deli, wat vervelend dat hij nog spuugt. Hoop wel voor je dat het jou bespaart blijft!! Zijn jullie er al uit met de naam voor jullie meisje? Wij worden het maar niet eens. Dus als er iemand nog suggesties heeft, die zijn zeer welkom!!! Wij houden van kort en simpel maar vind een meisjesnaam 1000x moeilijker dan een jongensnaam. Begin nu toch wel te denken dat we een naam moeten zien te vinden. Zometeen eens boven aan het opruimen slaan. Ga mijn kledingkast uitmesten. Al het ondergoed wat echt niet meer kan ook maar meteen weggooien. Anders zal de kraamhulp straks ook wel niet denken, haha!
Hahahaha Dag, ik heb gister nieuw ondergoed gekocht wat lijken hoogzwangere vrouwen toch allemaal op elkaar! Ik doe vandaag niet zoveel, blijf maar beetje met wes beneden hangen en hopelijk slaapt hij straks even, kan ik boven wat doen. Naam; ja we hebben de naam die Wesley had gekregen als hij een meisje was. En verder vond mijn man Vera erg mooi. Ik ook wel en Tessa vonden we wel mooi. Verschillen jullie smaken heel erg of weten jullie beide niks? Wij hebben hele verschillende smaken een jongensnaam was ook echt een ramp bij Wesley toen en nu weer dus ben blij dat het een meisje is alleen al voor de naam
Ik moet inderdaad ook nog nieuw ondergoed kopen. Zo zie je maar weer dat de hersenen van al die zwangere vrouwen op een gegeven ogenblik in een hele rare toestand komen haha! We hebben gelukkig wel ongeveer dezelfde smaak maar we kunnen gewoon allebei niet iets vinden wat we echt heel mooi vinden. Ik vind Vera en Tessa ook heel mooi. Op mijn lijstje staan ook namen zoals Laura, Imke, Kim en Lara. Maar haan vind alleen Kim mooi en dan moet ik toch een beetje denken aan Kim Holland en Chinees eten.......
Lastig he... Die namen Kim vind ik ook mooi, moet niet direct denken aan wat in jou hoofd op komt hahaha... Tess en Britt vind ik ook leuk als je van korte namen houdt. Onze buren hebben een dochter die heet Mirre. En op mijn lijstje stonden nog namen als Faya en Tara. Anouk vind ik ook wel wat stoers hebben en verder weet ik het ook niet hahaha....
ik had in eerste instantie half 11 getypt maar het is half 12. Succes met je kast moet ik ook nog doen maar dat doe ik volg. week wel als wes naar het kdv is. Dat soort dingen moeten we niet samen doen!!!
goedemorgen meiden, Beterschap voor de zieke kindjes! @ namen: moeilijk he? Wij hebben de jongensnaam uiteindelijk 2 dagen voor de bevalling gekozen Hier trouwens ook een vermoeiend nachtje maar ja dat hoort er nog bij natuurlijk. Heb net als bij Nathan het 'luxe probleem' dat ik weer heel veel melk heb. Dus dat betekent voor Matthijs dat het eigenlijk veel te snel gaat waardoor hij zich verslikt en moet spugen. Ach komt straks wel weer goed als de stuwing wat weg is. Vanmorgen Matthijs ook gewogen en hij is maar 40 gram afgevallen. Trots op ons mannetje!
Meiden, beterschap met de zieke kuikentjes! mup, spannend.... Judibi, dinsdagmiddag weer een gesprek gehad met haan over een tweede, verbouwingen in huis, reis naar australie. was een zinnig gesprek. Heerlijk om zo samen evn weer de toekomst te bespreken! Gisteren vergeten om in Ryan zn fles die sleepzz slaapsiroop te doen pfff. Maar hij lag om 8 uur op bed en vanmorgen werd ie om 7 uur wakker, heel de nacht doorgeslapen yes yes yes!! Juffie, mooie foto's op hyves! Deli, geniet van je verlof. QB, spannend allemaal.
Ola! Dag; Tja, Liv is natuurlijk een hele leuke naam! Haha! Ik vind Jill heel leuk mocht ik nog een tweede meisje krijgen! Ik heb ervaring met een luchtbed, was wel een wat luxere inderdaad en die slaapt prima! Zit zo'n suede laagje op, was wel fijn! En hij blies zichzelf op! TOP! Deli; Whahaha! Ondergoed! Had ook van die grote floppen voor mijn bevalling! Whoehaha! Hopelijk knapt Wesley snel weer op hoor! Pooh; Een hele nacht doorgeslapen, JOEPIE! xx
haaidihaai en? iedereen betere nachten gehad? dag: ook hier opblaas logeerbedden! ook de luxere, zal ik maar zeggen, met zo'n zacht laagje erop. bevalt prima, alleen even afhankelijk hoe hard degene die erop ligt hem opgeblazen wil hebben. wij hebben een twee- en een éénpersoonsvariant. beterschap voor alle zieke kindjes hier is zoonlief uit logeren gegaan. elke vakantie wil hij in ieder geval 1 nacht bij opa en oma logeren. nu dus rust in huis, moet ik elke keer weer aan wennen. sneeuw ligt er nog:x het dooit gelukkig wel!
grrrrrrrrrrrrrrr, heel bericht getypt en op iedereen gereageerd; verkeerde knop Nu geen zin meer... Bij vk was alles goed, alle metingen kwamen uit op gemiddeld + dus een iets groter kindje. Nou ja, prima! Wes en ik gaan even tv kijken en hopelijk gaat Wes even slapen @ Juffie, mooie foto meid!
Mooi Juffie!! Heerlijk manneke! -- Allereerst heel erg bedankt voor jullie reacties en suc6wensen, erg leuk om te lezen, doet me goed! Nou, even een kort verslagje van mijn gesprek. Ik stond na een half uurtje weer buiten, was om 10u weer thuis. Het ging voor mijn gevoel best goed, aardig mensen ook, vader en zoon, famiebedrijfje. Zijn nog wat klein, maar groeien wel snel. Ik zou dan op kantoor zitten (veel alleen, maar dat vind ik niet erg), telefoon doen, e-mail, correspondentie, factureren, notuleren, de agenda inplannen en bijhouden, met de baas mee naar Doetinchem sowieso 2x per maand voor vergaderen, en het kantoor waar ik zit wat netjes houden, ze hebben geen schoonmaakster. Maar dat is ook nog wel te doen. Maar op termijn willen ze wel meer uren dan 24u, en dat kan ik ze niet bieden met 2 kinderen.. maar goed, het was wel een heel leuk gesprek, volgende week hoor ik meer.. Dinsdagmiddag heb ik een gesprek bij een gemeentehuis voor een vacature als juridisch medewerker voor 18u, daar heb ik heel veel zin in. Dus ik wacht dat gesprek sowieso even af, als ik daar aan het werk kan doe ik dat meteen. -- En nu ga ik eerst ff wat eten, me hungry! Xx
@ Queen, spannend hoor! Hopelijk zit je snel ergens lekker aan het werk Wes ligt in bed, dat wil hij anders nooit... Kan mama even aan de slag, tok later dames!
Zo... ben terug van kat naar dierenarts brengen/boodschappen doen/kids uit school gehaald en Divano flesje gegeven... die ligt nu in bed in zijn ZIJLIGGINGSKUSSEN. Die is net binnen gekomen. Mama voelt haar eigen iets meer op haar gemak dan alleen maar n rolletje achter in de rug! QB... fijn dat t gesprek op zich wel lekker ging. Hoop voor je dat t gemeentehuis je kan bieden datgene wat je wil en dat jij voor hun de meest geschikte kandidaat bent! Nog even spannend dus! Juffie... wat n pracht van n plaatje zeg! EN superknap MAAR 40 gram afgevallen... erg netjes! Je mag met recht trots zijn hoor! Judibi... heerlijk rust, kun je meer aan je eigen toekomen! Ik heb morgen n heel weekend rust. Mijn meissie gaat morgen naar mijn vriendin en de 2 jongens gaan naar mijn ouders. Zondag gaan wij ze ophalen en dan gelijk naar mijn peetkind want die wordt maandag alweer 11 jaar. En aangezien ik maandag niet even op en neer kan rijden gaan wij zondag! All... Divano is het er niet helemaal mee eens geloof ik maar laat hem even lekker huilen. Mits t niet overgaat in krijsen. Ikzelf voel me ook niet helemaal fit trouwens... wat last van mijn keel en koud. S'nachts dan breekt t zweet uit want dan wordt ik wakker met n nat t-shirt aan! Dus zal ook wel grieperig aan t worden zijn.
Dankjullie! Ben ook erg benieuwd hoe het dinsdag gaat, dan kan ik ook gaan vergelijken he, wat wil ik, wat wordt me geboden enzo..
juffie: wat een mooi mannetje prachtig kereltje! qb: nog meer banen op stapel dus! goed zo, je moet wat te kiezen overhouden natuurlijk miran: beterschap, misschien wordt het ook niet erger! ik vind het op zich leuk voor zoonlief als ie uit logeren is, maar ik heb hem toch het liefst thuis hoor hij wil graag 2 nachten, maar ik hou het op 1! deli: en? nog wat wat kunnen doen? pooh: toekomstgesprekken, altijd goed zie jij zelf al uit naar een tweede of komt het eerst nog vooral bij je haan vandaan? lin: zit jij nu je volgende meisjesnaam te verklapselen???