[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Alaaaaaaaaaaaaaf! :)

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hahhaha Linnie wint

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    "Er staaaaaaaaaaat een paaaaaaaaaard in de gang" ;)

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jaaaa! Gewonnen! :)

Slaapt de kleine Divano?

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ik moet steeds ervoor zorgen dat er 30 seconden tussen zitten en met die hele korte berichtjes is dat erg moeilijk maar goed... jij hebt terecht gewonnen!!!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja gelukkig wel en nu moeten we over n kwartiertje naar ziekenhuis voor nacontrole! Dus wordt ie weer wakker. Maar op zij gaat t echt stukken beter!!!! Hij slaapt zelfs overdag!!!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    haha ouderwets gezellig hier zie ik:p

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Fijn zeg! Succes in het ziekenhuis! xxx

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goede oude tijd Juffie! :)

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ben vandaag bij mijn oude klant aan het invallen, maar mijn collega heeft alles al gedaan hier! Dus zit een beetje te niksen hier! :) Ook wel eens lekker!

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippies

Hoe is het hier?
    Moest even spieken of Juffie al enige tekenen van een begin van bevallen had gegeven, maar helaas nog niet dus.....;).
    @ Juffie, toen ik in het ziekenhuis lag voor de bevalling van Kayra zeiden ze ook dat ik verse ananas moest eten, maar dan wel het hart;), dat heb ik gedaan, maar vond het niet zo lekker, wisselde het af met gewone stukjes haha. Maar of het echt heeft geholpen kan ik niet zeggen.

@ Judibi, heel veel sterkte meis in het zh. Hoop dat ze een beetje de tijd voor je nemen. Dikke digi-knuffel...

@ Linnie, idd wel eens lekker dat je nu even rustig kan werken(lees op zp kan reageren;)) En al uitgedanst?
    En wat heerlijk dat het zoveel beter gaat met het slapen van Liv.
    Zou ik ook wel willen haha, maar onze tijd komt nog:p.

@ Miranda, wat fijn dat jullie een manier gevonden hebben dat de kleine man wel lekker kan slapen!!! Kayra sliep ook altijd op haar zij. Door de ruggligging zijn er ook steeds meer kinderen die een helmpje nodig zijn, zo vertelde de fysio. En Kayra bleef altijd goed liggen. Het zal wel niet voor niets zijn dat ze op de rug moeten liggen, maar je moet ook kijken wat voor het kind prettig is en voor mama;).

Heb verder niet terug gelezen, maar moet er al weer vandoor, Kayra brult alles bij elkaar, en als die en keel op zet berg je dan maar:p.
    Mss kom ik zo nog wel even weer.....

Dikke knuffel allemaal
    Liena

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Liena; Jullie tijd komt ook zeker nog wel! Weet ik zeker! :) Hopelijk iets eerder, dan later ;) Haha!

Hihi, echte meiden he?! Die kunnen brullen als de beste! Succes er mee!

Ik ga lekker weekend vieren! Tot snel lieverds!

xx

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Lin, idd fles afwennen komt na het doorslapen wel. Toen Ryan ziek was heeft ie 's nachts ook geen fles gehad alleen water, vond ie prima. Maar first things first!!
    Wil er nog niet alle hoop op zetten maar ddat Sleepzz lijkt zn werk te doen.

Liena, komt bij jullie ook helemaal goed! x

Vanmiddag geen slaapje willen doen, erg druk vandaag pfff
    Zo hem en Chelsey maar even uitlaten haha

Juffie, hoe is het meis?

miran, xxx

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zoo verse ananas gekocht hoor. Wel uit een bakje want had geen zin verse ananas in stukken te snijden enz:) Smaakt in iedergeval lekker. Heb mijn vitamientjes weer binnen;)

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hey Meiden

Nog geen bevalling begonnen dus bij Juffie;)

@Judibi...mijn lichaam gaf ook geen tekenen qua bloedverlies of zo dat er iets aan de hand was, tijdens de echo bleek het vruchtje erg klein voor de zwangerschapsduur dus moestna een week weer terug en toen bleek er geen hartactiviteit te zijn, ik naar de gyn voor een betere echo en werd het bevestigd...eerst met pillen geprobeerd de mk op te wekken, beetje bloed en weefsel verloren daarna voor controle echo bleek alles er nog te zitten, weer pillen en dat is toen bijna mis gegaan, zoveel bloedverlies dat ik met spoed naar het zh moest en als nog een curretage ondergaan, die viel me erg mee moet ik zeggen en was toen ook wel 'blij' dat mijn lijf weer schoon was....ik wens je veel sterkte!!

Miran...ik heb de eerste echo op 10 maart....:D

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jubidi: hoe is het gegaan vandaag??

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kom even snel kijken of we iets weten van Judibi... maar zie nog niks.
    Eigenlijk kan dat ook niet als zij daadwerkelijk gecurreteerd is vanmiddag. Tenminste ik was die dag kei suf van de narcose en kwam pas 18 uur later echt bij!!!
    Meis... mocht je toch nog meelezen... ik hoop dat t meegevallen is voor je vandaag en dat je weinig of geen last hebt. Neem lekker de tijd voor je eigen. Ik hoop vurig voor je dat er snel n wonder mag gebeuren bij jullie!!!!!
    Ik vind dit zo verschrikkelijk en mijn hart doet zeer. Je gunt t iedereen zoooooooo om zwanger te mogen zijn en te kunnen genieten.

Juffie... hoop dat de ananas snel gaat werken meis want ik brand van nieuwsgierigheid naar t geslacht van jullie kindje!
    Ik zelf had volgens mij in poll gezet dat je n jongetje zou krijgen maar begin toch erg te twijfelen en denk toch meer dat je n meisje krijgt!
    Wat denk jij zelf????

Pooh... xxx terug meis!

All... ik ga mijn lappie afstaan aan mijn zoontje en dan ga ik lekker bankhangen want mijn programma komt en daar wil ik niet in gestoord worden... mijn programma is "sterren dansen op t ijs"! Chris zou zijn eigen weer bezig houden met Divano.

Doei

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    geniet van je avondje tvkijken miran! Oh en denk zelf jongen trouwens;)

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hey meiden.
    Heb een #($%*$%*dag achter de rug en zit nu uitgeput op de bank.

Judibi, hoe is het gegaan vandaag?

Pooh, hij huilt en jengelt vaak en lang. En de juffen vinden dat niet prettig voor de andere kindjes en voor stan natuurlijk ook niet. Maar ik denk zelf dat het een kwestie is van wennen en hij is ook niet overstuur of zo. Maandag weer een poging wagen. Hoop dat hij gewoon snel mee wil doen met de rest.

Ben vandaag toch naar mijn werk gegaan. Ging niet helemaal prettig maar ja nog 1 weekje en ik kan zoveel rusten als ik wil. Was pas om 18.00 thuis (normaal 16.45) en toen kwam mijn vader met de mededeling dat hij mijn paard niet goed vond. Dus snel bij mijn ouders stallen in orde gemaakt. Paarden naar binnen en de dierenarts gebeld. Helaas koliek dus zit ik met een ziek paard. Ben alleen thuis vanavond dus kan ook niet af en toe naar mijn ouders om te kijken hoe het met hem gaat. Gelukkig kijkt mijn moeder af en toe en houd me op de hoogte. Morgenvroeg eerste werk weer er naar toe. Al met al dus een rotdag. Hoop dat ik wat kan slapen straks.

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: bah wat een rotdag! Slaap lekker straks meis en dan hoop ik dat je je morgen weer beter voelt. Wat vervelend van je paard trouwens.:(

Deel Deze Pagina