[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Riddle, aha dan zal dat het wel zijn. Ja dat speelgoed blijf je toch houden. Ruim je het op en 5 minuten later ligt het weer vol ;)

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, oh jeeee... Gestopt met roken :( daardoor hebben haan en ik destijds maanden ruzie gehad... Was blij dat hij weer begon, hopelijk gaat het bij jullie beter!

3. judibi

judibi Bekend lid

juffie, juffiehaan en Nathan:
    Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!
    lekker snelle bevalling gehad en thuis: toppie:D nu lekker genieten van jullie tweede manneke, heerlijk!!

deli: laatste week joepie! daarna lekker crea wezen in het babykamertje, genieten toch:D

dag: hopelijk gaat het nu weer wat beter met je paard...

linda: balen van die twee slechte nachten weer. ik kan je helaas geen advies geven want die knul van ons hield gelukkig ook al heel snel van lekker lang slapen;) sterkte, want die gebroken nachten...br, vreselijk!

miran: hebben ze bij jullie al vakantie gehad of komt dat volgende week? hier hebben we nu vakantie, fijn hoor:)

qb: hoe bevalt de vakantie binnen je "vakantie" zover?? leuke expo gehad dus? hopelijk kun je daar uiteindelijk wat meer mee doen!

rid: stoppen met roken stress EN zwangerschapshormonen....heeeel veel sterkte!! probeer er wel allebei rekening mee te houden, dat met die twee gegevens de dingen niet reeël te zien zijn!! het wordt beter, zeggen ze ( en anders prop je hem maar weer een sigaret toe als het te erg wordt;))

hopelijk niemand vergeten, anders: sorry:)

zonnig weer helpt het verwerken wat beter dan somber weer:) het ene moment denk ik: ja, misschien kan het wel weer lukken! en aan de andere kant: vast niet meer...
    de tijd zal het leren.
    mijn zoon is in ieder geval vandaag weer even erg lief, heeft lekker geslapen en is nu buiten...in de kou brrrrr.

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Juffie, gefeliciteerd!! Mooie naam!

Rid, oh oh gestopt met roken.... heeft mijn haan ook paar maal geprobeert, werd er hier niet gezelliger van. Blij dat ie weer gestart was haha maar zou mooi zijn als het een keer zou lukken! Succes meid. Hier ook overal speelgoed... pfff

Deli, bijna verlof!!!!

xxx

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Judi, ja een zonnetje helpt altijd wel natuurlijk. Maar het is wel koud zeg, brrrr!! Ben ook wel toe aan de lente, aan zon, ENERGIE! hahaha... Vind je wel sterk meid, hoop dat voor jullie toch nog iets moois is weggelegd in de toekomst!

@ Pooh, ja inderdaad :D heerlijk hoor!

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Moet zeggen dat ik het stiekem nog wel even lekker vind, maar dit moet geen weken/maanden meer duren hoor! Expositie is vanaf afgelopen zaterdag t/m 30 april.. ;) Duurt nog eventjes! Er staat een verhaaltje met foto's op mijn weblog!

--

Uhm, lente? Het lijkt hier wel lente, blauwe lucht, zonnetje erbij, maar de thermometer geeft -6 aan!

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hier ziet het huis er (even) opgeruimd en schoon uit, zou eigenlijk een foto voor haan moeten maken ahahha

ja heb hem ook al gevraagd of ie niet weer wil gaan roken omdat ie neit te pruimen is maar helaas:D

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ QB, ja precies. Het ziet er zo lekker uit maar het is vreselijk koud :(

@ Rid, haha... Mijn moeder wist destijds dat m'n haantje zo vreselijk sjachie was en rot deed toen hij gestopt was dus die heeft 'm een sigaretje aangeboden en een pakje achter gelaten op z'n verjaardag................. Beetje lullig voor 'm maar het werd wel weer gezellig meteen...

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola! :)

Haantjes; Pfff, breek me de bek niet open.. Door het slaapgebrek kan ik mijn haantje af en toe ook wel iets aan doen! We doen al zoveel en toch weten ze wel iets om over te zeiken! GRRRR!

Slapen; Tja, alle tips van CB hebben we al geprobeerd! Op zich gaat ze altijd wel weer slapen, maar ze blijft maar wakker worden 's nachts... Ben zo moe en wil gewoon eens dat het veranderd! Maargoed, het ging 3 nachten goed, dus het zit er wel in, maar moet er nog even uitkomen! ;)

All/ ego; Ik verlies opeens wat bloed en heb al een week pijn in mijn buik en onderrug.. Maar ben net 2 a 3 weken geleden ongesteld geweest... Snap er niets van.... Moet ik dan stoppen met mijn pil, of niet? Weet het niet!

xx

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Zit me natuurlijk alweer zorgen te maken hier... Ben ook al een week ontzettend warrig.. Net als in mijn eerste zwangerschap! Ohhh god.... Heb ik weer!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lin, hahaha... Je bent gewoon aan de pil? Ik zou het niet weten, heb nooit tussentijds bloedverlies gehad terwijl ik aan de pil zat.

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

BEVALLINGSPOLL DEEL 3

Juffie uitgerekend op: 20 februari 2011 21-02 MATTHIJS DANIEL!!!

Juffie denkt: geen idee op 25 februari **fout gegokt**
    Miranda denkt: haantje op 14 februari **fout gegokt**
    Delilah denkt: kippetje op 24 februari **fout gegokt**
    Dagdromer denkt: kippetje op 19 februari **fout gegokt**
    Jolanda denkt: haantje op 23 februari **fout gegokt**

Dagdromer uitgerekend op: 14 april 2011

Dagdromer denkt: kippetje op 12 april
    Miranda denkt: kippetje op 15 april (verjaardag van Ebony)
    Delilah denkt: haantje op 13 april (verjaardag van mijn mama)
    Jolanda denkt: haantje op 20 april
    Juffie denkt: kippetje op 11 april

Deli uitgerekend op: 28 maart 2011

Delilah denkt: kippetje op 5 april (mijn eigen verjaardag)
    Miranda denkt: kippetje op 20 maart (mijn verjaardag)
    Dagdromer denkt:kippetje op 01 april
    Jolanda denkt: kippetje op 19 maart (mijn verjaardag!)
    Juffie denkt: kippetje op 26 maart

Elise uitgerekend op: 17 juni 2011
    Elise denkt: kippetje op 12 juni
    Miranda denkt:kippetje op 10 juni
    Dagdromer denkt: kippetje op 21 juni
    Delilah denkt: haantje 19 juni
    Juffie denkt: kippetje op 17 juni

Buddy's gezocht:

Miranda: Pooh81
    Juffie: Yojo
    Dagdromer: Delilah
    Deli: Miranda
    Elise:

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ook nog nooit! Maar voel me al de hele week zo vreemd... Dus toen ik vanochtend ook nog wat bloed verloor, raakte ik helemaal in de stress!

Ach ach, heb me een paar maanden geleden ook al zorgen gemaakt en toen was er niets aan de hand! Dus hopelijk nu ook niet! :)

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zwaaaaai, hier een heel gelukkige mama. Heb nog niet alles bijgelezen maar dat komt nog wel.

bevalling is super snel gegaan. toen de vk voor de 1e keer kwam had ik al 8 cm! persen was wel weer een drama vond ik maa ging gelukkig wel sneller dan bij Nathan..
    Heb alleen flink wat bloed verloren dus ben nog flink slapjes. verder ging het plassen neit goed maar na een catheter (jakkie) gaat dat ook beter. Matthijs heeft al een paar keer wat gedronken bij mij en hopenlijk komt de bv goed op gang. Nathan vind de baby erg mooi. was echt een emo momentje de eerste ontmoeting. Dikke tranen bij mij..

zo dat was het even. nu weer uitrusten..

dikke knuffel!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja wat moeten we daar nou mee? :D

Misschien even googlen? Het kan zijn dat je te fanatiek geklust hebt lees ik of misschien moet je over op een andere pil als het vaker voorkomt, dat deze niet toerijkend meer is?

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, wat leuk dat je komt posten!! Fijn dat je het achter de rug hebt meis en ik kan me voorstellen dat het heel emo die ontmoeting met z'n broertje! Geniet lekker meis, kom maar goed bij van alles!!

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Juffie goed uitrusten hoor maar niet te lang wij willen foto`s haha

Zo kan merken dat zoey minder aanhankelijk word ik kom eindelijk weer aan me huishouden toe.
    eindelijk me deuren eens goed gesopt en me keuken gedaan en overal goed alle stofraggen weg gehaald
    Heb bijna 1,5 jaar niks in huis kunnen doen door zwanger zijn en zoey dus nu beetje voor beetje alle dingen goed aanpakken .

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Melanina, lekker he als je dan even je handen vrij hebt en er weer flink tegen kan :D

Mijn handen jeuken ook, wil zoveel dingen doen in m'n verlof, kan niet wachten, haha.

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    deli haha tja ik dacht dat toen ook maarja dat heb ik nooit gehaald hahaha maar goed er komen nu eindelijk dagen dat ik dus lekker aan de schoonmaak kan :)

Juffie ik vond persen ook een drama maarja kwam ik had geen persweeen maar gelukkig was je zoontje er al snel

20. judibi

judibi Bekend lid

juffie: goed gedaan meid:D en emo moment, snif, wat mooi dan toch! geniet meis!!

linda: als het echt aanhoudt zou ik in ieder geval stoppen met de pil en de ha bellen. want tussentijds bloedverlies is toch eigenlijk nooit goed?! ben benieuwd wat je nu weer hebt haha!

melanina: lekker aan de poets! het weer helpt natuurlijk ook mee, tenminste: hier zon, steeeeeenkoud, maar vanachter de ramen erg lenteachtig:cool:

heb vanmiddag als 'therapie' (haha) eens even de lente in huis gehaald: bolletjes en gerbera's. had al twee grote bossen bloemen staan (als steun) en dat werkte blijkbaar aanstekelijk! dus nu weer bolletjes in huis. hopelijk gaan ze bloeien, want die arme dingen leggen bij soms out of the bleu het loodje:(!

Deel Deze Pagina