hoi kippies, ben ik dan eindelijk! moest om kwart voor twaalf voor de echo: ze leefden echt niet, 100% zeker om 13.00 uur melden voor opname, ik stond gepland voor 16.10 uur...dat werd door allemaal spoedgevallen pas na half negen 's avonds erg lange dag waarin de emotionele spanning enorm opgebouwd werd...ben wel heel lief en meelevend door verpleegsters, anesthesie en gyn opgevangen, dus dat was wel fijn. moest een nacht blijven ivm de late operatie en om 10 uur vanmorgen opgehaald door haan en zoon. het verwerken kan beginnen... hoe is het hier? juffie: ben je nu eindelijk eens begonnen?? ananas is sowieso lekker, jammie! rid: 10 maart, hopelijk jij dan een prachtige echo miran: bedankt voor je verhaal over je mk ( jij ook rid!!!). vond dat geruststellend te lezen. @all: fijn weekend! heb niet alles opgenomen wat ik gelezen heb...komt wel weer
Heey kippies. Hoe is het hier met iedereen? @ Juffie, en heeft de ananas al wat in werking gezet?? Heb je wel het hart van de ananas gegeten? Daar schijnt nl het stofje in te zitten.... Maar ik houd het hier in de gaten hoor, ben erg benieuwd!!! Dikke knuffel @ Judibi, meis wat een verhaal en wat een ontzettend lange dag. Kan wel begrijpen dat je het emotioneel vond, wilde eerst schrijven voorstellen, maar denk niet dat je dat kan als je het niet hebt meegemaakt..... Jammer dat er echt geen leven meer was. Ik hoop dat de ingreep je mee is gevallen en je het strakkies allemaal een beetje een plekje kan geven. Dikke knuffel meis.. Meiden ik ga er weer vantussen. Moet nog even wat schoonmaken nu haan de hele dag thuis is, hoef ik volgende week niet Allemaal een fijn weekend en tok snel Dikke knuffel Liena
jubidi: wat een heftige en zware dag zeg. Heel veel sterkte nu met het verwerken van dit verlies Liena: succes met poetsen. Hier nog niets hoor. Krijg wel de vk zo even op bezoek omdat ik weer hoofdpijn had en misselijk was vanmorgen. Valt nu wel weer mee trouwens Dus valt vast wel mee..
Juffie... ben benieuwd wat de vk zegt over die hoofdpijn en misselijkheid. Laat je t ons zo snel mogelijk weten? hahaha zou wat zijn zeg als je gewoon al lekker begonnen bent zonder dat je t zelf beseft! Dat zou lekker zijn toch?!!! Judibi... fijn dat iedereen je zo goed opgevangen heeft en goed begeleid hebben. Die steun kun je hard gebruiken op zo'n moment! Wel verschrikkelijk balen dat t zo lang geduurd heeft voordat je geholpen werd. Neem je tijd hiervoor! Ik vind t knap van je dat je toch positief bent naar andere hier in ons hokkie en dat je "gewoon vrolijk" mee kakeld. Hoe gaat t nu met je? Heb je veel last van buikpijn? Hoe is het met je verdriet? Dikke knuffel meis! All... hier n kou verkleumd kippetje die vanmorgen op t voetbalveld heeft gestaan! Ik ben gewoon erg koud! Vanmiddag met de 5 kids boodschappen doen! JIPPIE!!!! hahahaha.. we gaan t gewoon proberen. Vanmiddag ook nog poetsen hier in huis en kleren inruimen en wassen + drogen! Dus druk druk druk! Nou ik moet er weer vandoor want papa Chris is mijn zoontje aan t inpraten dat ik hem aandacht moet geven hahahaha Mama chat teveel zegt ie tegen Divano!
even update dan van mijn kant. Bloeddruk was goed gelukkig. Voel me nu ook al weer beter na nog even lekker geslapen te hebben. Moet wel meteen bellen als ik me weer niet lekker voel. Verder wil de vk morgen (als er geen bevalling tussenkomt) even langs komen om te strippen. Stelde ze zelf voor vond ik wel super. Miranda: wow boodschappen doen met 5 kids.. Respect hoor
juffie: hopelijk komt het dan wat sneller op gang. benieuwd wat je krijgt denk weer een jongen! miran: buikpijn is wel aanwezig, maar goed te doen. voelt erg leeg... minder chatten dus haha, zet je haan nu al zijn jongste telg in om zijn zin te krijgen?!
@ Judibi Bij mij is het een week nadat ik wist dat ik een mk had zelf afgekomen met hele heftige krampen en bloedverlies. Echt eigenlijk niet om te handelen.... Anderhalf jaar geleden heb ik een abortus gehad (handelingen te vergelijken met een curretage) en moet zeggen als ik ten tijden van mijn mk wist hoe dat een curretage ging had ik daar gelijk voor gekozen..... HELE DIKKE KNUFF VOOR JOU!
nou mijn mk was een ramp ze zagen het niet maar hcg hormoon steeg dus kijk operatie NOu dat eindige bij mij dat ik 27 uur na die kijk operatie weer op de ok lag er was een addertje gaan sijpelen. Ik kreeg dus 1,5 lt bloedplasma en was bijna 6 maanden uitgeschakeld heb langzaam aan alles weer moeten aanpakken. En puntje bij paaltje is het vanzelf na 2 weken er toch uit gekomen. Maar jou 6 sterretjes zijn vele malen erger en vind het zo erg en hoop dat je snel een mooie zwangerschap mag beleven. Gelukkig heb je heel veel steun van je mannen want dat heb je echt wel nodig nu
mk is hoe dan ook heftig.. Valt dan weer op hoe vaak het voorkomt he als je hier al leest? Bij mij is het dan allemaal heel 'makkelijk' (lichaamlijk dan) verlopen..
judibi, dikke knuffel! @miskraam, heb er geen ervaring mee. Maar je hoort het inderdaad heel vaak. Soms begrijp ik ook niet hoeveel pech en leed de een moet krijgen en de ander krijgt het allemaal vanzelf. Is soms oneerlijk verdeeld. @de all, heb niet veel terug gelezen. Vandaag weer 2 x de dierenarts bij mijn paard gehad. Lijkt nu gelukkig iets beter te gaan maar blijft nog even spannend. Morgen dagje efteling. Gelukkig houd mijn moeder hem dan in de gaten.
goede avond meisjes!!! judibi meis een hele dikke knuffel vind het heel knap van je dat je zo positief blijft! voor sabela heb ik twee mk gehad in 4 maanden tijd drie keer zwanger waarvan twee mk. bij mij kwam het allemaal vanzelf los ik vond het emotioneel wel zwaar. Ik hoop dat je snel terug zwanger mag worden van een klein wondertje. juffie ik hoop dat het niet al te lang duurt ik gok op zondag!!! @all zwaai Sabela heeft donderdag haar eerste prikken gehad, avonds had ze koorts erg zielig. Ze groeid als kool ze gaat al richting maat 68 ze is al een kilo zwaarder dan rosalina met drie maanden.gaat zo wel erg hard. maar ze groeit dus goed op de mamamelk erg trots!!
Heey kippies, @ Mupkuh, van harte met je verjaardag, een hele fijn dag vandaag en ik houd me aanbevolen voor een stukje van de taart, ziet er heerlijk uit. @ Juffie, wat vervelend dat je iedere keer niet lekker bent. Had je de bloeddruk veel te hoog of viel het mee? En gisteren was ie dus niet zo hoog? Ik hoop voor je dat het zo blijft!! Bij Kayra had ik het ook, met 39 weken en 5 dagen......... Laat de kleine maar gauw komen, mss dat het strippen helpt. In ieder geval suc6!! Dikke knuffel......... @ Rosalina, wat fijn dat de kleine meid zo goed groeit.. En nu dus al maatje 68? Kayra heeft dat ook nog aan, maar gaat nu langzaamaan naar mt 74. Maar Sabela doet het dus idd goed. En de eerste prikjes gehad dus? Was de koorts snel weer weg? @ Dag, hoop dat je ondanks de zorgen van je paard toch een beetje een gezellige dag hebt!! Wat vervelend dat je paard ziek is, koliek is niet zo mooi. Hoop dat ie snel weer de oude is!! Dikke knuffel @ Miranda, heeft je zoontje wel gewonnen? En hoe was het boodschappen doen gegaan? Kan me voorstellen dat het een hele drukte is met 5 kids. En dan ook nog schoonmaken??? Waar de zaterdag al niet goed voor is haha. En voor vandaag nog plannen? @ Judibi, hoe gaat het nu? Idd knap dat je toch nog zo positief bent, vooral naar de andere kippies!! En hopelijk voor jou ook weer snel een positieve test, ik gun het iedereen, maar vooral aan jullie...... Meiden ik ga er weer vandoor, Kayra vind het niet leuk meer in de box. Thomas en Haan slapen nog. Komt bijna nooit voor. alleen helaas wel weer bij ons in bed, maar je kan niet alles hebben he. Kayra was er wel weer mooi op tijd Allemaal een fijne dag en tok snel Dikke knuffel Liena
@ Liena, dank je wel! Je kan idd niet alles hebben Fijn dat Thomas nog slaapt. Vanisha heeft vanacht voor het eerst in het grote bed geslapen. Ben super trots op haar. Stond wel een paar keer langs haar bed omdat ik iets hoorde. Maar niks aan de hand
Zoooooo dat is knap zeg, vond ze het zelf ook een beetje interessant? Wel gek dat je dan zelf weer wat onrustiger lijkt te slapen he? Ik zou dan ook gaan kijken hoor hihi. Thomas is nu toch wakker, maar heeft minimaal een uur langer geslapen dan normaal!!!! Heerlijk, mag hij van mij vaker doen. Nu Kayra nog! Hoe gaat het verder met Vanisha, heeft zij haar ritme ook weer een beetje op kunnen pakken? Is ze weer helemaal opgeknapt? Nogmaals een fijne dag!! Nou ga er nu echt vandoor haha, Kayra is weer aan het spelen. Thomas is met de lego
@ Liena, haha hoop ook voor je dat hij dat vakaer gaat doen. En Kayra natuurlijk ook. Al slapen ze maar een uurtje meer dan ben je zoveel meer uitgeslapen. Vanisha was vanmorgen om half 6 wakker. Beetje vroeg helemaal omdat ze er gister pas om 9 uur in lag. Ze heeft haar ritme opzich wel weer goed opgepakt. Ze eet echt heeel veel en heeft van de week zelfs een keer tot 6.40 geslapen. Ik hoop dat ze vanmiddag ook goed slaapt. Ze is nu echt heel moe alweer. Zometeen komen ze haar bed afmaken. Ze vind het zelf gelukkig helemaal geweldig. Zal voor je duimen dat Kayra en Thomas snel een keer uitslapen en jij dan natuurlijk ook
Goedemorgen Nou juffie als ik kuiken was zou ik nu nog ff lekker warm in je buik blijven het SNEEUWT hier gewoon Mup : van harte gefeliciteerd Rosa: Maatje 68 wow dat heeft Zoey ook hahaha en die is al weer bijna 10 maanden hahaha en weet je ik geef zoey altijd voor dr prikjes al een zetpilletje . En natuurlijk veel troost borst Hier alles goed ben net wakker Haantje is met kuiken naar beneden na aandringen van mij mag ik ook eens een keer MIsschien gaan we dalijk zwemmen .
goedemorgen! Vandaag de dag, haha Mup: van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag! Liena: lekker hoor zo'n uurtje extra slaap! Mag hij inderdaad vaker doen Melanina: sneeuw.. Hier wel koud maar geen sneeuw gelukkig! Rosa: zielig altijd prikjes Nathan sliep vanmorgen oook lekker uit. 8 uur was het Meestal rond 7 uur wakker dus toch een uurtje langer in bed gelegen. Helaas zelf wel weer super slecht geslapen. Wil best 's nachts wakker worden hoor maar dan om een baby te voeden en neit om te plassen Ga nu even lekker ontbijten. tok later!
@MUP....van harte met je verjaardag!! @Judibi...sterkte met alles meiske! iedereen een dikke knuf hier, ben nog steeds flink ziek en waarschijnlijk een ooronsteking erbij ook en flinke ruzie met haan, gaat de laatste tijd neit lekker tussen ons en ben het goed zat aan het worden, heb gezegd dat als dit niet verandert ik weg ben!
Juffie, succes meid met het strippen! Judibi, dikke knuffel voor jou! Mup, gefeliciteerd met je verjaardag, lekker stukje taart haha Wat stoer dat ze in haar grote bed heeft geslapen, en dan komt ze er niet uit? Rid, jeetje meid wat een drama. Als je er over wilt praten weet je ons te vinden! dikke knuffel!! Melanina, toen ik gisteren klaar was met werken 23.30 uur sneeuwede het daar ook (rotterdam). hoe dichter ik bij huis kwam werd het meer regen dan sneeuw.