@ Kuikentje van Juffie; Klein kuikentje, wil je wel eens ophouden maar lastig zijn in je moeders buik en daarmee verder gaan als je eruit bent! Dan kun je je papa ook wat meer lastig vallen, mama wil je nu wel graag zien en vasthouden! KOM ERUIT! @ Miranda, vervelend is dat he, als ze het niet kwijt kunnen. Ik kreeg toen een drankje voor Wesley en ik heb het maar 2 x hoeven gebruiken, toen was hij er door. Wesley zat overigens ook aan de Omneo en daar deed hij het super op, hopelijk voor jou ventje ook. Trouwens, bij kruidvat hebben ze van het eigenmerk ook Omneo, dat vertelde mijn schoonzus laatst. Is hetzelfde als van Nutrilon alleen een paar euro's goedkoper!
Deli: Heb het even hardop voorgelezen hoor.. Hij/ zij begint nu meteen hard te bewegen dus denk dat de boodschap over is gekomen Nu kijken of hij/ zij ook nog wil luisteren of net als grote broer Nathan soms wat oostindisch doof is Miranda: hoop dat de andere voeding helpt!
@ Juffie, ik kan ook Oostindisch gaan gebaren misschien dat dat helpt Bleh, heb niet veel eigen werk meer ben een beetje aan het opruimen hier
Nee, zeker niet die laatste dagen... Nou ja, rustig aan nog wat dingen opschrijven voor mijn vervangster want we hebben nog geen hele dag samen gezeten volgens mij en volgende week is ze op vakantie. Nou ja, kan ik wel uitgebreid gaan zitten gebaren iig voor jou beeb
Deli... had ik gezien idd van eigen merk maar ik zat al aan de nurilon dus die overstap is nu niet zo groot dan dat ik ook nog eens n ander merk ga nemen. Hoop dat de voeding goed aanslaat bij hem maar daar kan ik pas over n paar dagen over mee praten. Juffie... fijn dat de boodschap bij klein kuikentje over gekomen is... luisteren is n groot probleem... snap ooit niet waarom ze oren hebben gekregen. Hier in huis is t op t moment om te snijden. Ebony luisterd voor geen meter!!!! De jongens konden altijd goed met elkaar door 1 deur maar op t moment maken ze om alles ruzie met elkaar. Verschrikkelijk!!!! Ben terug van weggeweest en Divano is nog steeds klaarwakker! Ach misschien slaapt ie dan vanavond goed hahahaha
een zwaai van mij juffie: het kan zomaar gaan gebeuren nu hè! ik hou het in de gaten!! miran: hopelijk slaat de omneo goed aan bij Divano. duimen maar! deli: au in bed dus...vervelend hoor. ik had verwacht dat de fysio je toch meer verlichting had kunnen brengen, want je moet ook nog wel even...maarrrr nog maar 2,5 dag werken!! hier krijgen we erg veel steun. ben er erg blij mee en accepteer het ook met liefde ben blij dat toch al best veel mensen het wisten. allemaal buurvrouwen in tranen voor ons, zo lief. iedereen voelt zo mee! en hier alle steun en digiknuffels: DANK JULLIE WEL het doet zo goed. vandaag lijkt het alweer wat beter te gaan: zonnetje schijnt ook, dus dat helpt zeker. plan de campagne voor mezelf gemaakt: eerst echo natuurlijk maar bij de minste twijfel GEEN ingreep! heb allemaal vragen opgeschreven voor de gyn vrijdag, kan ik dat ook niet vergeten... haan heeft veel positiviteit: hij wil er helemaal voor gaan om het nog een keer te laten gebeuren ben ik ook erg blij om, want hij was altijd zo: boek is dicht, dit durven we niet meer aan. dus wie weet...is ons nog een beetje wonderlijk geluk gegund
@ Judibi, gelijk heb je; alles opschrijven en bij twijfel niks doen! Ik hoop voor alsnog op een klein wonder nu of straks!
Judibi, fijn dat je veel steun krijgt. Die heb je ook zeker nodig. Fijn dat je haan er toch voor openstaat om het opnieuw te proberen. En goed van je dat je een vragenlijst hebt gemaakt. Door de emotie kan je toch dingen vergeten te vragen. Normaal ben je na een zwangerschap extra vruchtbaar. Geldt dat ook voor jullie nu? Of is dat een van de dingen op je lijstje? Hopelijk mogen jullie snel opnieuw een wonder verwachten en dan ook na 9 maanden een gezonde beeb op de wereld zetten. Het is jullie zooooooooo gegund. Juffie, vandaag idd een mooie dag om te bevallen. Krijg helemaal de lentekriebels! @liena en miran, heb gisteren de 1e groeiecho gehad. Die was helemaal op schema dus niets reuzebaby maar gewoon. Helemaal goed dus! Was het even vergeten te plaatsen omdat ik toen net het nieuws van judibi las. De beeb is geen kleintje natuurlijk. Ze verwachten bij mij geen 5 of 6 ponder maar gelukkig wees de echo ook niet op een 10 of 11 ponder. 4 maart eerste keer naar de gyn. Gisteren was de laatste keer bij de vk. Deli, ik vrijdag nog en dan volgende week nog 2.5 dag en dan ikke ook verlof! Nou ja, officieel nog vakantie maar ik ga in ieder geval niet meer werken voor 1 juli
hier ook de lentekriebels ben gelijk flink aan het opruimen en schoonmaken en zoey laat het ook eindelijk toe hahah
ja echt heerlijk buiten nu. Haan gaat Nathan zo ophalen en dan met zijn drietjes nog maar even een stukje lopen.. Zit al de hele dag binnen, ook weinig puf voor iets anders. Maar voel me vast fitter als ik even buiten ben geweest..
@ Dag, lekker hoor!!! Ik moet eind juni weer beginnen maar heb begin aug. 3 weken vakantie aangevraagd Heb er wel zin in, lekker verlof! Lekker klungelen op de babykamer! @ Melanina, lekker hoor zo'n grote schoonmaak!
Hey kippies, ff snel want moet Luca wakker gaan maken! Judibi: wat vreselijk voor jullie meis! weet niet zo goed wat ik moet zeggen; een dikke knuffel! Pooh en Liena: ik schrijf dus in dat topic. Vorig jaar toen Luca zo slecht sliep mee begonnen en dat gaf me veel steun. Inmiddels slaapt Luca heel goed, maar ben blijven schrijven daar voor de gezelligheid! Juffie: ben er benieuwd wanneer de kleine eigenwijs besluit eruit te komen, hihi! De rest: zwaai!!! Ik ga er hier eentje uit bed plukken en dan gaan we nog even lekker naar buiten!
Zooo ik heb even vlug wat door gelezen. Heb vanmiddag op het zoontje van een vriendin gepassen die even oud is als Vanisha. @ Jubidi, fijn dat iedereen zo met je meeleeft. En goed dat je veel dingen opschrijft. Sterkte! @ Juffie, van even buiten zijn leef je vast weer op. Het is echt heerlijk!
Even ego: net bij de vk geweest. Bloeddruk was te hoog en moet morgen even voor controle naar het zkh. Kleine ligt wel helemaal ingedaald. Vk kon het hoofdje zelfs niet meer voelen alleen nog het nekje Als de klachten erger worden. Heb nu ook wat hoofdpijn enzo moet ik direct bellen. Gelukkig nog geen eiwit in mijn urine.. jubidi: fijn dat je genoeg steun krijgt. Dan is het toch fijn dat er al mensen van de zwangerschap afweten.
lieve Judibi...wat een vreselijk naar bericht zeg!!..ik gun het jullie zo!! weet niet zo goed wat te zeggen maar ben blij te lezen dat als jullie dit een plekje hebben gegeven er nog wel een keer voor willen gaan!! @All...heb alles bijgelezen, neit veel blijven hangen in dit zeer vermoeide hoofd pff, wel dat Deli bijna verlof heeft...lekkerrr en Juffie nog steeds niet is bevallen...aan de slag ermee...Miran sterkte met Divano...sorry voor wie ik oversla... Hier erg moe en druk op het werk, mag als ik erg moe ben lekker thuis werken dus dat is wel heel fijn vind ik...hopelijk allemaal tijdelijk pfff ook erg moe en slapjes/lichte buik zeg maar heel raar en heeeel anders als bij Rayven...zal dan wel een jongen worden
avond, qb! rid: da's fijn dat je dan lekker thuis mag gaan werken! ook prettig dat er goed om je gedacht wordt jij schiet ook al lekker op! wanneer heb je de eerste echo? voel je je verder lekker zwanger? juffie: spannend! hopen dat het niet ineens allemaal ziekenhuis en stress wordt nu zet hem op meid! heb een topic geopend in miskraam omdat ik vandaag ineens overvallen werd door twijfel rondom de geplande curettage...heb er nu verschillende meningen over gehoord en gelezen en daar ben ik erg blij mee. heb er weer even een rustig plekje voor gevonden door een goed plan de campagne op te zetten. morgen bellen met gyn om de tijd voor de echo vrijdag af te spreken en zal er bij zeggen dat ik ruim de tijd wil omdat ik echt met vragen en onzekerheden zit! fijne avond allemaal, wij gaan weer even verstand op nul zetten en bankhangen
Ow ik ben er nog! Schaam schaam...veel te weinig online via de pc.... Hoe is het met mijn kippetjes??
judibi, goed dat je plan de campagne gemaakt hebt! Bankhang ze! Juffie, oei. Doe je rustig aan? Hoop dat het morgen allemaal goed is. Hou je ons op de hoogte? Rid, fijn dat je thuis kan werken. Neem een stapje terug als je het nodig hebt! Qb, avond!