@ Jubidi, wat een ongelofelijk slecht nieuws zeg. Vind het echt heeel erg voor jullie. Gelukkig kan je zsm een curretage krijgen. Heel veel sterkte meid! @ Pooh, dank je wel!
Jubidi: wat een verschrikkelijk nieuws zeg Ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet eigenlijk. vind het zo erg voor julie Sterkte!
Oh nee toch @ Judibi, wat ontzettend erg voor jullie!! Wat moet dat een klap zijn woorden schieten te kort! Ik hoop dat je weet dat we allemaal met jou/jullie meeleven en aan je denken! Dikke knuffel meis en als je van je af wil kletsen kan dat altijd! Ik hoop dat je niet weg blijft maar neem je tijd! Knuffel voor jou!
Jubidi : jeetje zit echt met tranen in me ogen zo dichtbij en toch weer zover weg. Soms is het gewoon echt niet eerlijk .
Lieve Judibi, Meis wat een ontzettend verdrietig bericht. Zit echt met tranen in mijn ogen je berichtje te lezenHad zo gehoopt dat het allemaal goed zou zijn. Hoop dat je het binnenkort een plekje kan geven. Heel veel sterkte komende vrijdag!! En je mag hier altijd je hart luchten he? Heel dikke knuffel.
Heey kippies, @ Mupkuh, ik kan me voorstellen dat ze dan idd even het ritme weer op moet pakken. Hier is het denk ik nu 1 1/2 jaar bijna iedere nacht bal en we kunnen het maar niet doorbreken. En Vanisha is ook nog niet helemaal weer opgeknapt? Vervelend hoor. En weer spannende tijden dus bij jullie.Klusze @ Juffie, wat fijn dat het bij Nathan toen goed ging. Het kan best zijn dat dat hier ook het geval is natuurlijk. Ben nu met Maatsch. werk bezig om hier aan te werken. Hoop dat het snel veranderd..... En jij begint het zat te worden? Ik kan het me zo goed voorstellen. De laatste dagen/ weken met Kayra sliep ik ook heeeel slecht. Ik sliep op een gegeven moment in het ziekenhuis alleen nog 4 uurtjes als ik een slaappil had gehad. Hoop dat je afgelopen nacht wat beter hebt geslapen, zodat je straks een beetje fit aan de bevalling begint. Dikke knuffel!!! @ Deli, haan heeft nu in de gaten dat het menens is denk ik want ook afgelopen nacht hebben we het meer samen gedaan, al was ik nog steeds de hele tijd wakker, kan dan dus ook nog niet slapen. We kijken het nog even aan...... Hoe gaat het nu met jou? Lukt het inwerken een beetje?? En heb even op je hyves gekeken maar wat een heerlijk ondeugend koppie heeft Wesley nu weer zeg, hij ziet er zo heel anders uit. Lekker stoer. @ Miranda, hoe is het vannacht gegaan? Heb je al eens gedacht om met Divano naar de ostheopaat te gaan? Ik ben daar met Kayra en Thomas ook geweest toen ze zo'n last van de buikjes hadden en dat heeft bij hen heel goed geholpen. Wat hij precies doet weet ik niet maar hij kon precies voelen dat de problemen in het spijsverteringsstelsel zaten en dat heeft hij behandeld en toen ging het na 2 keer echt veel beter. Ook is het dankzij hem dat Kayra geen helmpje op hoeft(maar dat is weer wat anders) Het is maar een idee, wil ook graag dat je mannetje en jij lekker kunnen slapen 's nachts. Dikke knuffel @ Pooh, ik heb haan nu ook 2 nachten wakker gemaakt, nu hij in de gaten heeft dat het niet langer gaat is het net of hij veel makkelijker wakker wordt. Nu moet ik nog kijken hoe ik dan weer snel in slaap kan komen, want nu liggen we samen wakker 's nachts en dat was ook niet de bedoeling. Rayn is dus ook een spookje 's nachts? Kunnen jullie het wel een beetje doorbreken? Ik heb wel al een beetje gelezen op de site, maar nog niet gereageerd. Maar we komen elkaar daar vast nog wel tegen helaas. Hoe is het afgelopen nacht gegaan? Krijgen jullie er verder nog begeleiding in? @ QB, hoe is het meis? Nog steeds druk aan het solliciteren? Of heb je inmiddels al wat gevonden? De kids weer een beetje opgeknapt? @ Melanina, hoe gaat het nu met Zoey? Is ze de waterpokken weer een beetje te boven? Heeft ze er nog erg last van gehad of viel het mee? @ Mink, gaat het nu allemaal wat beter met Stef? Hoe waren de cursusdagen? @ Dag, hoe was gisteren de groei-echo? Even weer beebje kunnen kijken? Hoe lang moet je nu nog werken tot aan je verlof?? Hier weer een ****nacht. Alhoewel, Thomas kwam pas om half 6, maar Kayra daarintegen al om 4.05 uur. Wordt weer een heftig dagje denk ik. Haan is er nu wel uitgegaan, heeft door dat het menens is, maar nu lagen we samen wakker, tja is weer eens iets anders, kon de slaap niet weer krijgen en Kayra maakte kabaal voor 10. Ben blij dat Thomas in ieder geval doorsliep. Vandaag het CB even bellen mss hebben zij nog advies. Moet volgende week heen, maa om nu nog een week zo door te gaan. Heb gisteren wel een heel goed gesprek gehad met Maatsch. werk en daar gaan we nu mee aan de slag!!! De eerste stap hebben we gisteren meteen gezet. Het komt allemaal vast snel goed, we houden de moed er weer in. Meiden allemaal een fijne dag en tok snel. Dikke knuffel Liena
Hey meiden, Jubidi: Ik denk aan je.. Liena: pff wat vroeg weer zeg.. En dan is ze ook echt wakker Flesje melk ofzo helpt dan ook niet meer?? Fijn dat je haan het nu doorheeft. Samen wakker liggen is natuurlijk ook niet de bedoeling maar het geveol hebben dat je er 's nachts niet alleen voor staat is ook al heel fijn lijkt me. Hier gelukkig redelijk geslapen vannacht. Vanavond weer naar de vk. Ben benieuwd.
@ Liena, dat is wel echt heel vervelend. Dat breekt je echt op dan. Vanisha is nu wel vroeg wakker. Maar gelukkig de laatste dagen niet voor 6 uur. Heel lang is ze snachts ook nog wakker geweest. Dan wiegde ik haar weer in slaap maar even door laten huilen heeft ook geholpen. Maar zo te lezen is het bij jullie een stuk erger. Hopelijk slapen ze snel door. Kayra is opzich nog niet zo heel oud, moet ze volgens de wijk ook doorslapen? Vanisha heb ik ook nog best lang denk tot een maand of 10 als ze snachts wakker werd bv gegeven. Sorry hebje verhaal niet helemaal gevolgd...
Hoihoi! Alles goed hoor! En nog steeds aan het solliciteren.. nog nergens een gesprek gehad.. maar ik blijf positief hoor! Donderdag gaan alle oud-collega's naar een bijeenkomst van het UWV, eens kijken wat het UWV voor ons gedaan heeft/doen wil. Ze hebben het streven ons allemaal binnen 3 maanden weer aan het werk te hebben. Zou mooi zijn natuurlijk, maar eerst zien.. De kids zijn weer helemaal de oude! Waren vanmorgen al weer ouderwets aan het ruziemakan.. gevolg.. -> mama heeft hoofdpijn.. zal zo ff wat pilletjes achterover gooien.. Tjee, dat zijn toch ook geen tijden meer idd. Kan me goed voorstellen dat dat je opbreekt..
Goedemorgen... Liena... wij zijn gisteren voetbal wezen kijken van mijn zoontje... Divano was daarvoor vanaf 17.00 uur klaarwakker en niks was goed. Ik zei tegen Chris legt hem maar in de wandelwagen dan slaapt ie zo. Dus wij naar voetbalveld en idd hij sliep. Om half 8 is Chris naar huis gegaan met de andere kids en nam Divano mee. Ik kom met Gyani om kwart over 8 thuis en wat blijkt... Divano was aan t krijsen!!! Dat al vanaf t moment dat Chris de wandelwagen stil had gezet. Dus dat kind lag al 3 kwartier te huilen. Ik nam hem over en hij snikte nog lang na. Om 21.00 uur heb ik hem eten gegeven en verschoond en ben daarna naar mijn bed gegaan. Divano in zijn eigen bedje geprobeerd maar die vlag ging dus mooi niet op. Hij heeft toen wel geslapen tot ongeveer 03.00 uur vannacht. Na zijn nachtvoeding heb ik hem gewoon in zijn eigen bedje gelegd en toen heeft ie geslapen tot half 7! Om kwart voor 7 eten gegeven en om 7 uur weer terug in zijn bedje gelegd en om 8 uur was ie weer wakker. Toen heb ik hem in de wandelwagen gelegd en om half 9 is ie dus weer in slaap gesukkeld en nu 5 over 9 is ie wéér wakker! Hij slaapt dus echt maar met hazeslaapjes! Ik ga er morgenvroeg denk ik maar even mee naar de ha want dit kan echt niet langer. Ik geef hem paracetamolzetpilletjes 2 per dag en van die glycerinezetpilletjes voor de ontlasting 2 per dag! Nu ga ik andere voeding halen voor moeizame ontlasting en wie weet gaat die helpen! Ik raak zo overdag en s´avonds vermoeid door die korte slaapjes van Divano!! Maar voor de rest mag ik niet klagen hoor... t is n heerlijk ventje die nu gewoon ergens last van heeft. Helaas kan ie mij nog niet vertellen wat er aan de hand is! Fijn dat je haan vannacht mee uit bed is geweest voor je! Hartstikke goed van Thomas... hopelijk blijft dit zo!!! Jammer daar tegenover van Kayra maar goed... nu met hulp wordt t hoop ik voor je makkelijker! Sterkte meis! Judibi... heb je n beetje kunnen slapen vannacht meis? Moet veel aan je denken. Heel veel sterkte de komende dagen en zoals iedereen hier zegt... Kom t hier van je afpraten/schreeuwen als je er behoefte aan hebt. Wij zijn er voor je!!! Dag... hoe was jouw groeiecho meis? Je hebt er gisteren niks meer over gezegd maar toch ben ik er wel nieuwsgierig naar. Ligt de kleine wel goed nu? All... ik ga even rijden met Divano in de hoop dat ie slaapt strakjes hahaha en even voeding halen voor hem. Tok straks!
miranda: misschien heeft zit Divano ook wel in een sprongetje? Was altijd wat sceptisch maar bij Nathan klopte ze de eerste tijd aardig goed. Zo een paar dagen dat het slapen slecht ging en hij alleen maar bij je wilde zijn. Maar nog even naar de ha gaan kan natuurlijk geen kwaad.. Als hij nog last heeft van zijn ontlasting moet er natuurlijk wel naar gekeken worden. Sterkte met de kleine man! Zo ga nu maaar eens douchen. Zit no steeds in mijn pyjama
Goedemorgen dames! @ Judibi, ik denk aan je meis!! @ Juffie, hoe is het met ons hoogzwangere kippetje @ QB, fijn dat de kinderen weer zijn opgeknapt!! @ Liena, weet je meis; dat je niet kan slapen is niet erg, je staat er niet alleen voor en je kunt gewoon eens blijven liggen in bed! Onder het motto; slaap je niet, rust je toch ik kon ook nooit slapen als Rik eruit ging voor Wesley hoor, vaak sliep hij eerder dan ik maar goed, het feit dat je er niet uit MOET is al fijn! Hopelijk komen er snel betere tijden met langere nachten! Hahaha, stoer koppie heeft Wes wel ja moet er zelf nog wel aan wennen hoor. Vond het langere haar ook zo schattig maar ja, dat was nog zo'n flasje babyhaar wat steeds in de klit ging omdat het heel pluizig was, da's ook niks! Nou, mijn laatste werkdag deze week en dan volgende week nog 2.5 dag Wesley was gister avond helemaal overstuur wakker geworden en zei steeds dat hij een zeer oor had... Ik was alleen thuis dus Rik gebeld om te vragen of er iets was gebeurd die dag met z'n oor en ja, die had hij idd flink gestoten zei hij, tegen de tafel... Maar Wesley wilde niet liggen, dan begon hij te huilen en hij wees naar z'n andere oor?!?! Nou, tijdje op gezeten maar wilde steeds op schoot hangen dus dat was niet te doen met die dikke buik van mij. Toen Rik thuis kwam is hij wel gaan slapen na een pijnstillend drankje. We hadden z'n matras bij het kussen nog wat omhoog gedaan door er een ander kussen onder te leggen want Rik was bang voor oorontsteking maar vannacht is hij 1 x wakker geworden en vanmorgen hoorde we 'm nergens meer over dus hij is wel naar het kdv. En ik ben moe! Want ik slaap echt slecht, bah! Gister de laatste keer fysio gehad. Tja, kreeg weer een bilmassage en dezelfde oefening als de vorige keren. Daar heb ik niet wekelijks zin in dus ik vroeg hoelang ik nog moest komen maar ze vond dat ik het zo goed deed verder dat ik wel weg mocht blijven als ik maar zou bellen als het niet ging. Goeie deal
@ Miranda, zo ging het bij Wesley ook. Die sliep ook een hele periode slecht, sprongetje/krampjes/ontlasting probleem. Volgens mij hoort het wel een beetje bij de leeftijd, hoe vervelend het ook is Ik heb toen wel wat gekregen voor z'n ontlasting, als ik dat gaf kwam het er wel uit na de volgende fles. Maar waarom krijgt Divano zetpilletjes? Snap dat je niet toe komt aan je rust, hahaha... Maar "pasgeboren baby" en "rust" gaan niet samen volgens mij. Sterkte! @ QB, jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Lekker hoor!
Deli: lekker zeg bijna verlof! Met dit hoogzwangere kippetje gaat het goed hoor Gelukkig vannacht ook wat beter geslapen doordat ik een opgerolde handdoek tussen mijn benen had liggen. Mijn haan is trouwens waarschijnlijk nog minimaal een week thuis door zijn duim.. Zou wel fijn zijn als ik in die week ga bevallen natuurlijk
@ Juffie, fijn dat jij beter geslapen hebt een opgerolde handoek dat is ook een idee. Ik lig met een kussentje tussen mn benen maar zou het liefst nog wel 6 kussens willen hebben, 1 voor onder mn buik, 1 voor in mn rug haha Ik word vaak na een paar uur wakker omdat mn hele zij zeer doet en dan blijf ik draaien Fijn dat je haantje thuis is, ik zeg; bevallen jij, nu!
Deli: spreek de kleine in mijn buik dan even goed toe want ik doe mijn best Gisteren zelf nog even met haan geknuffeld maar heeft tot nu toe ook geen effect Misschien nog even ananas eten en bitterlemon drinken??
@ Juffie, hahaha... Ja, knuffelen heeft je hier gebracht in de eerste plaats weet niet of dat helpt om je uit de situatie te krijgen Ik moet eigenlijk eerst de poll erbij halen voor ik jou beebje ga toespreken, weet niet meer wat ik had gegokt!
Juffie... proberen kan altijd MAAR ook Divano keek daar niet naar. Hij was ook eigenwijs en kwam op t moment dat t bij mij weer niet uitkwam want ik wou die ochtend met Chris en de kids boodschappen doen. Nou ging ik wel om n boodschap maar iets anders was t dan eten! hahaha Deli... Divano krijgt die zetpilletjes zodat zijn ontlasting op gang komt... ik zit natuurlijk met ons Giuliano in mijn kielzog. Hoop niet dat t hetzelfde is als Giuliano maar ik ben er niet geruster op moet ik zeggen. De zetpilletjes helpen wel moet ik zeggen... zo gauw als ik er eentje gezet heb dan voor de volgende voeding heeft ie wát ontlasting in de pamper zitten. Ik hoop dat Divano idd maar n sprongetje heeft en dat dit gauw over is zodat de rust hier is wedergekeerd hahahaa All... heb net nutrilon OMNEO gehaald dat is tegen krampjes en moeizame ontlasting. Vanmiddag maar eens gaan starten met die voeding en kijken of Divano er baad bij heeft. Ga nu bij mijn buurvrouw/vriendin op de koffie daar zit haar andere vriendin en die heeft 1 weekje voor mij haar dochtertje gekregen. Ik ben benieuwd hoe dat kleintje eruit ziet. Dus even n soort van kraamvisite brengen!