Miran: handig zo;n extra mama Jubidi: had gisteren nog helemaal niet op je berichtje gereageerd dat je een dipje had. Wat naar een beetje bruinverlies. Gelukkig bij een beetje gebleven! Snap dat je er ongerust over was maar nu weer op de roze wolk dus? Nog even en dan hebben jullie een echo! Yojo: hoi hoi! Rid: Fijn dat je morgen een dagje thuis kan werken. Aardig van je baas! Rustig aan hoor! Hier alles prima. Vanavond lekker bankhangen en dan hopenlijk vannacht wat beter slapen..
Judibi... komt goed meis. Dat bruinverlies wil niet altijd iets zeggen meis. Kan ook van de innesteling zijn (denk ik). Heel snel komt de dag van de echo! Blijf positief meis!!! Riedel... lekker hoor n dagje thuis. Wat heb jij n lieve baas zeg! Fijn dat ze zo meelevend is! Dat moet je ook af en toe hebben. Rustig aan meis! Juffie... ja is idd erg lekker hoor af en toe. Vooral als je je handen ook nog ergens anders moet gebruiken bijv. bij t eten klaar maken. Zij zit dan toch tv te kijken en of ze nu haar broertje de fles geeft in de tussentijd daar draait madammetje haar handjes niet voor om. Dan daarna draait ze zelf Divano om zodat hij op haar buik ligt en met zijn hoofdje op haar schoudertjes ligt om hem zo te laten boeren. Daarna draait ze Divano weer terug om vervolgens t laatste beetje uit de fles te geven. In t begin hield ik mijn hart vast maar ze kan t echt verdomd goed zelf!!! Ook s'morgens als ik veel moet doen en zij al zover klaar is dan geeft zij ook de fles. Wat dat betreft is t wel makkelijk hoor als je al wat grotere kinderen in huis hebt die kunnen je op zo'n manier wel n handje helpen... daarbij vinden ze t nog erg leuk ook nog!!!! All... eindelijk eindelijk eens een avondje spelletjes spelen op de pc. Divano heeft mij de afgelopen weken geen kans gegeven... nu ook niet want hij ligt nog te mopperen in de box... maar papa houdt hem nu bezig want (zo zegt papa tegen Divano) mama wil vanavond niet met jouw op de bank liggen. Mama vind de computer belangrijker. Mama zegt dat papa jouw maar bezig moet houden. hahahaha Wat erg toch he!!!!
Goede avond!! Kom even zwaaien! *zwaai* ben helemaal op, bleh!! @ Riedel, fijn dat je teamleider zo meedenkt en ziet wat je allemaal doet! Mooi dat dat gewaardeerd wordt! @ Miran, geniet maar van je avondje dan @ All, fijne avond meiden! Ik ga vroeg naar bed. Kan niet meer fijn zitten op de bank, bah... Ik hoop op een heerlijk nachtje, net als juffiee
goedemorgen Miran : heeeel veel sterkte in deze moeilijke tijd lijkt me heel moeilijk als zoiets gebeurt in huiselijke kring om dan nog normaal te doen Hier jippie weer een nacht door geslapen
Mogguh! And the ziekenboegstory continues.. Jamie gisteravond 39,0.. Britt iets lager, 38,3.. dus ze hebben alle2 nu weekend.. Zal zo de scholen bellen dat ze niet komen.. Ach, ook wel lekker.. Hoef ik niet niet te racen 's morgens, hihi.. Ze zitten nu op de grond samen te spelen, hoe later het wordt, hoe meer koorts ze krijgen, dus ze zullen vanmiddag wel knockout op de bank liggen.. Gistermiddag viel Jamie tegen 16.30u in slaap, heb hem wakker gemaakt toen we eten gingen, maar hij wilde niks. Eergister viel hij ook al in slaap om 16u, dus dat zegt al genoeg natuurlijk.. Maar goed, genoeg over mij/ons, hoe gaat het hier? Xx
Goedemorgen... Deli/Juffie... hoe was jullie nachtje meiden? Hebben jullie goed kunnen slapen of viel t tegen? Vandaag maar weer lekker rustig aan doen he?!!! QB... t zegt idd genoeg als Jamie al om 16 uur slaap had. Tja t is niet leuk en fijn als ze ziek zijn maar aan de andere kant (misschien gemeen om te zeggen maar dat vond ik dan altijd) wel lekker rustig in huis. Zéker als je zo'n drukke als onze Ebony hebt! Beterschap meid met de ziekenboeg!!! Melanine... lekker hoor alweer n nachtje doorgeslapen! Geniet er maar van en wie weet houdt ze dit wel aan! Liena... er schoot me gisteravond toen ik in bed lag ineens iets te binnen... Kayra zou toen toch misschien n helmpje moeten mits dat t met de oefeningen niet ging ofzo en n spreidbroekje? Ik heb daar eigenlijk nooit meer iets over meegekregen... hoe zit dat nu? Hoeft ze t niet meer? Dat zou fijn zijn zeg! Hoe gaan de nachten nu meis? Heeft die maatschappelijk werk je kunnen helpen? Hoop t zo voor jullie want dit is echt geen doen zo he... je zal vast en zeker gesloopt zijn!!! Dikke knuffel meis! All... hier gaat t verders goed in huis... alleen Divano heeft sinds gisterochtend ineens dat ie t héél benauwd krijgt en dan niet meer aan zijn adem kan komen. Gisterochtend had ie dat en gisteravond net voordat ik naar bed ging... FIJN!!! lig je daar in bed te luisteren naar je kind of dat ie nog wel ademt. Slapen doe je dan ook weinig! Maar ik moest hem echt met zijn buik over mijn hand gooien en zachtjes tegen zijn ruggetje kloppen. Toen begon ie weer n beetje bij te komen. Ik gebruik nu ook otrivin neusspray zodat ie wat vrijer kan ademen. Zielig hoor!!! Maar verders heeft ie er weinig last van van zijn verkoudheid. Nu heb ik hem weer in bedje liggen boven zodat ie wat kan slapen maar nee hoor... hij begint alweer te jengelen/mopperen. Ik vertik t om m eruit te halen. Laat hem maar even lekker liggen. Heeft om half 8 pas de fles gehad dus hij kan best nog n uurtje of 2 slapen. Ik merk dat hij overdag best weinig slaapt. Vannacht heeft ie voor t eerst n HELE nacht... nou ja tot 6 uur vanochtend in zijn eigen bedje geslapen!!!!!! MAMA IS TROTS OP HAARZELF!!!
Goedemorgen, was al eerder aan een berichtje begonnen maar toen drukte Nathan de laptop uit.. Toen eerst maar gaan douchen enz. en nu weer een poging. Hier lekker geslapen trouwens.. Verder alles prima. Nog geen krampje o.i.d. te bekennen. Vrees dat ik weer overtijd ga lopen hoor... Kan me niet voorstellen dat het binnen nu en anderhalve week gaat komen.. Mel: heerlijk doorgeslapen! QB: beterschap voor de zieke kids! Miran: jeej de hele nacht in zijn eigen bedje!
@ QB, wat vervelend dat het toch een kleine ziekenboeg is geworden maar je hoort het overal he, iedereen is ziek, bah! Wel fijn dat je nu iig rustig aan kan doen 'smorgens. @ Juffie, fijn dat je lekker geslapen hebt! Ik kon me bij Wesley ook niet voorstellen dat ik zou gaan bevallen maar het kwam toch echt heel spontaan, je weet het nooit! @ Miran, fijn zo'n nacht!! Wat sneu dat je mannetje het zo benauwd heeft af en toe kan me voorstellen dat je dan niet gerust ligt! Ik heb ook goed geslapen hoor! Viel op de bank in slaap gister tijdens een film en werd om 23.30 wakker van een zere rug, toen naar m'n eigen bed en Rik is op de bank in slaap gevallen. Vanmorgen hoorde ik de stratenmakers en zag ik dat het al half 8 was maar dacht, blijf lekker liggen Rik kwam om half 9 naar boven en toen werd Wesley wakker; heerlijk!! Nou, wij hebben net fruit op en ik zit nu aan een kopje koffie!
Hier dames met tips? http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/256979-2-half-jr-oud-niets-willen-proeven-eten-tips.html#post9206326
hmm Nathan is ook neit echt een groente/ aardappel eter. Wat hier nog wel werkt is om het vlees er door heen te doen. Vlees/ worst is meneer namelijk dol op Dus dan verstoppen we de groente/ aardappel gewoon onder het vlees. Beetje gemeen misschien maar werkt wel.. Laatst ook wilde Nathan geen zuurkool maar natuurlijk wel worst. Als we dan onder een stukje worst een hap zuurkool doen eet hij het wel Verder besteden we er weinig aandacht aan. Als hij alleen aardappel wil eten prima, eet hij de volgende dag wel weer wat groente (of niet) Nathan krijgt elke dag i.i.g. een vitaminepil want fruit is hier ook drama (Eet hij alleen bij de gastouder en soms vers geperst sinaasappelsap thuis)
@ Juffie, Wesley eet zelfs geen aardappel. En als we het vlees (eet hij eigenlijk ook niet graag) of worst ook maar iets vermengen dan laat hij het staan. Wij doen vaak wel stukjes worst beetje prakken door de groente en dan pikt hij de stukjes eruit waar niet veel op zit. Fruit eet hij wel gelukkig en hij drinkt nog papjes waaar vitamine in zit dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om. Tis zo frustrerend alleen :S Vanavond eten we andijvie stampot met worst dus we zullen zien
deli: vind het ook lastig hoor maar het hoort ook wel echt bij de leeftijd. Ik vind het het belangrijkste dat het gezellig aan tafel is en dan komt het goede eten hopenlijk vanzelf.. Hier vanavond ook stampot alleen dan boerenkool
@ Juffie, zo hebben wij het ook heel lang genegeerd omdat ik dacht hoe meer aandacht, hoe moeilijker het wordt. Maar nu de laatste dagen is het dus echt schreeuwen aan tafel en slaan. Niet gezellig dus en daar kan ik niet tegen. Wil je niet eten, prima! Maar dat gezeur steeds word ik zo kriebelig van... Boerenkool ook lekker!! Ik heb de aardappels al geschild en een uitje voor erdoor. Ga zo even op visite bij een vriendin dus als ik terug kom hoef ik niet veel meer te doen. Heb op 1 dekbed na, alle was gedraaid eergister avond en gister maar het hangt nog heerlijk niet helemaal droog dus vouwen hoeft niet vandaag
Deli: dat hebben wij ook wel eens ja.. Dan wil Nathan van tafel omdat hij geen eten wil. Mag dus niet van ons want niet eten is prima maar hij moet aan tafel blijven zitten tot wij klaar zijn. Of dan wil hij meer worst en is het brullen. Als hij echt heel boos wordt zetten wij hem gewoon met stoel en al in de gang.. Meestal is het daarna wel even over.. Lekker als alles in huis weer gedaan is. Hier nog niet maar ga nu even lekker uitrusten
Heey kippies, Alweer een poosje niet geweest, maar zag de vraag van Deli en dacht ik laat even weten hoe het hier gaat. Tuurlijk is het hier ook wel eens drama, maar over het algemeen gaat het goed. Ik betrek Thomas ook bij het voorbereiden van het koken. Zo laat ik hem af en toe uit twee soorten groente kiezen. Dan eet hij het vaak wel. Ook met aardappelen schillen mag hij altijd even helpen. Hij doet de aardappelen in de pan, even boenen en dan weer in de pan. Hij geniet hier zichtbaar van. Laatst wilde hij echt niet eten, terwijl ik zeker weet dat hij wel wortel lust. Toen heb ik hem een hapje apart gelegd die hij op moest eten voor hij van tafel mocht. Oke hij heeft een lange adem, maar die van mij is dan wel langer. Maar goed Thomas is over het algemeen een goede eter. Nou ik ga er weer vandoor kom morgen wel even weer tokken. Nu eerst even de kids laten slapen en boodschappen doen. Dikke knuffel Liena
Hey meiden, Hier ben ik even vlug want mijn meissie is flink ziek geweest. Het gaat nu iets beter, gelukkig maar. Ze had flinke koorts, overgeven en gister een benauwdheids aanval. Dat heeft ze nog nooit gehad de dokter dacht aan een Pseudocroep. Morgen komen vrienden hier eten dus meot nog flink koken. Ik zal na het weekend even bij proberen te lezen. Fijn weekend allemaal
helpen met koken doet Nathan ook vaak ja. Ik schil de aardappels hij doet ze in de pan en maakt ze schoon. Verder champignons snijden (krijgt dan gewoon een bot mesje) enz.. Mup: schrikken lijkt me dat zeg als ze zo benauwd zijn.. Gelukkig dat het nu weer beter gaat!
Beterschap met je meiske Mup! En thnx voor de beterschapswensen! Britt slaapt nu, Jamie zit op de bank met de Nintendo.. voelt wel warm aan, gedraagt zich alles behalve ziek.. zal wel weer overgaan dit weekend!
hey lieve meiden, ik ben weer thuis na een drukke werkdag. Zometeen op kraamvisite dus nu koken en een beetje opruimen. Vanochten met stan naar de ha geweest omdat zijn ogen dik en rood zijn. Resultaat zalf voor oogontsteking. Beloof jullie dat ik vanavond kom lezen en reageren!