[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ QB, spannend zal voor je duimen!

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Howdie;

Liena; Het consultatiebureau komt nu dinsdag op huisbezoek, dan gaan we eens bespreken! Ohhh, zou je dat willen doen? Die methodes willen mailen, zou ik superfijn vinden! Maar heb je ze wel digitaal dan? Want je hoeft ze niet helemaal over te typen hoor! lindaschonewille@hotmail.com Hopelijk gaan onze nachten snel beter! *veer* voor ons ;)

Mup; Spannend! Ik had ook rond de innesteling wat roze bij het afvegen en wat spraakgebrek. Ik zie dat je i.p.v. kwaad kwijt hebt getypt! Hahahaha! :) Ik veer ook voor jou!

Deli; Joepie, bijna verlof! JOEPIE! Ben nu al benieuwd naar jullie meisje! :) Tja, onze buren worden er helaas wakker van, hebben we al weleens eerder besproken... :( En dan waren we er vaak nog snel bij, laat staan dat we haar laten krijsen... Lastig!

Judibi; Hopelijk zijn je krampen snel weg zeg, lastig! En lijkt me moeilijk dat je buurvrouwen gaan bevallen, maar helaas gaat dat ook gewoon door... Sterkte lief!

Miran; Las je verhaal nog over je dochter, moeilijk zeg! Wat moet je daar nu mee! Zit dat in de leeftijd? Sterkte iig!

QB; Joepie, een solli! :) Ben benieuwd hoor! Wie wil er nou niet zo'n veelzijdige kip als jou aannemen?! :D

Juffie; Hopelijk komt de voeding snel op gang! Lekker veel aanleggen en als het niet lukt gewoon over naar de fles! Succes lief!

All; Stort helemaal in hier! Ik ga lekker op tijd naar huis, wil nog even wat in huis doen zodat ik de rest van de week lekker kan bijkomen! :)

xxx

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dankjullie! Maar het wordt nog leuker.. ;) Ben net gebeld over de vacature van gister... morgenvroeg om 9u mag ik daar op gesprek.. ben toch nu wel een beetje peunerveus..

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    QB; SUCCES morgen! Ik zal voor je duimen! :)

xx

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    juffie, wat een heerlijk mooi ventje. Fijn om te horen dat het goed gaat. Hopelijk zijn die na weeen snel verdwenen!

deli, heerlijk zeg! Na vandaag verlof!!! Ikke na vrijdag. Ben er ook echt aan toe. Maandag ga ik nog wel eventjes werken maar dan wanneer ik zelf wil. En morgen nog even een uurtje wat dingetjes wegwerken als stan naar de psz is. Daarna gaat alle tijd en energie naar de babykamer en het huis op orde maken. Dan kan ik de laatste weken nog lekker relaxen en leuke dingen doen met de aanstaande grote broer. Nog ff lekker verwennen voordat hij straks de aandacht moet delen.

QB, yes! Dat gaat al een stap in de goede richting. Heel veel succes tijdens je gesprekken!

Linnie en Liena, meiden wat zullen jullie bekaf zijn! Dikke knuffel voor jullie.

Ik ga even een dutje doen en dan zometeen maar eens de stofzuiger pakken. Stan slaapt even dus daar maak ik gebruik van. Als hij wakker is moet ik weer naar mijn paardje. Die mag even naar buiten. Kan ik even de stallen schoon maken en de medicijnen klaar maken.

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Linda, haha dank je wel! Het is me niet eens opgevallen ;)

7. judibi

judibi Bekend lid

QB: nou, zo zie je maar weer!! leuk zeg, twee sollicitaties op een rij. dat moet helemaal goed komen!

dag: lekker, ook bijna verlof:D

linda: en? al ingestort? of sta je nu stijf van de koffie? hopelijk vannacht even bijtanken:)

het sneeuwt hier:$ neeneeneenee, ik wil lente, groene stompjes van jonge plantjes, sneeuwklokjes en vooral: meer zon en warmte! rare februari ook;)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goede avond dames!

@ QB, fijn dat je op gesprek kunt komen! Nu nog hopen dat er direct wat uit komt en je kunt weer aan de bak meid!

@ Judibi, hier ook iets sneeuw :( GEEN ZIN IN!

@ Lin, oh dat is vervelend dat je buren d'r nu al horen... Dan wordt het wel lastig. Hopelijk weet het cb nog eea, of Liena's tips.

Nou dames, ik ben vanmiddag vroeg van m'n werk gegaan. Moest nog wat inkopen doen voor onszelf en voor de buren waar we morgen op kraamvisite gaan. Eenmaal thuis snel wat in het huishouden en een kwartier voor ik Wesley wilde gaan ophalen ging de telefoon; kdv, Wesley had de juf onder gespogen. Dus ik 'm maar meteen opgehaald. Auw aan de buik :( net huilde hij in bed en Rik ging naar 'm toe en toen hoorde ik beneden over de babyfoon weer een hele vlaag eruit komen. Hup hun onder de douche, ik alles schoongemaakt en nu ligt hij weer in bed. Ben benieuwd hoe het gaat vannacht?!

Ik heb net de vaatwasser ingeruimd, was nog even druk met het vouwen van de babykleren. Vanmiddag gekocht/gekregen en nu hup; schoon de kast in :D hoezo, nesteldrang?!

Welterusten allemaal en een speciale goede nacht gewenst aan Liena en Linnie en mezelf :);)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh, vergeet dag... :( sorry meis, hoe is het nu met je paardje? Jij ook nog effe he meid, lekker hoor!! Zijn we wel aan toe he :D lekker velrof en de babykamer doen!

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Nou ja zeg!!;) Grapje :p
    Paardje gaat inmiddels al heel goed. Moet de kuur met medicijnen nog wel gewoon af maken maar hij is weer bijna helemaal beter. Beterschap met Wesley en geniet lekker van je welverdiende verlof!

Ik ga lekker naar bed. Welterusten allemaal!

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Dankjullie dames! Morgenvroeg om 9u mijn 1e gesprek..

--

Ga nu eerst slapen, ben bekaf.. allemaal familieperikelen.. kan er nog wel bij.. wilde van alles voorbereiden voor morgenvroeg, maar dat doe ik morgen nog wel voor ik weg ga, ben toch al tegen 6u wakker..

Trusten allemaal!
    Ik kom niet meer online voor het gesprek aan morgen denk ik, dus jullie horen morgen wel hoe het geweest is!

Xx

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    QB succes vandaag

Juffie hoe is alles daar???

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Zo, ben fris en fruitig.. over een uurtje ga ik weg, om 9u gesprek.. stiekem ben ik wel een beetje nerveus, maar dat zal vast wel over zijn als ik er eenmaal ben. Denk ik..

U hoort van mij! ;)

Xx

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola!

QB; Succes strakkies! Zal aan je denken! :)

Deli; Ahhh, arme Wesley! Weer aan het spugen.. Succes! Lekker verlof!

Dag; Joepie, nog even volhouden en dan heb je ook verlof! Blij dat het met paardje wat beter gaat! :) Hoe gaat het met Stan?

Mup; En , hoe voel je je? Zwanger?! ;) Hihi! Hoe gaat het met Vanisha in het grote bed?

All; We hebben weer een goede nacht gehad gelukkig, hadden papa en mama wel nodig! :) Ben alleen bang dat we hier weer even op moeten teren... Ach, we moeten positief blijven!

Dikke kus

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Delilah, hoe gaat het met jemannetje is hij alweer opgeknapt?

@ Linda, ik zou wel willen dat ik me zwanger voelde... haha! Met Vanisha in het grote bed gaat opzich heel goed. Maar nu is ze ziek en als ze dan snachts wakker word wil ze bij ons slapen. Maar dat was in het kleine bedje ook. Fijn dat jullie een goede nacht gehad hebben.

@ Dag, fijn dat het met je paarde weer wat beter gaat!

@ QB, Duim, duim...

Met Vanisha gaat het iets beter. Ze heeft geen koorts meer. Maar net nog wel wat overgegeven. En dat terwijl er net 1 hapje van de boterham in zat.

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen ladies...

QB... je zit waarschijnlijk al op je sollicitatie maar even zeggen tegen je dat ik aan je denk en heel hard aan t veren ben. Suc6 meis!!!

Liena/Linnie... hoe zijn jullie nachten geweest.

Mup... hoop dat t beter gaat met haar!

All.. Divano is verkouden aan t worden. Vannacht was ie ieder uur wakker!
    Ga nu de kat naar de dierenarts brengen voor sterilisatie en dan boodschappen doen met Divano!
    Tot strakkies

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mogguh! :)

Mup; Ahhh, de arme schat! Volgens mij hangt er weer een buikgriep in de lucht.. Bah zeg! Hopelijk knapt ze snel op! Komt Vanisha zelf naar jullie toe dan?

Miran; Ahhh, Divano ook al ziek! Jeetje zeg! We hebben Liv gisteren een zetpil gegeven voor het slapen en ze heeft heel goed geslapen! :) Dus misschien had ze toch wel ergens last van dan.. Maargoed, ik ben weer even bijgetankt! Hoorde net van Haan dat ze om kwart voor 8 wakker is geworden! Go Liv!

Maar geloof nog nergens in hoor.. Maar 1 nacht bijtanken is altijd fijn! :)

xx

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ LindaS, nee ze begint dan te jammeren in haar bedje. Normaal laat ik haar dan gewoon even liggen. Maar nu ze ziek is ga ik toch sneller voor het geval dat ze over moet geven of uit haar nieuwe bedje (zonder trapje) klimt. En als ze dan echt ziek is wil ze bij ons liggen.

@ Miranda, beterschap met Divano!

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    mup, beterschap met je meisje!

lin, kwart voor 8 is netjes. Ik hoop voor je dat het goede slapen voor jou nu gaat beginnen! Met Stan gaat het prima. Begint steeds meer verhalen te vertellen en je kan er korte gesprekjes mee voeren. Vanmiddag weer naar de psz. Dat gaat nog niet helemaal zoals het hoort maar ook dat komt wel goed.

qb, heel veel succes. Je gesprek zal er wel al bijna op zitten maar ik ben erg benieuwd hoe het gegaan is.

deli, kippie met verlof! Hoe bevalt je eerste ochtend tot nu toe?

Even iets heel anders...
    Iemand ervaring met van die opblaasbare luchtbedden als logeerbed? Wij hebben het logeerbed weggedaan omdat we ruimte moesten maken voor de computer die eerst op de kamer stond waar stan nu slaapt. Haan wil perse een slaapbank kopen maar ik liever een opblaasbaar bed. Wel een met een pomp er bij die zichzelf opblaast. Als Stan dan strak vriendjes te logeren krijgt kan dat matras ook bij hem op de kamer en met een slaapbank ga je niet zo snel sjouwen. Maar ik heb zelf nooit op zo'n luchtbed geslapen en wil mijn gast(en) ook geen rugpijn bezorgen. Dus......iemand ervaringen??

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hij gaat lekker dus, zoveel kindjes ziek :( op het kdv zeiden ze ook dat het wel heerst weer, bah! Het is gewoon tijd voor de lente, moet het niet gaan sneeuwen :(

@ Mup, fijn dat het beter gaat met je meisje, hopelijk is ze snel helemaal opgeknapt!

@ Miran, sterkte meis.

@ QB, hoe is het gegaan?

@ Lin, fijn zo'n nacht :D probeer er van te genieten en nog niet bezig te zijn met de volgende nacht meis. Misscchien gaat die ook wel goed.

Wesley spuugt nog steeds. Hij is verder goed te pas maar heeft auw aan de buik en spuugt. Gister avond ook nog. Vannacht gelukkig niet maar vanmorgen wel weer.

Deel Deze Pagina