[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Allereerst..

Juffie... wat n lekker ding is het zeg! Lijkt t zo op t eerste gezicht op Nathan toen die net geboren was? Geniet ervan meis!!!
    Jammer van de na-weeën maar helaas horen ze erbij. Gelukkig gaat t met jouw en Matthijs allemaal goed!
    Is ie veel afgevallen of valt t mee? Wat was zijn geboortegewicht? Hij ziet er fijntjes uit vind ik.

Linnie & Liena... jammer van jullie ***nacht! Volgens mij vertellen ze t stiekem allemaal tegen elkaar op de een of andere manier... hier vannacht om half 4 werd Divano wakker voor de fles en om 4 uur legde ik hem terug in bed. Om half 5 was ie nog steeds (na al 2 tot 3x zijn muziekbeertje met maar liefst 8 liedjes aangezet te hebben) wakker en aan t jammeren. Toen de 60 ml die hij had laten staan erbij gegeven. Om kwart voor 5... tegen 5 uur werd Chris ervan wakker (ik zuchtte en steunde omdat ik voor de zoveelste keer mijn bed uit moest) hij zei: Divano heeft gewoon honger!!! Ik ga nog wat aanmaken. Ik zeg: dat hoeft niet want die heeft ie net om half 5 nog gekregen. Maar zo eigenwijs als dat ie groot is toch maar n fles aangemaakt en ja hoor... Divano was gewoon de draak met ons aan t steken... hij lag te lachen (met geluidje) en zoals ik al vermoedde dronk ie dus niks! Daarna heeft ie nog bij papa gezeten. Die legde hem na even spelen terug in zijn bedje... inmiddels was het half 6... en zo kon mama dan ook nog even slapen. Chris zei: als dit vannacht weer zo is dan slaap ik beneden op de bank want ik moet wel vroege dienst draaien en dus om half 5 opstaan en 5 uur aanrijden! Ik zeg: jaja het is al goed!
    Nu liggen allebei de meneertjes te slapen en mama kan dus gewoon niet slapen want er staat nog wat huishoudelijke taken te wachten op mij!

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    nou de drama van vannacht gaat gewoon door een huilerige zoey en wat er aan de hand is weet ik niet
    Ik laat dr maar ff in de box huilen misschien valt ze wel in slaap want ze is doodop.
    En als ze over 1 uurtje nog zo is geef ik dr een zetpil want misschien heeft ze ergens pijn of is er iets want zo ken ik dr toch echt totaal niet

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo lieverds!

Liena; Ohhh, ik leef ook zo met jou mee! Jij hebt er gewoon 2!! Liv gaat wel rustig slapen, maar wordt dan 's nachts wakker. Vaak gaven we dan wat drinken en sliep ze verder, maar nu werkt dat dus ook niet meer! Als we er naast blijven zitten, valt ze op een gegeven moment wel in slaap, maar als ze merkt dat we weg zijn dan begint het weer van voor af aan! Vannacht heb ik haar tussen ons in gelegd, want ik wist het niet meer.. Toen was ze direct stil! Het is dus echt verlatingsangst/ uitproberen.. En jij? Slaapt Thomas nog steeds tussen jullie in? En gaat dat verder wel goed?

Deli; Liv gaat zo compleet overstuur, dat ze gaat overgeven en al.. Dat maakt het dus zo lastig! En daarnaast hebben we een heel gehorig huis en maakt ze serieus de hele buurt wakker! Heb zelf al een hekel aan last van mijn buren, dus wil het hun ook niet aandoen.. Weet dat ik ook aan mezelf moet denken, maar weet niet waar ik goed aan doe.. :(

Juffie; geweldige foto's op Hyves! Wat een dotje! Geniet ervan!

QB; Nog iets gehoord van je solli?

Miran; Yoo Yoo Yoooooooo! ;)

Digiknuffel!

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Juffie, jammie lekker zo'n ontbijtje. Vanisha sliep snachts in de kinderwagen op onze kamer. Misschien is dat iets? Of heb je het bedje op jullie kamer staan. Geniet van je mannetjes :D

@ Miranda, Vanisha is idd niet lekker. Ligt nu met 39 graden koort op de bank. We hebben tot half 9 in bed gelegen. En ze heeft sinds vanacht niet meer overgegeven.

@ Melina, ik zou haar dan ook een zetpil geven. Zo heeft ze iig geen pijn als ze dat heeft. En het kan geen kwijt.

Hier zijn de rare onzekere dagen weer begonnen. Heb een raar gevoel in mijn buik. En had een druppelbloed/roze eiwit... word ik nu vroeg ongi, is het nu pas mijn ei of is het een innesteling????

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Melanina; Ook al een dramanacht! Misschien ligt het aan het weer?! ;) Haha! Hopelijk gaat ze snel lekker slapen! En inderdaad, anders een zetpil geven!

xx

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou, even ego… VANDAAG MIJN LAATSTE WERKDAG! Lekker!

Gister intake gesprek gehad met de kraamzorg, sjonge… Wat een waslijst aan info en dingen die je nodig hebt. Ben blij dat ik verlof heb, kan ik de boel in orde maken helemaal hahaha. Ik dacht zo makkelijk, heb alles toch wel maar ja, moet wel klaar staan he! Vanmiddag ga ik vroeger naar huis en nog even wat halen denk ik. Lekker rustig aan m’n verlof in!

De intake’ster vond wel dat ik een behoorlijke buik had al. Hahaha, ik zei dat ik volg. maand ook al was uitgerekend :D toen schrok ze. Er was iets fout gegaan vandaar de late intake, maakt mij niks uit! Ik krijg in eerste instantie de standaard 49 uren en die kunnen na-geindexeerd worden in de kraamtijd. We zullen zien hoe het loopt!

@ Lin, het is ook heel moeilijk! Het dochtertje van mijn broer ging ook altijd helemaal overstuur :( dat maakt het ook zo moeilijk idd. Hun woonde toen ook in een appartement maar hebben het wel doorgezet. Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat niet ziet zitten hoor, ik zou het ook zoooooooooo moeilijk vinden. Maar misschien helpt het wel?! Kun je misschien met je buren eens bespreken, wellicht horen hun het helemaal niet zo 'snachts? Moeilijk hoor meis!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup... beterschap met je kleine meid! Lekker laten slapen en veel laten drinken dan knapt ze wel op.
    Over je vraag... kan allemaal zijn. Hoe lang was voorheen altijd je cyclus? Het is maar weer wachten geblazen... vervelend altijd he!

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, ze ligt nu te slapen op de bank. Ze slaapt zelden zo veel. Maar ze zal het wel nodig hebben. Ik laat haar ook lekker veel drinken en gelukkig blijft het er wel in.
    Mijn cyclus is altijd rond de 28 dagen meestal zelfs iets minder. En volgens de berekeningen zou mijn innesteling vandaag zijn. Zou wel heel toevallig zijn als dat ook zou kloppen. Helemaal in mijn 1e ronde. Maar we zullen zien.

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup... zou kunnen máár je weer ook nog wel hoe je lichaam je voor de gek kan houden he?!! Hoop voor je dat t gelijk in de eerste ronde al raak is!
    Ik zal veren voor je!

Ik ga ff met de stofzuiger door mijn huis heen want dat ziet er al niet meer uit vind ik!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo wat lees ik hier over een slechte nachten zeg:( Bah is zo naar dat gespook. moet er nu ook wel weer even aan wennen hoor, voeden enzo 'nachts:) Vooral omdat het nog neit zo soepel gaat natuurlijk.

mup: beterschap voor jullie meisje!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh en Deli: wat heerlijk zeg je laatste dagje vandaag! Geniet van je verlof!

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ben ff aankleden en puinruimen hoor, kom later ff reageren!

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dank je wel Juffie! Over een paar daagjes loopt het vast wat soepeler bij jullie :D

14. judibi

judibi Bekend lid

juffie: ik heb je niet op hyves, maar waarschijnlijk ga je hier uiteindelijk ook een fotootje van Matthijs zetten;) ben benieuwd naar je knul! vervelend van de na-weëen:( is dat erger omdat je zo'n vlotte bevalling hebt gehad?

lin & liena: meiden, wat naar die slechte nachten...kan me zo goed voorstellen dat je er moedeloos van wordt:( ik heb er geen ervaring en dus ook geen advies voor...sterkte en ik duim voor betere nachten!

miran: gelukkig dat het met omneo goed gaat:) en Ebony en liegen...ik hoor het om me heen wel meer van moeders met kinders in de leeftijd. die van mij heeft het goddank (nog) niet gedaan.

deli: JOEPIE LAATSTE WERKDAG:D:D en dan genieten van je verlof. zal je net zien , dat je kleine zich veeeeel eerder aandient...

mup: beterschap met Vanisha. klinkt wel als een virusje. lekker slapen en drinken dus.

hierzo: nee, buuf kan het ook niet helpen. hoef gelukkig nog niet heel binnenkort op kraamvisite:)
    zei ik gister nog tegen haan dat de krampen eindelijk weg waren, krijg ik ze spontaan weer in alle hevigheid terug! heb eigenlijk ook geen idee hoelang dat allemaal mag/kan duren. voorheen was ik er veel eerder vanaf:( nou ja, het zal wel gaan blijken...
    verder alles elke dag een beetje beter. koffie duw ik weer naar binnen:D

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Jubidi, dank je wel! Hopelijk zijn de krampen snel voorbij! Het is geen pretje!

16. judibi

judibi Bekend lid

mup: nee, het herinnert zo aan die vervelende tijd...

QB: wanneer hoor je nu meer over je eventuele baan bij de vriend van een vriend?

17. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Melanina, het is lastig met die kleintjes als ze steeds huilen en je weet niet wat er aan de hand is he? Vervelend hoor. Mss helpt een zetpilletje wel en valt ze dan lekker in slaap.

@ Dagdromer, wat fijn dat het iets beter ging met Stan op de psz. Nog even en dan lekker verlof, kun je dan beetje tot rust komen. En je paard is ook weer opgeknapt?

@ Deli, hoe gaat het nu met eten met Wesley, is het alweer wat gezelliger aan tafel? En vandaag je laatste dagje dus. Heerlijk verlof en alles op orde maken. Geniet ervan.

@ Miranda, mss lag het aan de stand van de sterren dat de kids zo slecht hebben geslapen, maar dat moeten ze alleen niet zo vaak doen want je wordt daar zo moe van;).En je hebt dus nog een weekje langer verlof? Dat is ook wel lekker en nu idd hopen dat Divano dan doorslaapt!! Dikke knuffel.

@ QB, het is idd slopend en moeilijk te doorbreken helaas.
    En jij nog druk aan het solliciteren? Nog niets weer gehoord?

@ Linnie, ik heb nu contact met maatschappelijkwerk en zij proberen nu samen met mij een oplossing te vinden. Als eerste hebben we een aantal formulieren gekregen die we door moeten lezen. Hierin staan 3 verschillende methodes die je kan proberen, alleen kosten ze wel tijd en vooral ook weer een aantal slapeloze nachten.
    Thomas komt nog steeds iedere nacht bij ons in bed idd. En Kayra slaapt ook nog bij ons op de kamer, maar dat duurt niet zo lang meer denk ik. Het is allemaal een beetje uit nood geboren. Zolang Thomas bij ons slaapt is er niets aan de hand met hem. Hij wordt ook iedere nacht wakker en komt dan naar ons toe.
    De tips die er instaan wil ik evt wel naar je mailen als je daar belang bij hebt. Dan laat het maar even weten. Het laten huilen kan ik ook niet, hij is zo overstuur. Het is niet zo dat hij het doet om aandacht maar meer omdat hij bang is en dat moeten we proberen te veranderen. En ik denk hier ook idd verlatingsangst....
    Over 2 weken ga ik in overleg met msw en gaan we het in stappenplan zetten.
    En ja we hebben er idd twee;) en zijn beide nachtbrakers helaas. Thomas slaapt gelukkig wel als hij bij ons ligt, maar Kayra spookt om 3.00 -4.00 uur vaak al en maakt dan echt heel veel herrie:(. Kletsen, lachen gieren en kraaien, maar ja wij willen graag slapen;)

@ Mup, weer spannende dagen dus, het zou natuurlijk best een innesteling kunnen zijn. Houd je ook je temp bij ??
    Beterschap met je meissie!!! Dikke knuffel

@ Judibi, kan me voorstellen dat het moeilijk is dat je buuf bevallen is. tuurlijk weet je dat zij er niets aan kan doen, maar je zit natuurlijk midden in je eigen verwerking!!! Als je je straks beter voelt vind het ookwel weer erg leuk voor dr. En ik hoop dat jou tijd gewoon ook snel eens komt. Je hebt het wel verdient. En ik hoop dat de krampen snel overgaan. Geen idee hoe lang dat kan duren... Dikke knuffel

Ik ga er weer vandoor. Kayra is weer wakker, dus we gaan fruit eten en dan maar even met Thomas verven, daar heeft hij nu al zin in:D

Tok snel kippies
    Knuffel Liena

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, succes met verven is altijd leuk om te doen met de kids vind ik. Dit ismijn 1e ronde dus houd mijn temperatuur niet bij. Denk dat dat ook niet werkt omdat mijn meissie vaak vroeg wakker is. Ovutesten wil ik evt wel volgende ronde gaan doen. Ik hoop wel innesteling maar denk eerder ei want verlies best wat eiwit. Weet niet of je dat ook kan hebben bij innesteling?

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Judibi, lijkt me wel moeilijk ja als je nu op kraamvisite moet L hopelijk heb je snel geen krampen meer meis, bah. Confronterend elke keer lijkt me! Nou, ze mag van mij eerder komen hoor maar nog niet aankomende week ;)

@ Liena, het gaat aan tafel weer beter ja. Was een fase denk ik?! Hij eet nog steeds amper maar hij wordt niet meer zo ontzettend woest. Hoe is het met jou meis?

@ Mup, spannend hoor meis!

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    AAAHHH!!! :D:D

Heb net een uitnodiging voor een 1e gesprek ontvangen voor de vacature als juridisch administratief medewerkster! Dinsdagmiddag om 15.15u moet ik er zijn! Het is nog geen baan natuurlijk, maar in elk geval al een stap verder dan ik tot nu toe steeds gekomen ben.. :)

--

Dit is niet de vacature van gisteren, maar eentje waar ik in januari al op gesolliciteerd had, had de hoop al een beetje opgegeven, dus heb ik vanmorgen naar ze gemaild of er al een 1e selectie was geweest.. kreeg ik meteen een mail terug dat er een brief op de post was gedaan met een 1e uitnodiging, en ja hoor, hij lag netjes in de brievenbus!

Deel Deze Pagina