We zullen zien wat ik ga doen hahaha...jullie horen het wel Ik ga inpakken en naar huis...tot vanavond
Deli: weet eigenlijk niet wanneer ze komen. We hebben ze bij mijn schoonouders besteld (die hebben een winkel voor woninginrichting, heel handig). Dacht een week of 2 levertijd. Rid: tot vanavond! Enne houd ons niet te lang in spanning he?
@ Riedel, succes meis! Hopelijk heb je straks leuk nieuws voor ons en voor jullie zelf natuurlijk hahaha @ Juffie, oh dat is zeker handig altijd fijn om in de fam. te hebben @ all, ik ga zo ook richting huis. De trein van mn haan reed weer niet zoals het moest dus hopelijk is hij niet al te laat thuis L maandag heb ik m ergens moeten ophalen omdat vanaf Driebergen/Zeist geen trein meer reed in onze richting, wegens een aanrijding met een persoon .. Moest ie een heel eind met de bus en konden Wes en ik m ergens oppikken!
Hey meiden Ik kom ook even hallo zeggen!! vandaag even een lekker rustig dagje gehad en met rosalina heerlijke prinsessen cakejes gebakken. vanavond moet mijn haantje voetballen dan kom ik nog even tokken!! liefs rosa
Juffie... suc6 vanavond bij de vk! Deli... leuk nieuwe bank ophalen! Ben benieuwd hoe t eruit ziet strakkies bij jouw in huis! Kan niet wachten op de foto's. Dag... idd ziek is ziek! Zoals ik je zie/hoor typen ben je gewoon ziek. Dus lekker bankhangen meis en laat je even verwennen. Beterschap! Rosa... leuk zeg.. cakejes bakken! Ik ben daar geen type voor hahahaha. Heb er altijd zo'n hekel aan. Geeft zo'n puinhoop in mijn keuken en dat kan ik niet hebben hahahha Nog maar een paar weekjes meis en ook dan ben jij voor de 2e keer mama! Gaat erg snel! Riedel... ik testte ook gewoon op ieder minuut van de dag! Ik lette er niet op. Bijna alle testen kan op ieder moment. Ik had de cb met dat plusje als t positief was. Ben heel benieuwd... ik veer als n malle!!!! veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer All... de onderlaag van t laminaat ligt er al. Morgen laminaat leggen en dan moeten er nog wat plintjes gehaald gaan worden en dan kan ik t gaan INRICHTEN!!!!!! Jeej... wat voel ik me vandaag bagger... niet ziek ziek maar gewoon niet helemaal lekker. Heel raar en naar gevoel! Ach... zal wel wat in de lucht hangen denk ik. We zien wel... lekker op tijd naar bed en dan hopelijk voor de verandering 1 goede nachtrust. Zal zéker n hoop schelen. Ben al nachten onderbroken wakker! Dat gaat me ook niet in de koude kleren zitten.
Zo ik zit lekker op de bank, zo ff snel eten, hebben we nog niet gedaan en rayven ligt lekker op bed.. Haantje heeft op aanraden van de winkelmevrouw een test van eigen merk van de Etos gehaald, heb ik nog nooit gehad dus ben benieuwd maar doe hem morgenochtend pas dus als ik op mijn werk ben meld ik wel even hoe of wat maar verwacht er echt niks van want heb steeds drukkende onderbuik zeg maar dus misschien zijn de duiveltjes er wel morgenochtend al zie ik nog niks....
Riedeltje... ik blijf als n malle voor je veren meis!!!! Yo... HALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Die van Etos heb ik vorig jaar ook gehad en zijn goed. Was meteen dikke vette streep te zien... Vaak zijn huismerken wel goed hoor. Ik veer voor je!
Dank jullie wel lieverds...vind et erg spannend maar durf voor geen greintje ergens hoop op te hebben
zal voor je duimen rid! yojo: hallo!! miran: hoop met je mee dat je lekker kan slapen vannacht. alles was trouwens goed bij de vk. kindje groeit goed en bloeddruk was mooi laag. fijne avond allemaal!
hoi meiden ridle ik veer ook voor je!!!! spannend laat je het wel snel weten. miran doe jij maar lekker rustig aan voor jou breken ook de laatste loodjes aan. yojo hallo!!!!!!! juffie fijn om te horen dat alles goed was bij de vk. ik moet morgen ochtend heen voor een liggings echo ben benieuwd!! deli wanneer heb jij de 20 weken echo? nou meisjes hou het rustig!!! @all denk aan jullie! liefs rosa
Heej allemaal! Even een kort updateje van mij.. heb ff vlug teruggescrolled, niet echt opgeslagen.. solly.. Kreeg gister in de loop van de dag koppijn... wat alleen maar erger en erger werd.. nu heb ik, ik denk al wel jaren, last van hoofdpijn, de ene keer wat meer dan anders, en toen ik zwanger was totaal niet, maar de laatste paar maanden wordt het steeds vaker.. heb vorige week 2x migraine gehad, tot overgeven aan toe.. blergh.. Gister was het weer zo'n dag dus.. lag om kwart voor 8 in bed, amper wat gegeten, beroerd en koppijn, niet te zuinig. Dus vandaag maar de HA gebeld en vanmorgen gelijk heengeweest. Heb ik migraine. Niet zo verrassend, maar heb nu medicijnen gekregen, Fromirex. Als ik nu koppijn voel opkomen, mag ik 1 innemen, dan moet het binnen 1 uur afzakken.. hoop dat het helpt! Zo, mijn verhaal ff beknopt, haha! Nou, ga ff verder neuzen! Xx Ohja, Rid, nog niet ongi?? Spannend zeg!! En over mijn werklust? Weten jullie waar ik die vinden kan dan?
Hoop idd dat ze je helpen queen, ik heb al drie soorten migrraine medicijnen gehad in mijn leven en het enige wat er gebeurt bij mij zijn zware bijwerkingen en verder niks....hopelijk gaat het bij jou anders... En nee niet ongi. haha maar ja wat ik al zei, denk echt neit dat het wat is behalve een rare en lange cyclus maar ja dan kan ik het iedergeval naast me neerleggen.... enne werkzin,,,,geen idee waar die is haha ik heb over het algemeen altijd wel werklust als ik er ben
Riddle, veel succes morgenvroeg!! Ik veer voor je. QB, migraine. Gatver!! Hoop dat de medicijnen werken. Werklust weet ik ook niet waar je die moet zoeken. Die heb ik al in geen weken meer kunnen vinden. Yootje, hoooiiiiii Rosa, stuur eens wat van die cackejes hier naar toe Mjammie Heb je alles helemaal klaar voor de komst van de nieuwe beeb? Ben je er zelf klaar voor of zie je op tegen de bevalling? Juffie, ohhhh wat fijn dat alles goed was bij de vk. Wij zijn weer thuis van het verjaardagsfeestje van mijn neefje. Stan ligt er net pas in want hij was zoooo lief aan het spelen. ***schaam**** Ach, voor een keertje moet dat kunnen. Nu ploffen we op de bank want haan en ik zijn beiden niet fit. Zal toch wel griepje zijn denk ik. O ja, ze belde trouwens vandaag dat ik 25 nov. de 20 weken echo krijg. Ik wordt meteen doorgestuurd naar het radboud in nijmegen deze keer omdat stan ook een kleine hartafwijking heeft. Vandaar dat ik nu meteen goed word bestudeerd. De medische indicatie heeft trouwens niets te maken met wat ze een aantal weken geleden dachten te zien want dat is schijnbaar helemaal van de baan Moet wel zeggen dat ik de 20 weken echo toch ook weer spannend vind. Maar dat zal iedereen wel hebben. Nou ga ik snel! Is toch nog een heel verhaal geworden. Truste voor strakkies!!
ja blijft altijd spannend die 20 weken echo maar ook heel leuk en zo duidelijk allemaal.... Nou meiden vanaaf geen drukje meer gevoeld in mijn buik dus we zien morgenochtend wel...ik laat het jullie weten Ik duik zo vast in bed nog even tv kijken en dan slapies doen. Truste
Bekijk bijlage 102495 hier een lekker cakeje!! Ik heb bijna alles klaar voor dat de kleine komt alleen me tas nog inpakken en me bed omhoog. ik zie niet op tegen de bevalling maar dat had ik bij rosalina ook niet. ben meer nieuwsgierig!! wat fijn een uitgebreide 20 weken echo wel goed dat ze het allemaal in de gate willen houden. willen jullie ook weten wat het wordt? ridle al getest!!!! straks naar de vk. nu eerst even ontbijten met met me meisje!! liefs rosa