Mogguh Meiden even een snelle zwaai van mij, ben nog steeds erg ziek en moe dus ben blij als ik rayven kan verzorgen dus verder geen fut om iets anders te doen, hoop snel weer lekker mee te kletsen!
goedemorgen! Rid: beterschap! Dag: heel herkenbaar. Een bevalling kun je helaas echt neit plannen en dat maakt het zo spannend Fijne dag allemaal!
Goedemorgen!!!!!! @ Riedel, beterschap! @ Juffie, fijn dat je je even kwam melden vandaag weer een dagje voor jezelf? Lekker van genieten! Spannende tijden! @ all, hoiiii
Deli: ja lekker rustig dagje. Mijn haan hoeft ook niet te werken vandaag maar is ondertussen alweer even weg.. We halen Nathan wel lekker op tijd op vanmiddag.. Voelt toch een beetje gek om je kind weg te brengen als je beide vrij bent Al staat Nathan altijd te springen om naar onze gastouder te gaan hoor. Heeft niet eens tijd voor een kus
@ Juffie, ja kan me voorstellen dat dat een beetje raar voelt. Wesley gaat ook zo graag naar het kdv, zou eerder een straf zijn 'm thuis te houden Lekker genieten dus! Hoe is het met je haan? Nou, Wesley's haar vanmorgen helemaal ondergesmeerd met gel zag er zo stoer uit! Hij ziet er heel anders uit met z'n stekeltjes hahaha...
Goedemorgen meiden, Als jullie het goed vinden val ik vanaf hier weer in. Heb even geen tijd om alles bij te lezen. Jullie hebben flink gekletst. Zal straks nog een keertje komen kijken Mijn meissie is nog steeds niet helemaal fit. Maar dat komt vast snel goed.
Heey kippies Bedankt voor jullie lieve reacties, dat doet een kippie goed. @ Juffie, ik vind het ook niet erg om er 's nachts een keer uit te moeten, maar het is bijna iedere nacht en dan vaak een paar keer. Daarbij komt dan dat Kayra erg vroeg wakker is. Dat is wel lastig, maar het gaat goedkomen, daar heb ik vertrouwen in. Zou alleen graag willen weten wanneer. Bij jou nog alles rustig dus? Het wordt wel spannend nu hoor. Maar ook wel erg leuk. Moet steeds weer denken aan vorig jaar juni. @ Dag, heb al vaak met haan proberen te praten, maar als hij het lastig vind worden dan reageert hij niet meer, negeert dat wat ik zeg en begint dan zo ergens anders over en dat is frustrerend:x. maar goed, ik zou ook echt niet bij hem weggaan, hij heeft ook veel goede kanten. De gebroken nachten zijn idd slopend, helemaal omdat Kayra overdag ook niet zo veel slaapt is het erg lastig om ergens overdag wat bij te tanken. Dat is dan vaak maar een half uurtje... Blijf gewoon proberen om het haan duidelijk te maken hoe het voor mij is, komt vast een keer binnen. Hoe gaat het bij jou? Likt het allemaal een beetje? Nog maar even en dan lekker verlof?? Heb je Stan dan ook de hele dag thuis? @ Deli, Ik weet dat we de kids samen hebben, maar toch heb ik vaak de neiging om hem wel te sparen. Heb het idee dat hij goed fit moet zijn overdag. Er komt dan natuurlijk ook een boel op hem af. Maar idd ik heb overdag de kids ook. Het huishouden doe ik vaak in het weekend en af en toe even samen met Thomas. Hij geniet daar van. Ik heb eigenlijk zin om gewoon eens een of 2 nachtjes alleen te zijn, gewoon even helemaal niets 's nachts. Ik blijf het gewoon aangeven bij haan!! Maar de gebroken nachten wennen nooit!!! Hoe gaat het bij jou? Kun je het allemaal nog een beetje volhouden met je bekken/ rug? Werk ze vandaag en suc6 met inwerken natuurlijk. Weer een stukje afwerken tot je verlof!! @ Riddle, beterschap meis. Ziek van de zwangerschap of heb je en griepje? Dikke knuffel @ Mupkuh, je kan hier altijd zo weer binnenvallen. Beterschap met je meissie. Hoop dat ze snel weer de oude is!! @ Miranda, gezellig weekend gehad? Je vroeg nog even naar het helmpje als ik het goed heb? Maar deze hoeft ze idd (voorlopig) niet meer. Na veel oefenen en hulp van de osteopaat was haar hoofdje aardig bijgetrokken en als het zo blijft is een helmpje dus niet nodig. Hoe gaat het met Divano? IS het hoesten al wat minder? En hoe gaat het met je meissie? Best zwaar allemaal of niet? Hier nog wel geprobeerd te praten met haan. Gaat nog niet echt van harte. Verder hebben we het wel gezellie dus dat scheelt weer. Thomas was vannacht al weer mooi op tijd, 2.15 uur. Kayra was er om half 6. Maar toen ze 2 keer de speen had teruggekregen nog wer geslapen tot 6.40. Dat was wel lekker... Ga zo even met ze fruit eten en dan met de lego spelen. Het is niet echt weer om naar buiten te gaan. Vanmiddag weer naar maatsch. werk. Maar eens weer met hem overleggen over de nachten en volgende week op het Cb Ik kom snel weer tokken Dikke knuffel Liena
N goede morgen... Juffie... fijn dat je je vaak komt melden hier. Het is idd héél spannend aan t worden nu! Hoe vroeg/laat kwam Nathan in de zwangerschap? Begint iedere bevalling anders?... ja in mijn geval zijn ze alle4 anders begonnen. Bij de eerste RUGWEEËN, bij de 2e BLOEDPROP verloren, bij de 3e N KEI HARDE BUIK die niet meer wegging tot aan bevalling toe en bij Divano verloor ik de SLIJMPROP! Dus je kan er niks van zeggen meis... t enige wat ik WEL bij alle4 had is dat ze in ziekenhuis de vliezen door moesten pikken omdat die bij mij niet vanzelf scheuren/opengaan. Ik hoop voor je dat t allemaal snel komt en de bevalling snel en voorspoedig mag gaan en dat t n meisje gaat worden!!! Liena... meis... heel moeilijke situatie. Ik kan sinds 3 dagen n beetje meepraten met je over de gebroken nachten. Ik heb slapeloze nachten op t moment met Divano. Ik heb dit pas 3 dagen maar zou zo blij zijn als hij eens 1 nachtje over zou nemen maar hij werkt in 5 ploegen dus dat is niet makkelijk. Ik zou er als ik jouw was eens heel goed met je haan over spreken over wat jouw dwars zit en wat jij van hem verwacht!!!! Dat mag je bespreekbaar maken meis! Jij doet dit nu al 2 jaar zo. Is dit teveel gevraagd aan hem om jouw ook eens n nachtje doorslapen te gunnen?!!!! Meis... praten anders ga je hem van je afstoten en dat is denk ik niet de bedoeling! Heel veel sterkte en n dikke knuffel voor jouw! All... heb wel mee zitten lezen maar weinig of niks onthouden. Hier gaat t niet zo lekker met Divano. Vrijdagavond de hap gebeld gehad omdat hij bleef huilen. Wat we ook deden NIKS was goed! Zetpillen mocht ie nog niet daar is ie nog te klein voor! Zaterdag naar mijn ouders gegaan en ook daar was niks goed... hij bleef huilen totdat we hem in n wippertje beneden bij ons bij de tafel zette... toen viel ie als n blok in slaap. Maar ook s'nachts was er geen land met hem te bezeilen. Zondagmiddag op tijd naar huis gereden want Chris heeft de eerste nachtdienst van de drie. S'avonds om n uur of 5 begint Divano wéér te huilen en houdt gewoon niet op. Ikke wéér de hap bellen met de vraag of Divano zetpilletjes van 60mg mocht hebben. Ik zeg hij heeft geen koorts want heb ik net gemeten en was maar 37.2. Zij zei: dat is al n verhoging en bij die hele kleintjes willen we hem dan toch even zien. Of ik niet even om 20.50 uur bij de praktijk kon zijn. Het was op dat moment 20.30 uur en moest mijn eigen nog omkleden en Divano nog inpakken. Kwam dus 10 minuutjes te laat. Maar goed... de dokter haalde hem niet eens uit zijn maxi-cosi terwijl wij hadden doorgegeven dat ie n brom op zijn borstkastje heeft/vieze oogje/ verstopte neus/ hoesten/ warm aanvoelen en natuurlijk onttroostbaar. Hij liet ook veel voeding staan weer. Maar weet je waar de dokter mee kwam?... darmen die verstopt zijn want Divano heeft donderdag voor t laatst gepoept. Nu had ik gelei achtige zetpillen gekregen voor de ontlasting en DIvano mag wél zetpillen van 60mg hebben. Dus gisteravond eerst n zetpilletje gezet (dat deed chris nog voordat ie aanreed naar zijn werk).. n uur later die gelei zetpilletje gezet en toen eten gegeven. Hij dronk gelukkig weer beter. Had CHris in de tussentijd aan de telefoon en hij vroeg hoe t met hem ging. Ik zeg nu goed, leg hem zo in zijn bedje en dan ga ik ook lekker slapen. Nou dat kon ik dus wel vergeten!!!! Divano heeft tot vannacht half 5 bij mij gelegen en meneertje was steeds aan t miemeren en draaien. Hij heeft ergens last van dat kun je merken maar waarvan is mij n raadsel. Om half 5 tijdens de nachtvoeding belde ik weer met Chris en hij vroeg weer hoe t met hem ging en met mij. Ik zeg breek me de bek niet open. Dus Chris wist wel hoe laat t was. Ik heb Divano na die voeding toch nog in zijn eigen bedje gelegd en ben als n blok in slaap gevallen. Ik heb Chris niet eens thuis horen komen terwijl ik dat normaal altijd hoor. Ook heb ik hem niet in bed horen of voelen komen. Zo ver weg was ik!! Nu ben ik om half 8 opgestaan voor de kinders en om 8 uur was Divano alweer aan t jengelen. Om 9 uur voeding gegeven en tot kwart voor 11 is ie weer aan t huilen geweest... weer niks is goed!!! Heb vanmorgen al zetpil gezet maar weet niet wat ik hiermee aanmoet. Dit is frustrerend! Ik ben kei en kei kapot en dan heb ik dit alleen dit weekend nog maar! Nu is Divano even in slaap gevallen maar weet niet voor hoelang!
liena ik ben hier ook degene die er hier uit gaat hoor omdat ik zoey BV geef . Maar zodra papa er is dan is het papa uurtje en ik geef zoey aan hem en ga zelf ff uurtje liggen. En ik zal nooit het excuus gebruiken ik blijf bij je voor zoey als ik vind dat dat zoey of ik te kort komen kies ik voor beide. Ik ben zelfs een dagje bij me ma geweest zodat ik er was voor zoey dr eten maar de rest deed me moeder want ik was ook helemaal op na elke 2 uur overdag en snachts voeden . En zoey sliep overdag geen minuut dus bijtanken was moeilijk
Liena: inderdaad blijven aangeven hoor! En anders toch een keertje de kids bij je ouders brengen en jullie een hotelletje daar in de buurt?? Zou al heerlijk zijn als jullie gewoon 1 of 2 nachtjes lekker kunnen slapen. Miran: Arme Divano. Zo zielig als je niet weet wat er met je kindje aan de hand is.. Misschien ook een sprongetje ofzo of krampjes? Krijgt hij al wat tegen krampjes? All: hier net steken onderin Deed echt pijn.. Zou de kleine nog verder ingedaald zijn ofzo?? Was de vorige keer wel ingedaald maar kon nog verder.. Net even de badkamer gesopt maar nu moet ik wel even uitpuffen hoor Ga zo misschien met haan nog even richting de ikea. We hebben echt wat nodig voor de bergen speelgoed hier in de kamer.. Voel me nu nog wel goed en als er wat mocht beginnen zijn we ook binnen een uur wel weer thuis
@ Liena, dank je wel! Jij veel sterkte heb niet alles meegekregen maar volgens mij heb je moeilijke dagen. @ Juffie, spannend hoor! Het zou wel kunnen dat het gaat beginnen. Al dat lopen bij Ikea doet het vast ten goede. Daar hebben ze echt hele goede opbergers voor speelgoed. Wij hebben zelf een kastje met van die gekleurde bakken erin, Ideaal!
mup: die hebben wij ook ja en daar willen we er nog 1 van bij. Komt er 1 op Nathans kamer en 1 voor in de woonkamer. Nu past alles er gewoon al niet meer in Hmm haan belde net moest 'even' met de auto naar de garage en staat daar nu dus nog.. Dus ben benieuwd of hij op tijd terug is om nog even weg te gaan..
Niet normaal he al dat speelgoed! Ik heb een maandje geledenmaar even opruiming gehouden. Nu is ze weer bijna jarig dus zal wel het nodige bijkomen Hopen dat je mannetje snel thuis is!
Juffie... Divano krijgt infacol tegen darmkrampjes/buikkrampjes en lucht. Nu krijgt ie van mij 2 zetpillen van paracetamol tegen pijn. Daarnaast krijgt ie nu ook 1 zetpil glycerine tegen vastzittende ontlasting. Ik had gisteravond zo'n zetpil om 23.00 uur gezet en 00.00 uur kon ik pamper verschonen want toen had ie n beetje gepoept maar vrij harde ontlasting. Dus vanavond rond 18.00 uur nog zo'n zetpil zetten. Deze mag je 2 per dag zeten maar ik hou t op 1x per dag... kijken hoe hij hierop reageerd. paracetamol zet ik 2x per dag... s'morgens en s'avonds. Hopelijk is dit maar de eerste 3 maanden en niet net als ons Giuliano... die is 8 en heeft ontlastingsproblemen zo gauw hij in de stress raakt. Dus ben heel voorzichtig met Divano! Veel plezier in de IKEA.
Hoi kippies, ff snel want ik moet er eigenlijk eentje uit bed plukken anders hebben we vanavond weer feest... Miran: wat superzielig van Divano! Ik herken het wel; Luca had ook van die dagen en die zijn erg vermoeiend. Laten we hopen dat het beter gaat als zijn ontlasting weer op gang is! Juffie: spannend!!! Dat je nog durft, naar IKEA! Maar bij mij is dan ook gezegd dat deze bevalling wel eens supersnel kon gaan, dus denk dat ik in een straal van een km rond mijn huis blijf op het laatst. Mup: is je meisje weer opgeknapt? Liena: hier ga ik er ook altijd uit, maar Luca slaapt nu eigenlijk heel goed. In de maanden dat hij zo slecht sliep deden we het altijd met z'n tweeën; ik had het alleen echt niet getrokken! Hier was Luca gisteravond toen ik naar bed ging ineens helemaal overstuur, arm mannetje. Uiteindelijk werd hij bij mij in bed op mijn borst rustig (heerlijk met zo'n dikke buik). Toen weer in bedje gelegd en daar viel hij meteen in slaap. Om 2:30 nog even bij hem geweest en toen pas om 9:00 wakker. Er was niks aan hem te merken maar hij heeft uiteindelijk een flinke hoeveelheid slijm overgegeven, dus ik denk dat dat hem dwars zat. Hij is al tijden verkouden en je hoort dat hij vol zit. Hij was in ieder geval erg opgelucht erna en ik had weer wat te poetsen. Ga hem nu wakker maken!
hallo kippies terug van een weekendje weg geweest! heb (nog) niet alles bijgelezen! zal zo eens beginnen, of een poging doen tot. juffie: nog niets?????? morgenochtend echo en ik heb er afgelopen nacht al beroerd van geslapen...zo bang voor wat we gaan zien. ook al ga ik uit van het goede hoor, maar ja...de allereerste echo. zal blij zijn als ik hem gehad heb en een mooi hartje hopelijk gezien heb!
Mir: hier hielp een droge pruim weken en dan in de blender met water . daarna weer erg verdunnen en dat geven Bij zoey heeft dit mega goed gedaan en ga dr denk ik weer mee beginnen aangezien ze vaak harde poep heeft