mupkuh: gefeliciteerd met je verjaardag!! liena: hopelijk dan binnenkort én doorslapen én het bed voor jou en haan alleen dag: veel plezier in de Efteling! wat heeft je paard? hopelijk snel beterschap! juffie: nog steeds niets? misschien na het bezoek van de vk... melanina: lekker uitgeslapen dus rosa: thanx wat fijn dat Sabela zo lekker groeit! Hollands welvaren noemen ze dat rid: is het dusdanig ernstig tussen jullie op het moment? ik wens jullie een goeie en snelle uitkomst om het beter te krijgen tussen jullie! pooh: sneeuw??? hier wel koud, maar geen sneeuw, gelukkig. ben eigenlijk wel erg toe aan de lente... ik voel me iets beter, wel nog erg leeg en down, maar ik weet ook dat dat in de komende dagen steeds wat beter zal gaan worden. was het maar vast zo ver haan en ik kunnen elkaar gelukkig goed steunen. eens zien wat we vandaag eens gaan doen! fijne dag allemaal! juffie ik hou je nieuws in de gaten. ik gok op dinsdag!
rid: pff dat klinkt heftig zeg. Hoop dat jullie er uit komen hoor. Jubidi: knuf.. Meer kan ik eigenlijk niet doen vrees ik Neem echt de tijd om verdrietig te zijn! all: net gestript en heb nu 2 cm. Hopenlijk komen de weeen nu ook op gang. Anders wordt ik woensdag weer gestript. Kleine is nu heel druk maar verder nog nergens last van..
Goedemorgen... Mup... GEFELICITEERD met je verjaardag! Taart ziet er erg lekker uit stuur maar door via hyves ahahaha dan ontvang ik hem hier met open mond. Liena... De kleine heeft idd gewonnen, mama zette de computer snel genoeg uit. Boodschappen heb ik vervolgd met 3 kids. Gyani ging met n neefje spelen en mijn schoonzusje stelde voor om Divano lekker in de wandelwagen mee te nemen en zo n rondje te gaan wandelen en even langs opa en oma te gaan. Ze zou Divano om half 5 terug brengen. Dus ik had mijn handen vrij vanaf 2 uur tot half 5. Heb toen lekker kunnen poetsen!!! en dus ook mijn boodschappen binnen gehaald. Nu vandaag heb ik de badkamer net uitgedaan en mijn ouders zijn nu onderweg hiernaartoe dus vanmiddag ook weer wandelen met de kleine en de andere kids. Nu is t inmiddels middag dus meiden.... goedemiddag!!! Toen ik aan dit berichtje begon was t half 11 in de tussentijd heb ik badkamer uitgepoetst, Divano aangekleed, eten gegeven, de rondslingerende spullen van de kids opgeruimd en de was weggewerkt. Nu kan ik eindelijk genieten van mijn welverdiende mok thee!!! Kom vanavond wel weer langs vliegen!
Rid... meis, dit klinkt niet best en dan ben je ook nog eens net zwanger. Kan dit niet ook met je hormonen te maken hebben? ik gis zomaar wat hoor! Heel veel sterkte en dikke knuffel van mij Judibi... fijn dat t beetje bij beetje beter met je gaat. Dat is al heel positief. Ook zeker zo fijn dat je steun hebt van je man!!! Hoe is jullie zoontje hieronder??? Juffie.... JEEEEEJ de eerste 2 cm's zijn gearriveerd!!!! Nu op naar de 10!!! Ik duim heel hard voor je dat t voorspoedig en snel mag gaan meis en dat je snel jullie wondertje welkom mag heten! oooeeeehhhh spannend... ik kom vanavond beslist nog kijken hoe ver je bent en of de kleine er niet gewoon al is! ZET M OP HE MEID... JE KAN HET!!!
Hoi meiden, Juffie: oe, spannend!!! 2 cm is wel al een lekker begin of niet? Nu wachten op de weeën, ga voor je duimen! Miran: lief van je schoonzusje om Divano even mee te nemen zodat jij even je handen vrij had! Riddle: vervelend van je ruzie met haan meis en helemaal vervelend dat het niet lekker gaat tussen jullie. Dikke knuffel en ik hoop dat jullie er samen uitkomen! Judibi: heftig dagje voor jou vrijdag. Ik vind het echt superknap hoe open je erover bent en hoe positief je op iedereen blijft reageren! Mup: happy birthday! Liena: dat is lekker, Thomas uitgeslapen! Nu moet ie maar even een flink onderonsje hebben met Kayra, zodat zij het ook gaat doen! Pooh: hoe gaat het nu met het slapen van Ryan? Melanina: ik heb gisteren op de negen maandenbeurs een draagdoek gekocht; was enthousiast geworden door jouw verhalen. Moet nog wel even flink oefenen met knopen voordat de baby er is... Ik ben gisteren met mijn moeder naar de negen maandenbeurs geweest. Allemaal leuke dingen gekocht voor ons kleine meisje en natuurlijk ook voor Luca. Vandaag rustig thuis, want ik merk aan mijn buik en rug dat het toch best wel heftig voor me was gisteren. Morgen gaan we een midweekje naar de hof van Saksen en laten de laptop thuis, dus ik zal hier dan niet zijn. Maar ik zal wel even via mijn telefoon spieken af en toe om te kijken of er al wat bij Juffie gebeurd is!
elise wat goed hahah ze zijn verslavend haha en je baby gaat zo genieten echt waar de eerste paar keer ging zoey bij omknopen erg huilen maar als ze eenmaal goed geknoopt zat sliep ze in 5 sec en nu gaat ze met dr armen zwaaien als ik een doek pak hahaha dus ze weet echt wel hoe of wat . En op youtube staan veeel knoop technieken dus heeeeeel veeeel (oefen) plezier. Ik gebruik mijn doek(en) nog steeds 3 dagen in de week en ben nog steeds blij ermee. En voor vragen kom je maar hoor . Juffie ons wel op de hoogte houden hoor !!! Hier net een wasje gestreken en me bed verschoond Ik ben niet vooruit te branden gelukkig speelt zoey heeeeeel lief
juffie: ik hou het nog steeds op dinsdag draagzakken: brrr, toen ik nog in de winkel werkte verloor een jonge moeder van het ene op het andere moment de knoop uit dat ding ze ving de kleine net op tijd op! koude rillingen kreeg ik ervan... gelukkig hier ook de goeie verhalen miran: wandel ze. het is hier erg koud, guur gewoon bibber de bibber. heb me even een beetje ingelezen op internet om te kijken wat ik allemaal kan vragen bij de nacontrole bij de gyn. weer allemaal vragen op mijn lijstje, zo zoeken zullen we! alleen wil haan geen groots medisch circus meer en daar ben ik het ook mee eens...dus wil ik vragen naar enkel de onderzoeken waarvan de resultaten behandeld kunnen worden ( als het zo simpel is), nieuw plan de campagne dus dat helpt mij altijd goed door moeilijke tijden: uitzoeken wat ik eraan kan doen om het te veranderen/voorkomen!
jubidi ik heb geen draagzak maar een draagdoek dat zijn echt 2 verschillende dingen hoor maar ik heb ook wel eens dat zoey ineens achterover duikelt gelukkig voel ik dat op tijd maar me hart zat ook in me keel maar gelukkig doet het meer goed dan kwaad
jubidi: kan me voorstellen dat dit helpt met het verwerken maar laat ook je verdriet toe he? Goed dat je alles op schrijft voor de nacontrole. Heb zo vaak dat ik bij dat soort dingen de helft vergeet.. All: hier wel wat licht gerommel. Harde buiken die iets gevoeliger worden. Kan het nog lang geen weeen noemen.. Misschien dat het vannacht door gaat zetten en anders hoop ik op een goede nacht slaap want ben toch moe
melanina: oké er zit verschil in sorry. had me er na dat gevalletje niet in verdiept, zo geschrokken was ik ervan. het lijkt me wel fijn, als alles helemaal veilig voelt, om je kindje op die manier lekker dicht tegen je aan overal mee naartoe te nemen miranda: zoonlief lijkt het helemaal opzij te hebben gelegd, maar ik verwacht over iets langere tijd dat ie er ineens weer mee aankomt, dat doet hij altijd. maar goed, hoe langer iets geleden is, hoe makkelijker er ook mee omgegaan kan worden! juffie: klinkt alsof je lichaam toch in ieder geval de hint begrijpt haha! hopelijk voor jou kun je vannacht nog even flink bijtanken zodat je er daarna vol tegenaan kunt! sterkte met de komende spannende uren/dagen!! verdriet: laat ik wel toe, maar zo in het weekend loopt die kleine knul ook om me heen en dan wil ik er niet teveel aan toe geven, zodat het voor hem wat verder weg is, als jullie begrijpen wat ik bedoel. ben begonnen het voor mezelf in dagboekvorm op te schrijven, deels ter herinnering aan deze zwangerschap en deels als verwerking.
jubidi: snap je hoor.. Nu was mijn situatie met de mk wel anders maar door Nathan had ik ook afleiding en wilde ook niet de hele dag verdrietig zijn.. All: Net wel echt wat kramp gehad. Maar nog niet regelmatig en nog maar af en toe.. Begin het toch wel spannend te vinden hoor Maar ja voor hetzelfde geld zit ik hier morgenochtend nog steeds met een baby in mijn buik..
juffie, wat spannend! heel veel succes vanacht en ik hoop dat het snel door gaat zetten!! @mup, gefeliciteerd met je verjaardag! efteling was leuk vandaag maar nu wel bekaf. Paard gaat weer iets beter maar nog steeds niet wat het moet zijn. Als ik morgen geen verbetering zie ga ik weer maar eens de dierenarts bellen. Morgenvroeg stan naar de psz en hoop zooooo dat hij het goed gaat doen. Deze week nog werken en dan verlof!!! Kijk er zo naar uit. Moet nog heel erg veel doen.
hey meiden, zo de hele dag een rot dag gehad maar heb wel al mijn gal gespuwd...hij heeft zoals gewoonlijk niet veel gezegd maar hoop dat ik toch door gedrongen ben dus de tijd zal het leren....ben nog steeds flink ziek, zwaar verkouden pijnlijke keel bij et slikken en flinke oorpijn en doof dus blijft prut gaan helaasm hoop dat et allemal snel voorbij is want dit is ook niks.. Sorry voor mijn ongezellige berichtje hoor..tot snel en dikke knuffel
Judibi... heel goed van je dat je t van je afschrijft. Laat wel je verdriet toe he meis! Je mag best je verdriet laten zien hoor aan de mensen... zullen ze allemaal wel begrip voor hebben! Dikke knuffel meis! Riddle... jeetje wat heb jij n gezellig weekend zeg! Was dit gevalletje waar jullie ruzie om hebben ook al aanwezig voordat je zwanger raakte? Ik hoop dat je snel beter wordt want ook dat helpt niet echt voordelig met die hormonen samen. Beterschap en n dikke knuffel... dat t maar snel beter mag gaan bij jullie thuis! Juffie... hoe is het met je? Hoop dat je vannacht wat kunt slapen of dat de cm's nu in raptempo doorgeschoten zijn zodat je er rond middernacht vanaf bent! Kom op he meid... je kan t!!!!! Dikke knuffel van mij All... hier n leuke en gezellige dag gehad. Mijn ouders waren er rond half 2. Ze hadden mijn neefje meegenomen zodat die met mijn kids kon spelen. Ze zijn heel de middag buiten geweest. Geen geruzie, geen onenigheid gewoon lekker gespeeld! Mijn moeder en ik hebben met Divano n rondje door t dorp gemaakt en mijn vader was bij mij thuis gebleven zodat er iemand thuis was voor de kids... daarbij vond hij t te koud buiten. Om half 5 gingen mijn moeder, de kids en ik naar de frietzaak. Wij liepen terug naar huis en toen zei ik nog tegen mijn moeder "zul je zien staat Chris dadelijk binnen terwijl wij nu niet op hem gerekent hebben." En ja hoor... wij komen thuis en hij staat voor mijn neus! Kei fijn dat ie speciaal voor mij en ook n beetje om mijn ouders nog te zien eerder naar huis komt maar baalde dat ie mij niet had laten weten dat ie al in de auto zat toen ik smste! Maar goed... nu ligt Chris voor de verandering met Divano op de bank want t ventje kan zijn slaap niet vatten! Mama heeft vrijaf gekregen van papa!
zo even update Hier wel steeds weeen maar nog niet regelmatig. Wel al paar keer naarr de wc geweest en verlies wat bloed. moet ze al wel wegpuffen. Nu hopen dat ze snel regelmatiger komen..
Ik kwam ff kijken of er al iets was bij juffie. Ik denk dat de kleine vanacht of nou in de ochtend geboren wordt. Erg spannend!!! Zal straks de poll er even bij pakken want weet niet meer hoe en wat iedereen gegokt heeft gehad! All... hier n goede korte nacht MAAR ons Divano heeft voor de eerste keer (uit zijn eigen) weer n flinke poepluier gehad dus de omneo voeding begint zijn werking te doen! JEEEJ n hele trotse moeder. Zo ver dat dat kan als je midden in de nacht n luier wilt verschonen en je zijn billetje af wil doen omdat ie n klein remspoortje na had gelaten in de pamper en vervolgens komt de volle lading eruit en valt t bijna langs de pamper hahahaha mama was wel klaarwakker!!!! Jeej wat kan zo'n kindje dan stinken!
Heey kippies, @ Juffie, meis heel veel suc6, ik denk aan je!!!!!!. Spannend hoor. Hoop dat het allemaal voorspoedig gaat en jullie snel de kleine in je armen hebben. Heel dikke knuffel!!! @ Dagdromer, leuke dag gehad dus gisteren? Kan me voorstellen dat je het wel had gehad!!! En fijn dat het wat beter gaat met je paard. Hoop dat ie snel weer beter is!! Werk ze nog deze week, lekker afronden. O ja en heel veel suc6 met je kleine man, hoop dat het goed gaat vandaag. vind het ook wel een beetje raar dat hij er anders weer af moet, zou het bijv niet kunnen dat het wat langzamer opgebouwd kan worden, of dat jij mss nog een keer wat langer kan blijven zodat hij het leuk gaat vinden? Dikke knuffel. @Melanina, en gisteren nog gezwommen? Lijkt me heerlijk als dat weer kan. Thomas krijgt altijd oorontsteking als we gaan zwemmen. We gaan binnenkort een weekje naar Landal en dan zorgen we dat hij dopjes heeft, kan zijn dat het dan goed gaat!! Vind Zoey het fijn om te zwemmen? @ Riddle, beterschap meis, hoop dat je snel weer opknapt, want ziek zijn en dan ook nog net zwanger , volgens mij gaat het dan dubbelop. @ Mupkuh, leuke verjaardag gehad gisteren? Heb je het ook echt gevierd? @ Pooh, hoe gaat het slapen van Ryan nu? Heb je het idee dat het wat beter gaat? En het weekend dus gewerkt? Wij hebben hier gelukkig geen sneeuw gehad, maar de zon. Het was hier heerlijk weer, wel koud, maar dat is niet erg @ Judibi, fijn dat je je toch redelijk voelt, en goed dat je het allemaal van je afschrijft!! Helpt vast om het te verwerken. En gisteren nog wat ondernomen? @ Miranda, haha, nog maar 2 maanden en nu al de baas over mama. Wat lekker dat je schoonzusje Divano even overnam. Dat geeft dan wel even rust of niet? En de boodschappen dus met 3 kids, konden ze je mooi even helpen. En gisteren dus je ouders op bezoek gehad? Wat leuk van Chris dat hij eerder naar huis kwam om ze ook nog even te zien. En Divano eindelijk een poepbroek, wat kunje daar dan blij mee zijn he. @ Elise, het onderonsje met Kayra heeft helaas nog niet geholpen, maar we houden vol. Hoe gaat het met jou? Heel veel plezier de komende week, geniet er van !! Ik ga er weer vandoor, Kayra is het zat en krijst weer als een echte meid, toch heel anders als Thomas toen hoor. Ze was alweer vroe wakker en is denk ik al weer moe. Thomas heeft weer tot half 8 geslapen, wel bij ons, maar we gaan de goede kant op. Nu oefenen dat hij dat ook in zijn eigen bed gaat doen!! Ik kom nog wel even weer spieken, wil natuurlijk graag weten hoe het bij juffie is. Dikke knuffel Liena
Sorry niks teruggelezen........MAAR..... ** Breaking news** Juffie is vanmorgen om VIJF uur bevallen van zoontje..... MATTHIJS DANIEL!!!!! Alles is goed gegaan en hij is thuis geboren. **Einde breaking news** Dus bij deze nog een keer: Juffie, Haantje en Nathan hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!!