gefeliciteerd juffie haantje en Nathan met jullie nieuwe gezinslid en natuurlijk wachten we met smart op de foto`s
Ik droomde vannacht dat Juffie bevallen was (had niet eens hier gelezen dat ze bezig was...haha) en dat er al foto's op Hyves stonden voordat ik het jullie kon laten weten... Stond er onder de douche nog over te denken haha en toen las ik ineens de sms!! Zo dan ga ik nu maar eens werken.... Fijne dag allemaal! ow ja Juffie dacht nog wel even te komen vandaag!
JAAAAAAA Juffie, Haan en Nathan Gefeliciteerd met jullie zoontje!! Nu lekker genieten en bijkomen. En straks idd naturlijk de foto's.
Yojo, dat is dan ook heel toevallig zeg haha, je droom klopte dus gedeeltelijk, alleen dat er eerder foto's waren op hyves niet.... Verder alles goed?
Mogguh! Vakantie! Ja, heb ik noodgedwongen al 3 weken.. .. De kids hebben nu vakantie, heerlijk! Hoef ff niet te vliegen, lekker rustig aan doen.. Jamie en Britt zitten hier aan tafel al heerlijk te knutselen, lijm, scharen, glitters, potloden, de hele tafel ligt al weer vol, haha! We hebben zaterdag de foto´s voor onze 1e expositie opgehangen in Kantens, een dorpje een klein half uurtje vanuit Delfzijl. Heb op mijn Hyves (Bianca Profiel - hyves.nl) en onze eigen Hyves (Studio PhotoInsite Hyve - hyves.nl) een blog geplaatst met foto´s voor de nieuwsgierigen.. Ze hangen er sowieso t/m 30 april, en daarna volgt er nog eentje in een ander dorp, die vroegen wanneer we konden komen, dus die moeten nog even wachten, hihi! Leukleuk! Vandaar dat ik dit weekend ook amper online was, vrijdagavond alle foto´s ingelijst, alles ingepakt, en zaterdag de hele dag op pad.. Ben benieuwd hoe het zal gaan, of we uberhaupt iets zullen verkopen.. In elk geval was de eigenaresse van het pand waar de foto´s hangen super enthousiast.. Iedereen een fijne dag vandaag! Xx
Wow! En gewoon 3 uur later al bevallen zijn van een gezonde zoon!! Van harte gefeliciteerd Juffie, Juffieman en Nathan!
Juffie; JEEEEEEEEEEEEEEJ! Gefeliciteerd! En een snelle bevalling zo te lezen! Leuke naam ook! Juffie 'gezin'; geniet ervan! Ego; Hier weer 2 flutnachten achter de rug... Was misschien iets te optimistisch geweest.. Gisternacht en vannacht zo'n anderhalf uur bezig geweest met Liv... Pfff! Mevrouw ging weer volledig overstuur! Vind het zo moeilijk, want waar doe ik nu goed aan... Ze moet het toch een keer leren dat ze zelf weer in slaap moet vallen?! Ach, hopelijk gaat ze het snel weer doorzetten! We moeten positief blijven! Ga even snel iets doen! Tok later! xx
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, goedemorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ Juffie, gefeliciteerd!! Ik had gister al eea gelezen en 's avonds laat nog gekeken of je nieuws had, nu dus super nieuwsgierig en ja hoor! Van harte met jullie zoon!! Lekker genieten samen!
Zo, nu de rest Ik heb niet alles meegelezen dit weekend maar er zijn wel wat dingetjes blijven hangen; @ Riedel, wat vervelend dat het niet zo lekker loopt met jou en je haan L helemaal nu in je zwangerschap, dat is natuurlijk niet echt prettig! Hebben jullie nog een fijn weekend gehad? @ Dag, lekker verlof meis hoe is het nog gegaan die laatste dagen? Hoe is het met je paard? @ Lin, wat vervelend zeg die nachten L ik vraag me af wat je er aan kan doen?! Sommige kindjes doen er helaas wat langer over om te leren doorslapen, hoe je hierbij kan helpen??!! Geen idee! Heb je het wel eens gevraagd op het cb, wat zeggen zij? Uhh Nog even terug kijken wat ik mis hoor, had volgens mij wel meer gelezen.
Dank je wel voor de felicitaties @ Pooh, ze doet het heel goed en komt er niet uit. Het is een halfhoogslaper. Het trapje staat er nog niet want er was iets niet goed mee. We hebben er wel voor de zekerheid een matras onder gelegd. @ Miranda, lees je berichtje nu pas. Het is te laat om nog een stuk door te sturen via hyves. Alles is op @ Juffie, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE MATTHIJS DANIEL!
Zo.... kom ik terug van kids naar school brengen en even snel boodschappen doen en wat lees ik hier... Juffie/man en Nathan... GEFELICITEERD met jullie zoontje en broertje MATTHIJS DANIEL. Wat is dat snel gegaan zeg! EN n thuisbevalling?!!!... meis ik hoop dat t meegevallen is maar dat zal allemaal wel. Ben heel benieuwd naar bevallingsverhaal! Geniet lekker van jullie kleine ventje! En we zien de foto's idd met smart tegemoet! Yo... bedankt voor je buddynieuws! Wat heb jij n voorgevoel zeg!!! Zomaar in je dromen over Juffie dromen! Knap hoor! hahahaha Hoe is het met je? All... goedemorgen... hoe gaat t met jullie?
Mup... had t al gemerkt dat de taart op was want ik zag maar niks hahahaa Heb je n leuke verwendag gehad gisteren?
@ Miranda, ja heb een leuke dag gehad. Alleen altijd zo balen dat je zoveel moet lopen en niet even rustig kan zitten.
Nou dames, er blijft niks hangen en mijn collega zit druk te lullen dus lezen wordt 'm nu even niet Hoe is het met jullie? Fijn weekend gehad? Mijn laatste werkweek is begonnen ben best wel een beetje blij/trots dat het daarmee is gelukt om tot 36 weken te blijven werken, heb ik lekker lang na de bevalling. (tenzij ons meisje lang blijft zitten natuurlijk)
Hey Meiden @Juffie...vanharte met Matthijs....super snel gegaan zeg...benieuwd naar je verhaal maar eerst maar even genieten! @Deli...nog even en dan lekker verlof he? Ohh verder bijna niks onthouden...sorry hoor En nee die problemen waren er nog niet, de laatste weken wordt ie steeds erger ineens, tijdje terug had ie gezegd dat ik gelijk had maar veranderde er niks en nu ineens ben ik gek weet je wel...hoop dat het beter gaatja, en dan nog flink ziek ook, denk ook ooronsteking erbij en nog verhoging, ben onwijs benauwd en hoesterig zelfs neusdruppels helpt maar 2 uur pff niet fijn om die kleine nu alleen te hebben maar ja...
@ Riddle, hopen dat je snel weer fit bent. Je vriend (denk dat het daar over gaat) moet vast ook wennen aan het idee dat jullie weer een kindje krijgen
Deli... ik baalde er idd van dat ik dus door ziekteverlof eerder in zwangerschapsverlof was beland dan dat ik eigenlijk zelf wilde. Je mag er zeker trots op zijn en eigenlijk hoop ik dan dat jullie dochtertje met week 37 al komt want dan kan je nog eens 3 weken langer van haar genieten! Nu ben jij de eerstvolgende die gaat bevallen... SPANNEND. Wat klinkt 5 weken dan nog zo ver weg he?!! Maar voor je t weet zit je al aan de bevalling! Ik ga even eten want mijn maag is me toch aan t knorren... dan gelijk Chris uit bed halen zodat ie mee broodjes kan eten. Is wel zo gezellig vinden jullie ook niet?! Oooow Liena... knap hoor van Thomas dat ie om half 8 pas wakker werd (weliswaar in jullie bed maar dat geeft niet) kan Thomas niet aan Kayra vertellen hoe dat zij moet doorslapen?! hahaha Lief idd van Chris he... maar dat doet ie wel vaker omdat hij eigenlijk maar 1x in de 5 weken echt n volle weekend heeft en mijn ouders nu gewoon vaker komen om van ons Divano te kunnen genieten en hij vind t dan fijn om toch even bij mijn ouders te zijn. Dat doet ie denk ik ook voor mij. Heerlijk hoor en gisteren ging hij zonder iets te zeggen tegen mij met Divano de douche in terwijl ik Divano dan altijd uitkleed en aan Chris aangeef zodat hij zijn eigen al gewassen kan hebben van tevoren. Maar nee nu had ie mama niet eens nodig! Ach... dat is zijn tijd met Divano. Hij heeft zijn zoontje gisteren ook gemist want hij was om 5 uur s'ochtends al de deur uit en kwam dus pas om 5 uur s'avonds thuis. Dan wil je je kind vastpakken maar dan zit er hier n opa die zegt: nee... blijf maar mooi nog even bij opa want papa ziet jouw iedere dag en opa maar 1x in de week! hahhaa daar moet Chris dan ook wel weer mee lachen. Zo doet zijn moeder namelijk precies hetzelfde. Geweldig die opa's en oma's.
@ Miranda, Je kunt er niks van zeggen! Misschien blijft ze wel 2 weken zitten en was ik beter af geweest als ik met 34 weken was gestopt, want 10 weken na de bevalling hou je sowieso. Ach, we zien wel. Ik ben al lang blij dat het bijna zover is. Heb nog zoveel ideetjes voor de babykamer die ik wil uitwerken hahaha...
Ja Mup, gaat over mijn man, nee denk niet dat het een 2e kindje is maar hij zeurt steeds maar dat als ie thuiskomt er speelgoed ligt...ja logisch als die kleine de hele dag speelt...en hij is sinds 2 weken gestopt met roken dus dat helpt ook niet mee hahah maar hij vergeet dat ik al bijna 2 weken beroerd ben en net zwanger dus onwijs moe..maar goed komt wel goed net voor rayven (en ons) een bankje met openklappend deksel in elkaar gezet daar kan mooi weer wat los speelgoed en zo in, wij hebben helaas helemaal geen kasten of zo om in op te bergen dus dan maar crea wezen...hopelijk waardeert haan et!