zie nu net dat er allemaal familie hiernaast arriveerd met roze kadootjes...buurvrouw 1 zal dus bevallen zijn van een dochter...slik leuk voor hen, maar zij bevalt telkens als ik net een mk heb gehad...kan zij ook niets aan doen natuurlijk
Ahhhh heb net een heel verhaal zitten type maar nu is alles weg @ Deli, denk dat ik alleen een beetje verkouden ben en dat is het. Vanisha was vanmorgen wel enorm doorgelekt heb ik nog nooitmeegemaakt zo. Echt heeel haar broek, romper en t-shirt waren nat van de plas. Ze heeft gister avond wel overgegeven maar denk van teveel kaasjes. Echt gek. Was aan het winkelen en de reserve kleertjes had ik afgelopen weekend gebruikt en geen nieuwe terug gedaan. Vind het echt heel vaag. @ Pooh, doe mij ook maar gewoon een brusje Bij ons hebben alle vrienden een jongetjes. Op 1 stel na. Vanisha is verder het enige meisje er word nu al om gevochten Het maakt mij ook niet zo veel uit. Maar blijft spannend! @ QB, hoop dat je snel een andere baan hebt. Want zo is het ook maar niks hé! @ Jubidi, vervelend is dat hé! Voor jou gebeurt er ook vast snel een mooi wonder!
Nou, het duurde even, maar dan heb je ook wat! Nee, geen baan helaas.. Die ene die mij gister teruggebeld heeft van Start Uitzendbureau heeft nu een afspraak met mij gemaakt voor een intake, vrijdagmiddag. De Rabobank vraagt mensen met een Rabobank verleden, en mensen die er niet gewerkt hebben liggen er dan gelijk al uit wist ze me te vertellen. Geloof dat ze alsnog wel mijn CV doorstuurt, maar ze geeft me hiervoor weinig kans.. Naja, niet geschoten is altijd mis toch! En die andere vacature, waarvoor ik een vriend van onze vriend belde, daar is hij nu mee bezig. Hij heeft me vanmiddag al 2x gebeld (hij werkt ook voor een uitzendbureau), 1x voor wat ik per uur wilde verdienen en de 2e keer om samen met mij mn CV even door te lopen, hij had hem een beetje aangepast, de dingen die niet relevant zijn er even uitgehaald, en een leuk verkooppraatje over mij er in gezet. Dit ging hij vandaag doorsturen naar het betreffende bedrijf. Dus toch nog even duimen draaien! Xx
QB, wordt vervolgd dus....... spannend. Ik blijf veren voor je! Judibi, oei dat is even erg confronterend. Knuffel meis!! Mup, Ik haal Stan ook wel eens nat uit bed. Ze gaan natuurlijk ook steeds meer plassen. Beterschap met je verkoudheid!! Liena, hoe gaan de nachten? Merk je nog steeds verbetering? Ik ga weer even naar mijn eten kijken. Lekker simpele kost heb ik zin in! Tomatensoep, draadjesvlees, gekookte aardappelen en worteltjes.
@ Dag, dank je wel! Ja nat haal ik haar ook wel eens uit bed. Maar dit was wel heel extreem. Ze heeft sinds vanmiddag al wel weer 2x overgegeven. Ze is dus toch ziekjes. Maar nadat alles eruit is, is ze weer helemaal de oude. Hopelijk dat het niet erger gaat worden.
@ QB, dank je wel! Ze ligt nu lekker op 1 oor. Hopelijk slaapt ze lekker door en hoeft ze niks meer kwijt @ Jootje, ook Halllllooootjes
Qb... hopelijk levert dit dan je baantje op meis! Ga weer veren voor je! Dag... volgens mij heeft t eten gesmaakt. Lijkt me iig heerlijk klinken dus ook smaken! Judibi... ach getsie meis... net nu t bij jouw nog ze vers is. Maar aan de andere kant kan ook zij er niks aan doen. Wel heel knap hoe je ermee omgaat! Petje af meis! Mup... beterschap met die kleine meid van je! Ze zal toch niet helemaal lekker zijn zo te horen.
De omneo werkt zeker goed. Hij had gisternacht n poepbroek uit zijn eigen en nu net bij papa een flinke poepbroek hahaha. Gaat dus goede kant op met de omneo. Slapen gaat ook erg goed vandaag. Ik heb hem al de hele dag na voeding in zijn bedje gelegd boven en nog iedere keer slaapt ie n paar uur achter elkaar. Nu ga ik hem er zo weer in leggen... eens kijken of dat ie t pikt van me! Het is idd vervelend met Ebony zo. Of ik er anders tegenaan kijk over haar verhaal van t vermoede gebeurde... twijfel, ze huilde enorm toen ik ernaar vroeg maar aan de andere kant hoe dat ze nu liegt met n staal gezicht. Het is zoooo dubbel. Je wilt haar geloven maar aan de andere kant kun je t nu gewoonweg niet. Papa heeft vandaag ook nog eens rustig met haar gesproken over dat liegen en "stelen". Ze zou niet meer liegen want papa had gezegd dat ze dan meer straf krijgt. Dus hopelijk houdt ze haar eigen hieraan! Het is n hardleerse dametje! Aan de ene kant ben ik maar wat blij dat ik maar 1 dochtertje heb hoor! hahaha maar goed... ze kan ook erg lief zijn!!!! Zullen we dat maar niet vergeten.
goedemorgen, heb net een ontbijtje op bed gekregen van mijn haan, Matthijs ligt nog lekker te slapen dus heb even tijd voor een snel berichtje. Vannacht goed geslapen. Voedingen beginnen volgens mij wat op gang te komen en Matthijs heeft tussen de voedingen lekker geslapen.. Wel nog tussen ons in maar we kunnen niet alles in 1x willen natuurlijk Vandaag maar eens kijken of hij overdag in iedergeval in het wiegje wil slapen. Met mij gaat het ook wel redelijk. Voel me wat minder slap en kan al wat zitten. Alleen nog steeds flnke naweeen. Vooral tijdens het voeden. Bah hoop dat die snel overgaan. Fijne dag allemaal!
Heey juffie, fijn dat je begint op te knappen. Elke dag weer wat vooruit. Die na-weeën zijn idd vervelend, hopelijk zakt het snel af. Ik had bij je haan al stiekem even foto's gekeken op hyves, maar wat een heerlijk mannetje zeg, wat een schattie...... Nogmaal gefeliciteerd en laat je maar lekker verwennen. Dikke knuffel
Goedemorgen, Juffie, wat leuk om wat van je te horen! Fijn dat alles goed gaat! Hopelijk ben je weer snel op de been en verdwijnen de naweeen snel! Geniet ervan meis! All/ ego; Wel vluchtig bijgelezen, maar weinig onthouden.. Solly! Heb weer zo'n FLUTnacht gehad, ik kan niet meer! We zijn denk wel 3 uur met Liv in de weer geweest.. De laten-huilen methode heeft dus helaas ook niet gewerkt... Ga vandaag het CB maar weer eens bellen, want ik ben ten einde raad nu! Pffff... Ga nu snel nog een bak koffie scoren, heb het hard nodig! Dikke kus
Heey Linda, dan kunnen we elkaar de hand helaas schudden, ook hier een ***nacht achter de rug. Lastig dat de laten huilen methode niet werkt. Ik kan me zo goed voorstellen dat je op bent, je hebt je nachtrust ook wel nodig. Hoop dat ze je op het CB een tip kunnen geven. Weet je ook waardoor ze wakker word? En wat doet ze dan?
hier ook een flutnacht de ergste in 9 maanden zoey bleef maar huilen ook bij mij in bed Juffie zoey ging pas met 9 maanden in dr eigen bedje slapen hoor vond bij mama en dr drinken liggen veel fijner.
Linnie, tjee.. wat zullen jullie gebroken zijn zeg.. Ja, trouwens, Liena natuurlijk ook.. knuff voor jullie!
Goedemorgen dames! Hier even snel vanaf m'n werk @ Juffie, heerlijk zo'n ontbijtje! Lekker genieten! Jammer van de na-weeen lijkt me niet fijn! @ De mama's van nachtbrakers............ Knuffel! Wat moet dat zwaar zijn steeds maar weer!! @ Lin, meis... Het laten huilen werkt ook niet meteen mijn broer en schoonzus hebben het met hun eerste kindje ook gehad en de ha zei een paar nachten laten huilen. Volgens mij heeft het wel een nacht of 3/4 geduurd, heel moeilijk maar daarna nooit meer problemen gehad... Ik weet niet of ik het zou kunnen hoor!