met al die afscheiding! Wanneer doe je nou nog eens een test dan?

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey lieve kippies,

Hier even snel een reactie van mij.

Hoe gaat het hier met iedereen?

@ Deli, wat een geluk dat je net op tijd zag wat je had gekopieerd, anders idd een beetje vervelend haha. Zijn toch dingen die niet iedereen hoeft te weten he;).
    Wesley houdt dus niet van schoenen aan doen? Wie weet lukt het op het kdv wel beter. Dat is toch even weer anders he.
    Hoe gaat het verder met je? IS het allemaal een beetje te doen?

@ Miranda, wat een keurige bloeddruk. Fijn dat alles met jullie ventje zo goed gaat. Nu mama nog een beetje bijtanken en dan komt het allemaal goed. Ben ook erg benieuwd wat ze volgende week zeggen met de echo!!. Wat fijn trouwens dat het UWV zo met je meeleeft, hoor je vaak anders he.

@ Wendy, beterschap met jullie ventje. Hoop dat hij snel weer opknapt!! Dikke knuffel.
    Lukt het allemaal een beetje met de beide kids alleen?

@ Dagdromer, wat ontzettend vervelend dat je nog steeds zo beroerd bent. Hormonsters haha, wel een originele benaming:DDe eerste weken zijn dus weer niet fijn voor je. Hopelijk is het met 16 weken beter en kun je dan verder genieten van je zwangerschap. Was je er met Stan ook vanaf na 16 weken?

@ Juffie, hoe gaat het met jou? Wil het allemaal een beetje lukken? Heerlijk zeg weer bijna een weekje vakantie. Kun je dan lekker bijkomen!!

Afgelopen dinsdag zijn we met Thomas naar de KNO arts geweest en hij moet dus wel buisjes:(. Vind het nu al erg rot voor hem, maar de arts zei dat ook nu zijn oor alweer goed rood is en wanneer hij buisjes krijgt hij ws minder oorontsteking heeft en ´s nachts waarschijnlijk beter gaat slapen.
    Ik hoop dat het echt gaat helpen, maar zie er nu al tegenop:). Vind het zo zielig, ben niet zo´n held in dit soort dingen:).

Met Kayra ging het de afgelopen dagen weer niet zo super echt weer heel veel spugen:(. Ik dronk nog sojamelk, maar dat mag dus niet tijdens de eliminatie. Nu ben ik er meteen weer mee gestopt en ze lijkt nu al minder te spugen en beter te slapen:D. Kan natuurlijk puur toeval zijn maar vind het wel opvallend.

Nou ik stop maar weer, ga even met Thomas spelen voor Kayra wakker wordt;)

Dikke knuffel Liena

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, jeetje dat is ook niet leuk als je kleintje naar het ziekenhuis moet voor een ingreep L mijn nichtje die in aug. 1 is geworden heeft voor 2 weken terug ook buisjes gekregen en het is gelukkig allemaal meegevallen! Zij is in haar 1e jaar bijna continu ziek/verkouden geweest en had al weet ik hoeveel abkuren gehad. Nu lijkt het goed te gaan, dus hopelijk knapt jou mannetje er ook van op meis! Het is even doorbijten maar dan moet het beter worden! Hopelijk gaat het met Kayra ook beter, wat vermoeiend moet dat toch allemaal zijn ook L Ben toch altijd blij als ik even een berichtje van je zie meis!

Met mij gaat het weer goed hoor! Ik was mezelf een beetje kwijt de laatste weekjes en was echt bang dat ik overspannen zou raken ofzo maar ik heb de rust weer gevonden. Ik hoop dat ik ook nog eens ergens een beetje meer geduld kan vinden ;)

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ehhh deli weet ik niet wanneer ik nog een test doe, denk dat het geen nut heeft maar aan de andere kant zou ik het inderdaad wel definitief willen uitsluiten dus misschien morgen of het weekend of zo...;)

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, tja misschien is dat doorslaggevend of geeft het iig rust!

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja denk dat ik er idd maar een ga doen om het uit te sluiten, dan weet ik het zeker en kan ik rustig op de ongi. wachten...

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Wat trouwens ook wel apart is dat de laatste dagen wanneer ik mijn bmm ging voelen ik bemerk dat het vanbinnen vrij opgezet/opgezwollen is allemaal.....:(...heeft iemand dat weleens opgemerkt bij zichzelf:)

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik ben niet zo van het voelen en onderzoeken :S eigenlijk moet je Linnie vragen, die weet er alles van!

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Linnieeeee.jij schijnt antwoord te weten op mijn vraag haha:D

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahaha, Linnie is druk :D

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja wie niet tegenwoordig:)

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ikke niet :( Heb niet veel te doen op m'n werk... Zit ook in m'n uppie nu, gezellig!

Gelukkig de laatste dag deze week. En m'n beebje trappelt er lekker op los dus dat is gezellig haha

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Witverlies:
    Dat je tijdens je zwangerschap meer witverlies hebt, is heel normaal. De oorzaak ervan zijn de veranderingen aan het vaginale weefsel als voorbereiding op de bevalling.

Dit vond ik op het internet Riedel, over de stand van de baarmoeder zijn de meningen verdeeld. De meeste zeggen dat je daar niet van uit kunt gaan.

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha toch wel handig dat jij het rustig hebt...als je nou ook nog iets kan vinden of je bm opzwelt of niet???;)

heb je ook weer wat te doen:D

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, oei gelukkig kwam je op tijd achter je misstapje. Dat zou anders inderdaad wel een genante vergissing zijn. De verhuizing begint dus al in zicht te komen. Wat heerlijk om naar uit te kunnen kijken.

Riedel, geen ervaring met zelfonderzoeken. Volgens mij kan je idd beter een testje doen want nu blijf je er natuurlijk aan denken......wat als......... Komt vast wel goed!

Liena, ohh wat vervelend. Hopelijk knapt Thomas met buisjes zienderogen op. Nog niets bekend van de kweek van zijn buikje?? Of heb ik dat weer helemaal verkeerd gelezen?? En arme Kayra dat ze nog zo moet spugen. Nu je bv geeft zit je natuurlijk zelf helemaal aan koemelkvrij dieet. Dat is heel moeilijk hoor! Krijg je daar hulp bij? Je moet echt overal aan denken want in de gekste dingen zit koemelk of een verkapte vorm van koemelk. Weet al niet meer precies op welke bestanddelen je moest letten op een etiket. Vond het toen aardig ingewikkeld!! Succes meid en een dikke knuffel!!

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik ga even vlees uit de vriezer halen en dan plat op de bank. Ben zoooo beroerd. Hoop alleen dat ik griep niet aan het verwarren ben met zwangerschapsmisselijkheid. Heb er nu ook flink koppijn bij. Straks als Stan weer wakker is ga ik wel wat in het huishouden doen. Nu ff nixen :D

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Een beterschap met jesse!

Haha deli geweldige blunder!

Hier iemand die geen zin heeft overplanning en kinderen die niet lekker in hun vel zitten...

Wel mijn ei gespot en ook nog op de dag dat ik dacht! jeej ik ben het nog niet verleerd!

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    goed van je Yootje...en van je lijf natuurlijk;)

Deel Deze Pagina