[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, ik heb toch maar wat werkzaamheden verzonnen voor mezelf :D

@ Dag, bij mij ging het ook zo, vreselijke hoofdpijn, misselijk en uiteindelijk flink overgeven... Misschien ben je wel gewoon ziek! Rustig aan meis!

2. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Liena: bij Luca is zijn neusamandel verwijderd in april. Het slapen ging daarna echt stukken beter. Ik zag er ook erg tegenop, maar ben achteraf zo blij dat het gedaan is (ook al was het op dat moment niet leuk). Arme Kayra en ook arme jij; zo lastig als je kindje ergens last van heeft!
    Deli: ik moest erg lachen om je bijna-blunder, hihi! En Wesley kan dus ook lekker dwars zijn? Luca kan er ook wat van, pfff! Ik zag foto's van je huis voorbij komen op hyves; echt supermooi!
    Dag: vervelend dat je steeds zo moet spugen, kan me voorstellen dat je dat echt zat wordt! Dat spugen met hoofdpijn is wel echt iets wat heerst; haanlief heeft dat van het weekend gehad. Hoe gaat het met Stan? En Greys Anatomy was zeker spannend!
    Riddle: balen van je lange cyclus! Kan me voorstellen dat je er geen wijs uit kan worden... Ik heb ook wel heel veel witverlies sinds ik zwanger ben, maar van de stand van je bmm heb ik ook geen verstand...
    Yoyo: oei, kinderen die niet lekker in hun vel zitten zorgen altijd voor een vermoeiende werkdag is mijn ervaring. Sterkte vandaag! en super dat je je lichaam zo goed kent!
    Wendy: ach, arme Jesse! Lukt het wel allemaal een beetje?
    Miran: jij ook niet helemaal prut, vervelend hoor! laat je maar lekker verwennen door manlief en de kids!

Hier gaat alles goed; ben inmiddels 5,5 week, maar durf nog steeds geen banner aan te maken:). De misselijkheid is een stuk beter te doen als toen bij Luca en dat maakt me ook weer onzeker... Verder heb ik het idee dat ik als een aardig buikje heb; mijn kleding zit strak en het is al echt een bolletje. ik schrok er een beetje van; wil het nog tot de 12 weken geheim houden. Hoe ging dat bij jullie met de 2e zwangerschap?

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Elise, Hahaha… Ik wilde het ook voor me houden tot een week of 12 maar kreeg ook heel snel een buik. Terwijl ik toch niet bepaald een slank figuur heb was het toch snel zichtbaar. Je moet je niet onzeker voelen omdat je je anders voelt dan bij Luca want iedere zwangerschap is anders meis! Daar kun je niet van uit gaan. Wesley is af en toe echt een monstertje ja. Bij hem is nee ook echt NEE! En hij is heel driftig en eigenwijs. Maak toch gewoon een banner meis! Is leuk!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

ben nog op school maar kom even pauze nemen bij jullie:D. Moet nog van alles ophangen voor de openavond die we morgenavond hebben maar mijn lichaam protesteert dus maar even gaan zitten. :(

deli: haha moest ook heel erg lachen om je bijna blunder:D Het zal je maar gebeuren. Wat heerlijk trouwens dat je de kleine voelt. Echt genieten weer he?

Liena: arme mama en arme Thomas en Kayra. Hoe vervelend de operatie ook is, waarschijnlijk wordt het slapen straks wel beter.

Elise: hier ook snel een buikje hoor. Is heel normaal bij een tweede.

Rid: zo toch nog maar eens testen. Je hebt nu al zo'n lange cyclus, heb je nog nooit gehad toch??

Miran: fijn dat de kleine man weer goedgekeurd is!!

zo zal zo weer even wat gaan doen want er ligt nog een hele stapel tekeningen die echt opgehangen moet worden;)

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    nee Juffie heb ik idd nog nooit gehad, mijn langste na 14 jaar pil was 29 dagen en zit nu al op 35:$...durf alleen niet goed te testen maar ja zekerheid is beter dan dit denk ik ;) maar ja voel ook helemaal niks wat de ene OF de andere kant op wijst hahaha maar ja bij rayven merkte ik ook niks van zwanger zijn......:(

Doe idd maar even lekker rustig aan dan hoor, ze moeten het maar accepteren dat je lichaam ook rust nodig heeft!:x:D

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, doe maar rustig aan hoor! Luister maar naar jezelf, als je lichaam protesteert moet je gewoon ff zitten (en met ons kletsen) ;)

Oh ik hoor net op het nieuws dat het Europese Parlement het zwangerschapsverlof van de vrouw wil ophogen van 16 weken naar 20 weken! Hopelijk komt dat er door voor ik ga bevallen J Ik vind het ook echt belachelijk, 16 weken. Bij Wesley kon ik net goed en wel weer een beetje zitten en moest weer aan het werk haha… En voor mannen, die 2 dagen is helemaal om te huilen!

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, dat lijkt me heerlijk 20 weken verlof!! Ik ga nu 6 weken voor de uitgerekende datum met verlof en dan hou je er nog maar 10 na de bevalling over. Klinkt heel lang maar het is zo snel voorbij. Hoop idd dat het er door komt!!

Elise, ik heb het met 9 weken verteld en kon mijn buik nog maar met moeite verdoezelen met kleding. Heb nu ook al echt een buik waar je u tegen zegt. Ik liep met 9 weken al in positiebroeken. Hoor van mijn vriendinnen dat die dat ook hadden bij de 2e. Probeer te genieten ook al ben je onzeker! Het ziek zijn kan nog komen. Hoop het natuurlijk niet voor je! Maar bij mij kwam het nu later maar wel heftiger.

Ik lig lekker met een dekentje op de bank. Ik heb besloten ook niets in het huishouden te doen vandaag. Hoop dat Stan zich zometeen een beetje zelf kan vermaken dan kan mama nog lekker op de bank hangen. Vanavond verjaardag van mijn neefje dus we moeten er op uit. Blech!!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, jij bent ziek meis! Je moet lekker rustig doen en binnen blijven! Ik hoop voor jou ook dat Stan jou wat rust gunt ;)

MIJN HAANTJE MAILDE NET DAT ONZE BANK BINNEN IS.... Levertijd was eigenlijk ong. 8weken maar we kunnen 'm al ophalen :D Nu nog zien hoe we dat ding meekrijgen want hij is mega :$

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ahhh Super deli...lekker weer wat geregeld!

Dag...jij bent idd ziek zo te horen, en ziek is ziek hoor!!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou, haantje heeft meteen vrij gevraagd voor morgen kunnen we 'm ophalen. Wesley is 's morgens bij m'n pa dus dat komt goed uit :D

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Jippieeeeeee:D

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Heb haan net gesproken en die gaat even bij de Etos een test halen om alles toch te kunnen uitsluiten...morgenochtend maar even doen, durf dat met avondurine helemaal niet te doen...;)

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, de goede tests zoals die van CB kun je op elk moment van de dag doen hoor! Staat er ook op, hoeft niet met ochtendurine. Maar goed dat je het gaat doen!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo ik ben lekker thuis!

Dag: beterschap hoor!

Deli: oh super dat jullie nieuwe bank er al is!

Rid: goed dat je gaat testen. ben benieuwd. En inderdaad wat Deli zegt, ochtend urine is niet echt nodig hoor. Maar goed wij zijn natuurlijk ook erg nieuwsgierig he?;)

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja maar dan moet je toch zoveel uur niet drinken en plassen of zoiets? En heb geen idee met welke haan thuis komt eigenlijk, heb gewoon gezegd dat ie even een testje mee moest nemen hahaha

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Bij de laatste die ik heb gehad van cb hoefde dat niet. Stond ook duidelijk op dat je op ieder moment van de dag kon testen. Maar kijk maar welke je krijgt en wat er in de bijsluiter staat! Zal per test zeker verschillen.

Ik heb nooit met ochtend urine getest hahaha... Kon nooit wachten ;)

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik had hele goedkope testen van matcare en daar stond ook dat het moment van de dag niet uitmaakte. Wat niet handig is om heel veel te drinken van te voren maar als je bijvoorbeeld 3 uurtjes neit drinkt moet dat wel genoeg zijn.

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, welkom thuis meis ;) gaat ie weer? Alles voor elkaar gekregen op school?

Ja ben echt zooooo benieuwd naar de bank :) we hebben de stof apart van het model uitgezocht dus nog nooit gezien wat we nou precies krijgen. En hij is nogal groot dus we zijn echt benieuwd hoe dat gaat uitkomen :) spannend dus hahaha... Straks is het niks ;)

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: Gaat wel hoor maar gewoon last van mij bekken:( Vanavond naar de vk en dan zal ik het wel eens vragen. Altijd spannend he hoe het er dan uit komt te zien. Wij hebben dit weekend ook gordijnen uitgezocht voor Nathans nieuwe kamer. moet je ook uitzoeken op zo'n staaltje. Lastig om dan voor te stellen hoe het er in het groot uit ziet

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ juffie, inderdaad gordijnen; ook zoiets lastigs! Komt vast goed! Wanneer krijgen jullie ze? Wij moeten ook nog gordijnen voor in de woonkamer maar wilde eerst de bank even afwachten voor de kleur. Weet toch niet helemaal precies hoe de kleur uitvalt... Leuk vanavond naar de vk! Ben benieuwd wat ze zegt!

Deel Deze Pagina