[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Jeeeeej juffie van harte gefelictiteerd met jullie zoon Mathijs. En een "fijne" bevalling dus...... Rust goed uit en geniet van je 3 mannen!

@all, hier gaat het ook weer de goede kant uit. Stan was vandaag al iets beter te spreken op de psz en mijn paard knapt langzaamaan wat op. Ben inmiddels wel bekaf van al het op en neer rijden voor medicijnen en checken hoe het allemaal gaat dat ik vanavond lekker vroeg mijn bed in duik.

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal!!

@ Liena en Miranda Het gaat goed met mij! Beetje druk met werken enzo dus weinig achter de pc te vinden....

Hoe gaat het met jullie allemaal??

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... bij mij beginnen de nachtvoedingen hun vruchten af te werpen nu!... mijn ogen branden van de pijn puur uit vermoeidheid! verders gaat t goed moet ik zeggen. Divano had vannacht voor de eerste keer uit zijn eigen n poepluier (zonder er n zetpil voor te hoeven zetten). De voeding begint zijn werking te doen. Alleen nu komt Divano om de 3 a 3,5 uur en dat was nu ook weer niet de bedoeling. Op de nutrilon standaard sliep ie met gemak 5 uur aan 1 stuk en s'nachts zaten er wel eens 7 uur tussen. Nu met die omneo dus niet meer. Dat is n dieetvoeding en verteert dus lekker snel. Dus vanaf vanavond maar half om half gedaan kijken hoe dat onze nacht brengt! En als meneertje dan ook nog steeds goed erop blijft poepen dan vind ik t prima!

Hoe gaat t met je hondje Yo? Hoe doet hij/zij t bij puppytraining? Heb eigenlijk nog niet de foto's bekeken sorry! Schaam schaam schaam!

Dag... fijn dat Stan weer opgeknapt is en dat je paard ook weer langzaamaan opkrabbelt. Dat is ook weer n zorg minder dan! Wat had je paard nu eigenlijk dan?
    Hoe gaat t met jouw meis? Hou je t nog goed vol? Rij jij nu nog steeds paard dan? Jij was toch diegene die wedstrijden deed rijden met paarden toch?
    (ooow help vergeef me want ik ben alles kwijt... zou dat ooit nog goed komen bij mij????)

All... ik kan niet wachten tot 1 maart de opvoedsteunpunt want ik wordt hier knettergek van mijn dochtertje. Vanmiddag vroeg ik of ze even om n boodschapje wou voor mij. Ze hoefde alleen maar kroepoek te halen. Ik gaf haar 1,50 euro mee en zei: ik wil n bonnetje en de centjes terug hebben. Komt ze terug met n smoes dat ze t bonnetje niet gaven en die 50 cent was ze verloren op straat. Dan geloof ik haar al niet want in de winkel staat zo'n apparaat waar 50 cent in moet en dan krijgen ze n bal met speeltje. Ik graaide in haar jaszakken en ja hoor... er zat zo'n balletje in. Dat balletje heb ik weggegooid met speeltje erbij. Ik ben dat gelieg en bedrieg meer dan spuugzat en ik krijg geen passende straf voor haar gevonden. Vanavond mocht ze voor straf niet mee doen met wii spelletje en ze kreeg niks lekkers. Ze heeft tranen met tuiten gehuild want ze wou mee op de wii spelen. Ze vond t niet eerlijk en niet lief. Dus ik zei: ik vind kindjes die liegen en mama bestelen niet lief!!!!! Hopelijk steekt ze hier watt van op wat ik ten zeerste betwijfel.

Meiden... ik ga bedtime stories kijken met mn zoon. Vannacht zou chris de nachtvoeding doen dames, dus... duim met me mee dat t goed mag gaan en ik niet alsnog wakker wordt!!!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    OHO Miran! Er staan wel honderden foto's op van ons Sjors....hahaha
    Maar gaat goed met Sjors. Ze begint steeds meer te luisteren maar ook steeds meer te puberen....fijn dan een Jack Russel....hahaha

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Oh! Oh! Wilde nog ff iets vertellen.

Ik had vanmorgen online gesolliciteerd op een vacature bij de Rabobank hier in Delfzijl, ging ik vanmiddag even weg met de kids, kom ik thuis, zie ik dat ik gebeld ben. Ik het nummer nachecken, was dat Start Uitzendbureau, via hen ging deze sollicitatie.. dus ik ze terugbellen, waren ze waarschijnlijk al weg.. Heb ze maar ff een mailtje gestuurd met daarin mijn mobiele vermeld, dan kunnen ze me daar ook op bereiken. Als ze morgenvroeg niet hebben teruggebeld, bel ik zelf nog ff..

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Leuk dat je ff post Juffie! Fijn te lezen dat de bevalling erg voorspoedig gegaan is! Ben uiteraard ook erg benieuwd naar de foto's.. ;)

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    En koud was het buiten zeg, niet normaal! Morgen weer zo'n dag.. ik wil lente!!

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Is dat voor de telefonische helpdesk achtig iets? Daar zoeken ze tenminste een hoop mensen voor bij Rabobank algemeen.
    Vriendin van me is daar ook voor gevraagd. Krijg je een vier weken durende fulltime opleiding en daarna moet je erg veel beschikbaar zijn ook in de weekenden.....

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
  10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oke dan heb je mazzel! Of ja lijkt me niks met twee kids een opleiding van vier weken full time te moeten doen en dan ook nog een hoop beschikbaar zijn.

Ik ga veren voor je!!!

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Nou, mij ook niet hoor! ;) Dankje alvast voor het veren! Als ik niks van ze hoor morgenvroeg bel ik er zelf ff achteraan! ;)

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    QB, succes, hoop het voor je meid!

Juffie, fijn om wat van je te horen! elukkig is alles goed gegaan en nu mama weer op krachten komen. Lekker genieten van je mannen en je mannetjes van elkaar snik snik hihi

Liena, slapen gaat steeds beter met Ryan, wordt nog wel 'snachts wakker voor een slokje maar het is al beter dan eerst.

@all, beetje moe dus reageer niet overal op, niet alles onthouden, sorry!!

Dikke knuffel xxx

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Thx Pooh! Je hoort het morgen wel!

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Gooooeeeeeeeeiieeeeemooooooooorrrrrrrrrrrrrgennnnnnnn!

*had ik ff zin in... solly..*

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen :D

@ Miranda, kan me voorstellen dat je het gelieg zat bent. Vind dat je het goed hebt opgelost door het weg te gooien.

Ik begin hier echt behoorlijk verkouden teworden. Vriendlief wilde er maar een dun dekbed op. Dus denk dat het daardoor gekomen is :( Nu Maar weer een extra dekbedje erop gelegd voor mij :D

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, fijn dat het met Stan beter gaat op de psz! Zal toch even wennen zijn voor hem! En beter dat je paard ook de goede kant op gaat, kun jij zo weer een beetje rustiger aan doen!

@ Yo, fijn dat alles goed met jou gaat :D met mij ook!

@ Miranda, ik kan me voorstellen dat je daar heel boos van wordt. Als je kindje tegen je liegt en van je ‘steelt’ zulk gedrag zou ik ook echt niet accepteren. Moeilijk hoe je daar mee om moet gaan. Ik hoop dat je actie van gister heeft geholpen of je anders tips kunt krijgen straks.

@ QB, en al gebeld door het uzb?

@ Mup, oh jee… Hopelijk wordt je niet ziek!

@ all, goedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee morgen! Vandaag een ochtend werken, vanmiddag ff poetsen en intake gesprek van de kraamzorg; ben benieuwd! Als het allemaal niet te lang duurt ga ik daarna nog even wat inkopen doen :D moet een kraamcadeautje halen en wat dingen voor onze beeb; zin in!!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh Mup!

Nog niet Deli.. heb ze gister ook ff een mail gestuurd met een leesbevestiging, ook nog niet binnen.. ik wacht nog eventjes, als ze voor 10u nog niet hebben gebeld, bel ik zelf ff..

Lekker een half dagje werken! En vanmiddag intake kraamzorg, leuk weer!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ queen, ja... Je moet ook niet wanhopig overkomen natuurlijk ;) Meteen weer bellen. Ben benieuwd wat eruit komt, ik hoop het voor je meis!

Ja kraamzorg, ben wel benieuwd wat ik krijg qua uren. We hebben een clubje meiden, dat zijn echt m'n beste vriendinnetjes en 1tje daarvan is kraamhulp dus de bedoeling is dat ze dan komt kramen bij me. Kijken of dat lukt!

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ik ook! Leuk zeg, dat 1 van je vriendinnen kraamverzorgster is! Zou idd dan erg leuk zijn als zij bij jullie kan kramen, lekker vertrouwd!

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hey meiden

@Deli...leuk de intake...zou idd leuk zijn een vriendin, wij willen ook proberen tegen die tijd dezelfde vrouw te krijgen die we bij Rayven hadden...was echt een top mens!!

@Queen ..suc7en met je solliciatatie, hopelijk komt er wat poistiefs uit!

Hier alles redelijk, nog steeds ziek pfff...en haan was vanochtend te laat uit bed dus tieren en doen om half 7 vanochtend....hij was gisteren wel heel blij met de klapdeksel bankje en hoe alle speelgoed was opgeruimd op die manier dus eindelijk eens een blije thuis komst:D..straks even neus spray halen bij de winkel *snif snif* pfff en wasje draaien en aardappels koken voor vanavond voor de gebakken aardappels, kleren klaarleggen voor iedereeen en brood maken en dan vind ik het wel weer mooi geweest denk ik haha

Deel Deze Pagina