Hallo meiden! Miran; Liv lag altijd ingebakerd op haar zij met een doek in haar ruggetje! Dat was inderdaad ook de enige manier dat zij lekker sliep! Succes ermee! Juffie; Fijn dat alles goed gaat met de beeb! Ben wel benieuwd hoor! Voel je het al rommelen?? Pooh; Oh lekker! Even tijd voor jezelf! Liv slaapt tegenwoordig zo'n twee uur 's middags! HEERLIJK! Deli; Wat goed van Wesley! JOEPIE! Wat worden ze toch groot he?! Dag; Hoe voel je je nu? Hopelijk gaat het al beter met je.. En ik hoop ook dat Stan snel zal wennen bij de PSZ! Zou wel fijn zijn! All; Vannacht weer een fijne nacht gehad zeg! Wel weer een flesje gegeven, maar ze ging zonder huilen weer verder slapen! Nu eerst dit volhouden en dan gaan we de fles afwennen! Maar 1 ding tegelijk hoor Tot snel lieverds xxx
mup: veel plezier met zwemmen! Linda: jeej weer een goede nacht. En inderdaad 1 ding tegelijk hoor. Flesje afwennen is de volgende stap.. Oh en hier rommelt het nog niet helaas. Gisteravond wel wat krampjes en harde buiken maar vannacht lekker geslapen en nu nergens last van..
daar ben ik weer even... de twijfel die ik ineens had over de curettage, was/is omdat mijn lichaam er gewoon niet aan meewerkt ik heb totaal geen bloedverlies of iets dergelijks! gistermiddag begonnen er wel flinke krampen en had toen ook echt het idee: de miskraam komt op gang, maar nee hoor. heb er nu wel weer wat meer vrede mee. om kwart voor twaalf hebben we de echo, dan gaan ze nog een keer goed kijken, maar ik denk dat mijn lijf met die krampen gisteren wel een begin heeft gemaakt. het rommelt nu nog, steekt wat her en der. bijna 7 jaar geleden begon mijn eerste mk ook met menstruatiekrampen, maar dat zette toen heel snel door met het bloedverlies. hoe ging het bij jullie? miran, jij kreeg pas de curettage volgens mij met 15 weken? had je daarvoor ook bloedverlies of iets? en rid: hoe ging dat allemaal bij jou destijds? juffie: vandaag weer een dag dichter bij jullie kindje linda: een nacht doorslapen kan al zooooo fijn zijn dan kun je de wereld ineens weer beter aan! hopen dat het zo blijft! dag: alweer ziekjes? jakkes. beterschap! mup: zwem ze @all: fijne dag.
jubidi: heel veel sterkte vandaag Het zou heel goed kunnen dat de krampen het begin is inderdaad. Hoop natuurlijk op een wonder voor jullie! Neem de tijd vandaag en bij twijfel niet doen.. Dikke knuffel. Bij mij begon de mk trouwens met bloedverlies dus was direct duidelijk. heel frustrerend lijkt mij dit.
dank je juffie erg frustrerend inderdaad. had ik maar bloed of bruinverlies dan was het duidelijker nou ja, de echo straks zal het uitwijzen.
Hallo! Judibi; Heel veel sterkte straks! Hopelijk lost je lichaam het allemaal zelf op, dat zou fijn zijn... Hopelijk kunnen ze meer zien op de echo. Dikke knuffel in elk geval! Juffie; Heb het net al op Hyves gezet; VERSE ANANAS! Ik zweer erbij! Hopelijk snel een beebje bij jullie thuis Heb je een gevoel over het geslacht? xx
linda: las het net ja. moet nog boodschappen doen vandaag dus kan wel eens kijken voor ananas Volgens mijn vk was het enige wat hielp trouwens seks
Juffie; Dat hoorde ik ook! Seks en verse ananas! Wel verse he! De zus van mijn vriendin moest 10 dagen na mij bevallen en hoorde van mijn 'verse ananas' verhaal en is ook diezelfde dag bevallen! Toeval of niet?!
hmm dan echt maar even ananas kopen dan vanmiddag! Mijn buurvrouw begon er ook al over dat dat bij haar geholpen had..
Juffie, lekker aan de annanas meid! Dag, vind het wel resoluut dat ze gelijk zeggen dat ie anders thuis moet blijven. Wat doet ie dan op PSZ waarom hun er zo over denken? Mup, zwemse! Miran, fijn dat het gesprek goed verlopen is! Ryan heeft gisteren middag 1 uurtje geslapen. Gisteren lag ie om 8 uur en werd om half 5 even wakker voor een slokje, daarna tot 9 uur vanmorgen geslapen... heerlijk!!
Judibi... bij mij was t met week 7 al duidelijk dat er geen kindje in mijn buik zat maar wel n vruchtzakje. Ik wilde toen ook wachten totdat mijn lichaam dit zelf afstootte. In die week ben ik nog n keer bij de vk geweest om mijn bloedwaardes te controleren en die zakte niet die gaven dus ook nog steeds aan dat ik zwanger was. Ik ging die dag erna op vakantie voor 2 weken en de vk zei neem maar genoeg maandverband mee want die zul je hard nodig hebben. Na 2 weken nog steeds geen bloedverlies gehad. Weer terug geweest naar de vk en die stond ook erg raar te kijken. Daarna gingen wij nog n week op vakantie en ook daar geen bloedverlies. Dit was zooo dubbel... je voelt je zwanger maar je bent t niet! Uiteindelijk hebben we met de 12 weken besproken dat we dus idd met week 15 n curretage zouden doen. Mijn lichaam stootte t gewoon niet af! Ik heb dus helemaal geen bloed verloren en voorheen ook helemaal geen krampen ofzo gehad. Ik voelde me gewoon echt zwanger. Pas na de curretage kwam de buikpijn. Ikzelf heb t er toen 1 week heel moeilijk mee gehad en die 2 weken daarna waren zeker ook niet prettig! Meis.... ik denk vandaag en de komende weken veel aan je. Neem de tijd want die heb je zeker nodig meis! En n tip van mij... maak er n soort dagboekje van. Ik schreef vanaf de dag van curretage en die 3 weken erna alles van me af... mijn gevoel... mijn verdriet... mijn kwaadheid... mijn onzekerheden... mijn falen in mijn eigen lichaam... ALLES! Dat helpt echt! Helaas had ik t op de computer opgeslagen en door n fout ben ik alles kwijt geraakt en dat vind ik tot op de dag van vandaag kei erg! Ik mis toch n deel van mijn eigen. Het is toch aangrijpends zoiets en je moet t terug kunnen lezen vind ik. Ik was ook heel kwaad op Chris dat ie dat niet meer kon terug halen. Meid... schrijf t van je af wat en hoe je t beleefd van vandaag en de komende weken! Sterkte en n mega-digiknuffel van mij!!!!!!
Juffie; Hou ons op de hoogte! Ben benieuwd! Ik had trouwens wel gewoon een bakje van de AH hoor, maar dan wel verse! Pooh; wat een heerlijke nacht! Liv drinkt 's nachts ook nog 1 keer een paar slokjes hoor! Eerst maar leren doorslapen en daarna komt het afwennen van de fles! Ik heb bij Liv gemerkt dat zij een heel strak schema moet hebben! Dus elke dag om 13 uur naar bed en elke avond om 19.30 uur in bad en altijd hetzelfde ritueeltje gebruiken. Moet daar ook niets van afwijken, anders slaapt ze dus echt meteen slecht. De laatste week was het telkens huilen met het naar bed gaan en 's nachts wel een aantal keer huilend wakker. Toen hebben we besloten om haar gewoon even te laten gaan en uiteindelijk gaat ze dus gewoon slapen! Dit was even onze laatste optie, want we wisten het echt niet meer! Sleepzz heeft ons altijd goed geholpen, las dat je dit gekocht had! Hier had Liv altijd baat bij, wij hebben het nu afgebouwd en dit gaat prima! Succes! xx
nee hoor... ik ben er ook nog Linnie. Zullen we samen alvast voor dansen om in carnavalssfeer te komen????