juffie heerlijk toch lekker emo zijn ik kan soms ook nog steeds huilen van geluk hoor als ik naar zoey kijk. Dus ik blijf voorlopig ook nog op me emowolk zitten Zoey is gelukkig aan de betere hand afgelopen nacht maar 2 keer geweest en vandaag heerlijk lief gespeelt gegeten en geslapen. Nu ligt ze ook weer in coma haha ze wil alleen nu vaker overdag drinken bij mij
Goedemorgen... Dag... wat n lieve baas heb jij zeg! Ik kreeg niet eens n telefoontje of kaartje om geluk te wensen en of te feliciteren. Heb wel van 2 collega's kadootje en kaartje gekregen. Het is toch wel erg als je n groot bedrijf bent en niet eens tijd vrij maakt voor je personeel maar goed! Nu dus lekker verlof vieren meis! Mijne zit er al weer bijna op. Vandaag over 3 weken begin ik weer! Juffie... wat gaat n week snel voorbij he?! Ons Divano is alweer bijna 2 maandjes oud. Maar vind hem nu wel héél leuk... hij kraait... hij reageert op zijn naam... hij lacht (met geluidje)... hij "praat" terug. Helemaal geweldig nu!!!! Judibi... hoe is het nu met je meis? Ik kan helaas niet terug halen hoe dat toen bij mij was maar ik heb idd 3 weken last van gehad maar t werd wel minder. Hoop dat t snel over is dan kan je t n plaatsje gaan geven meis... zo met die pijn kan je t niet plaatsen! Sterkte! All... ga kids naar school brengen!
Morgen Mupkuh... hoe is het met jouw vandaag? EN met Vanisha??? Gaat t al wat beter of nog steeds niet lekker?
@ Miranda, aaahhh wat een scheetje! Met Vanisha gaat het goed. Ze is denk ik wel weer beter Alleen nog een beetje zeurderig
Gelukkig gaat t dus de goede kant met haar op! Zielig altijd hoor als ze ziekjes zijn. Divano is ook niet helemaal lekker maar nu heeft ie ook nog eens last van "in slaap huilen". Hij huilt s'avonds bijna 1 uur aan 1 stuk omdat ie tegen zijn slaap aan t vechten is. Wij doen dan alles om hem stil te krijgen maar helaas helpt er niks. En dan loopt t tegen zijn voedingstijd aan... dan geven we hem n fles en tijdens t drinken zie je zijn oogjes dicht vallen. Dan wordt ie ook rustig en kun je hem ook met gemak in zijn bedje leggen. Er is dus weer n nieuwe fase aangebroken bij Divano. Hij ontwikkeld zich nu ook... t échte baby is er af. Dan bedoel ik dat alleen maar slapen en eten. Hij begint nu dingen te ontdekken enzo! Schitterend is dat!!! All... gisteren naar mijn zusje geweest omdat mijn petekindje vandaag jarig is. Ons mam was toen aan t vertellen dat ze mijn oud-klasgenootje had gezien en dat die vroeg hoeveel kinders ik had en hoeveel kleinkinders ons mam totaal had. Ons mam vertelde dus dat kleinkinders 8 en 9 onderweg zijn. Ik zeg zo tegen ons mam: tja misschien maken Chris en ik volgend jaar kleinkind nummer 10 wel! Mijn zus zei: bij mij gaat t niet meer want ik laat nu met deze bevalling mij gelijk helpen. Ik zeg: ik wil eerst van Divano genieten en misschien zeggen wij volgend jaar wel: ach... nog 1tje erbij zodat die 2 ook wat meer aan elkaar hebben. hahahaha je had ons mam moeten kijken! Ze heeft maar 2 kinders maar in de tussentijd al veel meer kleinkinders dan andere moeders van haar leeftijd die meerdere kinders hebben! Ach... ze genieten ervan!!!
Goooooooooodmorning! Nog niet bijgelezen hoor Hoop dat ik er zo nog aan toe kom! Miran; SCHATTIGE FOTO'S! xx
Miran groot gelijk hoor dat je eerst nog ff afwacht , En wat een mooie fotos van je ventje Bekijk bijlage 133812 Nieuw speeltje van Zoey aangezien ze kruipen niet wil en ze wel al los aan de tafel wil staan . Nou ze is er erg blij mee en rijdt de hele kamer door haha zo leuk om te zien
Lin... dank je meis... ik ben dan ook n trotse mama hahaha ik kan niet ophouden met knuffelen en kussen als ik hem vastheb. Ik geniet op en top van hem! Hoe gaat t met Liv? Slaapt ze weer goed jah? Mel... Zoey is ook al n grote meid zeg! Wat knap van d'r in dat loopstoeltje. Ga je nu maar bergen want ze sjeest zo de hele kamer door en voor je t weet rijd ze mama over d'r hakken! hahaha. Wel heel leuk al die eerste fases wat ze meemaken!
Lieffff Mel! Divano ligt nu ook prinsheerlijk in zijn box te slapen. mama wou naar de winkel maar Divano dacht er anders over hahaha
haha gelukkig ben ik wel wat gewend door me werk hahaha maar ben blij dat ze eindelijk nu iets heeft gevonden wat en dr ontwikkeling stimuleerd en wat ze leuk vind. En ik vind het alleen maar leuker worden hoor nog ff en het is mooi weer lekker in de tuin banjeren en een zandbakje en zwembadje kopen. Zoey blij mama blij
Haha heerlijk heh als ze lekker alles in de war schoppen Hoop dat het huil uurtje savons snel over is bij je want je kind horen huilen en niet kunnen troosten is niet leuk. Zoey heeft nooit echt dr huil uurtjes gehad die huilde echt bij honger en slaap. Dus snel aan de borst en ze sliep alleen ze wou echt niet in dr eigen wiegje of bedje . Nu ze ziek is geweest wil ze weer bij mama slapen dus dat gaan we deze week ook weer ff afbouwen als ik weer uitgerust ben
Mogguh! Leuk! Spamacties! Zal ook ff een lieve plaatsen van Jamie & Britt, is al weer een tijdje geleden.. Nou, de vakantie is weer voorbij, Jamie weer naar school.. toen meneer op zijn stoeltje zat begon zijn onderlipje te trillen, zijn oogjes werden rood, toen waterig.. .. hij wilde niet naar school.. Heb het maar even tegen de juf gezegd, als het niet gaat vandaag ofzo dan belt ze.. denk dat het even wennen is voor hem, net een week vakantie gehad, altijd met zijn 3tjes thuis overdag en nu is hij weer 'alleen', zonder ons.. Komt vast wel goed! Oh trouwens, ik heb gister op een vacature bij de Ikea gesolliciteerd. Als medewerker solutions, het afhandelen van klachten van klanten. Kreeg bijna meteen een mailtje terug dat ze zo snel mogelijk contact met me opnemen over de afhandeling hiervan.. Ben benieuwd! Zolang ik nog geen baan heb blijf ik eerst solliciteren natuurlijk, ook al heb ik ondertussen gesprekken. Zo, nu eerst een bakkie koffie, daarna op mijn gemak de boodschapjes opruimen.. Xx
smorgens wat een heerlijke, schattige en vertederende foto's allemaal!! QB: ja, zolang je niets echt "hebt" gewoon lekker doorsolliciteren, wie weet wat er nog allemaal op je pad komt! hier gaat het beter, lichamelijk dan, krampen eindelijk over, maar vloei nog wel, da's dan weer minder. vandaag is zoonlief weer naar school ook, na een weekje vrij. ook wel weer fijn. hij moet de tafel van 2 nu goed kunnen opzeggen voor juf, dus ben benieuwd straks